otanko exäni takaisin?

Puupe

Erostamme on reilu kaksi vuotta aikaa, olimme naimisissa 4 vuotta, lapsemme oli eron hetkellä kaksivuotias. Ennen eroamme exällä oli puolisen vuotta ollut toinen nainen ja exäni jätti minut ja lapsemme yllättäen. Hän ei lähtenyt naisen mukaan, vaan halusi olla yksin. Ex-miehessäni on narsistisia piirteitä. Hän eli yksinäisen miehen elämää puolisen vuotta ja sen jälkeen hän reilun vuoden "ruikutti" minua takaisin. Yritimme uudestaan jonkin aikaa, mutta... en tiedä mikä meni vikaan... ehkä en ollut valmis, sillä sairastuin eromme aikoihin masennukseen. Nyt olen alkanut miettiä, että voisko meillä kuitenkin vielä olla yhteistä tulevaisuutta. Tiedän, että exäni menisi tarvittaessa terapiaan. Olemme nähneet ja soitelleet, ja kuulen hänen äänestään, että hän haluaisi minut edelleen takaisin. Sukulaiseni ja ystäväni eivät pidä exästäni, koska hän niin yllättäen jätti minut pienen lapsen kanssa ja valehteli minulle puoli vuotta päin naamaa. Lasta exäni pitää säännöllisesti luonaan ja hän hoitaa lapsen hyvin.
Antakaa kokemuksianne, mitä minun kannattaisi tehdä? Jatkanko yh-äidin elämää kaksin lapseni kanssa? Vai kokeilenko, jos saisinkin lapselle ehjän perheen vielä?Olen ihan hukassa...

1

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1=??

      Narsistisia piirteitä omaava ihminen ei muutu. Mieluummin yritä yksinäsi tai seurustelkaa niin että asutte eri asunnoissa. Käyhän se niinkin. Jos jotain kinaa tulee on helpompi lähtee eri suuntiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1582
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      60
      1172
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    6. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe