Erostamme on reilu kaksi vuotta aikaa, olimme naimisissa 4 vuotta, lapsemme oli eron hetkellä kaksivuotias. Ennen eroamme exällä oli puolisen vuotta ollut toinen nainen ja exäni jätti minut ja lapsemme yllättäen. Hän ei lähtenyt naisen mukaan, vaan halusi olla yksin. Ex-miehessäni on narsistisia piirteitä. Hän eli yksinäisen miehen elämää puolisen vuotta ja sen jälkeen hän reilun vuoden "ruikutti" minua takaisin. Yritimme uudestaan jonkin aikaa, mutta... en tiedä mikä meni vikaan... ehkä en ollut valmis, sillä sairastuin eromme aikoihin masennukseen. Nyt olen alkanut miettiä, että voisko meillä kuitenkin vielä olla yhteistä tulevaisuutta. Tiedän, että exäni menisi tarvittaessa terapiaan. Olemme nähneet ja soitelleet, ja kuulen hänen äänestään, että hän haluaisi minut edelleen takaisin. Sukulaiseni ja ystäväni eivät pidä exästäni, koska hän niin yllättäen jätti minut pienen lapsen kanssa ja valehteli minulle puoli vuotta päin naamaa. Lasta exäni pitää säännöllisesti luonaan ja hän hoitaa lapsen hyvin.
Antakaa kokemuksianne, mitä minun kannattaisi tehdä? Jatkanko yh-äidin elämää kaksin lapseni kanssa? Vai kokeilenko, jos saisinkin lapselle ehjän perheen vielä?Olen ihan hukassa...
otanko exäni takaisin?
Puupe
1
345
Vastaukset
- 1+1=??
Narsistisia piirteitä omaava ihminen ei muutu. Mieluummin yritä yksinäsi tai seurustelkaa niin että asutte eri asunnoissa. Käyhän se niinkin. Jos jotain kinaa tulee on helpompi lähtee eri suuntiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698