Nyt apua kaivattais, ,ensimmäiset nastarit hankinnassa. Aika kalliita ovat ja haluan nyt huippukengät, kun kerran hankin ne.
Olisi kiva kuulla mielipiteitä niistä. Mitkä kestävät käytössä tai ovat muutenvaan hyvät.
Nastareiden erot?
5
578
Vastaukset
- susi
Mä ostin pitkävartiset mustavirheät, en nyt muista merkkiä, ensimmäisikseni. Oon kyllä tykänny, ku ei mene neulasia yms luonnon roskia nilkkoihin pistelemään. Saa keskittyä kartanlukuun, ku ei oo häiriötekijöitä jaloissa. Mutt ei niillä sprinttivauhtia juosta. Pidemmillä matkoilla kivat ja kestävät ovat kyllä olleet.
- Minäenainakaan
Kannattaa ostaa nonamet tai boldit.
- ammattilainen
Suosittelee nastareita joissa on keskinasta sillä mikäli niissä ei ole kyseistä nastaa on suuri mahdollisuus että polven/polvien ristisiteet menevät... Esimerkiksi icebuc nastarit ovat erittäin hyvät. Istuvuus voi toki vaihdella joten on vaikea sanoa mitkä nastarit istuvat juuri sinun jalkaasi parhaiten. Toinen hyvä vaihtoehto on sarvas merkkiset nastarit. Se on suomalainen merkki. Molemmista nastareista löytyy keskinasta... Kyllä tosin ilman keskinastaakin voi suunnistaa (minkäkin olen sellaisilla suunnistanut) niistä suosittelen mm. Panttereita niitä saat ostettua Keltamäki suunnistus kaupasta.. Seppo Keltamäeltä saa myös yleensä aika hyvät tarjoukset ;D Toivottavasti autoon teitä tai jotakuta muuta
- halvallakinsaahyvää
Ostin vähän käytetyt nastarit 35 €:lla. Olivat myyjälle vähän liian isot ja mulle täydelliset! :)
Eli kannattaa etsiä tori.fi:stä ja huuto.net:istä. - Klupu
Reilu 10 v suunnistusta harrastaneena oon aina käyttäny VJ:n integratoreja. Lesti sopii mun jalalle hyvin, ja kaltaisellani harrastesuunnistajalla kestää useamman kauden rasitukset. Uusien suunnistustossujen hankinta on myös itsellä edessä kevään aikana, enkä taida merkkiä ja mallia alkaa vaihtamaan.
Jos mahdollista käy suunnistajankaupassa,tms. sovittamassa mistä tykkäät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025