Kokenut 20-vuotias aupair!

aupariksi2013-2014

Hei!

Olen 20-vuotias nuori nainen helsingistä, olen viettänyt nyt puoli vuotta Suomessa ja hinku ulkomaille on kova! Olen ollut aupairina, pariisissa 1,5v. kahdessa eri perheessä. Suomessa olen työskennelyt päiväkodissa sekä perhepäivähoitajana.
Puhun hyvää englantia sekä ranskaa! Harrastan laulua,ja rakastan lasten kanssa hääräämistä enkä voisi ikinä kuvitella työskenteleväni muussa ammatissa kuin lasten kanssa! Otathan yhteyttä jos kiinnostaa. Olen avoin kaikille maille :)

Yst.
Aino

6

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirraoua

Moikka! Mun australialainen perhe etsii uutta au pairia (aloitus helmikuussa 2014). Asuvat Melbournessa, kolme ihanaa lasta, hyvä palkka ja joustavat työtunnit :)
      Jos haluat tietää lisää niin mailaa mulle [email protected]

-Sira

• Au pairia vailla

Hei Aino,

Voisitko laittaa sähköpostiosoitteen, johon voin ottaa yhteyttä? Kiitos jo etukäteen.

Au pairia vailla oleva perhe

• Ainoaupair

• Juu1233

Up

• aupauriksi2013-20144
    • Nicola Wallace

Hei Aino,

Me olemme puolet Suomalainen / Englantilainen perhe, pohjois Lansi Lontoosta (Pinner/Rayners lane alueela). Meilla on pieni 18kk pieni poika Ben. Ma puhun Suomea ja Englantia, mun mies Matt puhuu vaan Englantia. Ma olen myos kaynyt koulua Suomessa. Mun oma aiti on kanssa suomalainen. Meilla on ollut nyt vuosi Suomalainen live-in nanny ja Ben oppii molempia kielia. Surullisesti meidan nanny/Aupair lahtee takaisin suomeen huhtikuussa ja etsitaan nyt hauskaa suomalaista uutta nannia. Me tyoskennellaan molemmat etta tarvitaan nannia 5 paivaa viikossa 7-18:30 mutta illat ja viikonlopput ovat avian vapaat. Me ollaan tosi rentoutuva perhe ja haluamme aupairin joka on osa meidan perheetamme.

Jos viela kiinostaa niin voisitko lahettaa CV:n sahkopostilla [email protected]

Terveisin
      Nicola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4033
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3454
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2805
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2702
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2552
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      48
      2134
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      128
      1667
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1656
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1599
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1290
    Aihe