Tapasimmeko...

Nainen miehelle

Niin, yönmyöhäinen purkaus...sattunut kohdalle jokunen sellainenkin, tavataan huomenna tai tällä vkolla...sitten väsyä, kiirettä, töitä yms syitä sellaistenkin tapausten kanssa, joita on tavannu ihan kahvittelun merkeissä, aikaisemmin...huoh, löytyikö joku kiinnostavampi pakkaus, eli ei siis oikeesti jaksetakkaan tutustua toiseen, aina sitä aikaa sen verran luulisi löytyvän.
Ja tää kikkeliskokkelis kovettumien hoito-osasto, vaihdettu puh.nroita ja nähtykin ja sit alkaa se esittelyosio, tää tarviis hoitoo ja näytä tissit, mullon tällänen takamus, millanen sulla...
Sitten nää suorat kysymykset, mulla seisoo ( järki varmaan) tavattasko, tuutko mun luo...kahville.
Suurin osa tuollaisia yhteydenottoja, muutama järkevä aloitus..siinä välissä, alkaa tympii ja aattelee itekki et joo...ei voi olla totta. Odotan edelleenkin sitä oikeaa, lähestymistapaa ja aitoutta, plus kriteerejä, jotka oon präntänny sinne, eikä sen tarkotus oo ketään halveerata, enkä oo mikään missinirppanokka vaan ihan tavallinen seuraa hakeva nainen ja tiedän mitä oon hakemassa. sitten vielä sellaset joille ei heti vastaa, haukutaan kaikin mahdollisin keinoin, eli jos en vastaa en todennäköisesti ole kiinnostunut pilkku ja piste.

2

277

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhänse

Hyvä kirjoitus..niin totta !

• exreffailija

Olen tässä parin vuoden aikana tehnyt kaksi profiilia...
      ja vastaillut/treffailut useammankin miehen kanssa.

Ne aloitukset joista kehkeytyi pidempi suhde oli sellaisia "Mites menee?" tyyppisiä, joihin kyllästyneenä vastasin ihan huvikseni jotain vastaavaa...
      Eli joskus ne mitäänsanomattomat keskustelu-avauksetkin voi johtaa johonkin :-)
      Ensimmäinen suhde päättyi muuttoon...toinen jatkuu edelleen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      131
      1582
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      113
      1353
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      136
      1181
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      56
      1160
    5. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      72
      805
    6. 38
      801
    7. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      800
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      786
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      9
      685
    10. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      26
      639
    Aihe