tulevaisuuden ammatti

höplää

Olen myyntialan ammattilainen, olen toiminut 5 vuotta myyntialalla ja tehnyt todella kovia tuloksia alkuun kasvokkain myynnissä tämän jälkeen telemarkkinoinnissa olen edennyt urallani mukavasti mutta tuntuu ettei ala kuitenkaan ole se mikä on minua varten.
Olen miettinyt koulunpenkille menemistä mutta se ei tunnu myöskään oikealta ratkaisulta kaipaisin ideoita onko joku mahdollisesti kuka painii samojen ongelmien kanssa?
Palkkataso on mukava mutta olet naimisissa työn kanssa 24/7 vuorokaudessa, sitten kun on vapaa aikaa et pääse nauttimaan koska olet niin väsynyt ja olen todellakin huomannut että raha ei tuo onnea ainakaan minulle.

1

193

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska Jaakobson

Kehitä esim.

-oppivaa tekoälyä, joka voi johtaa teknologiseen singulariteettiin
      -optista tietokonetta, joka voi olla 50,000 kertaa nopeampi kuin nykyiset tehokkaimmat koneet
      -kvanttitietokonetta, joka voi johtaa
      toimivaan proteomiikkaan (genetiikkahan ei ole juuri mistään kotoisin)
      sellaisten ongelmien nopeisiin ratkaisuihin, joita ei mikään maailmanhistorian tietokoneklusteri kykene ratkaisemaan 13,7 milardissakaan vuodessa
      -kantasolututkimusta, jolloin
      Winston Churchillin mukaan johtaa, ei kanojen, vaan kanankoipien kasvattamiseen
      voidaan kasvattaa ihmisille melkein kaikkia muita varaosia, mutta ei aivoja
      -nanoteknologiaa, joka voi johtaa
      ihmisruumiissa toimiviin syöpäsoluja tuhoaviin robotteihin
      koneisiin, jotka rakentavat mitä tahansa, kuten talon vuorokaudessa, kunhan annetaan ohjeet ja materiaali

-normaalissa lämpötilassa toimivaa suprajohdeteknologiaa
      -grafiiniteknologiaa
      -DNA-räätälöintiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      170
      1054
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      63
      854
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      673
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      78
      623
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe