Elikkäs on eräänlainen merkkipäivä minun ja vaimon välillä. meidän suunnitelmana toistemme kesken oli mennä syömään ja sen jälkeen baarin ja pukeutua hienosti. itse kuitenkin sovelsin hienman ja tiesin yhden hyvän baarin missä on pieni ns. kellari jossa on takka , on vuokrattavissa. vuokrasin tämän ja vaimon yllätykseksi menemmekin sinne kun pääsemme baariin. olen sopinut erään työn tekijän kanssa että paikka on täynnä kynttilöitä ja sielä odottaa viinipullo jäisessä ämpärissä ja meidän yhteiset herkät suosikki kappaleet soivat valmiiksi kun pääsemme sinne. kysynkin että mitä muuta romanttista kyseiseen kellariin voisi keksiä ? :)
Romanttinen vuosipäivä vaimon kanssa, neuvoja!
avuton mies
1
308
Vastaukset
- qeifnflds
Ihanaa, että haluat yllättää vaimosi positiivisesti :-)
Joku romanttinen elokuva voisi olla hyvä, esimerkiksi Holiday, paitsi tietenkin jos baarissa ei ole televisiota.. :-) Voisit kirjoittaa hänelle jonkinlaisen runon ja lukea sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382709- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41827
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238815- 128806