Voitteks sanoo et voiko tyttökaveri suuttuu jos ostaa kondomeita?Niiku jos ei ole harrastanut vielä sen henkilön kanssa seksiä ja poika menee ja ostaa kortonkeja ni voiks siit vetää herneitä nenää?kannattaako mainita ääneen tyttökaverille kortsu hankinnoista mitään?help me!
Kondomien ostaminen
5
314
Vastaukset
- JdhdhshshHs
Miksi pitäisi mainita?
Menet vaan kauppaan ja sanot: ottaisin paketin kondomeja, pienintä mahdollista kokoa- Onhan noit idioottej
Itse ostin bensa-asemalta, ja myyjä esitti koko ajan huonokuuloista. Sanoin pari kertaa että ostaisin kondomeja. Myyjä siihen: "mitä?" Sanoin uudelleen "Kondomeja", myyjä edelleen kysyi: Mitä?? Huusin sille niin että koko huoltoasema kuuli: KONDOMEJA!!!!!!
Silloin myyjä alkoi punastelemaan, ja sanoi: "En ihan oikeasti kuullut mitä se oli."
Sanoin sille vain että ei se mitään, kyllä minusta ääntä lähtee jos tarvitaan.
Luulivat että vielä voisi klassista televisiosketsin kaavaa noudattaen joku häpeillä ja olla nolona.
Kyllä itse karjun sanan "KONDOMEJA!!!!" Niin lujaa että menee joka urvelo joka esittää huonokuuloista itse noloksi:)))
- Kortsut on hyvä idea
Huomattavasti parempi on ostaa kondomit ENNEN kun se tilanne on edes käsillä, ja ennen kun on seksiä harrastanut! Sillä niitä on turha rullailla sitten jälkikäteen tai siinä kiimassa huokailla, että juuh, lähden tästä kauppaan.
Eli jos tyttöystävä suuttuu siitä, että toinen ostaa ajoissa kortsuja, niin suosittelen vaihtamaan tyttöystävää semmoiseen, joka arvostaa ehkäisyä.
Tosin! Jos olette tapailleet muutaman kerran, voit varautua, ET odottaa, eli osta kortsuja, mutta älä oleta toisen etenevän juuri sinun toiveittesi mukaan tai jos olette tosi vähän aikaa tapailleet, älä kerro edes ostoksistasi, pistät vaan lompakkoon, taskuun ja lääkekaappiin - tyylisesti, että niitä on, JOS tarvii.
Eli ei tartte mainita mitään siitä, että käy kaupassa. Kaupasta saa kukin ostaa mitä vaan. Jopa kortsuja.
Mutta. ENNALTAEHKÄISY on huomattavasti parempi, kun jo syntyneiden ongelmien hoito, olet täysin oikeassa, siinä on jälkikäteen paha selitellä. Ja ne selittelee, jotka ei kaupassa käy tai jotka aikailee tai jotka ei koskaan voi varautua, jotka suuttuu kortsun ostosta (niinkun ne ei itse ikinä eikä missään vaiheessa aikoisi seksiä harrastaa: kortsut säilyy noin 5 vuotta!).
Ja tietty ne, ketkä vaan lykkää vastuun toisen harteille ja itkee sitten, kun toinen ei kannakaan sitä.
Älä kuulu heihin, se on inhimillistä, mutta turhaa. Mene, osta kortsuja, vaikka parikin pakkausta ja ainakaan sitten ei tarvitse ottaa paineita siitä, etteikö niitä olisi jos ja kun hetki koittaa...
(ja niille ketkä ovat epävarmoja käytöstä, niin ostakaa kaksi pakettia: treenatkaa sillä toisella ja säästäkää se toinen. Ei tartte epäröidä h-hetkellä)- 4+2
Samaa mieltä. Eikä niistä hankinnoista tarvitse puhua, mutta sitten kun seksi tulee ajankohtaiseksi niin toivottavasti pystytte puhumaan avoimesti omista toiveista, haluista, ehkäisystä jne. Kortsu on huolellisesti käytettynä turvallinen ehkäisy, mutta sen lisäksi voi harkita ainakin kriittisinä aikoina ehkäisyvaahtoa tms.
- Hanki helvetissä
Jou. Sama täällä. Kannattaa olla valmiina kortonkeja, koska itsellä kävi niin, että ei ollut kortonkeja, kun päädyin kaikkien aikojen kauneimman naisen luokse, jota olin koskaan nähnyt.
Tapasin naisen vuosia sitten yökerhossa, ja päädyttiin naisen omaan kotiin yöksi. Naisella asui lapsetkin kanssaan, mutta oli yksinhuoltaja. No, kortonkeja ei ollut tärkeimmällä hetkellä, ja loppujen lopuksi jäi kokonaan naimatta, kun ehti jo riitautuakkin ennenkuin seuraavaa tilaisuutta edes tuli.
Suhde kesti kaksi viikkoa, mutta tilaisuutta panolle ei helpolla uudelleen tullut, kun aina oli lapset huomiota vaatimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240