Olen onnelinen

Onellinen nainen

Olen onnellinen nainen minula on oma kulta

12

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävällinen

Ihanaa kun kirjoitit tänne! Tänne tarvitaankin lisää iloisten naisten kommentteja, ettei mene ihan valittavien miesten palstaksi. :) Kerro lisää kuulumisistasi. :)

• ....

Hienoa, että olet onnellinen. Kysyisin kuitenkin, että kannattaako vuokrallakaan asuminen? Miten se kannattaa ja ketä? Nämä asiat aina ihmisiä puhuttaa puolesta ja vastaan.

• Vuokralla-asujaM1977

Vuokralla-asuminen kannattaa aina. Lainan lyhentäminen stressaa ja kestää vuosikymmeniä. Mielummin elän vuosikymmeneni reilusti vuokralla maksaen kuukaudesta kerrallaan ja säilyttäen mielenrauhan, kun asua "muka omassa" asunnossa, jota en kuitenkaan kokisi omakseni vasta kun viimeinen penni olisi maksettu ja lisäksi asuessa kärsiä lainan tuomasta henkisestä paineesta.

Vuokralla paras. Mukavan vapautunut olo kun ei ole velkoja! Vuokra-asuminen reippppaasti parempi vaihtoehto, kuin "mukaoman" asunnon hommaaminen. Ainoa tapa jolloin voisin harkita oman asunnon ostamista olisi jos voittaisin lotossa ja voisin maksaa asunnon samantien kokonaan.

Mutta jees. Vuokralla paras.

• ....
        Vuokralla-asujaM1977 kirjoitti:

Vuokralla-asuminen kannattaa aina. Lainan lyhentäminen stressaa ja kestää vuosikymmeniä. Mielummin elän vuosikymmeneni reilusti vuokralla maksaen kuukaudesta kerrallaan ja säilyttäen mielenrauhan, kun asua "muka omassa" asunnossa, jota en kuitenkaan kokisi omakseni vasta kun viimeinen penni olisi maksettu ja lisäksi asuessa kärsiä lainan tuomasta henkisestä paineesta.

Vuokralla paras. Mukavan vapautunut olo kun ei ole velkoja! Vuokra-asuminen reippppaasti parempi vaihtoehto, kuin "mukaoman" asunnon hommaaminen. Ainoa tapa jolloin voisin harkita oman asunnon ostamista olisi jos voittaisin lotossa ja voisin maksaa asunnon samantien kokonaan.

Mutta jees. Vuokralla paras.

Okei. Mä kyllä stressaisin ihan samalla tavalla sitä vuokran maksamistakin, kuin lainanlyhennystäkin jos rahaa ei ole maksaa. Mulla on itselläni ollut asuntolaina jo 22-vuotiaana ja en ole osannut sitä stressata sen enempää kuin aikoinaan vuokrallakaan ollessa. Lyhennys on mitoitettu sellaiseksi, että sen saa maksetuksi.

Kyllä se joskus oma on, kun ei ahnehdi ylisuurta velkaa. Tottakai kai korkojen takia hintaa tulee vain paljon enemmän, mitä itse asunnon hinta oli ostettaessa. Hyvällä tuurilla siitä saa kuitenkin joskus omansa pois, jos onnistuu tekemään hyvät sijoitukset kohteesta jonka arvon saa reippaasti nousemaan rempalla ja sijainnilla. On kokemusta kuinka talon arvo nousee remontoimalla vuosien aikana markka ajasta euroaikaan. 120.000 markasta 140 000 euroon. Ei se minusta huono sijoitus ole silloin.

• jaettu onni paras on

saanko minäkin alkaa kullaksesi

• Elähän hoppuile

Odota kun ne ruusunpunaiset lasit tippuu silmiltä. Suurin osa liitoista päättyy eroon. Sitten asut vuokralla pakosta.

• Minäkin olen vanhana onnellinen, kun eläkkeeni riittää muuhunkin kuin vuoran maksuun. ;-)

• Ilona

Minäkin olen erittäin onnellinen nainen.
      Mutta en selitä täällä syitä siihen.
      Intiimiys on in, not out. ;)

• Onnellinen kolari

Kas kummaa,meitä onnellisiikin löytyy.Mua lykästi vaikka pienet tulot.Kestoonnee piisannut,vvaikka keskinäisestä pienestä peltikolarista alkoikin,sovittuamme hymyssäsuin asian.Narava nainen lopuks sanoi,TÖRMÄILLÄÄN ja sopuisaa törmäilyä kestänyt jo23 v.

• Onnellinen kolari kirjoitti:

Kas kummaa,meitä onnellisiikin löytyy.Mua lykästi vaikka pienet tulot.Kestoonnee piisannut,vvaikka keskinäisestä pienestä peltikolarista alkoikin,sovittuamme hymyssäsuin asian.Narava nainen lopuks sanoi,TÖRMÄILLÄÄN ja sopuisaa törmäilyä kestänyt jo23 v.

No jopas nyt jotakin. Mahtaakohan tästä toimivaksi havaitusta iskutaktiikasta tulla muoti- ilmiö?

Mua on muuten varmaan monestikin yrittänyt joku autoilijamies iskeä tuohon tyyliin. Pahaksi onneksi olen ollut pyörällä liikenteessä, jolloin on saattanut mennä ne miehen hyvät aikeet vähän ohi huomion...

• Olen online.

• Änd Ai äm häpy!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      39
      4487
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      46
      3244
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3206
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      491
      2836
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      205
      2067
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      151
      1937
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      42
      1622
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1557
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1301
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1252
    Aihe