Seitsemän vuoden sykli

Sanotaan, että ihmiset elävät seitsemän vuoden sykleissä. Seitsemän vuoden välein elämä muuttaa hieman suuntaansa, tulee joku kriisi tms. Oletko havainnut tällaista? En ole miettinyt vielä tätä omalta kohdaltani, mutta näin äkkiä ajateltuna tässä voisi olla jotain perää. Vai huomaatko elämässäsi jonkun muun ajan säännöllisen väliajoin jotain suunnan muutosta tms.?

Millainen olit 7v. ?
14v.?
21 v.?
28v.?

jne.


Ja musaketjuhan tämä on ilman muuta. Laita musiikkia 7v. 14v. tai 21v. jne. vuotiaalle itsellesi tai muuten vaan.

59

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus Sinulle

      Oma syklini on 10 vuotta. Olen kai sen verran hidastempoinen.

      10v. olin täysin rikki, koulukiusattu. Ja moniongelmainen.
      20v. Olin onnellisena seurustelusuhteessa, onneni kukkuloilla.
      30v. olin työtön ja onneton luuseri.
      40v. olen melko onnellinen, itseni löytänyt ihminen.
      50v. olen varmaan ojan pohjalla...

      • Jotenkin kuulostaa tutultakin.. Vaikka noh.. Älähän nyt turhaan ennusta tulevaisuutta.. Se voi tarkoittaa myös että olet 50v. etsikkovaiheessa, ja erittäin onnellinen :)


    • Pitää aika hyvin paikkaansa omalla kohdallani. Tämän seitsenvuotismuutoksen myötä elämä tosin on tehnyt täyskäännöksen, työpaikan vaihdos enää puuttuu... Riittäisi vähempikin muutos.

      • En oikeastaan tosiaan vielä ehtinyt miettiä omalta kohdalta tätä, mutta jotain itua tässä saattaa olla..

        Toisaalta 7v. on pitkäkin aika.. Ehkä seitsemän vuoden välein on hyväkin olla muutosta. Vaikka ei ehkä kaikki muutokset tunnu aina hyvältä ensi alkuun.


    • Gaster Millub

      Heh, heh.44 v. turbohuuli blondikaunotar.

      • Jos tässä nyt viitataan siihen mun muinaiseen kuvaan joskus palstan alkuaikoina, niin ei ne mitkään turbohuulet musta ole.. Mutta kai jos ihmisestä on pelkkä suun alue, niin näyttää siltä.. Ihan keskikokoinen suu kuitenkin, mielestäni. Silloin olin alle 40 sitäpaitsi. Nythän suuni on pelkkä hampaaton viiva :P


    • sykliä

      7v alamäkeen 14v alamäkeen 21v alamäkeen 28v kivensisään...

    • 7v- vilkas ja tytöt tykkäs

      14v- vähemmän vilkas ja tytöt tykkäs

      21v- hukassa ja tytöt ei tykännyt yhtä paljon kuin nuorempana

      28v- edelleen hukassa ja jumissa. Tytöt ei enää tykännyt :( Jotkut naiset tykkäs...

      35v- Itseensä tyytyväinen ja naiset sekä tytöt tykkäsivät taas :)

      • Mut kyl mä puhuisin itse 9 vuoden syklien puolesta.


      • Ok. Eli tyttöjen tykkääminen mielessä :)

        Hyvä suunta kumminkin..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok. Eli tyttöjen tykkääminen mielessä :)

        Hyvä suunta kumminkin..

        Heh, kyllähän te tyttöinä ja naisina tiedätte minkälaisista pojista ja miehistä tykkäätte. Ei mun tarvitse tässä itseäni sen tarkemmin kuvailla...


    • Nenällä ja korvilla on 7 vuoden välein kasvupyrähdys.

