Kesätyö 16-vuotiaalle 2014!

Böö

Etsin kesäksi 2014 itselleni kesätöitä. Mistä voisi saada?

12

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeejee

      Aika vaikea sanoa kun ei yhtään tiedä mistäpäin olet hakemassa ja mitä työtä haluaisit ehkä se sukupuolikin olisi hyvä mainita. Ajoissa olet ainakin liikenteessä, hyvä niin.

    • Heissuliveii

      Itse asun Salossa ja tarkoituksena hakea ainakin JukuParkiin ja Muumimaailmaan. Jos jompaan kumpaan pääsen, asuisin kummitätini tyhjässä asunnossa Turussa. Haen myös varmaan kaupungille ja S-ryhmälle.

      Harmi vaan, että kaupungin työpaikat ainakin täällä arvotaan ja mun arpaonni, huoh.. 3:

    • sähköposti jos on

      Ilman yhteistietoja on vaikea tarjota töitä......

    • Kajastus

      Huomaa sen kun etsii työntekijöitä, ei kannata suomalaista nuorta palkata. Työnhaku ilmoituksetkin ilman tietoja mm mitä osaa tai haluaa tehdä, miten saa yhteyden. Sähköposti tai numero niitä ei voi laittaa jne jos tähän ei edes pysty kuinka sitten työhön. Miten monta hakua täällä on jossa on että ota yhteys mail@mail tai 0401234567 ei yhtään. Eli todellisuudessa en tiedä mitä nuoriso hakee

    • työnantaja

      Tiputa ensin kivekset ja hanki 15 vuotta työkokemuta niin katotaan sitten! Voi näitä nykynuoria kun ei tulla töihin ajoissa eikä mitään saada aikaan. Pitää tyytyä tähän 50 ikäluokkaan kun alkaa jo 30-40-vuotiaistakin löytymään tätä vätyksen olemusta. Olispa kaikki niinkun sillon ennenvanhaa...

      • anonymous

        "hanki 15 vuotta työkokemuta niin katotaan sitten! "
        En mitenkään haluaisi nauraa kommentillesi mutta mistä ja miten tätä kyseistä työkokemusta saisi, kun nuoria ei oteta töihin? Ei sitä työkokemusta tyhjästä tule.
        Itsellä on ikää vain 16 vuotta eikä työkokemusta tämänikäisillä yleensä ole muualta kuin yläasteen tet-jaksoilta. Itsellä lievä etu on että olen kasvanut maalla ja pienestä pitäen on navetassa ja pellolla kaikenmoista huomattavan raskastakin työtä tehty. Ja tiedän kyllä että tämä ns. "nykynuoriso" on aika velttoa mutta luulen että sitä samaa velttoutta on jokaisessa ikäpolvessa. (ennenhän siihen ei tietenkään ollut varaa, en sentään niin tietämätön ole) Toivon vain että arvon työnantaja tietää että meitä kunnon työntekijöitäkin on. Mekin tietysti teemme virheitä, toiset vielä enemmän. Kiitos


    • hohhoijja

      Aika epäasiallista käytöstä työnantajalta.

    • IsoPahaRotta

      Herra sensei

      Terve olisin 16-vuotias poika Vantaan tikkurilasta.
      Etsin kesätöitä , Minulla ei ole aikaisempaa työkokemusta mutta olin tetissä töissä ja minulle sanottiin että olin reipas poika :) Minulla on tet- todistus tallessa ja osaan puhua hyvin englantia ja suomea. Otan vastaan kaikki kesätyöt (En suostu puhelin-myyjäksi tai myynti työhön mieluusti olen hyllyttäjä tai puutarhuri tai rakentajaksi) kunhan saan vähän opastusta kesätyöhön.

      Ota minuun rohkeasti emailiin yhteyttä ja opasta minut töihin.
      [email protected]

      • .....

