Marrasputki

vcxz

Mitä järkeä on juosta kuukauden jokaisena päivänä. Kilpaillaan siitä, kuka käy päivän aikana puolen tunnin lenkkejä eniten.
Missä järkevä peruskuntokauden treenaus?

Kuka aikoo osallistua

110

1097

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JHJHJHJHJHJH

      Tässähän tulee kiire....

      Onneksi ehdin mukaan.
      www.ontrail.net

      ja sieltä marrasputki.

      Voiko mukaan päästä vaikka ilmoittautuu sanotaan vaikka 5.11 Ontrailiin ja täyttää juostut lenkit jälkeenpäin?

    • V...n V...u

      Juoksen mitä juoksen. Satanan tyhmää juosta 25 min lenkkejä neljä kappaletta samana päivänä. Ihan haista paska touhua.
      Mitä V...n järkeä on koheltaa jonkun lenkkiporukan älyttömien päähänpistojen vuoksi.
      Mua alkaa jo k....ä vähitellen koko touhu.

      • dobadaabadiii

        Haile: “A day without running is not a day”


      • Röh

        Lopeta aineiden käyttö ja osta isompi pipo.


      • Juoksu

        Juokse sinä pahvi miten haluat.


    • Outoa...

      Mikä itsetarkoitus se on juosta mahdollisimman monta lenkkiä tai mahdollisimman pitkiä lenkkejä tai mahdollisimman paljon kilometrejä?

      Eikö hyvä kunto ole paljon tärkeämpi?

      Ja jos on pakko kilpailla, niin sitten ilmoittautumaan kilpailuun ja katsomaan kuka on ensimmäisenä maalissa. Ei maailmanmestaruuttakaan ratkaista sillä, kuka on treenannut eniten.

      • someputki

        Kuntoilijalle harjoittelun on tarkoitus olla mukavaa. Kisoissa ei kuitenkaan pärjätä joten miksei pidettäisi hauskaa kuntoilun merkeissä? Siinä auttavat leikkimieliset kisailut, yhteislenkit ja sometus.


      • Hmmm...
        someputki kirjoitti:

        Kuntoilijalle harjoittelun on tarkoitus olla mukavaa. Kisoissa ei kuitenkaan pärjätä joten miksei pidettäisi hauskaa kuntoilun merkeissä? Siinä auttavat leikkimieliset kisailut, yhteislenkit ja sometus.

        Onko keinotekoinen kilpaileminen sitten jokin itsetarkoitus, jos itse lenkkeily on jo mukavaa?

        Noh, kilpailkaa sitten vaikka sillä, kuka juoksee pakkasella ilkosillaan pisimmän lenkin. Etenkin naisia mukaan kyseiseen kisaan.


    • Ilotushka

      Loka-marraskuu on lenkkeilijän parasta aikaa. Ei liukasta, lämpötila usein optimaalinen. Turha pitää taukoa juuri nyt.
      Tulin juuri lenkiltä (60min) ja sihautin Pirkka-oluen ja menen löylyihin.

    • Ei mestari

      Totta että maailmanmestaruutta ei voita se joka on treenannut eniten. Mutta maailmanmestaruuteen täytyy kuitenkin treenata todella paljon.

    • Hmmm...

      Suomalaisista on sanottu joskus, että ovat harjoittelun maailmanmestareita, mutta itse mm-kisoissa mitalit jostain syystä menevät yleensä muille.

      • pausrör

        Pidän 4 kk juoksemattoman putken. Ei ole mitään järkeä juosta nylkyttää pimeässä ja tuulessa /sateessa /pakkasessa /liukkaalla, kun tehokkaammin saa hiet vaikkapa kuntopyörällä mukavasti sisällä. Paskalla säällä juoksemisesta on tehot pois ja vammariski korkealla. Haastan kaikki juoksijat talvitauolle juoksemisesta.


      • naurava kulkuri
        pausrör kirjoitti:

        Pidän 4 kk juoksemattoman putken. Ei ole mitään järkeä juosta nylkyttää pimeässä ja tuulessa /sateessa /pakkasessa /liukkaalla, kun tehokkaammin saa hiet vaikkapa kuntopyörällä mukavasti sisällä. Paskalla säällä juoksemisesta on tehot pois ja vammariski korkealla. Haastan kaikki juoksijat talvitauolle juoksemisesta.

        *nauraa* Jokaisella on lupa tehdä, kuinka parhaaksi näkee. Kuntopyöräilijäksi tullaan kuntopyöräilemällä ja juoksijaksi juoksemalla. *nauraa*.
        Syksy on juoksemisen kulta-aikaa. Tänään aion juosta tunteroisen ja toisenkin. *nauraa ääneen*


      • Hmmm...
        naurava kulkuri kirjoitti:

        *nauraa* Jokaisella on lupa tehdä, kuinka parhaaksi näkee. Kuntopyöräilijäksi tullaan kuntopyöräilemällä ja juoksijaksi juoksemalla. *nauraa*.
        Syksy on juoksemisen kulta-aikaa. Tänään aion juosta tunteroisen ja toisenkin. *nauraa ääneen*

        Monipuolisuus kunniaan, juoksijat.

        Itse enimmäkseen hiihtelen talvella, mutta mukaan mahtuu myös juoksua ja kuntopyöräilyä. Kuntopyörälenkin aikana voi vaikkapa sivistää itseään katsomalla jonkin dokumentin telkkarista. Tai länkkärin.


    • tupossu

      Hauskaa hommaa kilpailla marrasputkessa. Aamulla ylös klo 3 ja salaa puolisolta juoksemaan 25minuuttia. Puuro ja sitten toiselle lenkille.Apua, nyt se mursa on juossut jo kaksi lenkki 7.30/km vauhilla. Oliko tämä siis juoksuputki, eikä kuntoiluputki.

      Ei auta, vaatteiden vaihtoon ja lenkin väli 8 minuuttia ja olen listalla kohta ykkösenä, kun ehdin vielä illalla juosta klo 23 päivän kuudennentoista lenkin.

      Olen marrasputken voittaja ja juoksen päivässä 20 lenkkiä ja väliä ehdin pitää 2 minuuttia kun käyn puskapaskalla ja taas alkaa uusi lenkki.

      Kilpa on kiivas, kuka voittaa ja saa kunniaa. Voi tursa, jos ehdit käydä noita 3km lenkkejä enemmän kuin 20 päivässä, olen klonksuvia polviani myöten puskapaskassa.

      Leikkiähän tämä vain on, ei me tätä tosissaan oteta

      • Pipa,iäs

        Lääkitys kohdalleen ja se isompi pipo nyt het!


    • Turu harakka

      Onk mittää välii, kui pal kilometrei juakse? Emmää tommost ymmärä jos se o paras kuka kipittä kaikist enite 25 minuti hölkkä. Ei jumaliste. Täyty vetä verkkarit niskasse ja mennä taivaltama aamu toine 25 minuuttine.
      Mää pistä itteni liko täsä kisas ja katota mihi se riittä vai riitääk se mininkä. Ei maar. Mun täyty nyt mennä.

    • Paukku-Pate

      Marrasputki katkeaa tänään. Polvi turvoksissa jokapäiväisestä hölkästä. Ei vaan pysty enempään. Tavallisesti pidän päivän tai kaksi lepopäivää viikossa.
      Marrasputki ei ole mun juttu.

    • puumienpuuma

      ehdimpäs ennen aamuaurinkoa (lue=klo 10 jälkeen) olen pirteä ikäisekseni. olen puumien puuma

    • paspee

      menkää töihin

    • sklyyli-ihmelyyli

      ei mun tartte, mä oon putkessa. 45 lenkki kohta tehty 2,1km ja 25min. Haluun olla edes jossain paras ja esillä.

    • Marketta GIrl

      Lenkillä eilen. 55 minuuttia vaihtelevilla vauhdeilla. Jo kahdeksas lenkki marraskuussa, mikä on mulle ihan sopiva määrä ja mun kohdalla voi puhua jo putkesta. Lenkkien kesto on vaihdellut 45min-1h 20min välillä.
      Tähtäimessä joku mukava juoksutapahtuma keväällä ja myöhemmin ensi syksynä. Maksimissaan varmaan joku puolimaratooni.
      ps. Käyn lenkkeilyn lisäksi salilla pumpissa ja muissa ohjatuissa jutuissa. Niitä en ole laskenut mukaan tähän mutta on niitäkin kertynyt ehkä 5-6 kappaletta

    • putkikurkku

      Onko se juoksu- vai kävelyputki?

    • eivoikuin ihmetellä

      no kävelyähän tuo on ainakin ykkösen osalta. Meilläkin töissä paljon porukkaa jotka aamuin illoin kävelee 3-4km suuntaansa.
      Minusta tuossa pitäs joku rääpy olla mitä liikunnaksi merkkaa... huh huh, mitä pakko esillä oloa!!!

    • vsop xo

      vcxz. onko hän kovakin tekijä juoksun saralla? kenties asiantuntija alalla?

    • Erkka

      Kova ultraaja ja vaimonsa kai samoin kova maratoonari ja ultraaja. Pariskunnan yhteinen harjoituspäiväkirja kaikille juoksusta kiinnostuneille. Hyvähenkinen paikka, mitä vetää kaksi kilpakuntoilijaa. Kovia nimiä kilpakuntoilun saralla kumpikin.Marathoneja ja jopa 100km juoksuja takana ja pidempiäkin.

    • Sisu3

      Samaa mieltä Erkan kanssa, mukavahenkinen porukka harjoituspäiväkirjassa, jonne mahtuu kaikenlaiset liikuntaa harrastavat mukaan. Vauhdeillakaan ei ole niin väliä tai sillä millä tasolla harrastustaan tekee.

    • turun joutsena

      ihanaa kun puuma lukee tätä ketjua, heti pistäny kävelyn juoksuksi. hahahaaahahahaaahaha, kyllä menee herne helposti nenukkiin =)
      Mutta saatiin puumaankin vauhtia, gyl raumal osatta

      • Älä liikoja

        Mahtaisitko muka saada puuman innostumaan?

        Taitaa olla eri miehet joista se kiinnostuu.


      • Porrist

        Rauma on kuten Turku: ei siellä mitään osata. Tai jääkiekkoa
        Paremmin kuin Turussa mutta sitten Raumalla asuu niin p.aukista väkeä että ei
        Mitään rajaa.


    • John Deere

      Sunnuntaista lähtien joka päivä jonkinlainen lenkki. Kesto noin 50-55 minuuttia ja matkaa kertyy noin 10km. Tiistaina kävin lenkin välillä kuntosalilla tekemässä maastavetoja. Polvi on hieman kipeytynyt syksyn aikana mutta voimailu on auttanut siihen vaivaan.
      Vauhdit on juoksussa sellaista kökkötraktorin vauhtia mutta toisaalta jääpähän sitten talven ajaksi kiristettävää. Viime kesänä meni 10 km kisa 40 minuutin pintaan, joten ei kai ne vauhdit ihan vuodessa romahda.

    • suolalahnaa

      Olen eläinjuoksija, kohta loppuu maailmasta kaikki eläimet kun olen niiiiiiiiiiiiin ahkera kävelijä että. Kaikki kadehtii minua, olen nro 1, no muussa en pystykkään sitten olemaan ykkönen.

      Yksi eläin on vielä jäljellä, nimittäin lahna. Jos tiedätte mitä tarkoitan.

    • Rygg Sägg

      Marraskuu synkkeni laakista kun vaihdoin talvirenkaat. Selkä naksahti niin, että tuskin pystyy kirjotteleen nettiin saati lähteä lenkille. Ehkä illalla salille. Jotain venyttelyä ja naisten katselua.

    • joukoR

      Onko se ursa ylläpitäjän puoliso. Näkyi porukalle järjestäneen pikkujoulutkin. Hienosti on marrasputkessa voitolla. On varmaan sitä sisäpiiriporukkaa, jotka ovat perustaneet foorumin.

      Ontrail on hieno paikka, kiitos Jörölle ja Ursalle, että jaksatte ylläpitää näin hyvähenkistä treenipäiväkirjaa. Pikkujouluissa tavataan

      • leijonaamämetsästän

        ei se ole puoliso, vaan viidakon puuma. Uuuuh


    • delkanto

      Putken voittaja jakaa hienoja kuviaan myös pintakaasulla ryhmässä. Hieno homma. Ovat kyllä tunnelmallisia ja niitä on ostettu juoksulehtiinkiin.
      Mukava tällainen yhteisöllinen tapahtuma, missä ontrailin perustajan vaimo jakaa myös muille foorumeille loistavia kuviaan. Näitä sometapahtumia pitäisi olla lisää.

      Pieni porukka tekee todella kovasti töitä sen eteen, että saataisiin suomalaiset liikkumaan. Ontrail ja pintakaasu alkavat olla kova kilpailija sepon sivuille.

      Kannattaa liittyä pintakaasuun, pääsette näkemään näitä upeita maisemakuvia.

      Pintakaasua 24/7. Hyvähenkinen huippujuoksijoiden treeniryhmä. Somea parhaimmillaan

      • sherlokki turuust

        niillosko se täällä omiaan kehuu, hahahaaa. Säälittävä yritys


    • Tonto

      Pintakaasu. Pintakaasu? Step On It Velma!

    • Eugene Grizzard

      Marraskuu on juoksijan kannalta aika tärkeä kuukausi. Silloin pitää olla suuntimet valmiina tulevaan kauteen ja harjoittelu täydessä vauhdissa.
      En kyllä tuhlaisi marraskuuta mihinkään marrasputkeen. Silloin pitää edetä jo suunnitelmallisesti ja pitkiä lenkkejä pitää mahduttaa ohjelmaan. Jos vetelee jotain 25 minuutin pätkiä monta kertaa päivässä niin siinä ei kehity muu kuin sijoitus kunniataulukossa.

    • onnetonta hiipimistä

      Tuo on totta, eikä tollasia 25min lenkkejä kukaan oikea treenailija tee. Jos ei muussa pärjää niin nimi lehteen kävellen

    • Mustash

      Liian monimutkainen kombinaatio marraskuussa. Marrasputki ja Movember samaan aikaan. Valitsin viikset.

    • lothar69taikasi

      mäkin valkkasin viikset, meinaan muijan viikset. vedän kerran päivässä sitä viikseen

    • the KALU

      Minä vedän tämän syksyn vihkoon. Katotaan ensi vuonna uudelleen. Joulu on jo ovella. Huristelen loppuvuoden korkeintaan pintakaasulla.

    • spykihme

      talitinttiii maaliskuussa lauloi laulun tään, mini minä minä minä minä minä minääääää lalalalaaa. Olen ursullaaa llalalalalaaaa ja tykkään olla julkisuudessaaa llalalaaaa, kuvatkin on ihaniaaa, ainakin omasta milestääää lälälllääääää

    • Laizka Lasse

      Aamulla oli niin karsea keli, että tulin autolla työhön. Ehkä käyn, jos ehdin, iltapäivällä kaffetunnilla reippailemassa puolituntisen. Silloin tulee merkintä vihkoon. Kymmenen pistettä ja papukaijan merkki.

    • pintakaasuja

      Joo, pintakaasu ryhmässä pääsee seuraamaan muutaman hengen oman egon nostatusta. Mä päivitän taas jotain hassua, tykkää mun päivityksestä kun se on niin hassu niin mä tykkään sitten sun päivityksestä ja meillä kaikilla on niin kivaa.

      • Make

        Egolle tekee hyvää saada kehuja 100 kilsan viikoista, vaikka en pääsekään maratonia alle kolmeen tuntiin. Ryhmän naisilta on myös kiva vongata.


    • Faian BMW

      Minkäaisia kokemuksia teillä on, rakkaat juoksukollegat, pintakaasulla juoksemisesta?
      Luulisi, että ainakin kovemmilla vauhdeilla säästää energiaa? Edellyttäen tietenkin, että koneessa on momenttia tai vääntöä?

    • Komerades

      En usko, että täällä kirjoittelee yhtäkään juoksun harrastajaa (kollegaa).

    • Hmmm...

      Onhan se todistettu tutkimuksin, että kävely vie enemmän energiaa kuin juoksu, jos suhteuttaa matkaan. Esim. 10 km kävelyä vie enemmän energiaa kuin sama matka juoksua, koska juokseminen on taloudellisempi tapa liikkua.

    • lahjakas urheilija

      Kaikenmaailman some-keuhkoajat voisivat ehkä edes hieman rauhoitella innostustaan, ja asettua hetkeksi miettimään kannattaako aina hakea sitä "julkisuutta" esittelemällä kävelyjuoksujaan. Ehkä jokapäiväinen lenkkeily n. 4 min./km-vauhdeilla voisi jonkin verran avartaa ajatusmaailmaa, ja panna asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Pidetään urheilu urheiluna, sille kuuluvassa arvossaan, ja puhutaan heistä jotka tekevät huipputuloksia ja ovat uhranneet kaiken mahdollisen oman lajinsa eteen.

      Urheilu vs. kuntoilu?

      Ei ole järkeä panna noita kahta samaan kategoriaan.

    • oikea valokuvaaja!!

      hahahaa on tuo kyllä säälittävää, esitellään valokuvia joita jokainen osaa ottaa, jotkut vaan kehuu niitä sillä tyylillä että saa kuvaajan kuvaamaan lisää ja nolaamaan itteensä. Kiusaamistahan se on, mutta voisi kuvaajakin tajuta että ei kaikki ihan aitoa kehua ole.

    • Terhakka Tyttö

      Antakaa toisen harrastaa. Tärkeintä, jos tuottaa itselle iloa, ehkä muillekin.
      Minulla marraskuun putki sen kun vaan jatkuu. Peräti jo 12 lenkkiä olen kipaissut. Päälle jumpat ja viikonlopun samoilut saaristossa. Joka päivä on tullut tehtyä jotain hengästyttävää liikuntaa.

    • Matjatta

      Tänään sai putki jatkoa. Lenkkiä sateessa ja illalla päälle Busulee Nyvoota. Elämä se on kuin silkkiä vaan. Sylillisen tahtoisin kerrallaan. Trallalalaa kun juovuksissa laulattaa.

    • skyylipyyli

      Mä vedin jo 64 lenkin, jeeeejjeejeje. Miksi niin vähän käy minun juttujani kehumassa, olenhan tosi ahkera, olenhan?? Pliide oonhan, kehukaa mua. Osaan valokuvatakkin

    • Nerr Nilsson

      Noin 14 km lenkki takana. Aikaa kului 1.10. öbaut. Harjoittelu on hyvässä vauhdissa.
      Marrasputki tosiaankin ;)

    • Fred Flinstone

      Hästäg Marrasputki. Saunalenkki 10km.

    • kiramitsuniini

      mä vedin eilen 6kpl 5km lenkkejä. UUUUhhhh olen elävä lagenda

    • puumaamämetsästän

      88 ja wiskilasi, siinä maagiset puuman numerot. Tsemppiä tavotteeseen, olet kyllä eläin

    • Tarzan

      Marraskuuta on viikko jäljellä. Jos nyt aloittaa, niin vieläkö voi osallistua kilpailuun?
      Minkälaisia palkintoja on tiedossa? Jos on hyviä, niin yritän pistää kaikki peliin!

    • P. Pukama

      Eilen 10,2km aikaan 50,06. Jos olis jakanut kahteen vitosen lenkkiin, niin ois voinu merkata vihkoon kaks lenkkiä. Mutta kun on töissä niin ei pysty kikailemaan. Tietty jos juoksis töihin ja takas ja sitte vielä illalla kotona niin voisi merkata kolmekin lenkkiä.

    • lätsäpekka

      Juokse hississä ja olohuoneessa. Käy välillä suihkussa ja taas telkkarin ääressä 25 minuuttia juoksua.
      Ei siihen mitään ihmeellistä vaadita.
      Voittaako jatossu tänä vuonna marrasputken. Kisa on kyllä kiivas

    • Turuust

      Voittaja taitaa saada 60 lenkkiä juostua. Ajatelkaa, kaks lenkkiä joka päivä kuukauden ajan. Aika hurjaa.

    • Taka-Jukka

      Kieltämättä, kerrassaan upea suoritus tuo 60 lenkkiä. Siinähän kertyy matkaakin aika paljon. Onnittelut vaan täältäkin. En kyllä yhtään tiedä, mikä kilpailu tämä on mutta kyllähän tuo ahkeruudesta kertoo. Myös siitä, että täytyy tykätä juoksemisesta ja varmaan lahjakkuuttakin pitää olla. Ei minulta ainakaan onnistusi. Jo pelkästään siksi, ettei ole aikaa.
      Itse juoksen viikossa 3-6 lenkkiä ja kilometrejä kertyy noin 40-80 keskimäärin. Sillä määrällä ei voi kehua mutta jonkinlainen kunto kuitenkin. Jaksaa työpäivän hyvin ja vapaa-aika on laadukasta kun jaksaa mennä lenkille, lukea, käydä elokuvissa jne jne.

    • mummonimunimunmamman

      Voittaja on yksi vanha puuma, ei sillä ole muuta tekemistä kuin höylätä lenkkejä. Vaikka mielestäni nuo sen lenkit ei ole juoksua...
      Mummonikin tekee enemmän lenkkejä kuin tuo puumaaaahhh

      • adam gemili

        En ymmärrä niitä ihmisiä jotka eivät voi harjoitella ilman että heidän täytyy kertoa se koko maailmalle. On parempi tehdä kovaa työtä ja antaa tulostenhoitaa puhumisen.


    • dustdust

      Miun mielestä on ihan hienoa, että ihminen liikkuu 60 tai vaikka 160 lenkkiä kuukaudessa. Vaan kertokaappa, mitä kertoo ihmisestä, joka jaksaa joka halvatun lenkuran raportoida nettiin vähintään neljää, viiteen paikkaa. Mukamas leikkimielinen kisa.

    • Ei ymmärrä, ei

      Siis oikeesti: kuinka sekaisin päästään täytyy ihmisen olla, että juoksee juoksutrikoissa ja -takissa edestakaisin Hki-Vantaan terminaalissa SISÄLLÄ. No sen on tietty putkipuuma. Sanotaan marrasputkesta ihan mitä tahansa, mutta nolouden huipentuma on kyllä tuo terminaalijuoksu. Tai eipäs olekkaan. Nolouden huippu on se että kehtaa ylpeenä julkistaa moisen idiotismin ja vielä kuvien kera. Voi jessus tätä myötähäpeän määrää...

    • En ymmärrä myöskään

      Kyllä mulle suurinta myötähäpeää aiheuttaa se, että joku p****e nimimerkki käy joka palstalla ruikuttamassa siitä kuinka paljon, kovaa ja missä asussa joku toinen juoksee. Iso mies jaksaakin tuollaista, hohhoijaa. Toisaalta tunnen myös häpeää itseäni kohtaa, että olen jakasanut tuollaista lukea. Taidan lähteä lenkille. Menkää te muutkin, paikalla ei niin väliä :)

    • mies Oulusta

      Kaikkien täytyisi juosta sellaista perus 4 minuutin km-vauhtia lenkeillä, niin palstoilla ärhentely hieman rauhoittuisi. Se kuulkaa tasoittaa mieltä kun juoksee, eikä kävele.

    • myöskin puumanainen

      Hieno juttu saatiin Soironen pois ontrailista, vielä kun valokuvaaja huomionkipeä narsisti lähtee paikkahan alkaa olla jo ok.
      Puumat kuuluu viidakkoon.

      • nuapurinvieressä

        soiro palannut onreiliin kuten voorumillekin. Eipä ukko malta pittää taukoo


    • 14+4

      Mitä on tapahtunut yön aikana ontrailissa.

      • turkulainen

        Eipä mitään ihmeellistä, Soironen veti herneet, jostain pikku hommasta. Oli munaa kuitenkin pyytää anteeksi, se oli hieno ele.

        Mutta eipä siellä muuten mitään ole tapahtunut, nyt onneksi tuo marrasputki meni, niin päivityksiäkään ei tule eräästä osotteesta 15min välein.


      • Puumaasämetsästät

        onko soironen vielä riehunu siällä humalapäissään. Hahhaa, kuinka hauskaa lueskella 60 lenkin putkista. Menikö puumalle voitto tänäkin vuanna?


    • uljas eino

      Hazel veti kyllä jäätävän putken. 12 tunnin juoksu ja maratoneja . Taitaa olla ontrailin kovin mimmi. Rispektit, vaikka ei virallisesti putkea voittanutkaan. Mutta todellista juoksua satoja kilometrejä ja kisoja.
      Moraalinen voittaja on Hazel, vaikka miten päin asiaa katsoisi.. Mutta taitaa olla niin vaatimaton, että ei välitä tällaisista.
      Upea nainen.

      • Hasel on gasel

        Kyllä Hazel voitti putken!! Ylivoimainen suoritus.


    • jenkkapenkka

      Hazelin lenkkejä lukee muutenkin mielikseen. Vaatimaton, eikä korosta itseään koko ajan, miellyttävä urheilija. On taustalla tehnyt koko ajan hienoa työtä ja upeita tuloksia, samaan aikaan, kuin toiset ovat työntäneet itseään esille. Ei ole tuhlannut aikaa lenkkien raportointiin, vaan on lenkkeillyt.
      Hienoa, että vihdoin tuli ontrailiin. On kyllä kingi, vaikka nainen onkin. Vaatimaton ja miellyttävä ihminen.

    • pinkku

      Totta joka sana, juuri tuollaisia tyyppejä tarvitaan jotka omalla erimerkillään näyttää miten homma pelaa.
      Ei tarvitse joka tuutista työntää jotain valokuvan skeidaa!!

    • zubazub

      Jatossuhan on jo vuosia ollut ennen tätä ykkönen. Nyt on Hazel kirinyt eteen reilusti. Hienoa, Hazel on kyllä todellinen esimekki siitä, miten maltillisesti saadaan tuloksia aikaiseksi. Onnea Hazel marrasputken voitosta.

    • levi

      Täältäkin iso käsi Hazelin voitolle!!

    • My little trailer

      Vielä jänskempi kisa tulis, jos marrasputki vaihtuis jouluputkeksi. Se se olis todellinen kisa. Hyvää aikaa. Itsenäisyyspäivä, lahjat voi hankkia verkkareissa. Aattoaamusta alottais jo varhain niin ennen joulupuuroa vois olla jo kolme lenkkiä takana. Illan hämärtyessä vois juasta tonttujen ja pukin kaa ihan kilpaa. Ja kun keskiverto työssäkäyvä kansalainen juo sen konjakkinsa illan päätteksi, juoksee kunnon ontraileri viimeiset 25 minuuttisensa. Joulupäivänä ehti ennen joulukirkkoa ja mikä estää vaikka mennä verkkareissa kirkkoon. Tapanina tottakai. Uudenvuodenaattona raketit lentää ja ontraileri puurtaa.

    • teemapuisto

      Toivottavasti Hael lukisi tätä ketjua, niin näkisi, että yleisö on hänen puolellaan ja pitää häntä voittajana. Kukaan ei uskalla sitä vain kirjoittaa tuonne rekisteröidylle saitille.
      Mutta Hazel, me pidämme sinua voittajana ja kannatamme sinua. Olet meidän idoli.

    • Elämä on

      Kovasti näyttää muutamia raavituttavan leikkimielinen ulkoilutapahtuma. Mitäpä jos hankkisitte sen paljon puhutun elämän?

      • get a life

        Mistä voi hankkia paljon puhutun elämän.


      • On se
        get a life kirjoitti:

        Mistä voi hankkia paljon puhutun elämän.

        Ainakin Ontrailista tuon näyttää voivan hankkia.


    • Dct 3.2

      Eiköhän me isännät pistetä piste tälle keskustelulle. Mitään armopaloja tai moraalisia voittoja ei tarvitse jakaa. Voittaja oli ylivoimainen. Vinjetoijalla oli paras taktiikka ja hän ymmärsi, että kisa pitää ottaa vakavasti ja verisesti. Kunnia hänelle!

    • Dr5:9

      No on se sääli, jos kävelemällä muutaman kerran päivässä voitat tällaisen kisan. Toinen juoksee joka viikonloppu marathonin ja vielä 12 tunnin ratakisan.
      Kumpi ihan oikeasti on voittaja.
      Täyttä pelleilyä tuollaiset, jos oikea voittaja ei saa edes kunniamainintaa noilla sivuilla.

    • kundijollakova

      Voittaja oli selkeä 102 kävely kuningatar. HAHAHhahahAHHAHAHHAHAHAHAAAAA

    • Hahhahaaa
    • ihailija 2=1

      on se kova!

    • Jeesus

      No mutta. Älkäämme olko ilkeitä lähimmäisiämme kohtaan.

    • juudas

      ei ollakkaan veli Jeesus

    • JollaLumiasenkätkekö

      Hyvää joulua kaikille palstan koville garjuilleja heidän ihanille leideille. Olette taistelijoita, ettäkä mitään nylkyttäviä kitisijöitä foorumila, joille ei voi toivottaa muuta kuin tervemenoa menolipulla Pohjois-Koreaan.

    • Marrasta

      Onko vanhat suosikit mukana tänäkin vuonna?

    • Anonyymi

      Juoksuputkissa ei ole mitään järkeä. Lepopäivät ovat ensiarvoisen tärkeitä palautumisen kannalta. Onneksi kuukausi on lyhyt aika, jotkut hullut vetävät maailmalla vuoden ja ylikin putkia.

      • Anonyymi

        Itsekään en ole mikään juoksuputkien fani. Monet näistä ovat toinen jalka telakalla ja pakko jatkaa putkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekään en ole mikään juoksuputkien fani. Monet näistä ovat toinen jalka telakalla ja pakko jatkaa putkea.

        uakko suamussalmelta?


    • Anonyymi

      Vieläkö merja jaksaa hölkätä?

    • Anonyymi

      Hölkätön päivä on turha päivä.

    • Anonyymi

      Mä joka päivä hölkkäilen
      Joka ainoa aamu seitsemäksi meen
      Sen kaiken teen mä siksi vain
      Koska kulta sä jaksat olla mun omanain

      Ajat oli huonot kun mä olin nuori
      Mietin eihän tässä auta
      Juoksuhommat riitti vilu sekä nälkä
      Fiksummankin haaveet hautaa
      Kun me mentiin yhteen olin aikamies
      Monet kovat koulut käynyt
      Olit vielä nuori pikku kullan nuppu
      Minä monenlaista nähnyt

      Mä joka päivä hölkkäilen
      Joka ainoa aamu seitsemäksi meen
      Sen kaiken teen mä siksi vain
      Koska kulta sä jaksat olla mun omanain

      Tiesin kyllä tiestöö juoksijalle riittää
      Mukavasti alkuun päästiin
      Joskus oli tiukkaa uskoni kun horjui
      Autoit muo öin ja päivin
      Kun sä sanot mulle on niin ihanaa
      Olla oman tavon alla
      Tiedän ettei hukkaan nuoruuteni mennyt
      juoksuhommis maailmalla

    • Anonyymi

      Kohta taas marrasputki. Aijotteko osallistua?

      • Anonyymi

        En aijo. Tarvitsen lepäpäivän silloin tällöin. Putki on suurta typeryyttä.


    • Anonyymi

      Vieläkö -13 marrasputkiakat hölkkää?

      • Anonyymi

        Putki on ok, mutta kisan voitto minilenkeillä pelleilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putki on ok, mutta kisan voitto minilenkeillä pelleilyä.

        rennompaa lyhyesti


    • Anonyymi

      Rentoahan tuo

    • Anonyymi

      Marraskuu on hölkkäputki kuukauden lisäksi myös movember kuukausi. Osallistun molempiin. Tehkää perässä.

      • Anonyymi

        kysyn vuan kasvaako merjalle viikset -


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe