Osaavatko sinkut palstan väki laittaa ruokaa vai tyydyttekö eineksiin, käytte vain ulkona syömässä tai äitinne laittaa teille vain ruokaa?
osaatko laittaa ruokaa?
10
77
Vastaukset
- irti pyhästä
Kaikkea noita vaihtoehtoja tulee harrastettua,..
- mies 86
Osaan tehdä jauhelihasta kaikenlaista. Myös keittoja tykkään tehdä.
- Pleikka viina runkku
McDonalds minut ruokkii. Siellä on usein myös teininaisia eli silmänruokaa.
- krabazukIsDead
Olet erittäin hyvä ruuanlaittaja. Minulla on jopa omia reseptejä. On vain paljon mitä en voi syödä joten yksikseen ei tule niin laitettua.
- sillitrooli
Osaan laittaa ruokaa, mutta yksin ei jaksa panostaa. Syön siis ravinneköyhää roskaa.
Olisi kiva kokkailla yhdessä jonkun naisen kanssa. Siitä tulee aina hyvä mieli kun kokkaa kumppanin kanssa. Minulle ainakin. Tietty sillä oletuksella, että nainen ei kauheasti nalkuta tekemisistäni. - Ikisinkku M
Osaan laittaa, luultavasti paremmin kuin moni parisuhteellinen. Eineksiä ja puolivalmisteitakin tulee syötyä mutta niistä ei likikään kaikki kelpaa, ulkona tulee toisinaan syötyä ja äiti laittaa ruokaa silloin kun tulee siellä käytyä.
Itse tietenkin. Eineksiin en ole koskenut vuosiin.
Tykkään tehdä itse ruokaa. Tänään söin lounaaksi paistettua kanafilettä, tummaa riisiä sekä keitettyjä vihanneksia. Oikea huippu-urheilijan ruoka siis. Toisinaan ostan myös valmisaterioita, mutta olen pyrkinyt viime aikoina tekemään enemmän itse. On ainakin terveellisempää ja tulee halvemmaksi.
- Jack Dempsey
Pataruuat ovat parasta osaamistani jos ruuanlaitosta puhutaan.
Osaan kyllä, enkä eineksiä pahemmin syö. Mutta eipä sitä arjen kiireissä mitään hienouksia jaksa alkaa vain itseään varten kokkailemaan. Mahdollisimman nopeaa ja helppoa tulee yleensä laitettua.
Mahtaiskohan asia muuttua, jos löytyisi mies? Enpäs tiedä, ei ainakaan lisää tunteja vuorokauteen ole kovin helposti saatavilla.
Ai niin mutta sittenhän mun ei tarttisikaan enää tällä palstalla roikkua, siitähän kyllä jäisi jonkin verran aikaa muuhun puuhaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252