Nyt jos voisin taakse päin kelata, niin en olisi ikinä ryhtynyt yhden yön suhteeseen. Hinta oli liian kova.
Minulla oli useamman vuoden maailman komein mies parhaana ystävänäni. Tietyistä olosuhteista johtuen en halunnut/voinut alkaa seurustella hänen kanssaan. Olimme kuitenkin todella läheiset ja kävimme useasti viikossa ulkona ilman mitään seksin kaltaista.
Eräs yö kuitenkin muutti kaiken... Olimme koko päivän rannalla, tuli yö ja kylmä ja niin se sitten vain eteni... Uikkarit tippuivat päältä ja niin edelleen.
Yritin pyyhkiä tapauksen mielestäni ja jatkaa ystävyyttämme ihan normaalisti. Hän kuitenkin sanoo ettei enää kykene olemaan seurassani niin kuin ennen. Ei kuulemma pysty unohtamaan tuota yötä. Niinpä tapaamme enään vain harvakseltaan. Tuntuu kuin olisin menettänyt parhaan ystäväni.
Olihan siinä aika paljon syytäni: lähdin hänen kanssaan syrjäiselle rannalle kahdestaan uimaan, vaikka tiesin hänet mielestäni lähes vastustamattomaksi...
Vinkkinä teille muille tahdon sanoa että miettikää ennen kuin hölmöilette, niin kuin minä...
Yhden yön juttu pilasi ystävyytemme.
4
842
Vastaukset
- Kamalaa käytöstä
Tuo "tietyistä olosuhteista johtuen" tarkoittaa että olit varattu, eikö vaan. Jos varattuna hengaat vastustamattoman miehen kanssa jatkuvasti ja lähdet hänen kanssaan kahdestaan koko päivän uimareissulle, niin menetyksesi ei säälitä pätkääkään. Ei varatun pitäisi tuollaista touhuta, jos vähääkään välittää kumppaninsa tunteista.
- aloittaja
En ole varattu, eikä hänkään. Aijomme vain aika eri suuntiin elämissämme. Hän nimittäin aikoo muuttaa ulkomaille enkä voi lähteä mukaan. En myöskään halua kaukosuhdetta.
- mek
Ei muuta mahdollisuutta säilyttää ystävyys ja voitee jatkaa sitä seksisuhteen merkeissä niin hyvä tulee ja se siitä.
- Parempi kertarytinä
No eikös tuossa olisi sitten käynyt noin joka tapauksessa. Jos toinen muuttaa ulkomaille, niin tapaamisethan jäävät joka tapauksessa ehkä pariin kertaan vuodessa. Ilmeisesti välillänne oli joka tapauksessa jonkinlaista seksuaalista jännitettä tai joko yksi- tai molemminpuoleista ihastumista, joka olisi joka tapauksessa purkautunut ulos ennemmin tai myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393