Löytyykö tällaista nykypäivänä? Kaipaan läheisyyttä ja yhdessaoloa, mutta seksi itsessään ei kiinnosta. Tyhjennän pussit n. kerran viikossa terveydellisistä syistä, mutta nautintoa en hae siitä. Olisi ihanteellista olla suhteessa, jossa ei tarvitsisi välittää seksin harrastamisesta ja täten myöskään ottaa siitä minkäänlaisia paineita. Voitaisiin vaikka leipoa pikkuleipiä, käpertyä yhteen sohvalle tai käydä lenkillä ulkona. Ehkä pelata vähän pelejäkin tai katsoa animea yhdessä. Miltä kuulostaisi?
Aseksuaalinen nainen?
28
781
Vastaukset
- Samaamieltä
Tuo on niin tuttua.. Haluaisin itsekkin vaan olla ja elää eikä vetää paineita mistään seksistä. Se on rasittavaa kuunnella "nyky kavereilta" että he paneskelevat poika/tyttöystävänsä kanssa vähintään 4 kertaa viikossa. Miten tähän seksi juttuun on oikein päätytty? Ei aina tarvita seksiä kertoakseen, että välittää toisesta. Pienet teot tekevät ainakin minut onnelliseksi, kuten juuri kerroit leivotaan yhdessä, pelaillaan ja katsellaan animea tai vaikka käydään lenkeillä.
Noh ehkäpä meitä aseksuaaleja on vaan liian harvakseltaan?- mies32
Luuletko, että jos on seksiä 4 kertaa viikossa, niin ei sitten ehdi enää leipomaan leffaan?
Olkaa vaan aseksuaaleja jos siitä pidätte, mutta älkää nyt tuputtako tuota muille, ikään kuin normiseksuaalit olisivatkin jotain friikkejä. - mies32
mies32 kirjoitti:
Luuletko, että jos on seksiä 4 kertaa viikossa, niin ei sitten ehdi enää leipomaan leffaan?
Olkaa vaan aseksuaaleja jos siitä pidätte, mutta älkää nyt tuputtako tuota muille, ikään kuin normiseksuaalit olisivatkin jotain friikkejä.Eikä seksi juurikaan liity mistään välittämisestä kertomiseen.
- JustiinsaJoo
mies32 kirjoitti:
Eikä seksi juurikaan liity mistään välittämisestä kertomiseen.
Eli seksi ei meinaa sinulle mitään? Haluat vain tyydyttää omat tarpeesi. Hieman itsekästä..
- mies32
JustiinsaJoo kirjoitti:
Eli seksi ei meinaa sinulle mitään? Haluat vain tyydyttää omat tarpeesi. Hieman itsekästä..
Ei naisen orkku juuri välittämiseen liity. Tai en ainakaan ala orkkua järkkäämään kertoakseni välittäväni. Jos haluan erikseen kertoa välittäväni keitän vaikka teet, silitän tukkaa ja sanon ihanaksi. Seksi välittämisen.takia kuulostaa turn-offilta. Seksiä kuuluu harrastaa kun panettaa. Ei kun välitytyttää.
- Minä!
Minä!
- kiltti nainen
Ja määä!! :)
- rgjfgi0gj895
Siis ongelmahan on nimenomaan se, että suurin osa pillunhaltijoista on eiseksuaaleja.
- 33134212354323332311
Siis nimenomaan juuri toisin päin.
- Mies1985
Naisten miniseksuaalisuus.
- adbamsmrh
Minullekin voisi sopia aseksuaali nainen. Voin sen pari kertaa kuussa hoitaa hommat itse, kun tekee mieli. Samat vaatimukset kuitenkin kuin seksuaalisillekin naisille, eli fiksu, söpö ja liikunnallinen pitäisi olla...
- Tammenlehtinen
Täällä yksi 27-v aseksuaali nainen. On meitä olemassa. Ja sitten jos joskus haluan itselleni parisuhteen, niin tarttee varmaan olla toisen aseksuaalin kanssa, että elämä on molemmin puolin tyydyttävämpää.
Paha vaan että omassa listassasi oli tuolla tuo kokkaus, pelit ja anime, jotka nostaa karvat pystyyn :D (itse oon enemmän tyyppiä rinkka selkään ja vaeltamaan)
Jos kumppania ihan oikeasti etsii muilla perusteilla ku seksuaalisuhteeseen, niin silloin tarttee natsata aika hyvin henkiset ominaisuudet ja kiinnostuksen kohteet. Ja tää on myönnettävä, että ei oo helppo rasti tääkään. Riippumatta ulkonäöstä, niitä joiden kanssa oikeasti kolahtaa sielujen tasolla, on surullisen vähän. Ehkä 3 oon elämässäni kohdannut.
Just treffasin exäni kanssa perjantaina ja hän (sittemmin naimisiin mennyt) tiedusteli, että enkö oikeasti vieläkään oo kenenkään kanssa. Oli vaan pakko vastata, että hänen jälkeensä ei oo tullut vastaan ketään niin hyvää. Ja kun tietää mitä se voi parhaimmillaan olla, ei tasan tyydy mihinkään vähempään. Eli sinkku hautaan asti. Mut ei se mitään, pääsee miehet vähemmällä, ku oon mä kuitenkin aikamoinen justiina ;) - 94erilainen
Täälä kans yks, tai no en ehkä sittenkään, ei kyllä seksi ole mielessä yötä päivää. Itseasiassa todella harvoin. On kyllä hankalaa kun kaikki pitävät kauhean seksuaalisina kaikkia. Monesti ihmiset joutuneet pettymään kohdalla kun asian kertonut. En siis tarkoita että mua ei se kiinnosta, mutta se on vain todella pieni osa takaraivossa joka sitä haluaa. Itse perustun kanssa tuohon yhteiseen ajanviettoon sun muuhun.
Ps. Teksti on mitä on siitä ei tarvitse nostaa aihetta - ase21
Oi mä haluisin just sun kaltasen kumppanim 29vneitsyt! Itse kans neitsyt, aseksuaali 21v nainen. Löydät vielä jonkun, on meitä olemassa :)
- Fridgi- sukupuoli
Eiköhän suurin osa naisista päädy aseksuaaleiksi ihan e- pillereitä popsimalla. Tuntuu muutenkin että naisille seksi on joku velvollisuus jolla saadaan se mies pidettyä. Se vähäinenkin seksihalu sitten tapetaan pillereillä.
- Haluton nainen
Joo, ja kenenkähön painostuksesta niitä pillereitä aletaan popsia.. Jollei popsi, niin kummasti miehellä kiinnostus suihinottoa kohtaan kasvaa, ja itse panemista kohtaan vähenee. Tai sitten yritetään että "anna mä ensin paljaalla", johon suostuessaan nainen saa silti stressata joka kuu että josko sieltä joku siittiö karkasi.. En sano että kaikissa suhteissa se olisi näin, tai etteivätkö jotkut naisetkin omasta tahdosta vedä pillereitä, tämä on vain oma mielipiteeni. Libidoni heikkenee 100 prosentista kahteenkymmeneen, vaikeuttaa entisestään orgasmin saamista, saa mielialani heittelemään ja minut lihomaan. Lisäksi kasvatan riskiä saada syövän. Tämän olen aina miehille kertonut, mutta yhdelläkään ei ole vaikuttanut mielipiteeseen, pillereille on alettava. Ehkä kohdalleni on sitten sattunut ainoastaan itsekeskeisiä mulkkuja..
- mies32
Haluton nainen kirjoitti:
Joo, ja kenenkähön painostuksesta niitä pillereitä aletaan popsia.. Jollei popsi, niin kummasti miehellä kiinnostus suihinottoa kohtaan kasvaa, ja itse panemista kohtaan vähenee. Tai sitten yritetään että "anna mä ensin paljaalla", johon suostuessaan nainen saa silti stressata joka kuu että josko sieltä joku siittiö karkasi.. En sano että kaikissa suhteissa se olisi näin, tai etteivätkö jotkut naisetkin omasta tahdosta vedä pillereitä, tämä on vain oma mielipiteeni. Libidoni heikkenee 100 prosentista kahteenkymmeneen, vaikeuttaa entisestään orgasmin saamista, saa mielialani heittelemään ja minut lihomaan. Lisäksi kasvatan riskiä saada syövän. Tämän olen aina miehille kertonut, mutta yhdelläkään ei ole vaikuttanut mielipiteeseen, pillereille on alettava. Ehkä kohdalleni on sitten sattunut ainoastaan itsekeskeisiä mulkkuja..
Minulla ainakin vaikuttaisi ja on vaikuttanutkin. Eikä suihinotto voi korvata yhdyntää, koska silloin en näe, enkä kuule naisen nautintoa. No kumitta leikkimistä on tullut vakavissa ja varmoissa suhteissa harrastettua molempien halusta vähän liikaa.
- ddss
Tietty osa ihmisistä on aina aseksuaalisia. Jotkut eivät vaan ymmärrä mikä moisen ähellyksen pointti kun taas toisilla on inho sukuelimiä kohtaan jotka yhdistetään ruumiineritteisiin.
Mielestäni on omituista että joidenkin mielestä aseksuaalit ovat jotenkin sairaita joiden pitäisi hakea apua.- vvhbvbkj
Aseksuaali ei tunne inhoa seksiä kohtaan, vaan välinpitämättömyyttä.
Inho seksiä kohtaan on mielenhäiriö, eli kyse on seksuaalisesti estyneestä persoonallisuudesta. Se ei ole aseksuaalisuutta nähnytkään.
Aseksuaalit ovat terveitä päästään ja heitä on vain 1% ihmisistä. Seksuaalisesti estyneitä on enemmän ja he ovat sairaita.
- famulan
Täällä myös aseksuaali nainen (24v.)
- silkkaa KIIMAA!
Ei ole sellaisia. Miesparat pakoon pyrkivät kun niitä vaanivat nuo tiikerit hurjat ja himokkaat.
- Vastatkaaaa
Oletko kiinnostunut suutelemisesta? Itse olen nainen jota seksi ei niin hirveästi kiinnosta, mutta hyväily ja suutelu kylläkin.
Vastatkaa muutkin Aseksuaalit, haluan tietää missä "rajanne" menee!- 3+4
Minusta halaaminen, suutelu ja jopa toisen kanssa alasti ovat ihan ok, mutta itse yhdyntä tai suuseksi ei kiinnosta.
- Isä Timppa
Myös poikani on tästä ilmiöstä huolissaan. Hän pelkää ettei voi koskaan tyydyttää kumppaniaan kunnolla pienestä vehjeestään johtuen.
- 19+6
Itse en ole täysin aseksuaali, mutta seksiä 1-3kk välein olisi ihan riittävästi. Tältä on tuntunut ihan teini-ikäisestä asti. Seksiä kohtaan oli kauheat odotukset, mutta sitten kun sen koki niin ei se niin ihmeellistä ollutkaan. Se on vaan sellaista ihmeellistä äheltämistä ja ei edes tunnu niin hyvältä. Saan esim. kuntoilusta paljon enemmän kiksejä ja paremman olon kuin seksistä.
Seksiä tulee harrastettua parisuhteessa velvollisuuden takia, mutta aika usein se on ollut riidan aihe exieni kanssa. Toivon kyllä, että parisuhteessa on läheisyyttä, mutta sen ei välttämättä tarvitse olla seksiä. Ja olen siis mies! No ei kai siitä seksistä nyt mitään paineita pitäisi tulla, tai jos tulee, niin tuntuu olevan suhde vähän ontolla pohjalla. En minäkään nyt millään pupumoodilla olisi jatkuvasti panemassa, mutta voisi aiheuttaa ahdistusta, jos miehen mielestä ei ikinä saisi haluta edetä asioissa pitemmälle.
Tai no, oli ehkä vähän hölmö vastaus tuo edellinen. Ei kai minun pitäiskään vastata kun en ole aseksuaali, enkä siten voine täysin heitä ymmärtää.
- 1231231
stellaria81 kirjoitti:
Tai no, oli ehkä vähän hölmö vastaus tuo edellinen. Ei kai minun pitäiskään vastata kun en ole aseksuaali, enkä siten voine täysin heitä ymmärtää.
Ei sen ymmärtäminen niin vaikeata voi olla: samanlainen ihminen muuten, muttei tunne seksuaalista vetoa muihin ihmisiin. Muunlaista läheisyyttä voi kuitenkin haluta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985