Miksi kaikki naiset juopottelee

onneton mies.

Naisista tulee pulsuja ja käyvät baareissa joka viikonloppu ja sellasta naista mä en halua. On minuakin pyydetty juomaan mutta en jaksa joka viikonloppu olla kännissä ja siksi mulla ei ole enään mitään kavereita. Naisetkaan ei tykkää jos mies ei juo kerran viikossa. Eikö tosiaan ole naisia enään jotka tekee muutakin kun juovat alkoholia viikonloppuisin?

Ei ihme kun naiset tykkää pulsuista ja väkivaltaisista miehistä kun itsekkin naiset juo joka viikonloppu.

48

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka Mohla

Ei kai se naisten vika jos sinä et kestä viinaa.

• Tosi on näin

Kaikki, kaikki, maailman ihan kaikki naiset! Kyl on ollut kova homma kun oot _kaikki_ maailman naiset tavannut ja tämän todennut ja huomannut, että sä et tosiaan saa naista koska _kaikki_ on juoppoja.

Kyl noin hyvän miehen täytyy ilman olla. Ei auta mikään, Ei mikään.

• naiset pilalla

Suomalaiset nykynaiset sekä juovat alkoholia että käyttävät huumeita enemmän kuin miehet. Hyviä ja naisellisia naisia meillä täällä Suomessa.

• anna ellen

Niin, miksi siis valittaa kun kaikki on hyvin.

• Äläpäs

nyt yleistä. Itse naisena olen käynyt viimeksi muutama kk sitten baarissa, joten alkoh. nauttinut silloin viimeksi. Eikä tee mieli ostaa edes kotiin alkop. juotavaa. Ei, vaikken ole ns. absolutisti.

• vähän juova mies

Mistä vähemmän juovia naisia löytää? Eipä tule juurikaan vastaan ainakaan missään.

• ...
        vähän juova mies kirjoitti:

Mistä vähemmän juovia naisia löytää? Eipä tule juurikaan vastaan ainakaan missään.

Kokeile AA-kokouksia.

• Äläpäs

nyt...täällä ainakin yksi monista. Ehkäpä sitten katsot ensi kerralla muitakin kuin niitä missin näköisiä. Kannattaisi ehkä tutkailla itseäänkin joskus, eikä vetää johtopäätöksiä "kaikista naisista" jos olo on muutaman kanssa mennyt tuollaiseksi. Mutta toivottavasti me molemmat löydämme j o s k u s sellaisen ihmisen kuka olisi se "oikea".

• bupiruusu

Minut löytää yleensä kotoa, töistä ja ruokakaupasta. Tykkään kotona hissuttelusta. Baareissa käyn ehkä muutaman kerran vuodessa kuuntelemassa jotain bändiä. En muuten pidä mitään melua absolutismistani, koska siihen suhtaudutaan usein niin kummastellen ja olen turhankin herkkä muiden mielipiteille ja arvostelulle. Suurin osa työkavereistani ei varmaan edes tiedä, etten juo ollenkaan. Saattavat tosin arvata, mutten ole mitenkään oma-aloitteisesti ilmaissut asiaa heille.

• ....
        Äläpäs kirjoitti:

nyt...täällä ainakin yksi monista. Ehkäpä sitten katsot ensi kerralla muitakin kuin niitä missin näköisiä. Kannattaisi ehkä tutkailla itseäänkin joskus, eikä vetää johtopäätöksiä "kaikista naisista" jos olo on muutaman kanssa mennyt tuollaiseksi. Mutta toivottavasti me molemmat löydämme j o s k u s sellaisen ihmisen kuka olisi se "oikea".

Tunnistaako raittiit naiset siis siitä, että eivät näytä misseiltä?

• Upi Rubuus
        bupiruusu kirjoitti:

Minut löytää yleensä kotoa, töistä ja ruokakaupasta. Tykkään kotona hissuttelusta. Baareissa käyn ehkä muutaman kerran vuodessa kuuntelemassa jotain bändiä. En muuten pidä mitään melua absolutismistani, koska siihen suhtaudutaan usein niin kummastellen ja olen turhankin herkkä muiden mielipiteille ja arvostelulle. Suurin osa työkavereistani ei varmaan edes tiedä, etten juo ollenkaan. Saattavat tosin arvata, mutten ole mitenkään oma-aloitteisesti ilmaissut asiaa heille.

Missä aiot tulla miehen löytämäksi?
        Et ainakaan kotona, töissä etkä ruokakaupassa, paitsi jos olet poikkeuksellisen kaunis ja seksikäs.

