Aamiainen netissä

Siis tuo Soneran mainos.
Tuntuuko teistäkin siltä, että aamiaisestaan kuvan ottaminen ja sen muille jakaminen on älytöntä ja tuo varhaisempi jakelumenetelmä vain korostaa tilannetta.
Ihmisillä pitäisi olla merkittävämpiä asioita muille jaettavana kuin se mitä on lautasella tms.

19

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin siis

      "päivän pulla"mies avautui meille :)

      • Päivän pullassa on kyseessä kritiikki ja kuluttajaohjaus.


    • jako viiteen

      Jos sul on paljon tavaraa lautasella aamiaisella nii kyl sen voit jakaa muile

    • höps,

      jakoihan jeesuskin muutaman leivän ja pari kalaa. Ja kyllä kannatti.

    • Kuppi teetä ja teekupin vieressä lääkepurkit, sensuroitaisiin.

    • Musta se on/olisi täällä ihan jees, anonyyminä, mutta itse en ainakaan kehtaisi tiedottaa joka elämäni päivittäistä tai edes viikottaista käännettä esim. facebookissa tai vastaavissa tunnistettavissa paikoissa, koska arvaisin sen olevan rasittavaa. Enkä usko, että ketään kiinnostaisi. Koska en itsekään jaksa sellaista kenestäkään seurata. Ainoastaan maximissaan jos olisi aikuinen lapsi, joka asuisi ulkomailla, se vois olla kivaa seurata päivittäin, mitä hän esim. syö aamiaiseksi. Ehkei sekään muista kuin minusta :P

      • Ensimmäisenä tulee mieleen kulinaristit, joita kiinnostaa toisten syömiset. Jotkut voi olla aamiaisfriikkejä jne. Kokeilevat toistensa aamiaisia ja kommentoivat.
        "Kaupasta X ostamani kroisantit olivat hieman kuivahkoja, pieni lämmitys leivänpaahtimen päällä auttoi ja päälle ripoiteltu yrttisuola antoi pikantin maun"


      • runontaja kirjoitti:

        Ensimmäisenä tulee mieleen kulinaristit, joita kiinnostaa toisten syömiset. Jotkut voi olla aamiaisfriikkejä jne. Kokeilevat toistensa aamiaisia ja kommentoivat.
        "Kaupasta X ostamani kroisantit olivat hieman kuivahkoja, pieni lämmitys leivänpaahtimen päällä auttoi ja päälle ripoiteltu yrttisuola antoi pikantin maun"

        Joo, no jos niitä tekee oman juttunsa, niin sitten. Mutta tuli vaan mieleen, jos joku selostaa koko päiväohjelmansa netissä joka päivä, niin se vähän hämmentää.. Sitä on myös kiva toisaalta seurata, mutta enpä oikein itse kehtais enkä tietäisi mikä siinä on se juju. Kun yleisökin on yleensä fb:ssä monella laajahko. Mut kukin tavallaan.. Silti voin tykätä ihmisistä, jotka tämmöistä tekee, monimutkaista :)Mut voi olla oikeasti ihan hyvä, että suuri joukko ihmisiä ei tiedä, miten sun päivänkulku joka päivä menee. Hyötyjä en osaa arvioida, onko niitä.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, no jos niitä tekee oman juttunsa, niin sitten. Mutta tuli vaan mieleen, jos joku selostaa koko päiväohjelmansa netissä joka päivä, niin se vähän hämmentää.. Sitä on myös kiva toisaalta seurata, mutta enpä oikein itse kehtais enkä tietäisi mikä siinä on se juju. Kun yleisökin on yleensä fb:ssä monella laajahko. Mut kukin tavallaan.. Silti voin tykätä ihmisistä, jotka tämmöistä tekee, monimutkaista :)Mut voi olla oikeasti ihan hyvä, että suuri joukko ihmisiä ei tiedä, miten sun päivänkulku joka päivä menee. Hyötyjä en osaa arvioida, onko niitä.

        Yksi fb-kaveri tuntuu selostavan 80 % päivästään. Itse saatan laittaa jotain yksittäistä, yleensä huumorilla, kuten "Lähden ostoksille, tarviiko kukaanmitään kaupasta ;)"


      • runontaja kirjoitti:

        Yksi fb-kaveri tuntuu selostavan 80 % päivästään. Itse saatan laittaa jotain yksittäistä, yleensä huumorilla, kuten "Lähden ostoksille, tarviiko kukaanmitään kaupasta ;)"

        Joo, siinä vaan saattaa (naispuoliset?) helposti saada stalkkerin kannoilleen, kun selittää fb:ssä koska lähtee pimeässä lenkille jne. Noh, ainakin jos haluaa nähdä mörköjä kaikkialla... :D

        Mut joo, nyt mulle tuli vähän yllättäen soitto, joten mä lähden autoileen.. :D


    • Laitoin kerran baarin jälkeen nakkifakiirin aamuyöhöyrymakkarasta kuvan faceen ikään kuin sarkasmiksi eväistään kuvia levitteleville. Tykkäyksiä tuli ja joku kysyi oliko hyvää.

      • Ai vont tu bii öloun

        Ai vont tu bii öloun!!!!:SS


      • Ou gaad:.!1#%?+

    • -Z__Z-

      Jos kaikki mainokset vaikutais muhun jotenkin, en kykenis käyttään nettiä ollenkaan.

      • Ai vont tu bii öloun

        Ai vont tu bii öloun!!!:SS


    • Maanantaikpl

      Ja kun jollain afrikkalaisella ei ole ruokaa, niin mistä ne ottaa kuvan jonka jakaa? Pitäisi olla netissä valmiina kuvia ruoka-annoksista, jonka voisi jakaa jotta kertoisi mitä olisi syönyt aamiaiseksi jos olisi ollut jotain syötävää.

    • määmy

      Mikäli kyse o taidekuvast, iha ok.

      • Ai vont tu bii öloun

        Ai vont tu bii öloun!!!:SS


    • Itse olen äärimmäisen laiska jakamaan somessa oikein mitään, kaikista vähiten jotain aamiaiskuvia.

      Minulla on eräs tuttava, kuka on ravintola-alalla töissä ja hänen ruokaan liittyviä päivityksiään on kyllä ihan mukava lukea, jotta ei se aina niin huonokaan ole, jos taustalla on ajatusta...

      Päivitykset noin yleisesti ottaen ovat ihan ok, on ihan mukava kuulla välillä, mitä kenellekin kuuluu. Rajansa vaan kaikella...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe