Kiinnostaisi pistää vatsalihakset kuntoon sellaisen voima/vatsapyörän avulla. Kuntosalilla olen kokeillut rullata, mutta aloittelija kun olen, niin sehän karkaa käsistä. Onko aloittelijalle jarrullinen versio hyvä? Suositelkaa vaikka tiettyä merkkiä, jonka tiedätte kokemuksesta toimivan.
Paras voimapyörä
6
1831
Vastaukset
- 7-kybää
0,5:n litran kossupullo. Mieluummin tyhjänä. Myös vaakunapullo kelpaa.
Ja liukas lattia.
Aivan vakavasti. Ennen saleja ja voimapyöriä työntelimme pulloja puulattialla.
Voimapyörään verrattuan jarruttaa työntäessä ja on takaisin vedettäessä vaikeampi.
Työnnä vain niin pilälle kuin mistä saat vedetyksi takaisin! Kyllä se kääntöpiste loittonee.- ahdfhadfh
jaa a. onkohan kossupullot enää niin kestäviä, et uskaltais rullailla. nuorempana kokeilin seinään heittämällä rikkoo ja eihän se miksikään siitä mennyt.
aloittajalle: älä osta niitä jarrullisia. maksat turhaan kun se kuitenkin kehittyy samanlain kuin leuanvedot tai varmaan jonkun verran nopeemmin. toki alukshan se on vaikee, mut pari treeniä ensin vaik puolikkaalla liikkeellä ja sit alat kokonaisia tekemään. ehkä myöhemmin jopa seisten. tosin se ei ilmeisesti ole isommille kavereille enää terveellistä olkanivelten kannalta vaikka vatsassa ruuti riittäiskin.
itse ostin prisman sport osastolta ja hinna liikkuu 12-20e välillä. toi liike on sellanen et ei sillä mitään väliä oo mistä sen ostaa. ihan samalta tuntuu kaikilla.
- 8-I
Juu, jarrullinen on ihan näppärä. Ja mitä enemmän vaihteita, sen parempi. Hanki sellainen, jossa on suuri näyttö, voit katsella kaunareita samalla.
- rsdfdsfsfds
Casall tuntuu ainakin olevan ihan toimiva voimapyörä. Ei mitään jarruja, vaan vajaa liike jos ei mene heti alas asti.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että voimapyörä on vain yksi liike ja kannattaa tehdä vatsalihaksille paljon muitakin liikkeitä. - RullaatiRullaa
Katsoin Cittarista voimapyörää mutta jäi vielä ostamatta. Karhun mallissa oli 2 pyörää vierekkäin, ja pakettiin kuului polvipehmuste - aivan onneton läpykkä.En tiedä nostiko se lärpäke sitä hintaa kaksinkertaiseksi kilpailevaan malliin ( green joku...), mutta siinä 10 euron versiossa oli vain yksi pyörä. Eikö näillä nyt tosiaan ole mitään väliä, luulisi kaksipyöräisen olevan ainakin vakaampi työnnettävä ?
- rewfdsfsdfs
Kannattaa muuten huomata, että tähän tarkoitukseen kelpaa myös jotkut käsipainot ja tangot. Ei sen tarvitse aina voimapyörä olla. Riittää, että on jotain mistä ottaa kiinni ja jotain mikä rullaa. Tietenkään parketilla ei kannata lähteä rullaamaan metallisilla käsipainoilla ja tangon kestävyys kannattaa varmistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291