        Ensin väität suostuvasi kaikkiin töihin ja sitten alat luettelemaan mikä ei käy. Ihme valehtelua alkuun.


    • työllistetty nuori

      Itse oon 15 ja sain kaksi kesätyötä tälle kesälle, molemmat pari viikkoa. Ja pk-seudulta. Aika monet kaveritkin sai edes jotain, kun tarpeeks hakivat. Paljon valittamista täällä (ja muualla) että "kesätöitä ei oo nuorille jne", mutta tosiaan oon siitä eri mieltä. Oon tosi kiitollinen noista mun duuneista, vieläpä kun ihan hyvät palkat niissä. Toinen kaupassa (hyllyttämistä) ja toinen vanhainkodissa. Voi tietysti olla, että työnantajat suosii asiallisia ja luotettavan oloisia nuoria, mut ei tuolla kaupassa ainakaan kauheesti cv:tä kyselty.

      Niin ja alle 15-vuotiaille, jotka täällä liikuskelee, oikeesti, aika harva saa sen ikäsenä töitä ilman suhteita. Sitä vanhemmille niitä kyllä löytyy. Kannattaa ainaki käydä kysyy ruokakaupoista (tutustu työelämään ja tienaa kautta saa helposti), paikallisista vanhainkodeista (näihin kai palkataan kyl suhteilla eikä oo julkisissa hauissa, mut kannattaa käydä kysymässä), lastenleireiltä (näis on pieni palkka, mut ainaki saa kokemusta) ja sit lastenhoitojuttui (jättää vaik ilmotus tai käydä mml järjestämän kurssin). Ja nää oli sellasii, mihi tiiän et jotku on päässy :)

      Tälle kesälle varmaa myöhästä, mut ajattelin ens kesän varalta sanoo, jos jolleki ois apuu :)

      • työllistetty nuori

        Ja ajat on sen verran muuttunut, et ei enää palkata pikkusii töihin. Voi olla, et vanhemmat on silloin 12v ollu töissä, mut nykyään on tarkemmat määritelmät sen ikästen työskentelyst, ja niist pidetää kiinni. Suhteet on tietenki poikkeus. Ja muistakaa, se on teiän omaks parhaaks. Kesätyöt kuulostaa varmasti kivalta, ja niinhän ne onki, mut ne on kesäTYÖTÄ, eli ei mitää hupii koko ajan. Ja voin sanoo, et se on rankkaa kans, ja vaik iteki hain viimeki vuonna töitä enkä saanu, niin oon jälkeenpäin ihan tyytyväine siihe, ku en oo varma oisinko ees silloin jaksanu.

        Tää viesti ois sopinu paremmi toho toisee keskusteluu, mut anteeks laitoin nyt tähän


      • omnomnom
        työllistetty nuori kirjoitti:

        Ja ajat on sen verran muuttunut, et ei enää palkata pikkusii töihin. Voi olla, et vanhemmat on silloin 12v ollu töissä, mut nykyään on tarkemmat määritelmät sen ikästen työskentelyst, ja niist pidetää kiinni. Suhteet on tietenki poikkeus. Ja muistakaa, se on teiän omaks parhaaks. Kesätyöt kuulostaa varmasti kivalta, ja niinhän ne onki, mut ne on kesäTYÖTÄ, eli ei mitää hupii koko ajan. Ja voin sanoo, et se on rankkaa kans, ja vaik iteki hain viimeki vuonna töitä enkä saanu, niin oon jälkeenpäin ihan tyytyväine siihe, ku en oo varma oisinko ees silloin jaksanu.

        Tää viesti ois sopinu paremmi toho toisee keskusteluu, mut anteeks laitoin nyt tähän

        joopa joo. on niitä kevyitä ja rentojakin kesätöitä tarjolla... pitää vaan kysellä mm. paikallisilta yrityksiltä. Ja kyllä se työn teko tekemättömyyden voittaa ja lisäksi palkka juoksee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe