Kertokaa joku mitä käsilumityöntekijälle maksetaan! Kannattaako homma?
Lumityöntekijän palkka?
14
16122
Vastaukset
- mie
9,40-10,00 tunnissa ei lisiä. Homma kannattaa jos ei pelkää työtä ja kylmää.
- Kas tällä tavalla
Jos menet työppärin kautta orjatöihin (pakotettuna), saat 9€/päivä ja teet hommia 8h/pv 5pv/vk
- rennolla tyylillä
Mutta silloinhan kola ei liiku kuin 1m/h kun oikealla palkalla 10m/h.
- Anonyymi00014
rennolla tyylillä kirjoitti:
Mutta silloinhan kola ei liiku kuin 1m/h kun oikealla palkalla 10m/h.
Mukavahan se on kirpeässä talvisäässä seisoskella ihan vaan paikallaan. Eiköstä vaan? :D
- dragon88
mitä itse olin yhtenä talvena noissa hommissa niin eipä palkkaa tippunu kuin noin 6€/h ja siitä kun laskee vielä verot ja matkaulut pois niin totesin tavlen jälkeen että ei oo kannattavaa puuhaa tuo.
- feferwgre
mä saan 10,3€/h yö työ lisät, miten sä tienaat vaa 6€/h ??
- lumiukko6
surkeeta, 10 vuotta sitten joutu maksaa jätkille 15 € / h.
- lumiukko6
Hanskaan!
- Lumiukkoo
Paljonko olette saaneet päivystyskorvauksia?
- r32edw
itse sain 11€/h joka kerta meni se 2-3h ja työvuoroja oli max 4krt kk, kun ei sitä luntakaan kauheasti tullut
- rjsrjwstj
Näillä keleillä sitä lunta ei tosiaan paljon ole...
- kolamies
rjsrjwstj kirjoitti:
Näillä keleillä sitä lunta ei tosiaan paljon ole...
Jännä jobi jäähallin lumenkolaajana voisi olla se juttu. Kesä taikka talvi aina lunta ja jäätä.
Sopivan viilentävä kesätyö-sisätyö yhdistelmä. Jään pinnalta höylätään hileet ja tuupataan kökkökasaksi hallin kupeeseen.Vaan taitavat mennä nekin jobit jäsenkirjan mukaan sille hyvälle kamulle ja kummin kaimalle.
- Anonyymi
15 ekee tunti
- Anonyymi00013
15€/h sain v.2013 ja 2024 18€.olin urakoitsijalla hommissa.mutta ihmisvälittäjät maksaa n.14 jos sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään935203Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen543341Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,742710Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621378Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041288Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?251228Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121096- 461040
- 411036
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2321031