Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mielipiteitä?!

neuvoja

Tilanne on semmoinen että kun riitelemme avopuolisomme kanssa hän huutaa minulle vaikka yrittäisin puhua normaalisti, jatkan normaaliin sävyyn keskustelua ja hän huutaa edelleen.

Pian hän alkaa sitten läpsimään minua, jos kysyn jotakin asiaa josta hän ei halua puhua alkaa tönimään alas sängyltä ja potkii hieman jaloilla.

hän on usein töninyt minut sängyltä. Hieman päissään hän töni lumihankeen, puristi kättä todella kovaa ja tarraa usein molemmista käsistä niin että on mustelmat. Edellisen riidan yhteydessä sylkäisi naamalle.

Pienikin riita niin haukkuu minut kaikilla mahdollisilla tavoilla ja että en ole mitään. Minua masentaa niin paljon koska meillä on muuten niin ihanaa ja rakastan häntä, olen samalla kuitenkin onneton!

mitä tehdä! ?!

joskus siis saatan olla ärsyttävä kun haluan puhua asioista ja saada omaa mieltäni askarruttavat asiat mielestä, mutta ei Se silti mielestäni ole oikein.

haluaisi neuvoja?

7

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liiankin tuttua

      Eroa, mies on väkivaltainen!!!!!!!!!!!! Lisäksi muutenkin narsistinen.

    • saman kokenut

      Kiinnikäyminen ei yleensä lopu-pikemminkin pahenee.Itse olen vastaavassa tilanteessa ollut,tota huutamista ja haukkumista myöten.Vähitellen ne tönimiset muuttuu lyönneiksi.Itseltä vaati vain noin satakertaa sama käsikirjoitus seuraavanpäivän katumusten ja anteeksipyyntöjen kera.Nykyisin olen tämän asian kanssa "absolutisti".Minuun ei tarvi käydä kun kerran käsiksi,ensimmäisen ja viimeisen.Nykyisin 8v uusi mies.Tietää asian,ja ei todellakaan käy käsiksi.Usein se kiinni käyminen jättää ssälle pahemmat arvet kuin ulospäin.

    • oppeliini1

      Olisiko parasta juosta niin lujaa kuin voi poispäin tuosta iki-ihanasta ja rakastettavasta unelmien miehestä?

      Tämä unien täyttymys ja lupaus muuten vie sinut kohta ikuisten unien maahan. Sieltä pilven päältä sinä voit sitten jatkaa tuon ihmeellisen ja täydellisen miehen ääretontä rakastamista.

    • Ennakkoluuloja?

      Mistä päättelitte, että kyseessä on mies?

      • on tää

        Totta, voihan tuo olla vaikka neutri, ei mies eikä nainen. Näin nykyaikaisesti, nääs.


    • uupunut

      Olin naimisissa vastaavan henkilön kanssa pitkään. Raskas avioliitto, ja todella raskas ero. Olisi pitänyt nähdä merkit jo ennnen häitä, mutta kun oli kiire naimisiin ja se vauvakuume. En suosittele.

    • marianne karkki

      Voi voi! Yritä ymmärtää että teillä nyt ei ole niin onnellista kun yritätä itselles sitä niin vakuuttaa. Jos joku sua noin kohtelee niin eipä sua paljoa kunnioita eikä teillä mene asiat yhteen vaan hän manipuloi sinua kun annat. Te ette ole pari joka pitäs asua tai olla yhessä. Kaksi samalla aallolla olevaa ihmistä tulee toimeen kaksi jotka eivät ole samalla aallolla ei tule toimeen ja te ette ikinä. Sen kuulee siitä että olet passiivinen hänen huutamiselle ja yritätät pistää pääsi piiloon kun strutsi kun se alkaa niin se vaan kieuhuttaa häntä enemmän. Ei hän noin käyttäytyisi jos sinusta olisi hänelle vastusta oikealla tavalla mutta et ole se oikea hänelle tai hän sinulle. Voit jatkaa uhrina ja se pahenee tai sit muutat elämäs. Eti ittelles samantyyppinen kumppani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe