Kokenut 20-vuotias aupair!

aupariksi2013-2014

Hei!

Olen 20-vuotias nuori nainen helsingistä, olen viettänyt nyt puoli vuotta Suomessa ja hinku ulkomaille on kova! Olen ollut aupairina, pariisissa 1,5v. kahdessa eri perheessä. Suomessa olen työskennelyt päiväkodissa sekä perhepäivähoitajana.
Puhun hyvää englantia sekä ranskaa! Harrastan laulua,ja rakastan lasten kanssa hääräämistä enkä voisi ikinä kuvitella työskenteleväni muussa ammatissa kuin lasten kanssa! Otathan yhteyttä jos kiinnostaa. Olen avoin kaikille maille :)

Yst.
Aino

6

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirraoua

Moikka! Mun australialainen perhe etsii uutta au pairia (aloitus helmikuussa 2014). Asuvat Melbournessa, kolme ihanaa lasta, hyvä palkka ja joustavat työtunnit :)
      Jos haluat tietää lisää niin mailaa mulle [email protected]

-Sira

• Au pairia vailla

Hei Aino,

Voisitko laittaa sähköpostiosoitteen, johon voin ottaa yhteyttä? Kiitos jo etukäteen.

Au pairia vailla oleva perhe

• Ainoaupair

• Juu1233

Up

• aupauriksi2013-20144
    • Nicola Wallace

Hei Aino,

Me olemme puolet Suomalainen / Englantilainen perhe, pohjois Lansi Lontoosta (Pinner/Rayners lane alueela). Meilla on pieni 18kk pieni poika Ben. Ma puhun Suomea ja Englantia, mun mies Matt puhuu vaan Englantia. Ma olen myos kaynyt koulua Suomessa. Mun oma aiti on kanssa suomalainen. Meilla on ollut nyt vuosi Suomalainen live-in nanny ja Ben oppii molempia kielia. Surullisesti meidan nanny/Aupair lahtee takaisin suomeen huhtikuussa ja etsitaan nyt hauskaa suomalaista uutta nannia. Me tyoskennellaan molemmat etta tarvitaan nannia 5 paivaa viikossa 7-18:30 mutta illat ja viikonlopput ovat avian vapaat. Me ollaan tosi rentoutuva perhe ja haluamme aupairin joka on osa meidan perheetamme.

Jos viela kiinostaa niin voisitko lahettaa CV:n sahkopostilla [email protected]

Terveisin
      Nicola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      356
      9562
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      88
      6002
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      367
      5606
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      111
      3996
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3392
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      70
      2945
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      77
      2921
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      5
      2703
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2638
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2608
    Aihe