      • Oho! Omat korvat on ainakin pysynyt mielestäni koko ajan suht pieninä.. Mutta nenä.. Apua, olisko kasvanut... Leukahan kasvaa varmaan kyllä.. ja ehkä tosiaan nenä.. Noita-akka-lookkia odotellessa :s


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oho! Omat korvat on ainakin pysynyt mielestäni koko ajan suht pieninä.. Mutta nenä.. Apua, olisko kasvanut... Leukahan kasvaa varmaan kyllä.. ja ehkä tosiaan nenä.. Noita-akka-lookkia odotellessa :s

        Kasvun määrä vaihtelee, mutta todella vanhoilla ihmisillä on yleensä aika mittavat nenät ja korvat.
        Ei se haittaa ja pitäähän kokemuksen näkyä myös ulos päin.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kasvun määrä vaihtelee, mutta todella vanhoilla ihmisillä on yleensä aika mittavat nenät ja korvat.
        Ei se haittaa ja pitäähän kokemuksen näkyä myös ulos päin.

        Ehkä vanhemmiten tarvii niitä korvia ja nenää enemmän, kuullakseen ja haistaakseen kaiken aina vaan paremmin :) Tarvitaan vainua.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ehkä vanhemmiten tarvii niitä korvia ja nenää enemmän, kuullakseen ja haistaakseen kaiken aina vaan paremmin :) Tarvitaan vainua.

        :)


    • Ikisinkku M

      Minä olen aina onnistunut särkemään peilin suunnilleen seitsemän vuoden välein.

      • Ok, eli onnea aina seitsemäksi vuodeksi eteenpäin :)


      • Ikisinkku M
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok, eli onnea aina seitsemäksi vuodeksi eteenpäin :)

        Jaa, saattaahan se siellä teilläpäin sitäkin tarkoittaa, ihan niinkuin tuima:kin voidaan ymmärtää ainakin kahdella tapaa :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Jaa, saattaahan se siellä teilläpäin sitäkin tarkoittaa, ihan niinkuin tuima:kin voidaan ymmärtää ainakin kahdella tapaa :)

        Eiku se olikin epäonnea ?? :( Oliko?


      • Ikisinkku M
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eiku se olikin epäonnea ?? :( Oliko?

        juurikin näin, tosin täytyy myöntää että on niitä seesteisempiäkin kausia välissä niin ettei tämä elo nyt ihan pelkkää onnettomuutta kuitenkaan ole ollut. Toisinaan toki tuntuu että sitä pientä vastoinkäymistä on keskimääräistä enemmän mutta toisaalta onhan se ainakin opettanut sitten elämään niiden kanssa ja pitämään puskurit kunnossa, jutut jotka itselle ei tunnu oikein missään saattaisivat olla jollkulle muulle liki maailmanloppuja :)


    • :=)

      Maksa uudistuu seitsemän vuoden välein!

    • Kukaan ei ole laittanut musiikkia.

      Tää Yari oli sellainen, josta en oikeastaan tykännyt silloin, kun hänen aika oli, meni jotenkin ohi, kun oli paljon muuta. Mutta myöhemmin on alkanut herättää ihania nostalgia-fiiliksiä ja jotenkin kuvastaa surumielisyydessään ja haavoittuvuudessaan jotain sellaista, mistä olen aina pitänyt ja mitä olen aina ollut.

      Eli laitetaan tämä vaikka mun eri vaiheille, vaikka 80-90-luvun "y.b":lle.

      http://www.youtube.com/watch?v=e2L2v5Io4R8

    • tiedoksesi

      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

      • juu.. tuo nyt oli täysin arvattavissa x) Mutta kyllä tää varmaan pysyy niin kauan, kuin minä pysyn hereillä, hope so..


    • Pakko kai yrittää itekin vastata..

      7v. olin ekalla luokalla. Koulun käynti tuntui melko kivalta, sain parhaan kaverin, joka oli tuttu jo seurakunnan kerhosta. Ja on edelleen parhaita kavereita. Menin avainkaulalapsena koulun jälkeen itsekseen kotiin. Äiti tuli kotiin viideltä. Isä oli usein kuukausiakin poissa kotoa työn takia. Oli juhlaa, kun hän tuli. Pikkuveli oli hoitopaikassa, tomera pikkumies..

      14v. Yläasteella. Olin ihastunut jo kolmatta vuotta salaisesti. Olin myös koulukiusattu. Koin olevani outo friikki. Kirjoittelin paljon päiväkirjaan, runoja ym. Piirtelin myös.. Elin omissa, aika yksinäisissä maailmoissa, vaikka kavereitakin oli . Sain 14v. kaverin, joka alkoi puolustaa minua ja kiusaaminen alkoi hälvetä hitaasti, mutta varmasti.

      21v. Olin päässyt opiskelemaan paikkaan, josta olin haaveillut ja jossa oli samanhenkistä porukkaa. Olin suhteessa, joka oli vaikea, mm. poikaystävän mielenterveysongelmien (skitsofrenia) takia. Näimme viikonloppuisin. Olin aina ihan poikki, kun pääsin takaisin opiskelukaupunkiin su-illalla, koska olin valvonut riidellen ja itkien koko viikonlopun. Päätös erosta alkoi kypsyä, mutta se kesti vielä vuoden..

      28v. olin ollut naimisissa n.vuoden. Elämä oli onnellista. Olin iloinen, kepeä hattarapää. Paljon tekemisissä veljeni kanssa. Työasiat aika hyvässä jamassa. Aloittelin opetustöitä uutena juttuna. Kävin paljon leffassa, taidenäyttelyavajaisissa, matkustelin..

      35v. Olin Äiti x 2. Paljon oli tapahtunut kaikenlaista ja elämän arvot heittäneet häränpyllyä. Olin toisaalta onnellisempi kuin koskaan, toisaalta olin kokenut sellaisia menetyksiä, mitä en olisi voinut kuvitellakaan.

      42 v. Liian lähellä, jotta osaisin arvioida..

      Semmoisia täällä.. :)

      • memories..?

        Haikailetko jotakin noista ikävuosista?


      • memories..? kirjoitti:

        Haikailetko jotakin noista ikävuosista?

        Yksinkertainen.blondi -nikki on tavallaan tehty edustamaan tuota 22v.-30v. tyyppiä, joka olin :) Ja olen tietysti tavallaan yhä :)


    • Nyt tän saa mun puolesta poistaa. Hyvää yötä :)

      • yb off..

        Paitsi et tuli mieleen vielä:

        Muut osti verhoja, Tapio Liinoja. Muut meni yli, Muhammad Ali. Muut löi swingin, Vladimir Putin. Muut otti taksin, John Lennon. Muut valitsi kaidan tien, Lea Laveen. Muut oli kasvot kameraan päin, Markus Selin. Muut sai töitä, Teuvo Loman. Muut oli outoja, Eppu Normaali. Muut oli ankkoja, Riki Sorsa. Muut halus Eevan, Kofi Annan. Muut oli harakoita, Kaisa Varis. Muut piti näpit kurissa, Pekka Kouri. Muut kesti, Jerry Lewis. Muut oli leppäkerttuja, Wilson Kirwa. Muut osti hehkulampun, Tomas Ledin. Muut sammu, Tauno Palo. Muut oli lihaa, Jyrki Kasvi. Muut kusi pönttöön, Lily Allen. Muut olivat verkkokokoelmia, Pekka Haavisto. Muut oli kännissä, Eros Ramazzotti. Muut olivat metsoja, Tuula Teeri. Muut oli kuusia, Juhani Palmu. Muut sylki pois, Leslie Nielsen. Muut päättivät pyöriä, Christian Vieri. Muut olivat fiksuja, Vappu Pimiä.

        Heippati hei..


      • Sä olet
        yb off.. kirjoitti:

        Paitsi et tuli mieleen vielä:

        Muut osti verhoja, Tapio Liinoja. Muut meni yli, Muhammad Ali. Muut löi swingin, Vladimir Putin. Muut otti taksin, John Lennon. Muut valitsi kaidan tien, Lea Laveen. Muut oli kasvot kameraan päin, Markus Selin. Muut sai töitä, Teuvo Loman. Muut oli outoja, Eppu Normaali. Muut oli ankkoja, Riki Sorsa. Muut halus Eevan, Kofi Annan. Muut oli harakoita, Kaisa Varis. Muut piti näpit kurissa, Pekka Kouri. Muut kesti, Jerry Lewis. Muut oli leppäkerttuja, Wilson Kirwa. Muut osti hehkulampun, Tomas Ledin. Muut sammu, Tauno Palo. Muut oli lihaa, Jyrki Kasvi. Muut kusi pönttöön, Lily Allen. Muut olivat verkkokokoelmia, Pekka Haavisto. Muut oli kännissä, Eros Ramazzotti. Muut olivat metsoja, Tuula Teeri. Muut oli kuusia, Juhani Palmu. Muut sylki pois, Leslie Nielsen. Muut päättivät pyöriä, Christian Vieri. Muut olivat fiksuja, Vappu Pimiä.

        Heippati hei..

        ihan pimee..


      • Sä olet kirjoitti:

        ihan pimee..

        Valitan ;(

        Piti vastailla tänne joillekin, mut joku on syönyt osan vastauksista, voi rähmä.. Miksei koko ketjua sit kerralla?


    • En ole numerouskovainen, mutta kyllähän tuon ympärille voi yhtä sun toista rakentaa.

      7-vuotiaana mennään kouluun.

      14-vuotiaan mennään yläasteelle ja ollaan murrosiässä.

      21-vuotiaana aletaan olla aikuisia, muutetaan kotoa pois jne. Minäkin aloitin tuolloin opiskelut intin ja työharjoittelun jälkeen.

      28-vuotiaana aika moni menee naimisiin ja tekee lapsia. Minä tosin olin vasta eronnut 7-vuotiaasta!!! ;-) parisuhteeesta ja vietin viinan ja irtosuhteiden täyteistä poikamieselämää.

      Ja sitten niitä biisejä:

      7-vuotiaana Kraftwerk
      http://www.youtube.com/watch?v=QgS252XT_Ts

      14-vuotiaana Sandra
      http://www.youtube.com/watch?v=bZ0mry6wGMo

      21-vuotiaana En Vogue
      http://www.youtube.com/watch?v=i7iQbBbMAFE


      28-vuotiaana Darude
      http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ

      35-vuotiaana Jamelia
      http://www.youtube.com/watch?v=LzCtl2v8Ao0

      42-vuotiaana Haloo Helsinki
      http://www.youtube.com/watch?v=BzBNIagJv3M

      • Tuollaisestahan ne numero-systeemit lähtee.. Tosin, mä menin yläasteelle kylläkin 12v., ja lapsia sain päälle kolmekymppisenä, kotoa muutin 18v. jne.

        Tuttuja biisejä, melko samoilta ikävuosilta muistumia :)


      • miesvm1967
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tuollaisestahan ne numero-systeemit lähtee.. Tosin, mä menin yläasteelle kylläkin 12v., ja lapsia sain päälle kolmekymppisenä, kotoa muutin 18v. jne.

        Tuttuja biisejä, melko samoilta ikävuosilta muistumia :)

        Ratuikkakuski meni yläasteelle 14v. ja nyt ymmärrät miksi hän on ratikkakuski, eikö? xD


      • miesvm1967
        miesvm1967 kirjoitti:

        Ratuikkakuski meni yläasteelle 14v. ja nyt ymmärrät miksi hän on ratikkakuski, eikö? xD

        Mä en oo päässy yläasteelle vieläkään koska en osaa kirjoittaa :(


      • miesvm1967 kirjoitti:

        Ratuikkakuski meni yläasteelle 14v. ja nyt ymmärrät miksi hän on ratikkakuski, eikö? xD

        Keppiä saivartelijoille!


      • Keppiä ensimmäisestä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Keppiä saivartelijoille!

        saivartelusta, sitten piiskaa piiskaa ja lopuksi järveen, painot jalkoihin, järveen!


      • Tuosta sai

        kuvan että olet eronnut 7-vuotiaasta ;)


    • Hullu ukko

      Ensivuoden vappuna tulee täyteen seitsemän vuotta kun eräs asia tapahtui minulle ja se löi kaiken sekaisin. Toivon, että vastaavaa ei tapahdu minulle enää koskaan.

      • Mitä silloin oikein tapahtui? Sammuiko Hullu ukko puistoon ja etninen vähemmistöryhmä raiskasi hänet.


    • Yks palstalainen.

      7v oli onnellista lapsuutta.
      14v. pahaa murrosikää pää täynnä tyhjää niinkuin tuonikäisillä yleensä on.
      21v ahdistavaa aikuisuutta päässä jo jotain mutta ympärillä tyhjää.
      28v sama kuin 21v ja 28 sairastuin sitten psykoosiin mikä sekoittikin kaiken. Seuraavaa seitsemää vuotta en viitsi edes ajatella.

      • 2 palstalainen

        Terve Dazu!


      • Sulla ollut raskaita vaiheita. Olis jo aika seitsemälle hyvälle vuodelle!


    • G_M

      7v- Olin kiltti, hiljainen ja vanhemmileni kuuliainen siirtokarjalaisten lapsi. Kolulukiusattu paikallisten savolais-luterilaisten koululaisten toimesta. Eniten pelkäsin koulumatkoja kun pojat väijyivät metsikössä kivien kanssa. Kivet lentelivät minua kohti "Ryssä,ryssä"- huutojen siivittäminä.

      14v- Olin erittäin lahjakas oppilas silloisessa kansakoulussa. Vastoin opettajieni toivetta en lähtenyt opiskelemaan keskikouluun, vaan päätin toteuttaa isäni tahtoa. Hän valitsi pojista pätevimmän tilansa jatkajaksi. Siis minut.

      21v- Olin käynyt opiskelemassa Leningradissa 3v. Suorittanut teknillisen myöhemmin Suomessa. Ei tullut maanviljelijää minusta kun talonpojan tappolinja aloitettiin päättäjien toimesta. Menin armeijaan, joka muutti elämäni täysin. Ujouteni Leningradiin menettäneenä olin iloinen, avomielinen, eteenpäin pyrkivä jokaisella elämän sektorilla.

      28v- Olin jo naimisissa. Kaksi poikalastakin meillä oli. Jo muutaman vuoden olin elänyt panssarimuurin sisällä. En tullut ulos, en päästänyt ketään sisälle.

      35v- Suljettu elämäni sen kuin jatkui. Paniikimainen käyttäytyminen oli ohi. Psyykkeeni on vahva, olisin vielä jaksanut elää piilokammiossani. Kehoni alkoi reagoida entistä enemmän psyykkiseen paineeseen. Pidin aina samaa puuvillaista paitaa, jossa ei hikoilu selvästi erottunut, jossa oli vain turvallista olla.

      42v- En enää jaksanut elää. Mietin kaikki vaihtoehdot, millä tästä helvetistä pääsisin eroon. Itsesuojeluvaistoni esti tekemästä itsemurhaa. Paikkakunnallemme muutti psykoanalyytikko pariskunta, joihin minulla oli ilo tutustua. Kävin 3v psykoterapiassa ennen kuin lukitut kammioni avautuivat apposen auki. Kaikki koettu tuli yllättäen päivänvaloon. Kärsimysnäytelmäni oli esiripun laskemista vaile valmis. Armeijassa tapahtunut kapteenin häpäisy satutti herkkää mieltäni siinä määrin, että olin tapahtuneen piilottanut alitajuntaani. Kielsin siis itse mitään tapahtuneen. Piilotiedostostani käsin se sitten teki elämästäni helvetin esikartanon.

      Eiköhän tässä jo ole riittämiin.

    • 0-7 = kotikiusattu ja isosiskot yrittivät saada minut hengiltä
      8-14 koulukiusattu, aloitin lintsaamisen ja päädyin koulukotiin. Isosiskot yrittivät muilla keinoin päästä minusta eroon
      15-21 = työpaikka- ja inttikiusattu. Muutin omilleni silloisen naisystävän kanssa
      22-28 = työpaikkakiusattu, väliaikaiselle työeläkkeelle, automasentajaksi opiskelu, naisystävä otti ja lähti kolmannen ja viimeisen kerran
      29-35 = työttömänä omasta vapaasta tahdosta
      36-42 = edelleen työttömänä, pari kertaa asunnottomana, muutto hämeenkoskelta nykyiseen asuintaloon, missöä talkkari mielipuoli.
      43-49 = edelleen työttömänä
      50-56 = pari duunikeikkaa, yksi yrittäjä yritti huijata kesälomarahani. Yksi hyvä yrittäjä ja pääti yrittää uudelleen työmarkkinoille, tuloksena työpaikkakiusaamista työjohdon puolelta, joten kahden kauden jälkeen palasin työttömyysputkeen. Nähtävästi jotakuta kaiveli lähtöni, kävi tuhoamassa golfkenttää missä olin ollut töissä ja arvata saattoi, oikeus katsoi minut syylliseksi, lisäksi vastapuoli taisi ostaa asianajajani. Seuraavaksi, kun tulee ulosottolappu, riitautus asian suhteen.
      Nyt työvoimapoliitiikan ansiosta omakotiliitossa talkkarina ensikevääseen asti ja paluu työttömyysputkeen.
      Onneksi sentään isosiskoista ei ole kuulunut juuri mitään.

      • Se musa
        7 v Elvis
        14 Zeppelin
        21 Status Qua ja Sizi Quatro
        28 Eva Dahlgren
        35 Eva Dahlgen jne E. D.



      • Siinä aika tarkka kuvaus. Ja rankka :I Ja melko syklittäin kulkeva elämänkulku?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siinä aika tarkka kuvaus. Ja rankka :I Ja melko syklittäin kulkeva elämänkulku?

        Kun pysyttelee mahdollisimman kaukana ihmisistä, ei tule murheita. Talkkarina ei ole tullut kuin yksi hankala asiakas ja hänkin meni toisen talkkarin asiakkaaksi :)

        Odottelen edelleen ulosottomiehen yhteydenottoa. Ajattelin piruttain mennä korvaustyöhön, sillä edellytyksellä, että ensin palkkaavat kolmeksi kuukaudeksi ja maksavat 16,00 €/tunti ja jos alkavat narista, nousee joka narauksen jälkeen 0,50 euroa. Neljäs kk voi sitten olla se korvauskuukausi.
        Ja minä osaan olla tarvittaessa myös v-mäinen.


    • Kun tarkemmin ajattelee, niin elömv on tosiaan mennyt 7:n vuoden sykäyksissä.

      7v. - Ekalle luokalle
      14v. - Raju ja repivä murkkuikä
      21v. - Opiskelijavuoden jälkeen paluu kotimaahan
      28v. - ♥♥

      Jään miettimään musiikki-osuutta. Ei heti tule mieleen.

      • no voih, taas ... elömv = elämä


      • Olet sitten tyyppiesimerkki :) kappaleet on aika vaikeita valita. Mitkä sopis mihinkin vaiheeseen. En itsekään keksinyt omasta elämästä, kun musalinkittely on nykyään vähän hankalaa ja olevinaan aikaa vievää. Mutta ehkä myöhemmin..


    • määmy

      Mun höpinät kadonneet :( ?. Sama lyhyest "Olin kiltti ja oppivaine" unohdin kertoo, nykyään myös tilausluennoin kahdes viimeses oppipaikassain :)

      • yb off..

        Juu, aika mielenkiintoista.. Milläköhän logiikalla joku poistelee ketjusta joidenkin kommentteja ja mun vastauksia. Ei aukene se logiikka mulle :D Vaikka koko ketjuhan koetettiin myös poistattaa. Miks vain osa katosi?


      • määmy
        yb off.. kirjoitti:

        Juu, aika mielenkiintoista.. Milläköhän logiikalla joku poistelee ketjusta joidenkin kommentteja ja mun vastauksia. Ei aukene se logiikka mulle :D Vaikka koko ketjuhan koetettiin myös poistattaa. Miks vain osa katosi?

        Ehkä se on sitä miehen logiikkaa, arvotaan poistettavat kommentit.


    • yb offina

      7v - koulukiusittu
      14 - sama
      21 - kanalayrittäjäksi
      28 - muutto kanojen kanssa Lietoon
      35 - lapsia
      42 - palstalle pysyvästi
      44 - mies ryyppyreissuilla

    • Eight years

      Enpä tiedä noista muista elämän sykleistä, mut työpaikka on vaihtunut jo kolmesti kahdeksan vuoden välein.
      No, kaksi tuollaista sykliä vielä, niin olen eläkkeellä.
      Niin, ja tuli muuten meikäläiselle tänä vuonna täyteen, kaksi tuollaista 8-vuotis pätkää yhdistettynä, naimisissa oloa vaimoni kanssa.

    • 7 vuotiaana menin kouluun ja kuulemma silloin vielä suuttuessani haukuin ja kiroilin espanjaksi
      14 olin riiviö ja osasin jo kiroilla sujuvasti suomeksi, tykkäsin myös pelata futista.
      21 vuotiaana olin innostunut naisista
      28 vuotiaana olin innoissani prätkistä ja ex avovaimosta :)
      35 vuotiaana ei oikein mikään innostanut
      42 vuotiaana sitäkin vähemmän innostuin asioista

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3216
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1957
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1462
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1356
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      220
      1147
    Aihe