Olen myyntialan ammattilainen, olen toiminut 5 vuotta myyntialalla ja tehnyt todella kovia tuloksia alkuun kasvokkain myynnissä tämän jälkeen telemarkkinoinnissa olen edennyt urallani mukavasti mutta tuntuu ettei ala kuitenkaan ole se mikä on minua varten.
Olen miettinyt koulunpenkille menemistä mutta se ei tunnu myöskään oikealta ratkaisulta kaipaisin ideoita onko joku mahdollisesti kuka painii samojen ongelmien kanssa?
Palkkataso on mukava mutta olet naimisissa työn kanssa 24/7 vuorokaudessa, sitten kun on vapaa aikaa et pääse nauttimaan koska olet niin väsynyt ja olen todellakin huomannut että raha ei tuo onnea ainakaan minulle.
tulevaisuuden ammatti
1
141
Vastaukset
- Jaska Jaakobson
Kehitä esim.
-oppivaa tekoälyä, joka voi johtaa teknologiseen singulariteettiin
-optista tietokonetta, joka voi olla 50,000 kertaa nopeampi kuin nykyiset tehokkaimmat koneet
-kvanttitietokonetta, joka voi johtaa
toimivaan proteomiikkaan (genetiikkahan ei ole juuri mistään kotoisin)
sellaisten ongelmien nopeisiin ratkaisuihin, joita ei mikään maailmanhistorian tietokoneklusteri kykene ratkaisemaan 13,7 milardissakaan vuodessa
-kantasolututkimusta, jolloin
Winston Churchillin mukaan johtaa, ei kanojen, vaan kanankoipien kasvattamiseen
voidaan kasvattaa ihmisille melkein kaikkia muita varaosia, mutta ei aivoja
-nanoteknologiaa, joka voi johtaa
ihmisruumiissa toimiviin syöpäsoluja tuhoaviin robotteihin
koneisiin, jotka rakentavat mitä tahansa, kuten talon vuorokaudessa, kunhan annetaan ohjeet ja materiaali
-normaalissa lämpötilassa toimivaa suprajohdeteknologiaa
-grafiiniteknologiaa
-DNA-räätälöintiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822