• rupibuusu
        Upi Rubuus kirjoitti:

Missä aiot tulla miehen löytämäksi?
        Et ainakaan kotona, töissä etkä ruokakaupassa, paitsi jos olet poikkeuksellisen kaunis ja seksikäs.

Olen onneksi jo miehen löytämä. Jos joku nyt ihmettelee, mitä parisuhteessa elävä tekee Sinkut-palstalla, tykkään käydä täällä välillä ihmettelemässä ja vänkäämässä, kun suunnilleen kaikki naisten kuvaukset täällä ovat minulle ihan vieraita. Kuten nyt tämä, että kaikki naiset juopottelevat. Mieheni on muuten myös raitis, joten kaikki naiset eivät myöskään halua ördäävää jännäjyystäjää.

• Totuus tästä
        rupibuusu kirjoitti:

Olen onneksi jo miehen löytämä. Jos joku nyt ihmettelee, mitä parisuhteessa elävä tekee Sinkut-palstalla, tykkään käydä täällä välillä ihmettelemässä ja vänkäämässä, kun suunnilleen kaikki naisten kuvaukset täällä ovat minulle ihan vieraita. Kuten nyt tämä, että kaikki naiset juopottelevat. Mieheni on muuten myös raitis, joten kaikki naiset eivät myöskään halua ördäävää jännäjyystäjää.

Siis eihän täällä kirjoittelevat miehet tunne mitään naisia oikeassa elämässä. Harvalla on edes miespuolisia kavereita.

• kaveriton ätmi
        Totuus tästä kirjoitti:

Siis eihän täällä kirjoittelevat miehet tunne mitään naisia oikeassa elämässä. Harvalla on edes miespuolisia kavereita.

Näin on.

• Kohta alkkis

Minunkin pitää ryypätä joka viikonloppu, kun ei naisia tapaa muualla kuin baareissa, joihin kaikki maailman naiset ovat kokoontuneet juomaan alkoholia. Alkoholisoidun ja se on naisten syy!

• baari-mikko

Naiset henkailee kaltaistensa alkoholisti miesten kanssa, joten tottakai jos ei juo niin ei sellanen ole haluttua seuraa.

• 29vneitsyt

Itse suuressa kaupungissa asuvana tein mielenkiintoisen tutkimuksen treffipalstalla. Laitoin hakukriitereiksi raitis ja savuton, heteroseksuaalinen nainen. Tuhansien joukosta vain muutama ilmoittautui täysin raittiiksi ja savuttomaksi. Onko raittius todellakin suuri negatiivinen asia miehessä nykypäivänä?

• Samipetteri

Vastakysymys: Miksi kaikki miehet juopottelee?

Raittiina pysyminen on nykyään todella vaikeaa. Itsekkään en varsinaisesti käytä alkoholia, mutta saatan sen yhden konjakki paukun kerran kuukaudessa ottaa. Olen kyllä juonut sitä kaupan "limppari" siideriä, siis jossa alkoholia on jotain alle 1%.

• 12+13

Minulle ainakin on. Olen seurustellut raittiin miehen kanssa. Olin itsekin ne vuodet raittiina, koska ei minulla ole pakottavaa tarvetta juoda. Mutta voi luoja sitä jupinaa toisten juomisesta ja ilonpidosta! Missään emme voineet käydä yhdessä, missä oli alkoholia tarjolla. Kun oli hänen läheisen ystävänsä häät, missä tarjottiin alkoholia (eikä sinne voinut jättää menemättä) niin voi sitä paheksuntaa. Matkoilla tuhinaa ja jupinaa kun ihmiset joivat alkoholia... juueienääikinä.

Ei tietenkään kaikki raittiit ole tuollaisia mutta minä yhdistän kyllä entistä vahvemmin täysraittiuden ja tiukkapipoisuuden ja etsin mieluummin miestä, joka suhtautuu elämään rennommin.

• kiltti mies.

Ei kannata uskoa mitään treffi palstaa.Jos laitat että haluut sinkun miehen niin sadasta vastauksesta 50 on ainakin varattuja. Oikeesti ne ketkä on rehellisiä niin niille naiset ei vastaa mitään.

• sdgsg
        12+13 kirjoitti:

Minulle ainakin on. Olen seurustellut raittiin miehen kanssa. Olin itsekin ne vuodet raittiina, koska ei minulla ole pakottavaa tarvetta juoda. Mutta voi luoja sitä jupinaa toisten juomisesta ja ilonpidosta! Missään emme voineet käydä yhdessä, missä oli alkoholia tarjolla. Kun oli hänen läheisen ystävänsä häät, missä tarjottiin alkoholia (eikä sinne voinut jättää menemättä) niin voi sitä paheksuntaa. Matkoilla tuhinaa ja jupinaa kun ihmiset joivat alkoholia... juueienääikinä.

Ei tietenkään kaikki raittiit ole tuollaisia mutta minä yhdistän kyllä entistä vahvemmin täysraittiuden ja tiukkapipoisuuden ja etsin mieluummin miestä, joka suhtautuu elämään rennommin.

Ilmeisesti mies oli raitis vaan siitä syystä koska muuten alkoholinkäyttö karkaisi lapasesta ja oli vain kateellinen muiden ryyppäämisestä. En itsekään kyllä selvin päin suostuisi olemaan kännisten joukossa, sanokaa sitten tiukkapipo-raittiudeksi tai miksi vaan, hoh.

• Joku Mies
        12+13 kirjoitti:

Kyllästyin alkoholiin. Sen jälkeen kun lopetin alkoholin käytön, niin monet ystävätkään eivät enää ole juoneet minun seurassani. Ehkä hekin vain etsivät ulospääsyä tästä järjettömästä sekoilusta.

Osa ystävistä taas on jatkanut juomista normaaliin tapaan. Heidän kanssa on todella vaikea viettää aikaa. Heidän aivonsa on täysin nollana serotoniinista, mielialat vaihtelevat jyrkästi. Normina ärtyisiä ja humalassa hiprakassa.

Olin ihan samanlainen ärtynyt paskiainen itsekin muita kohtaan viikon päivinä silloin kun join.

• Juttusi kertoo enemmän sinusta ja elinympäristöstäsi kuin naisista ylensä. Vika ei ole sitä paitsi miesten raittiudessa vaan niissä muissa ominaisuuksissa, joita absolutisteilla usein on.

• onneton mies.

Tarkoitin että kaikki ne naiset jorka minä tunnen niin juovat usein. Yks nainenkin johon olin ihastunut niin juo joka viikonloppu ja sitten valittaa kun miehiä ei löydy. itse en baareissa käy kun kerran vuodessa ja mun osalta baareilut on jo nähty.
      Kyllä minä keksin muutakin tekemistä kun alkoholin juominen mut monet naiset ei näköjään keksi.

• resdffdsfsd

Ei läheskään kaikki naiset juo joka viikonloppu. Nuoret sinkkunaiset yleisesti ottaen juovat usein, koska heillä on paljon vapaa-aikaa ja mitä sitä muutakaan tekisi viikonloppuiltaisin kotonaan? Arki-iltoina ehtii olla riittävästi kotona.

Ei useasti juominen automaattisesti mitenkään paha ole kunhan sen osaa lopettaa silloin kun keksii jotain muuta tekemistä.

• Itkekää lisää

Ihanko totta, että kaikki naiset juovat ja seurustelevat ongelmaisten miesten kanssa?
      Ette voisi enempää yleistää naisia, joista teillä ei ole mitään kokemusta.

• -SUOMALAISENRAKAS-

Suomalainen rakastaa YLI KAIKEN alkoholia!! Ilman sitä Suomalainen ei saa suutaan auki vaan tärisee punaisena nurkassa! mutta kun SITÄ SAA..niin suomalainen elää 100% ORGASMISSA JUMALAUTA!! Jos suomalaisen RAKAS vietäs siltä pois, se tekis itsemurhan!! Suomalaisen RAKAS NRO UNO = ALKOHOLI!!! ilman sitä ei olis kuulemma meitäkään ja ilman tuota RAKASTA suomalainen tappaisi itsensä'!! KUNHAN vaan ALKOHOLIA saa!! Millään muulla ei suomalaiselle ole väliä!! viekää suomalaiselta vaikka palttoo päältä ja koti polttakaa.. mutta KOSKEPA SEN RAKKAINPAAN. alkoholiin!!!

• e57ked

Mikä ihmeen juttu tuo on että sanotaan "minä en ainakaan tee sitä ja tätä että älä yleistä" :D

Ei se yleistys vielä yhden henkilön poikkeuksella mihinkään muutu.

Tää on tän saman itsesääli-iivarin ketju jos joku ei hokannut.

• 7 + 8

Muuttuu, jos kirjoittaja käyttää sanavalintaa "kaikki". Kaikki miehet tuntuvat olevan kykenemättömiä kielelliseen täsmällisyyteen.

• HopLop

Ei kai kaikki? Näin äsken paljon naisia lenkillä tähän aikaan lauantai illasta.

• Kummia naisia te kyllä kykenette löytämään. Minun tuttavapiiriini ei kyllä taida kuulua ainoatakaan naista joka joisi alkoholia kuin korkeintaan muutaman kerran vuodessa juhlapäivinä.

Tietysti jos ainoa paikka josta niitä naisia yritätte pokata on baari, niin sitten voi olla se naisvalikoimakin vähän erilainen. Mutta se iskupaikka on ihan oma valintanne, joten turha sitten asiasta täällä palstalla kitistä, jos ei sopivaa naista löydy.

• mies32

Eihän sinua ole kukaan mistään muualtakaan löytänyt, joten paras vaan edelleenkin etsiä baareista.niitä naisia, jotka ovat mahdollisuuksien rajoissa.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Eihän sinua ole kukaan mistään muualtakaan löytänyt, joten paras vaan edelleenkin etsiä baareista.niitä naisia, jotka ovat mahdollisuuksien rajoissa.

Tai sitten rajattomissa mahdollisuuksissa... paras on edelleen...

• ätmi

Mistä niitä naisia sitten pitäisi yrittää pokata?

• non-drinker alone

Minulla oli joskus treffipalstalla ilmoitus, että etsin raitista miestä. Sain vastauksia vain turkkilaisilta seurantyrkyttäjiltä ja muistaakseni yhden uskovaisen vastauksen. Yhtään tavallisen suomalaisen miehen yhteydenottoa ei tullut.

Tämän jälkeen muutin hakukriteereitä, että etsin vähän juovaa miestä. Sen jälkeen tuli hieman enemmän yhteydenottoja, mutta valitettavasti tässä joukossa ei ollut ketään kiinnostavaa.

Ongelmana tahtoo olla se, että jos mies on absolutisti, hän on yleensä uskovainen tai entinen alkoholisti, jonka on pakko olla totaalikieltäytyjä.

Minä voin olla absolutisti, koska en mitenkään himoitse alkoholia, mutta elämä on kuitenkin mukavampaa, kun ei ole ihan ehdoton kieltäytyjä tässä asiassa. En halua esimerkiksi luopua ystävistäni, jotka juovat silloin tällöin kohtuudella. Jos puoliso olisi esim. toipuva alkoholisti, emme voisi yhdessä mennä minnekään illanviettoihin.

En kuitenkaan jaksa katsella humalaisia esimerkiksi baarissa kovinkaan kauan, joten käyn joskus kuuntelemassa bändejä, mutta muuten en kauhean mielelläni mene baareihin.

Meillä Suomessa on ongelmana se, että pitäisi löytää paikka, jonne voisi mennä selvinpäin esim. omalla autolla. Paikassa voisi tavata itsensä kaltaisia sinkkuja.

• AvaaSilmäsi

Minusta asia on tosi. Naiset juovat nykyään yllättävän paljon. Saan katsella heidän känni sekoilujaan baareissa. Mutta kyllä niitä ihmisiäkin on jotka eivät juo laisinkaan.

Esimerkiksi minä en juo laisinkaan, yleensä olen kuskina kavereilleni.

Että kyllä niitä naisia löytyy, jotka ei juo. Kun vain avaa silmänsä.

• bilettäjääää

Ei kaikki naiset juo ollenkaan alkoholia. Olen 23v. nainen ja en ole juonut tippaakaan alkoholia 5 vuoteen. Käyn baarissa joka viikonloppu ja biletän aivan hulluna selvin päin! On vähän tuurista kiinni, että löytää minun kaltaisia naisia...

• sillitrooli

Millaiset miehet sinua tulevat iskemään?

• s0ber

Emmääkää juo, mutta ei se tee musta tiukkapipoa. Oikeestihan ne juovat on niitä, joilla kiristää ;) (tsekkaa snägärijono). Voin paljon paremmin, oon aljon ihkumpi muille kun oon selvinpäin. Lisäks alkoholissa on sairaasti energiaa. Eikä todellakaan kiinnosta potea krapulaa.

Ainahan tästä jankutetaan, mutta kyllä suomalainen kännäysjuominen on sairasta, etovaa ja noloa. Meitä täysin raittiitakin onneksi on olikohan neljännes täysi-ikäisistä tjsp.

• sillitrooli
        s0ber kirjoitti:

Emmääkää juo, mutta ei se tee musta tiukkapipoa. Oikeestihan ne juovat on niitä, joilla kiristää ;) (tsekkaa snägärijono). Voin paljon paremmin, oon aljon ihkumpi muille kun oon selvinpäin. Lisäks alkoholissa on sairaasti energiaa. Eikä todellakaan kiinnosta potea krapulaa.

Ainahan tästä jankutetaan, mutta kyllä suomalainen kännäysjuominen on sairasta, etovaa ja noloa. Meitä täysin raittiitakin onneksi on olikohan neljännes täysi-ikäisistä tjsp.

>Meitä täysin raittiitakin onneksi on olikohan neljännes täysi-ikäisistä tjsp.

Ihan tässä vuoden-parin sisään olen nähnyt jonkun tilaston aiheesta, ja siinä täysraittiita aikuisia oli joku alle kymmenen prosenttia molemmilla sukupuolilla. Suurin ero aiempiin vuosikymmeniin oli siinä, että täysraittiita naisia on historiallisen vähän.

• kvhjkpkfj
        sillitrooli kirjoitti:

>Meitä täysin raittiitakin onneksi on olikohan neljännes täysi-ikäisistä tjsp.

Ihan tässä vuoden-parin sisään olen nähnyt jonkun tilaston aiheesta, ja siinä täysraittiita aikuisia oli joku alle kymmenen prosenttia molemmilla sukupuolilla. Suurin ero aiempiin vuosikymmeniin oli siinä, että täysraittiita naisia on historiallisen vähän.

Pikaisen googletuksen tuloksena tuli vastaan THL:n kyselyn tulosta vuodelta 2011: 12 % miehistä ja 15 % naisista ilmoitti, ettei ole juonut lainkaan viimeisen vuoden aikana.

• fgjfjdfj

Koska nykyajan media opettaa että nainen on heikko jos hän ei käyttäydy kuin stereotyyppinen mies. Ja stereotyyppinen mies taas median mukaan kittaa kaljaa. Vahvan itsenäisen naisen kuuluu olla äijä.

• realismus

Miksi pitää juoda joka viikonloppu, onhan sentään viikossa päiviä. Ihme amatöörejä kitisemässä.

• Ainakaan mitä en juo joka viikonloppu. Ja silloin kun otan, niin otan vain muutaman, enkä vedä hirveitä kännejä. Viikonlopuille on muutakin tekemistä kun baareissa notkuminen.

• ....

Jaaaaa, provohan tämä on. Tiedät itsekin ettei kaikki naiset juopottele eikä kaikki miehetkään. Yleistäminen on aina kuin kirosana, voimakeino provoilla tai sitten se on tyhmyyttä, jos tosiaan ajattelee kaikkien olevan tietynlaisia.

Viimeksi juonut 1 oluen tammikuussa 2012. Kännit olen vetänyt muistaakseni 2003 viimeksi. Ja tämä on useiden mielestä sairasta.

• inkustan

Kauheen kova homma teillä miehillä pitää kirjaa baarissa kaikkien naisten juomisesta. Onko teillä joku nimilista vai tukkimiehen kirjanpito, johon kirjaatte kunkin naisen juomiset?

Minä olen tällainen syntymähumalassa oleva, joka tykkää pitää hauskaa ihan selvinpäin. Voin juoda esimerkiksi oluen, mutta loppuillan juon esimerkiksi kokista, josta ei näe päällepäin, että onko se drinkki vai ihan raakaa limua. Usein tulen ja menen baariin autolla ja ajelen siis ihan täysin selvänä. Luulen, että moni pitää minua humalaisena, kun jaksan tanssia ja pitää iloisena hauskaa, mutta totuus on toinen. Ehkä pitäisi vain istua synkkänä syrjäpöydässä mököttämässä, ettei vaan kukaan luule, että olen tullut baariin pitämään hauskaa ja tapaamaan frendejä.

• mikko.

Kyllä sen näkee paljonko naiset juo kun samat naiset joka viiikko on baarissa. itsen en ole baareissa heilunut 4 vuoteen enään. seurustelin enne naisen kanssa joka juhli joka viikko ja vuoden mä katoin sitä ja sit erosin. Vaikeaa nykyään on löytää nainen joka tekis muutakin kun juhlisi viikonloppuisin. En jaksa enään sellasta juopottelua katsoa. jos itse uon joskus niin juon kotona enkä mene baariin. Olen varmaan tylsä naisten mielestä.

• kaikki sanoo aaa

Mull on jano,sul on jano :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4487
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      46
      3244
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3206
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      491
      2836
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      205
      2067
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      151
      1937
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      42
      1622
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1557
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1301
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1252
    Aihe