Oletko ruma vai mikä on vikana kun ei löydy kumppania.
Miksi olet sinkku?
135
2551
Vastaukset
- laiska paska
Passiivisuus
- dfkidhduighsio
Ei, en ole ruma, lähelläkään sitä. Mies ehdokkaita on, mutta olen järkyttävän nirso. Sitoutumiskammokin.
Valitsen vääriä miehiä, niitä kusipäitä. Sain todeta sen taas lauantaina. Sitten aina ihmetellään miten suhteissa kävi huonosti..- atm #5334
Miten voi olla yhtäaikaa nirso ja päätyä aina kusipäiden matkaan?
- vkjhukk
atm #5334 kirjoitti:
Jos on nirso ominaisuuksista, jotka eivät liity esim. kunnioituskykyyn, uskollisuuteen ja hyväsydämisyyteen vaan sen sijaan valitsee miehen ulkonäön, karisman, huumorintajun, voiman tason yms. perusteella.
- Anonyymi
atm #5334 kirjoitti:
Kato häviäjät selittää🤣siksi🤣👌
- Vähän yli 30v
En ole ruma, mutta en ole riittävän erikoinen, mielenkiintoinen tai komea siihen että naiset lähestyisivät minua omatoimisesti ja olen itse liian passiivinen lähestymään naisia.
- Passiivi m. 36v
Elän omassa todellisuudessani johon kuuluu yksinäinen työ ja syrjäinen asuinpaikka. Eikä minusta kukaan voisi pitää oikeasti, en minäkään pitäisi minusta.
- Yksin yrittäjä mies
No kun syön mielialalääkettä, niin en tunne surua, iloa, enkä ihastumista ym. Eli en kaipaa ketään. Työssä voin olla vaivatta sen 60 tuntia viikkoon, eikä tunnu sekään missään. Alunperin työn takia aloin lääkkeitä syömään, kun kuulin sen parantavan keskittymiskykyä. Mitäpä ei yrittäjä firmansa eteen tekisi?
- mitämuuta
Vinonaama, ujo ja hiljainen. Kasvatettu nujertamalla vaatimattomaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=hYgJAN1Ol5g- iso nenä
Sama täällä.
Ja mullon vielä ulkomaalainen kolvikin.... Enkä kelpaa naisille sittenkään!
On se vaan niin väärin.
Mutta nauru pidentää ikää!!!!
ww.youtube.com/watch?v=iqxrijbzRjg
- 16+11
Siksi, että en saa sellaista naista josta voisin kiinnostua. Saan viestejä naisilta täällä treffeissä, mutta vähemmän yllättävästi he ovat aina sen näköisiä että ei vain kiinnosta nähdä vaivaa.
Naisilla on kyllä hauska piirre tuo, että eivät vahingossakaan laita viestiä samantasoiselle miehelle vaan aina ovat haluttavuudeltaan sitä ö-luokkaa. Ei toisaalta mikään ihme, että joutuvat turvautumaan nettideittailuun.- ö-luokka
Oletko varma siitä omasta tasostasi?
- Ei oo vaikeeta
Ne tasot kato ei mee yksiin.
Naisten mielestä tasokas mies = sosiaalisesti taitava mies
Miesten mielestä taskokas nainen = kaunis hoikka nainen
Eli jos haluutte tasokkaamman naisen, parantakaa sosiaalisia taitojanne. Ulkonäkö on osa sosiaalista taitoa, mutta siihen kuuluu muutakin, esim keskustelutaito ja ruumiinkielen lukemisen ja ruumiillisen ilmaisun taito.
Netistä löytyy ohjeita tähän kaikkeenkin.
- Normaali Bates
En ole ruma vaan aika komea.
Äitini on vikana.- Anonyymi
Olen alemman tason mies. ATM.
t. yksiöjankuttaja
- perusjorma
Olen ulkonäöltäni sellainen normaali, joidenkin naisten mielestä ehkä komea. Tulen ihmisten kanssa toimeen, vaikken olekkaan kovin sosiaalinen ihminen. Olen hoikka ja harrastan liikuntaa, mielenterveydellisiä ongelmia minulla ei ole, enkä syö mitään lääkkeitä.
Naisettomuuteni ja eristäytymiseni normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä johtuu pääasiassa eräistä fyysisistä ominaisuuksistani, jotka eivät oikein vetoa naisiin ja ihmisiin yleensä. Olen vuosien varrella yrittänyt löytää ratkaisua ongelmiini siinä onnistumatta. En pysty näkemään itseäni seurustelusuhteessa lähitulevaisuudessa, jos asioihin ei tule muutosta. Aika rupeaa käymään vähiin, olen jo 36-vuotias. Mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeammaksi sopivan naisen löytäminen käy ja perheen perustaminen käy vaikeammaksi. Syitä on useita, joista päällimmäisenä ovat tietysti lihavuus ja kertakaikkinen rumuus. Niiden vuoksi en yleensä pääse edes yrittämään mitään vaikutuksen tekemistä.
Kuitenkin, vaikka jotenkin laihtuisin 70 kiloa ja muuttuisin tavis-komeaksi (sanotaanko nyt Johnny Depp tai Bicky Royal), niin tulee seuraavat esteet, joista tiedän siksi että ne realisoituvat arkipäiväisessä kanssakäymisessä: olen huono small talkissa, eli esimerkiksi minun on vaikea keksiä puhuttavaa muiden kanssa. Tähän osaltaan ehkä vaikuttaa hidasälyisyyteni: saatan keksiä sanottavaa sitten muutama tunti keskustelutilanteen jälkeen, joskus jopa ihan välittömästi siinä vaiheessa, kun mahdollisuudesta tulee liian myöhäistä.
Mutta vaikka olisin hyvä small talkissa, niin olen kuitenkin pohjattoman tyhmä ja sivistymätön, eli vaikka olisin mikäkin moottoriturpa, niin sanomiseni olisi yhtä tyhjän kanssa.
Näillä mennään, ja niiden myötä on aika moni asia tallella.- itseinho
Sanoit sen todellisen syyn tuossa rivien välistä.
- syy vai seuraus
itseinho kirjoitti:
Sanoit sen todellisen syyn tuossa rivien välistä.
Itseinhohan on seuraus eikä syy. Vain tyhmä ei tajua vikojaan, jos kaikki karttaa vaikka kuinka yrittäisi olla samanlainen kuin kaikki muutkin. Kyllä miehelle nämä asiat jo teini-iässä valkenevat, kun tytöt halveksivat päinnaamaa, vaikka poika kuinka kulkisi kaverijengin mukana ja yrittäisi tehdä samoja asioita kuin kaikki muutkin pojat kuten pussailla tyttöjä ja seurustella. Jostain syystä sille komealle kaverille on tyttöystäviä jonoksi asti, ja itse ei saa edes pussata. Pikkuhiljaa siinä itseinho astuu nuoren miehen elämään.
Naiset taas eivät usein oivalla tätä, koska he pääsevät aina varasijalle pelimiehen panorinkiin, jolloin heidän ei tarvitse tunnustaa itselleen olevansa liian lihavia tai rumia. Korkeintaan joku kehittää bulimian saadakseen siltä luokan suosituimmalta pojalta edes kerran. Sitten 40 -vuotiaana tulee itku puseroon, kun ollaan naimattomia ja lapsettomia, ja ne 150 pelimiestä joiden panoringeissä kiersi vakkaripanona eivät kukaan huolineet vaimoksi. - itseinho
syy vai seuraus kirjoitti:
Itseinhohan on seuraus eikä syy. Vain tyhmä ei tajua vikojaan, jos kaikki karttaa vaikka kuinka yrittäisi olla samanlainen kuin kaikki muutkin. Kyllä miehelle nämä asiat jo teini-iässä valkenevat, kun tytöt halveksivat päinnaamaa, vaikka poika kuinka kulkisi kaverijengin mukana ja yrittäisi tehdä samoja asioita kuin kaikki muutkin pojat kuten pussailla tyttöjä ja seurustella. Jostain syystä sille komealle kaverille on tyttöystäviä jonoksi asti, ja itse ei saa edes pussata. Pikkuhiljaa siinä itseinho astuu nuoren miehen elämään.
Naiset taas eivät usein oivalla tätä, koska he pääsevät aina varasijalle pelimiehen panorinkiin, jolloin heidän ei tarvitse tunnustaa itselleen olevansa liian lihavia tai rumia. Korkeintaan joku kehittää bulimian saadakseen siltä luokan suosituimmalta pojalta edes kerran. Sitten 40 -vuotiaana tulee itku puseroon, kun ollaan naimattomia ja lapsettomia, ja ne 150 pelimiestä joiden panoringeissä kiersi vakkaripanona eivät kukaan huolineet vaimoksi.No en ole nainen. Ja mikään noista Lordin luettelemista syistä ei ole este naisen saamiselle etenkin kun huomioi, että osa noista väitteistä ei pidä paikkaansa, vaan on joko tyypillisen typerää itseironista vitsailua tai sitten vaan itsetunnottomuuden vääristämää ajattelua.
Arvelen, että Lordilla on vähän sama tilanne kuin DarkFearilla. Toinen haaveilee risteilystä, toinen parisuhteesta, mutta jos mahdollisuus moiseen olisi tarjolla niin karkuun juoksevat, koska pelkäävät haaveidensa toteutumista ja mitä kaikkea elämänmuutoksia ja epävarmuutta se toisikaan tullessaan. - ei niin helppoa
itseinho kirjoitti:
No en ole nainen. Ja mikään noista Lordin luettelemista syistä ei ole este naisen saamiselle etenkin kun huomioi, että osa noista väitteistä ei pidä paikkaansa, vaan on joko tyypillisen typerää itseironista vitsailua tai sitten vaan itsetunnottomuuden vääristämää ajattelua.
Arvelen, että Lordilla on vähän sama tilanne kuin DarkFearilla. Toinen haaveilee risteilystä, toinen parisuhteesta, mutta jos mahdollisuus moiseen olisi tarjolla niin karkuun juoksevat, koska pelkäävät haaveidensa toteutumista ja mitä kaikkea elämänmuutoksia ja epävarmuutta se toisikaan tullessaan.Joo mutta ihminen ehdollistuu ulkoiseen maailmaan kuin pavlovin koira.
Ei Darkkis tai lordi ole itse luoneet itseään, vaan ulkoinen maailma on antanut heille roolin ja ehdollistanut heidät siihen. Se on vaatinut tuhansia tunteja torjuntaa ja oman tahdon nujertamista, kunnes oman tahdon kieltäminen on muuttunut helpommaksi kuin sen itselleen myöntäminen. Jos he voisivat vapautua roolistaan, heidän pitäisi luopua myös elämästään miehenä ja seksuaalisena olentona, sillä mies, ei ihminen, on heissä nujerrettu.
Valaistuneella ei ole seksuaalisuutta. Lordi olisi täydellisesti vapaa itseinhosta lakkaamalla vain olemasta seksuaalinen mies ja tyytymällä olemaan onnellinen a-seksuaali sukupuoleton androidi. Mutta kuinka säilyttää positiivinen seksuaalinen miehisyys, jos se on kerran jo nujerrettu, tuhottu, poljettu maahan ja häväisty? Kuinka olla mies, jos ainoat positiiviset heijasteet ovat vain sisäistä itsepetosta, mutta ulkoiset heijasteet naisilta ovat torjuvia ja halveksivia? Ei kukaan jaksa valehdella itselleen ikuisesti olevansa komea, jos kaveri vieressä saa kenet haluaa, sen hiljaisen hissukka tytönkin vielä kaupan päällisiksi, mutta itse ei saa ketään. - Ällötys
syy vai seuraus kirjoitti:
Naiset taas eivät usein oivalla tätä, koska he pääsevät aina varasijalle pelimiehen panorinkiin, jolloin heidän ei tarvitse tunnustaa itselleen olevansa liian lihavia tai rumia. Korkeintaan joku kehittää bulimian saadakseen siltä luokan suosituimmalta pojalta edes kerran. Sitten 40 -vuotiaana tulee itku puseroon, kun ollaan naimattomia ja lapsettomia, ja ne 150 pelimiestä joiden panoringeissä kiersi vakkaripanona eivät kukaan huolineet vaimoksi.Mikä helvetin panorinki? Tämmösestä en oo ikinä kuullut, enkä ole sellaiseen kuulunut enkä haluis kuulua, vaikka ruma oonkin. Tuntenut oon muitakin rumia naisia (miesten mielestä rumia) eikä kukaan ikinä milloinkaan ole missään panoringeissä ollut :-D
Tää on jotain ihan koomista mielikuvituksen tuotetta! :-D :-D Ällötys kirjoitti:
Mikä helvetin panorinki? Tämmösestä en oo ikinä kuullut, enkä ole sellaiseen kuulunut enkä haluis kuulua, vaikka ruma oonkin. Tuntenut oon muitakin rumia naisia (miesten mielestä rumia) eikä kukaan ikinä milloinkaan ole missään panoringeissä ollut :-D
Tää on jotain ihan koomista mielikuvituksen tuotetta! :-D :-DPanorinki on se, mitä näkee välillä elokuvissa: kun miehellä on useita toisistaan tietämättömiä tyttöystäviä, joita sitten käy lempimässä salaa muilta. Epäilemättä tällaisia suhdekuvioita on oikeassakin maailmassa, mutta näistä palstapuheista minulle tulee mielikuva, jossa kyynisyys on vain viritetty vähän korkeampaan potenssiin.
- Lord's Fandom
itseinho kirjoitti:
No en ole nainen. Ja mikään noista Lordin luettelemista syistä ei ole este naisen saamiselle etenkin kun huomioi, että osa noista väitteistä ei pidä paikkaansa, vaan on joko tyypillisen typerää itseironista vitsailua tai sitten vaan itsetunnottomuuden vääristämää ajattelua.
Arvelen, että Lordilla on vähän sama tilanne kuin DarkFearilla. Toinen haaveilee risteilystä, toinen parisuhteesta, mutta jos mahdollisuus moiseen olisi tarjolla niin karkuun juoksevat, koska pelkäävät haaveidensa toteutumista ja mitä kaikkea elämänmuutoksia ja epävarmuutta se toisikaan tullessaan.Lord on eittämättä älykäs mutta ruma (anteeksi nyt vain, mutta postasi pseudokuvansa) ja varmasti saisi naisia kuin Einstein konsanaan.
Ongelmana lienee vain se ettei saa älykkyyttään esille oikeissa tilanteissa (vrt. lottopotti) ja muodossa muuta kuin tänne turhuuden tiivistymään. Ja nykyajan naisetkin ajattelevat varmaan kaikessa itseriittoisuudessaan ja -varmuudessaan että "Tuo Hobbitti, sekö muka älykäs? Hmph, minä olen supermalli ja siten superälykäs ettäs tiedät. Käytän Internetiä, Maybellineä ja IPodia".
Pinnan alla kuitenkin kytee ja traktorimatemaatikkomme vain odottaa päästäkseen näyttämään hoidetut ja huolitellut kyntensä oikealle ja elävälle kuulijalleen. Kuka se on, se ei jää nähtäväksemme koska älykkyyden nopeus/E³ ylittää extrastellaarisen partikkelivelositeetin.
Shields up Lieutenant Lord, we are counting on you! - Harkittuani asiaa
itseinho kirjoitti:
Arvelen, että Lordilla on vähän sama tilanne kuin DarkFearilla. Toinen haaveilee risteilystä, toinen parisuhteesta, mutta jos mahdollisuus moiseen olisi tarjolla niin karkuun juoksevat, koska pelkäävät haaveidensa toteutumista ja mitä kaikkea elämänmuutoksia ja epävarmuutta se toisikaan tullessaan.Keksin vain yhden keino, jolla Lordi voi pelastaa itsensä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11831390
Ketjussa Oraakkeli kirjoittaa, että naiset ovat kykenemättömiä rakkauteen.
Romanttinen rakkaus on tullut turhaksi, sillä mies joka rakastaa naista, on valmis myös kuolemaan tämän puolesta. Nykymaailmassa naiset eivät tarvitse enää miestä kuolemaan puolestaan. Sitä varten on keksitty sosiaalitoimisto. Rakkaudesta itseä kohtaan on tullut arvokkaampaa kuin alttiudesta uhrata henkensä naisen puolesta.
Se mikä tekee Lordista sairaan on, että hän kynsin hampain pitää kiinni romanttisesta rakkaudestaan naisiin maailmassa, jossa ei enää ole sijaa romanttiselle rakkaudelle.
Lordin on tapettava romanttinen rakkaus sisältään, jotta hän voisi ensin oppia rakastamaan itseään. Niinkauan kuin lordi pitää kiinni romanttisesta rakkaudesta, niinkauan hän on kyvytön rakastamaan itseään ja vain pelkkä naisten torjuma vastenmielinen pullukka.
Lordin voi tappaa romanttisen rakkauden vain prostitoidun avulla. Käymällä vuoden ajan 2 kertaa kuukaudessa prostitoidulla, panemmalla kaikenlaisia prostitoituja, mokkaa, aasialaista, vanhaa, nuorta, yliopiston seksillä rahoittavia opiskelijatyttöjä jne. Lordi oppii lopultakin rakastamaan ITSEÄÄN, samalla kun naivi, vanhaanmaailmaan kuuluva romanttinen rakkaus, alttius kuolla rakkaansa puolesta, lopulta kuolee hänen sisällään.
Ja kun Lordi lopulta rakastaa itseään, hän ymmärtää, ettei hänen tarvitse kuolla kenenkään naisen vuoksi tässä itsekkäässä maailmassa. Sellaiselle romanttiselle rakkaudelle ei enää ole sijaa valmiissa maailmassa, missä sosiaalihuoltokin on keksitty. Silloin Lordi löytää vaimokseen sen 100 pelimiehen käyttämän vanhan jakorasian, eikä lordia vähempää kiinnostaisi, vaikka nainen kävelisi auton alle, sillä Uusi Lordi rakastaa itseään, eikä enää uhraisi henkeään yhdenkään naisen vuoksi.
Jos atm:t tappaisivat romanttisen rakkauden sisältään prostitoitujen avulla, se samalla vähentäisi naisvihaa, sillä nyt atm:t rakastaisivat itseään kuten he olivat rakastaneet naista. Turhautunut rakkaus synnyttää naisvihaa. Siksi tarpeettomaksi käynyt romanttinen rakkaus on tuhottava tai meillä on mielenvikaisia katkeroituneita miehiä pian kaikkialla. Yhteiskunnan tulee pakottaa Lordi ja muut atm:t tuhoamaan romanttinen rakkautensa pakollisilla yhteiskunnan maksamilla prostitoitu käynneillä. Aivan kuten olemme korvanneet miehen romanttisen rakkauden sosiaalitoimistolla, naisten rakkaus tulee korvata prostitoiduilla. Vain siten vältämme väkivaltaisen kriisin tulevaisuuden yhteiskunnassa. "olen kuitenkin pohjattoman tyhmä ja sivistymätön"
Tämä oli varmaankin vitsi, mutta pakko sanoa, että tällä kertaa aika huono sellainen…
Kyllä Lordi minusta ainakin tämän palstan kirjoittelijoista fiksuin, enkä takuulla ole ainoa joka on tätä mieltä. Tietysti se livefiksuus vaatii vähän eri asioita kuin nettifiksuus. Mutta en kuitenkaan usko että oikea fiksuus siellä livessäkään kovin kauaa piilossa pysyisi, tutustumisen alkuvaiheessa ehkä vähän.
Liekö se LB kokeillut nettitreffejä? Olisi ainakin kirjoitustaidot hanskassa, toisin kuin niin monella muulla miehellä siellä. Pitää vain sitten keksiä joku tekosyy, minkä takia ei voi sitä kuvaansa ainakaan alkuvaiheessa lähettää, olen nääs kuullut että sieltä saattaa niitä ulkonäkökeskeisiäkin naisia löytyä.stellaria81 kirjoitti:
"olen kuitenkin pohjattoman tyhmä ja sivistymätön"
Tämä oli varmaankin vitsi, mutta pakko sanoa, että tällä kertaa aika huono sellainen…
Kyllä Lordi minusta ainakin tämän palstan kirjoittelijoista fiksuin, enkä takuulla ole ainoa joka on tätä mieltä. Tietysti se livefiksuus vaatii vähän eri asioita kuin nettifiksuus. Mutta en kuitenkaan usko että oikea fiksuus siellä livessäkään kovin kauaa piilossa pysyisi, tutustumisen alkuvaiheessa ehkä vähän.
Liekö se LB kokeillut nettitreffejä? Olisi ainakin kirjoitustaidot hanskassa, toisin kuin niin monella muulla miehellä siellä. Pitää vain sitten keksiä joku tekosyy, minkä takia ei voi sitä kuvaansa ainakaan alkuvaiheessa lähettää, olen nääs kuullut että sieltä saattaa niitä ulkonäkökeskeisiäkin naisia löytyä.Olen minä nettitreffejä kokeillut. Hassua, vaikkakaan ei välttämättä yllättävää, että kun kolmekymmentä tuli mittariin, nettitreffien onnistumisprosentti kasvoi jyrkästi (siitä huolimatta että minulla oli kuvakin). Onnistumisella tarkoitan, että miellyttävän oloinen tyttöystäväkandidaatiksi luettava vastasi aloitteeseeni tai jopa teki aloitteen profiilini perusteella. Kaikki jäivät ensimmäisiin treffeihin. Jäin sitten kesätauolle nettitreffeistä, ja tarkoitus olikin kokeilla syksyllä jos saisin vielä toiset kaksi ensitreffiä tälle vuodelle, mutta sen kanssa nyt kävi vähän kuin eräiden palstalaisten risteilyprojekteille - ei vain koskaan tapahtunut. Tai vielähän tässä tietty on vuotta jäljellä.
- Turhia toiveita
stellaria81 kirjoitti:
"olen kuitenkin pohjattoman tyhmä ja sivistymätön"
Liekö se LB kokeillut nettitreffejä? Olisi ainakin kirjoitustaidot hanskassa, toisin kuin niin monella muulla miehellä siellä. Pitää vain sitten keksiä joku tekosyy, minkä takia ei voi sitä kuvaansa ainakaan alkuvaiheessa lähettää, olen nääs kuullut että sieltä saattaa niitä ulkonäkökeskeisiäkin naisia löytyä.Lähes kaikki nettideittinaisista rankkaavat miehiä ulkonäön perusteella ja hyvin rankalla kädellä. Ihan sama vaikka nainen väittäisi ettei ulkonäöllä ole väliä. Usein se kirjoittelu silti loppuu kuin seinään kun kuvat on vaihdettu. Tai ei edes vaihdettu, koska ei se nainen edes lähetä omaansa.
Vielä rankemmin naiset karsivat miehiä pituuden perusteella.
Nykyään nettitreffeillä on ihan yhtä pinnallinen meno kuin pintaliitobaareissakin. Jos et livenä kiinnosta naisia, et kiinnosta netissäkään. Turhia toiveita kirjoitti:
Lähes kaikki nettideittinaisista rankkaavat miehiä ulkonäön perusteella ja hyvin rankalla kädellä. Ihan sama vaikka nainen väittäisi ettei ulkonäöllä ole väliä. Usein se kirjoittelu silti loppuu kuin seinään kun kuvat on vaihdettu. Tai ei edes vaihdettu, koska ei se nainen edes lähetä omaansa.
Vielä rankemmin naiset karsivat miehiä pituuden perusteella.
Nykyään nettitreffeillä on ihan yhtä pinnallinen meno kuin pintaliitobaareissakin. Jos et livenä kiinnosta naisia, et kiinnosta netissäkään.Vaikeatahan se nettideittailu on ja vaatii lukemattomia yrityksiä ennen kuin löytyy joku jonka kanssa edes viestittely jatkuu vähänkin pitempään. Mutta turha tässä on aina sitä toista sukupuolta alkaa syyttelemään. Kyllä, olen lopettanut kirjoittelun miesten kanssa jotka eivät minua millään tavoin kiinnosta, mutta suunnilleen yhtä usein on mies ollut se joka lopettaa.
- neiti1974
lord.boredom kirjoitti:
Panorinki on se, mitä näkee välillä elokuvissa: kun miehellä on useita toisistaan tietämättömiä tyttöystäviä, joita sitten käy lempimässä salaa muilta. Epäilemättä tällaisia suhdekuvioita on oikeassakin maailmassa, mutta näistä palstapuheista minulle tulee mielikuva, jossa kyynisyys on vain viritetty vähän korkeampaan potenssiin.
kaikenlaisia rinkejä ja suhdekuvoita on.
- Käyttäjätutkimus
Ällötys kirjoitti:
Mikä helvetin panorinki? Tämmösestä en oo ikinä kuullut, enkä ole sellaiseen kuulunut enkä haluis kuulua, vaikka ruma oonkin. Tuntenut oon muitakin rumia naisia (miesten mielestä rumia) eikä kukaan ikinä milloinkaan ole missään panoringeissä ollut :-D
Tää on jotain ihan koomista mielikuvituksen tuotetta! :-D :-DMonenko nussima olet?
- hreh
No ruma en ole, mutta ujo ja passiivinen kyllä. Ei sen puoleen, vain muutama tapaus tullut tässä kylässä vastaan joka on loksauttanut leuat auki ja josta on tullut "Tää on hyvä" vibat. Eikä nämä mitään pornotähden näköisiä naisia ole olleet, mutta jokin näissä nyt vain on kolahtanut.
- kesalo
eno sinkku, eukko ja mukuloit. ottakaa tekin pojat eukko nii ei tarvi kaiket päivät täällä narista.
onks tää muuten perushörhö teemun aloitus? seo varmaa sinkku end of his life.. enkä ihmettele.- eukoton sinkku
Tyhjästä on paha ottaa. Vai miten se meni?
- Gtoi
No en todellakaan ole ulkonäöltäni mikään ihanne kenellekkään. Myös tietty passiivisuus kai sitten, kun tunteista on niin vaikea puhua suoraan.
- kesalo
no eio ulkonäkö ainut asia ei kannata surra. luonne ja jos on asiallinen tyyppi muuten niin sillon tulee suhteesta jotain.
- Ikisinkku M
Pitääkö olla joku vika ollakseen sinkku? Olen keskimääräistä fiksumpi ja filmaattisempi eikä muillakaan alueilla tule vikoja mieleen. Olen siis lienee siksi sinkku että näin se vaan on elämä vienyt, huonoa tuuria ja ehkä liikaa valkkaamista, ujoutta tai tilanteisiin tarttumattomuutta.
- kesalo
sää vaan selität. sää oot tää peruserkki teemu joka itkee joka hel.. päivä tääl ettei saa ketään naisia. miten voi olla noin saamaton. nouse ny mies seisomaan.
- grammar nazi
Potentiaalia et ainakaan osaa käyttää oikein.
- neiti1974
Jotkut ovat ilmeisesti käsittäneet asian niin, että sinkuissa on jokin suuri ja hirveä vika. Minäkin koen olevani keskimääräistä fiksumpi ja filmaattisempi, enkä oikeastaan tiedä niistä suurista vioistakaan (vikoja löytyy kyllä, kuten muistakin). Ujous, huono tuuri ja mahdollisesti sen vastapuolen ennakkoasenteet voinevat olla sinkkuuden syynä. Miehethän ovat sitä mieltä, että kauniit naiset ovat tyhmiä, aivottomia blondeja, lutkia tai jotain muuta ihmeellistä... milläs sitten muutat jonkun miehen arvomaailmaa. Jos jossain baarissa seisoskelee ja tullaan päin näköä sanomaan "et ei sulle mikään kelpaa" , "tyhmä", tms. muuta ihmeellistä ja sitten painellaan menemään. Niin ei kait sitten vaan voi mitään - ollaan sitten näin sinkkuna - yli kymmenen vuotta mennyt näin sinkkuna - tähän kyllä tottuu.
- Ikisinkku M
neiti1974 kirjoitti:
Jotkut ovat ilmeisesti käsittäneet asian niin, että sinkuissa on jokin suuri ja hirveä vika. Minäkin koen olevani keskimääräistä fiksumpi ja filmaattisempi, enkä oikeastaan tiedä niistä suurista vioistakaan (vikoja löytyy kyllä, kuten muistakin). Ujous, huono tuuri ja mahdollisesti sen vastapuolen ennakkoasenteet voinevat olla sinkkuuden syynä. Miehethän ovat sitä mieltä, että kauniit naiset ovat tyhmiä, aivottomia blondeja, lutkia tai jotain muuta ihmeellistä... milläs sitten muutat jonkun miehen arvomaailmaa. Jos jossain baarissa seisoskelee ja tullaan päin näköä sanomaan "et ei sulle mikään kelpaa" , "tyhmä", tms. muuta ihmeellistä ja sitten painellaan menemään. Niin ei kait sitten vaan voi mitään - ollaan sitten näin sinkkuna - yli kymmenen vuotta mennyt näin sinkkuna - tähän kyllä tottuu.
Juu, se on jännä että joillakin on vielä tänäkin päivänä noin keskiaikaiset käsitykset vaikka sinkkuus on yhä vain laajenevampi trendi. ehkä joskus aikoinaan kun siitä kumppanista oli ihan konkreettisesti hyötyä oli varmaankin niin että helposti heikkolahjaisimmat jäi ilman mutta nykyään kai se on enemmänkin niin että jotkut vaan pariutuu ja kaipaa sitä helpommin kuin toiset jotka ehkä enemmän omaavat yksineläjän ominaisuuksia. Noihin aiemmin mainittuihin voisin lisätä vielä sen että sekin kai aikalailla vaikuttaa millaisessa ympäristössä työskentelee ja muutenkin viettää aikaa, itse ainakin kun ollut aina miesvaltaisilla aloilla niin mahdollisuudet työpaikkatuttavuuksien kautta pariutumiseen olleet aina suunnilleen nolla. Itsellä ehkä vaikuttanut aikalailla myös ihastuminen nuoruudessa naiseen/tyttöön joka ei ollut saatavissa mutta olemassaololllaan esti myös ihastumisen muihin. Joo, totta, minkäpä sille voi ihmisten luuloille, pitää vaan antaa heidän sitten pitää kuivtelmansa mutta harmihan se tavallaan on periaatteessa ihan hyvätkin ihmiset nykyään helposti jää parittomiksi.
- 234443
olen, köyhä, epäsosiaalinen ja melkein absolutisti enkä käy missään.
naiset etsivät rikasta sosiaalista joka viikonloppu perseet olalle vetävää juoppoa naisten naurattajaa joka saa kavereidenkin pikkuhousut märäksi pelkällä olemuksellaan.
ei mussa ole muuta positiivista kuin komeus ja musikaalisuus. niillä ei naista saada ellet sitten ole tunnettu malli tai tuhansia tienaava massapaskamusiikinsuoltaja.- Ällötys
Tää on kyllä niin hassu ketju kun olla vaan voi! :-D
On panorinkiä ja sitten tämä: "naiset etsivät rikasta sosiaalista joka viikonloppu perseet olalle vetävää juoppoa naisten naurattajaa"
Eiiii! :-D taas jotain ihme mielikuvituksen tuotetta :-D.
Missä ihme paikoissa te käytte kun en oo tämmösiä naisia itse tuntenut koskaan? No joo, mähän olen ruma ym et ehkä siks en tällaisia naisia ole ikinä tuntenut, ehkä on tässä nyt se teitin ongelma kaikilla.
Ei siis rumaa pidä ottaa mut vähän tavallisemman näköinen ja kiltimpi nainen, mut ne kiltit naiset ei kännää baareissa. - Peili peili peili
Ällötys kirjoitti:
Tää on kyllä niin hassu ketju kun olla vaan voi! :-D
On panorinkiä ja sitten tämä: "naiset etsivät rikasta sosiaalista joka viikonloppu perseet olalle vetävää juoppoa naisten naurattajaa"
Eiiii! :-D taas jotain ihme mielikuvituksen tuotetta :-D.
Missä ihme paikoissa te käytte kun en oo tämmösiä naisia itse tuntenut koskaan? No joo, mähän olen ruma ym et ehkä siks en tällaisia naisia ole ikinä tuntenut, ehkä on tässä nyt se teitin ongelma kaikilla.
Ei siis rumaa pidä ottaa mut vähän tavallisemman näköinen ja kiltimpi nainen, mut ne kiltit naiset ei kännää baareissa.Sinkkupalstan miehet on ihan pihalla naisista, eikä itse tajuu sitä.
Mitä kauemmas harhamaailmaansa ne uppoavat ("naiset on sellaisia ja tällaisia") sitä vaikeampi oikeisiin naisiin on tutustua, kun ennakkoluulot puskee läpi.
Eivät näe naisia, näkevät omat negaatiofantasiansa.
- Tapasinkkuilija
Mä oon sinkku ihan vaan sen takia, ettei haku oo päällä aktiivisesti. Ei oo missään nettideittipaikassa profiilia enkä käy baareissa naisia etsimässä. Oon työtön, joten mahikseni saada laatunainen on melko pieni. Parempi siis unohtaa nämä seurusteluajatukset ja palata mahdollisesti asiaan sitten ku on taas duunia. Vaikka mulla nyt duunia olisikin, en varmaan heti etsis seurustelusuhdetta, vaan harrastelisin ensin yhden yön juttuja ja sitten myöhemmin voisi sitä suhdetta harkita. Köyhänä työttömänä ei ole varaa edes yhden yön juttuihin ja harvempi nainen haluaa panna työttömän miehen kanssa.
- kesalo
kyl te ootte pellejä ja selitätte vaikka mitä älytöntä settiä. ei kannata vaan siellä himassa jumittaa vaan ihmisteilmoille, niin jotain mahiksia. no joo jos on kovin vaikee luonne niin sit ei tuu mitään.
- Tapas.
kesalo kirjoitti:
kyl te ootte pellejä ja selitätte vaikka mitä älytöntä settiä. ei kannata vaan siellä himassa jumittaa vaan ihmisteilmoille, niin jotain mahiksia. no joo jos on kovin vaikee luonne niin sit ei tuu mitään.
No ei se nyt ole älytöntä jos on työtön. Eihän silloin ole mitään järkeä vähäisiä rahoja pistää mihinkään baareihin.
- Iskemätön M
Koska naiset eivät ole uskaltaneet iskeä minua.
- man the harpoons
Ai eikö kukaan ikinä, edes lihava? Itse lisäisin, että kiinnostavat naiset ei ole iskeneet.
- yfhtdk
Olen huono smalltalkissa. Se tekee aloitteiden tekemisestä vaikeaa.
- nainen20+
Passiiviseksi ilmottaudun myös. Ei ole aikaa olla "haku päällä" ja keskityn muihin asioihin enkä muuten myöskään odota että kukaan kotoa hakee tai Se Oikea vain sattumalta vastaan kävelee. Tiedostan että nyt olen passiivinen ja että mahdollisuudet seurusteluun nyt ovat aika pienet mutta niin ovat seurusteluhalutkin... ehkä opintojen jälkeen sitten... tai ehkä ei ikinä.
- geeks & ugly
Minä olen vaan ruma. Muuta syytä en keksi sinkkuudelleni. Hiukan ylipainoo, rumat vaatteet, lyhyys, hampaat hiukan vinot, leukani on kuin soramonttu, eihän siinä muuta tarvita. Mielestäni olen luonteeltani mukava, tulen toimeen kaikkien kanssa, en ole alkoholisti, en ole väkivaltainen, kunnioitan naisia enkä puhu niistä pahaa. Mutta luonteella ei ole mitään merkitystä naisille joten rumuuteni estää mua saamasta naisia.
- TK-1985
Olin alunpitäen liian ujo ja hiljainen, nykyään olen vain kamala ja katkera persoona. Kaiken lisäksi vihaan naisia, joten se juna meni viimeistään siinä.
- Ällö mikä ällö
Ruma, lihava, estoinen, henkisesti hajalla, mt-ongelmia, en ole osaa olla luontevasti muiden ihmisten kanssa.
Jo yksikin noista riittäisi. - Harmaa mies
Normaali mies olen, hyvännäköiseksikin ja joskus jopa tyylikkääksi haukuttu muutamaan kertaan. Ongelmani taitaa olla siinä, että liikun aika vähän missään eikä minulla ole suuria ihmisverkostoja ympärilläni. En voi väittää, että viihtyisin itsekseni, mutta koska kaveripiiriin kuuluu vain tyyliin kaksi ihmistä, joiden kanssa voi oikeasti nähdä silloin tällöin, niin uusien ihmisten tapaaminen on aika epätodennäköistä. Varsinkin kun ei tule viihdyttyä baareissa. Urheilen kyllä useampaan kertaan viikossa. Mutta ei ne normaalit naiset huoli näin tylsää kaveria. Olen siis itsekseni.
- Fernando9
Ainakin toivon etten jää sinkuksi, mutta tällä hetkellä ajattelen että omien asioiden kuntoon laittamisen jälkeen on enemmän varaa valita. Nirsokin olen tietyssä määrin, joten laitan nyt ehkä vuoden pari ns. puuta pesään ja sottwn taas jahdeille.
- kiltti mies.
Olen sinkku koska kiltillä ei tee mitään.
- Mies 25 vuotta.
- Työttömänä vähän yli 2 vuotta.
- Painoindeksi 29,1.
- En tee juurikaan alotteita.
- Friendzounattu ja pahasti.
- En harrasta mitään.
- Sosiaalinen elämä on pe ja la jolloin käyn radalla kavereiden kanssa.
- Etenen liian nopeasti kun yritän tutustua naisiin.
- Viimeisemmän eron ylipääsemiseen kului yli vuosi vaikka suhde kesti vain 3kk.
- Ainoat naiset joiden kanssa olen päässyt samalle aaltopituudelle ovat olleet masentuneita ja lääkeriippuvaisia.- King Manen vinkt:
-Hanki duuni (aluksi mikä thansa, sillä työnhaku parempaan duuniin on helpompaa työllistettynä)
-roppa reenaukseen ja ruokavalio terveelliseksi
-aloita tekemään pikkuhiljaa aloitteita (heitä läppää muijjille ihan huviksesi)
-älä mummoile ja jos joudut Fzobelle - painu pois sieltä ja uutta targettia tähtäimeen
-hanki nyt joku harrastus tai mielenkiinto
-ota chiillisti daamien kanssa
-unohda vanhat suhteet, mitä w*tun järkeä niitä on vatvoa
- Älä sekaannu osastoon: Hullut & narkit
T. King Mane (liikemies, panomies, kingi)
- näistä syistä
Olen muuten "normaali", mutta en ole kai tarpeeksi kiinnostava, olen liian ujo ja sitäpaitsi hoikka, eihän kukaan nyt hoikkaa miestä huoli. Saisinkin ehkä naisen, jos olisin itsevarma, jollain tavalla kiinnostava (esimerkiksi erityisen taitava jossain) ja lihaksikas ja roteva mies.
- hoikkaakatselen
Minä huolin hoikan ja ujon miehen :) Itseasiassa sellainen olisikin ihan unelma minulle;) Oon aina katsellut hoikkien miesten perään. Ja ujous on vain plussa! Turhaan vaan haaveilen, ei hoikat ota tällasta ihrakasaa. Ja ikääkin jo liikaa, 25.
Koska en yritä tutustua kehenkään. Naisten lähestyminen on liian vaikeaa.
- olen nähnyt
Olen nähnyt Lordin kuvan ja myös videokuvaa hänen vuosien takaisessa blogissaan ja hän EI OLE RUMA! Pyöreähkö kyllä, mutta ihan normaalin näköinen nuorimies. Huono itsetunto on pahin ongelma hänellä, koska muuten hän on erittäin fiksu, älykäs ja mukavan oloinen tyyppi.
- Viesti Lordille!
Kunhan ensin oppii rakastamaan itseään käymällä prostitoidulla, Lordikin voi parantua uhrautuvasta romanttisesta rakkaudesta, mille nykymaailmassa ei ole enää tarvetta.
Tee se Lordi oman itsesi vuoksi, älä välitä mitä naiset jotka torjuivat sinut siitä ajattelevat! Ei sinun tarvitse sitä paljastaa näille tekopyhille naisille, sillä eivät hekään ole rehellisiä etnopanoistaan ja sehän on aivan sama asia. Kun opit rakastamaan itseäsi erilaisten maksullisten naisten kanssa, opiskelijoiden, nuorten, vanhojen, tummien, aasialaisten, peruspirkkojen, olet sitten myös valmis oikeaan parisuhteeseen suomalaisen naisen kanssa, jossa molemmat ansaitsevat toisensa, eikä kummankaan tarvitse uhrata itseään.
Suomalainen nainen on vapaa ja itsenäinen, eikä tarvitse miestä uhrautumaan. Sinunkin täytyy oppia irti romanttisen rakkauden valheesta, ja tulla vapaaksi ja itsenäiseksi.
- olen sinkku koska
Pelkään luottaa uuteen ihmiseen 100%. Olen kokenut asioita jotka tekevät luottamisesta ja toiseen sekä itseen uskomisesta hankalia.
- Palstan vakkari
Tutustumisesta on luottamiseen yleensä aika pitkä matka.
Terapia auttaa omien rajojen löytämisessä ja vanhojen ahdistusten purkamisessa.
Ei ulkonäössäni mielestäni mitään erityistä vikaa ole, vaikka missitasoa en toki ole, enkä kaikkia voi miellyttää. Luonne, hmm, no ehkä joskus tulee sanottua eriävät mielipiteensä aika jyrkästi, eli puolitutut saattavat pitää minua vähän kiukkupussina. Yleensä minut paremmin tuntevat kyllä tuntuvat viihtyvän seurassani.
Ei sillä etteikö minusta joskus olisi joku mies kiinnostunut ollut, varmasti on ja jopa ihan molemminpuolisen kiinnostuksen ihmekin on muutaman kerran päässyt tapahtumaan. Mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Jaksa näistä aloitevastuista enää alkaa vääntämään kun kuitenkin saa turpiini tällä palstalla. Ihmettelenpä vain, että miksi näillä vanhoilla juopoilla sekä toisaalta kehitysvammaisen tasolla olevilla nuorilla miehillä sitä aloiteintoa ja rohkeutta on vaikka muille jakaa, mutta näiltä fiksuilta ja muutenkin minulle kaikin puolin sopivilta miehiltä se puuttuu täysin. Siis vaikka muuten näyttäisivätkin olevan minusta kiinnostuneita.- Prrrrrrrrrrrrrrrrrrr
"miksi näillä vanhoilla juopoilla sekä toisaalta kehitysvammaisen tasolla olevilla nuorilla miehillä sitä aloiteintoa ja rohkeutta on vaikka muille jakaa, mutta näiltä fiksuilta ja muutenkin minulle kaikin puolin sopivilta miehiltä se puuttuu täysin."
Juopot ja ym nuoret miehet ovat yleensä röyhkeitä eivätkä välitä muiden mielipiteistä, sen takia löytyy rohkeutta käyttäytyä kuin possu : P
Fiksuilla ja mukavilla miehillä on ehkä hieman huono itsetunto ja sen takia rohkeus puuttuu, ei tarvitse hirveän monta kertaa tulla pakkia niin mies sulkeutuu ->Aloitteet jäävät tekemättäSe tuntuu kyllä olevan totta että paradoksaalisesti juuri ne oikeasti ”parisuhdekelpoiset” ihmiset, joiden uskoisi hyötyvän aloitteiden teosta, eivät niitä uskalla tehdä (toivottavasti koskee myös itseäni, heh). Mikäli olen yhtään osannut miesten tunteita tulkita, niin juuri nuo aremmat tapaukset jotka eivät ottaneet kontaktia, näyttivät olevan aidommin kiinnostuneita, kun taas näillä seuraan tunkeneilla oli vähän semmoinen piittaamaton ”kokeilenpa nyt huvikseni totakin muijaa” –asenne.
Kunpa vain osaisi rohkaista niitä oikeasti kiinnostuneita ja kiinnostavia sillälailla sopivasti, ettei olisi iian hyökkäävä. Myönnättehän toki miehetkin, ettei kovin röyhkeä lähestyminen ole naisellekaan sopivaa.- mies32
stellaria81 kirjoitti:
Se tuntuu kyllä olevan totta että paradoksaalisesti juuri ne oikeasti ”parisuhdekelpoiset” ihmiset, joiden uskoisi hyötyvän aloitteiden teosta, eivät niitä uskalla tehdä (toivottavasti koskee myös itseäni, heh). Mikäli olen yhtään osannut miesten tunteita tulkita, niin juuri nuo aremmat tapaukset jotka eivät ottaneet kontaktia, näyttivät olevan aidommin kiinnostuneita, kun taas näillä seuraan tunkeneilla oli vähän semmoinen piittaamaton ”kokeilenpa nyt huvikseni totakin muijaa” –asenne.
Kunpa vain osaisi rohkaista niitä oikeasti kiinnostuneita ja kiinnostavia sillälailla sopivasti, ettei olisi iian hyökkäävä. Myönnättehän toki miehetkin, ettei kovin röyhkeä lähestyminen ole naisellekaan sopivaa.Tuskin sinä edes yrittämällä osaisit liian rohkeasti lähestyä miestä. Eli kunhan nyt vaan jotain tekisit avataksesi pelin. Muutakin kuin niitä ujoja katseita, joilla tulos on tähänkin asti ollut ilmeisen pyöreä nolla.
- miehet
stellaria81 kirjoitti:
Se tuntuu kyllä olevan totta että paradoksaalisesti juuri ne oikeasti ”parisuhdekelpoiset” ihmiset, joiden uskoisi hyötyvän aloitteiden teosta, eivät niitä uskalla tehdä (toivottavasti koskee myös itseäni, heh). Mikäli olen yhtään osannut miesten tunteita tulkita, niin juuri nuo aremmat tapaukset jotka eivät ottaneet kontaktia, näyttivät olevan aidommin kiinnostuneita, kun taas näillä seuraan tunkeneilla oli vähän semmoinen piittaamaton ”kokeilenpa nyt huvikseni totakin muijaa” –asenne.
Kunpa vain osaisi rohkaista niitä oikeasti kiinnostuneita ja kiinnostavia sillälailla sopivasti, ettei olisi iian hyökkäävä. Myönnättehän toki miehetkin, ettei kovin röyhkeä lähestyminen ole naisellekaan sopivaa.Rohkea lähestyminen on sopivaa sekä naisille että miehille.
Olen sinkku koska meni usko miehiin
- Toiveikas27
Olen sinkku koska olen nirso eikä minulla ole paljon tilanteita joissa kohdata uusia ihmisiä. Haluan ihastua ja rakastua, mutten huijata niitä jotka jotka eivät minussa sitä tunnetta saa aikaan.
- katso peiliin.
Olet vaan ruma.
- lottamarkku
Siksi, kun haluan vaan sen yhden..en ketään muuta...eikä se ymmärrä viestiäni :/
- surusilmä
Eräs ihminen on vienyt multa kaikki haaveet seurustelusta, eikä mulle taida kelvata kukaan muu kuin hän, ainakaan vielä vähään aikaan... Voi kun voisin seurustella hänen kanssaan. Ajatuskin kenenkään muun kanssa seurustelusta tuntuisi vaan väliaikaisratkaisulta, enkä halua satuttaa ketään muuta itseni lisäksi -> joten en ala etsimään lohtua ihmisestä joka ei ole se oikea ja jota kohtaan en tunne aitoa kiintymystä. Siksi olen sinkku.
Ehkä sitten kun muhun ei enää satu tämä tilanne ja oon päässyt yli, voin taas kuvitella itseni jonkun muun syliin kuin tämän tietyn ihmisen. - Paras A ryhmä
Naisilla on niin huono maku, että eivät ole minusta kiinnostuneita.
Naiset ovat tyhmiä ja usein liian rumia.
- neiti1974
Miehet ovat useammin rumempia, kun naiset :D
Naiset ei ole sen tyhmempiä, kun miehet :D
- S.V.
Olen ikisinkkumies, koska en ole koskaan varsinaisesti etsinyt naista. Olen aina ollut sitä mieltä, että se minulle sopiva nainen vain ilmestyy jostain elämääni. Tosin nyt kun olen jo 35v ja parisuhteita on ollut pyöreä nolla, alan epäilemään, löydänkö koskaan ketään.
En ole etsinyt ketään, en käy baareissa enkä muissakaan kapakoissa. Miksikö? Siksi, koska ei kiinnosta ryyppääminen. Eikä ole kavereita, kenen kanssa lähtisi viihteelle. En koskaan ole käynyt minkäänlaisessa baarissa, en edes tiedä mitä siellä tehdään. Nautitaan alkoholia? Jauhetaan paskaa kavereiden kanssa? Entä jos menee yksin, mitä siellä voi tehdä? Murjottaa yksin nurkassa? Tuskin naiset kiinnostuisivat yksinäisestä miehestä. Eli baarista tuskin löytäisin naista.
En tiedä, miten naisia lähestytään arkielämässä. Jos nyt sellainen ihme tapahtuisi, että törmäisin mielenkiintoiseen naiseen esim. työpaikalla, en todellakaan tiedä, miten naista lähestytään. En osaa keskustella. En osaa small-talkia. En osaa jauhaa paskaa.
Naiset eivät tee aloitteita. No okei, joku on joskus saattanut hymyillä minulle siten, että sen on voinut tulkita flirtiksi. Miten minun pitäisi siihen vastata? Menen siinä tilanteessa aivan lukkoon. Mutta todellakin haluaisin, että naiset tekisivät joskus selkeitä aloitteita. Niin, että idioottikin tajuaisi, että tuo nainen on kiinnostunut minusta.
Olen pinnallinen. En huoli rumaa tai ylipainoista naista. En tupakoivaa enkä yksinhuoltajaa. Kun miettii tuttavapiirin noin kolmekymppisiä naisia, niin voi todeta, että "hyvät" naiset ovat todella harvassa. Enkä ala väittämään, että lihavissa tai yksinhuoltajissa olisi mitään vikaa, mutta he vain eivät ole minua varten. Muuten, miksi suomalaiset naiset ovat niin epänaisellisia? Monia heistä voisi luulla ulkonäkönsä perusteella mieheksi.
Tietysti on vielä nettideittailu. Siihen en jaksa uskoa, olen niin realisti. Deittisivustoilla on miehiä noin 70 prossaa ja naisia 30 prossaa. Saa olla todellinen YTM, että netistä löytää naisen.
Tosiaankin, ikää on nyt 35, enkä ole koskaan käynyt edes treffeillä. En ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni. Mutta silti haluan uskoa, että löydän vielä jostain naisen ja saan oman perheen.- verkot vesiin
Yksinäinen, elämätön sinkkumies, mutta silti varaa nirsoilla ja pitäisi joku kaunis prinsessa saada ja hänen pitäisi vielä tulla hakemaan sinut kotoa... Realismia... Mitä sinä voisit tarjota naiselle?
- neiti1974
Voi olla herralle aika vaikea löytää sellaista "neiti oikeaa", taidat olla niin nirso...
- Ihan oikein
verkot vesiin kirjoitti:
Yksinäinen, elämätön sinkkumies, mutta silti varaa nirsoilla ja pitäisi joku kaunis prinsessa saada ja hänen pitäisi vielä tulla hakemaan sinut kotoa... Realismia... Mitä sinä voisit tarjota naiselle?
"Yksinäinen, elämätön sinkkumies, mutta silti varaa nirsoilla ja pitäisi joku kaunis prinsessa saada ja hänen pitäisi vielä tulla hakemaan sinut kotoa... Realismia... Mitä sinä voisit tarjota naiselle?"
Mitäkö hän voisi tarjota? Rakastavan ja uskollisen miehen kenties?
Nimimerkin S.V. kriteerit naiselle on täysin hyväksyttävät: hän ei halua lihavaa eikä yh-äitiä. Ei hän puhunut mistään kauniista prinsessasta.
S.V., pidä kriteereistäsi kiinni, ei kannata alkaa kenenkään yh-äidin lasten elättäjäksi. Omia lapsia jos joskus saa, niitä sitten jaksaa elättää ja "hyysätä". - verkot vesiin
Ihan oikein kirjoitti:
"Yksinäinen, elämätön sinkkumies, mutta silti varaa nirsoilla ja pitäisi joku kaunis prinsessa saada ja hänen pitäisi vielä tulla hakemaan sinut kotoa... Realismia... Mitä sinä voisit tarjota naiselle?"
Nimimerkin S.V. kriteerit naiselle on täysin hyväksyttävät: hän ei halua lihavaa eikä yh-äitiä. Ei hän puhunut mistään kauniista prinsessasta.
S.V., pidä kriteereistäsi kiinni, ei kannata alkaa kenenkään yh-äidin lasten elättäjäksi. Omia lapsia jos joskus saa, niitä sitten jaksaa elättää ja "hyysätä".S.V. ei tule ikinä pariutumaan, jos ei itse tee mitään sen eteen, että löytäisi naisen, vaan odottaa tulevansa löydetyksi, olivat haaveet sitten millaisia tahansa. Kotona odottelu ja sellaisten tilanteiden välttely, missä olisi ihmisiä paikalla ei edesauta parin löytämistä.
- ätmi
Ohoh, toihan oli kuin itse olisin kirjoittanut paitsi että olen pari vuotta vanhempi. Tosin ei suomalaiset naiset mun mielestä ole epänaisellisia. Liian lihavia kyllä melko monet.
- Totuus on tämä
Ihan oikein kirjoitti:
S.V., pidä kriteereistäsi kiinni, ei kannata alkaa kenenkään yh-äidin lasten elättäjäksi. Omia lapsia jos joskus saa, niitä sitten jaksaa elättää ja "hyysätä".Siitä uskollisuudesta tiedä, kun mies pääsee p-llun makuun.
Ne naiset, joille rakastavuus ja uskollisuus riittää, ovat jo hankkineet koiran. - S.V.
verkot vesiin kirjoitti:
Nimimerkille "verkot vesiin":
Siinä olet oikeassa, että olen yksinäinen, koska minulla ei ole kavereita. Minkä sille voi? Jos sinua ei kiinnosta lähteä porukoitten kanssa viikonloppuisin baarikierrokselle, niin olet automaattisesti pihalla jengistä. Niin kävi mulle aikoinaan nuorena.Onko kaikilla naisilla kavereita? Mutta pitäisikö minun huolia "kuka vain" nainen kumppanikseni kaverittomuuteni takia?
Väitit, ettei minulla ole elämää. Minä en kertonut itsestäni mitään muuta kuin, ettei minulla ole kavereita enkä käy viikonloppuisin baareissa dokaamassa. Sekö on sinun käsityksesi elämästä?
Tiedätkös, on minulla elämää. On vakituinen työpaikka, ok-talo, kaksi koiraa, harrastan kolmea eri urheilulajia...ikävä kyllä en tapaa harrastuksissani juurikaan ihmisiä.
Olen jonkin verran nirso naisten suhteen, mutten todellakaan etsi mitään prinsessaa. Päinvastoin, haluaisin löytää aivan tavallisen naisen, jolla on järki päässä ja jalat maassa. Normaalivartaloisen, lapsettoman sinkkunaisen.
En käsitä, miksi nykyään monet nuoret antavat itsensä lihoa pilalle. tuskin kovin moni mies kokee sellaista naista kovin haluttavana, jolla on ylipainoa parikymmentä kiloa.
Ja siitä lapsettomuudesta...koska itse olen naisten suhteen niin kokematon, en ole kiinnostunut naisista joilla on jo synnytyskin koettuna.
Haluan vain tällä avautumisella kertoa sen, että Suomessa on todella helppoa pysyä sinkkuna, mikäli ei omaa laajaa kaveripiiriä tai käy viikonloppuisin baareissa dokaamassa. - poitsu33v
S.V. kirjoitti:
Siinä olet oikeassa, että olen yksinäinen, koska minulla ei ole kavereita. Minkä sille voi? Jos sinua ei kiinnosta lähteä porukoitten kanssa viikonloppuisin baarikierrokselle, niin olet automaattisesti pihalla jengistä. Niin kävi mulle aikoinaan nuorena.Onko kaikilla naisilla kavereita? Mutta pitäisikö minun huolia "kuka vain" nainen kumppanikseni kaverittomuuteni takia?
Väitit, ettei minulla ole elämää. Minä en kertonut itsestäni mitään muuta kuin, ettei minulla ole kavereita enkä käy viikonloppuisin baareissa dokaamassa. Sekö on sinun käsityksesi elämästä?
Tiedätkös, on minulla elämää. On vakituinen työpaikka, ok-talo, kaksi koiraa, harrastan kolmea eri urheilulajia...ikävä kyllä en tapaa harrastuksissani juurikaan ihmisiä.
Olen jonkin verran nirso naisten suhteen, mutten todellakaan etsi mitään prinsessaa. Päinvastoin, haluaisin löytää aivan tavallisen naisen, jolla on järki päässä ja jalat maassa. Normaalivartaloisen, lapsettoman sinkkunaisen.
En käsitä, miksi nykyään monet nuoret antavat itsensä lihoa pilalle. tuskin kovin moni mies kokee sellaista naista kovin haluttavana, jolla on ylipainoa parikymmentä kiloa.
Ja siitä lapsettomuudesta...koska itse olen naisten suhteen niin kokematon, en ole kiinnostunut naisista joilla on jo synnytyskin koettuna.
Haluan vain tällä avautumisella kertoa sen, että Suomessa on todella helppoa pysyä sinkkuna, mikäli ei omaa laajaa kaveripiiriä tai käy viikonloppuisin baareissa dokaamassa.Tällä palstalla saa lukea harvoin näin jäätävän hyvää faktaa, mitä S.V. kirjoittaa!!!
Se on niin totta joka sana! - verkot vesiin
S.V. kirjoitti:
Haluan vain tällä avautumisella kertoa sen, että Suomessa on todella helppoa pysyä sinkkuna, mikäli ei omaa laajaa kaveripiiriä tai käy viikonloppuisin baareissa dokaamassa.Kyllä sinun silti pitäisi tehdä edes jotain sellaista, että olemassaolosi tulisi naisten tietoisuuteen. Deittiprofiili tai erilaisiin tilaisuuksiin, joissa on naisia auttaisi jo paljon. Jos kukaan nainen ei ole havainnut, että olet olemassa, niin eivät he myöskään sinua ikinä tule bongaamaan. Nyt hieman aktiivisempaa otetta!
- Hau hau vuff vuff!
Totuus on tämä kirjoitti:
Siitä uskollisuudesta tiedä, kun mies pääsee p-llun makuun.
Ne naiset, joille rakastavuus ja uskollisuus riittää, ovat jo hankkineet koiran.Ja opettaneet sen nuolemaan pimppaa!
Sinkku koska se oikea ei ole vielä tullut vastaan.
- .....
Koska olen maailman tylsin mies.
- .....
Ei voi olla totta, tatuoitu salimake pitää itseään tylsänä... Etkö sä edes seuraa tätä palstaa?
Enivei, jos sanon olevani maailman tylsin, niin sehän tarkoittaa sitä, että en todellakaan ole TOP 10:ssä, vaan bottom 10:ssä, ja sielläkin ykköstilalla. - Neiti1974
Millainen on tylsä mies?
- .....
Neiti1974 kirjoitti:
Millainen on tylsä mies?
Hajuton, mauton ja väritön. Niin huomaavainen, että ei ikinä halua sanoa mitään mikä loukkaisi sinua. Ei halua tuoda ilmi mielipiteitään, ettei niistä närkästyttäisi. Keskustelee, kuuntelee. Ei tuo itseään esille. On siis niin mukava ihminen, ettei hänessä ole mitään särmää, eikä niin ollen ole kiinnostava miehenä. Sellainen tyyppi, jonka kanssa et voisi kuvitella ikinä harrastavasi seksiä. Ei siksi, että hän olisi vastenmielinen, vaan siksi, ettei hän vaan kiinnosta. Sellainen on tylsä mies.
- una
..... kirjoitti:
Hajuton, mauton ja väritön. Niin huomaavainen, että ei ikinä halua sanoa mitään mikä loukkaisi sinua. Ei halua tuoda ilmi mielipiteitään, ettei niistä närkästyttäisi. Keskustelee, kuuntelee. Ei tuo itseään esille. On siis niin mukava ihminen, ettei hänessä ole mitään särmää, eikä niin ollen ole kiinnostava miehenä. Sellainen tyyppi, jonka kanssa et voisi kuvitella ikinä harrastavasi seksiä. Ei siksi, että hän olisi vastenmielinen, vaan siksi, ettei hän vaan kiinnosta. Sellainen on tylsä mies.
Perässävedettävä.
- .....
una kirjoitti:
Perässävedettävä.
Ei ole ihan sama asia. Se, että ei halua herättää muissa suuttumusta, ei tarkoita sitä että suostuisi kaikkeen mitä muut vaativat.
Tosin ymmärrän, jos tuollainen kuvaamani tylsimys ymmärrettäisiin perässävedettävänä, vaikkei se paikkaansa ihan pitäisikään. - .....
Enemmän kommenttini oli ehkä piikittelyä palstavakkareiden vakiojankutukseen, jonka mukaan heille - "kilteille miehille" - ei riitä naisia koska "tatuoidut paskat" - jotka ainakin ulkoisesti täsmäävät aika hyvin sinun profiilikuviisi - korkkaavat kaikki naiset omistukseensa. Heidän mielestään sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kun mennä jonnekin baariin niin ne kaikista upeimmat naiset liimautuvat sinuun kiinni.
- .....
Voiko itsensä persoonattomana pitäminen olla itseriittoisuutta? Tylsä ei ole vastenmielinen, vaan pelkästään uskomattoman laimea.
- 12+1
..... kirjoitti:
Olette te naiset kyllä ihmeellisiä kun ihan suoraan sanotte että kohtelias mukava mies on turnoff. Ette edes siis yritä kieltää miesten vakiopalstajankutuksia. Pitää siis alkaa kusipääksi että kelpaisi..
- .....
12+1 kirjoitti:
Olette te naiset kyllä ihmeellisiä kun ihan suoraan sanotte että kohtelias mukava mies on turnoff. Ette edes siis yritä kieltää miesten vakiopalstajankutuksia. Pitää siis alkaa kusipääksi että kelpaisi..
MInä kyllä edellä sanoin suoraan olevani maailman tylsin mies. Olisi kiva jos lukisit ennen kuin kommentoit.
- herttapata
Lordin kannattaisi tehdä vaikutus naiseen kirjoittamalla. Minä ainakin olen sulaa vahaa hänen tekstejä lukiessani. Minuun kun suurimman vaikutuksen tekee miehessä äly & herkkyys. Valitettavasti olen Lordille liian vanha kyetäkseni häntä lähestymään.
Omalla kohdallani sinkkuus johtuu näistä: ylipainoa merkittävästi (ei estä kuitenkaan työntekoa, harrastuksia jne), kasvot ovat korkeintaan tavallisennäköiset, en osaa flirttailla, en viihdy baareissa, ei tule oltua oikein missään, jossa tapaisi miehiä. Olen jo yli 40-v enkä enää halua lapsia (ei haittaa, jos miehellä on lapsia entuudestaan), joten se myös vähentää kysyntää.- .....
Kai sitä silti voisi treffeille pyytää?
- ....
Lordihan pitää vanhemmista naisista. Et ole varmaan lukenut hänen fantasioitaan, jossa Eija-Riitta Korhola istuu hänen naamalleen?
- filmille
.... kirjoitti:
Lordihan pitää vanhemmista naisista. Et ole varmaan lukenut hänen fantasioitaan, jossa Eija-Riitta Korhola istuu hänen naamalleen?
Siitä tulis hyvä filmi.
Mukavaa kuulla, että joku pitää kirjoituksistani. Koen kuitenkin pieneksi ongelmaksi sen, että ilmaisen itseäni paremmin kirjoittamalla. Uskoakseni muutamien nettitreffiviritelmien ongelmaksi on tullut, että nainen on kirjoitusteni perusteella odottanut paljon parempaa pakettia kuin minulla on tarjota - tai jos oikein olisin itserakkaalla tuulella tänään, nainen on odottanut paljon parempaa pakettia kuin mitä ensimmäis(t)en kasvotusten kohtaamisen perusteella hän minusta odottaa. Toisin sanoen jossain mielessä puhkeaa kupla, ja naiselle jää pettynyt olo.
- Salliiii
Olen sinkku koska en käy missään mistä voisin löytää kumppanin. En usko että minulla olisi kovin hyvä markkina arvo ( lapsimäärä, ikä ja pari perus sairautta) joten en jaksa nähdä vaivaa ja joutua kokemaan taas yhtä pettymystä kun epäonnistun.
- ....................
Kuulun marginaaliin. Olen henkisesti lahjakas ja jossain määrin elämän päähänpotkima nainen. Ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, luonne ja sattuma vaikuttaa enemmän.
Koin teini-ikäisenä sekä hyvin voimakkaan rakastumisen että voimakkaan seksuaaliseen haluun perustuvan ihastumisen. Molemmat ihmiset olivat sellaisia ihmisiä ettei sen jälkeen ole vastaan tullut. Edelleenkin vaikuttuisin heistä ja nuorena kaikki tuntuu voimakkaammalta. Nämä kaksi joka tapauksessa jättivät vuosiksi aika tyhjän olon eikä paljoa ole ollut turhia säätämisiä sen jälkeen.
Vasta viime aikoina (melkein 10 v tapahtumista) olen ymmärtänyt että minulla on tarve miehen ja naisen väliselle kontaktille samalla tavalla kuin minulla on tarve kavereille, vaikka kaikki ei ihan natsaisi yhteen. Kumminkin kun minulla on kokemus sekä tosiystävyydestä että tosirakkaudesta tiedän myös aina että jotain puuttuu. Voi olla että lopettaisin epämääräiset seukkailukuvioni jos puhdas läheisyydenkaipuu ei olisi niin paha.- sanonpa vaan
Naiset ovat todella hyviä selittelemään lorttouttaan, ei voi muuta sanoa.
- ikuinen poikamies
Olen:
- hyvin urheilullinen
- raitis
- hoitoalalla
- pienituloinen.
Siinä on syitä joista yksikin on riittää naiselle siihen että en ole edes potentiaalinen kumppani. - 15+15
Parempi yksin, kuin huonossa suhteessa jonkun miehen kanssa, joka ei osaa kunnioittaa toista ihmistä. Rakkaus ei ole aitona sellaisena itsekästä. Itsekästä se on kuitenkin ollut 80% suhteistani.
Odotan kunnes tapaan tuon marginaaliryhmään kuuluvan miehen ja sitoudun sitten kun olen löytänyt miehen, joka on valmis panostamaan yhteiseen hyvinvointiin yhtä paljon kuin minäkin.- aateeäm
Haluat kunnioittavan ihmisen, mutta et silti löydä sellaista, mikäköhän on pielessä? Pitäisiköhän tämä tulkita niin, että yrität saada niitä YTM:ejä mutta hepä eivät olekaan toisia kunnioittavia. Kokeile seuraavaksi yksinäistä mukavaa kilttiä miestä, ainiin mutta ethän sinä voi, koska he on tylsiä.
- habla.
Ja nyt sitten kaikki joukolla selittelemään tälle tontulle...
Tosimiehet ei selittele mitään, vaan kulkee omia polkujaan.. dippa dai, ollos huoleton ompi oloni. - mitenvaanvaikeemmin
Sinkkuna monestakin syystä, mutta viime aikoina tajunnut että haluan liian (palstatermiä käyttääkseni) "samantasoisen" miehen. En kurottele treenattuja kiiltokuvapoikia, eivät kiinnosta mua liian sliipatun ulkonäkönsä takia. Kun satun löytämään "oman tasoisen" kiinnostavan miehen, olen sitten itse liian atn ulkonäöllisesti - useimmat kuitenkin havittelee aina paremman näköisiä. Ja kun en kiinnostu selvästi oman tasoni alapuolella olevista. Täytyyhän paremmassa puoliskossa olla edes jotain mikä sytyttää. Jos toista ei pidä lainkaan hyvännäköisenä, niin ei se vaan tule koskaan toimimaan. Juuri siksi ne "mun tasoiset" miehet sitten ei jaksa ylläpitää kiinnostustaan tällaista tavisnaista kohtaan, ja juuri siksi en itse vain pysty kiinnostumaan niistä ei-omaan-makuun olevista tavismiehistä. Olishan se mälsää jos tää pariutuminen olis helppoa...
- mies32
Siksi parempi puolisko yleensä tarkoittaakin naista. Yritä vaan hyväksyä roolisi ja ota itseäsi alempitasoinen ja ala paremmaksi puoliskoksi itse niinkuin naisen pitääkin.
- fdbfd
Koska termin "love shy" kuvaus sopii minuun täysin, joten kärsinen sitten jostain sellaisesta jonka takia ahdistun vähänkään kiinnostavien naisten kanssa enkä koskaan pääse intiimeihin tekemisiin.
- onneton miees
En osaa puhua naisille enkä ole sosiaalinen eikä mulla ole kavereita, en ole puhelias joten ei naiset tämmösestä edes kuiinnostu. Siinäps ne suuret syyt.
- good heart
Minä haluan kauniin naisen joten olen hiukan nirso ja siksi oon sinkku. Naisen tulee olla n 167 cm tai alle, paino 53-62kg välissä. Naisella sais olla vaaleet pitkät hiukset, naisen pitää olla mukava, suvaitsevainen, positiivinen, ystävällinen, huumorintajuinen, hiukan ujo koska se on söpöä, koulutuksella ei ole väliä, naisen pitää urheilla ja pitää olla täysin savuton, naisella ei saa olla koiraa lemmikkinä / kissa saa olla. Siinäpäs sitä olikin ja en nyt ihan heti usko että tuollaisia naisia löytyy helposti.
- ...
good heart kirjoitti:
Minä haluan kauniin naisen joten olen hiukan nirso ja siksi oon sinkku. Naisen tulee olla n 167 cm tai alle, paino 53-62kg välissä. Naisella sais olla vaaleet pitkät hiukset, naisen pitää olla mukava, suvaitsevainen, positiivinen, ystävällinen, huumorintajuinen, hiukan ujo koska se on söpöä, koulutuksella ei ole väliä, naisen pitää urheilla ja pitää olla täysin savuton, naisella ei saa olla koiraa lemmikkinä / kissa saa olla. Siinäpäs sitä olikin ja en nyt ihan heti usko että tuollaisia naisia löytyy helposti.
Löytyy niitä, muttei sulle.
- mies32
good heart kirjoitti:
Ei sinua voi nirsoksi sanoa, kun kelpuutat yli 60-kiloisiakin.
- atm #5334
Olen ollut 7 vuotta työtön enkä käy missään, missä voisin tutustua naisiin. En ole kokeillut nettideittailua. Olen aika herkkä ja hiljainen. Joitain vuosia sitten olin vielä äärimmäisen ujo ja huonoitsetuntoinen, mutta nuo eivät ole enää samalla tavalla haittaavia tekijöitä. Ulos lähtö ei ole silti alkanut kiinnostaa enempää. Kirjastossa käyn silloin tällöin.
Olen myös nirso, eli kelpuutan vain fiksun, normaalipainoisen ja kasvoiltaan mielestäni viehättävän naisen. Lapsia ei saa olla eikä niitä saa haluta. Aika varmasti siis yksin mennään loppuun asti, mutta ei se niin kauheasti häiritse, ainakaan vielä. - Sorrow's crown
Olen sinkku (ja olen toistaiseksi aina ollut) yksinkertaisesti siksi, että olen viimeiset 7-8 vuotta elämästäni ollut niin kokonaisvaltaisesti "tukossa" ja suoraan sanottuna "surun ruumiillistuma".
Tämän johdosta elämänpiirini supistui vähitellen kunnes tultiin siihen tilanteeseen, että poistuin huoneestani (asuin vielä vanhempieni luona) hyvässä lykyssä kerran viikossa.
Suurin osa ystävistä ja uusista tuttavuuksista jäivät pois kuvioista varmaankin siksi, että olin aika masentavaa seuraa. En myöskään itse aktiivisesti yrittänyt pitää yhteyttä tuttuihin.
Koen itseni kuitenkin onnekkaaksi ja etuoikeutetuksi, sillä olen päässyt aivan erinomaiselle terapeutille puhumaan ongelmistani. Lisäksi olen löytänyt internetistä kiinnostavaa henkiseen kasvuun, henkisyyteen sekä itsetuntemukseen liittyvää materiaalia, joka on tukenut terapiaprosessia.
Nykyään olenkin jo päässyt töihin ja opiskelemaan alalle joka tuntuu sopivan minulle kutakuinkin hyvin. Myös tämän johdosta koen itseni kovin onnekkaaksi.
Ja vaikka nuo ystävyyssuhde/ihmissuhdeasiat eivät vielä kunnossa olekaan, olen luottavainen sen suhteen, että joku päivä niidenkin suhteen "padot murtuvat" :)
-Mies 24 v. - 76767
Tämä mies pysyy sinkkuna vuodesta toiseen yksinkertaisesti siitä syystä, että ei tiedä kuinka nainen isketään?
Että voisiko joku ihana ja kiltti sinkkunainen kenties vihjata, miten haluaisi tulla isketyksi? - j00p
Olen sinkku ennenkaikkea koska en tapaa naisia missään:
- Töissä käyn n. virka-aikaan, siellä nyt jotain vilkuilua ehkä ollut.. mutta taisi olla väärä hälytys, ja kuormasta syöminen voi kääntyä lopulta itseään vastaan, jos homma ei toimikaan, tai on ymmärtänyt katseet väärin.
- Vapaa-aika menee koiran kanssa lenkkeillessä, n. 2.5 tuntia yhteensä joka pvä. Metsässä ei kukaan vastaan tule, ja asun uudella omakotitaloalueella jossa ymmärrettävästi ei sinkkuja tapaa. Koiraharrastuksetkaan ei vielä ole kiinnostaneet.. ehkäpä joskus.
- Urheiluharrastuksessakaan ei naisia kentän laidalla näy
- Kaverit on perheellisiä, ja niitä on vain muutama, kyläilyjen lisäksi joskus voi joku leffassakäynti onnata, siinä kaikki.
- Baareissa en viihdy, vaan viihdyn liiankin hyvin kotona, tykkään katsella leffoja ja sarjoja.
- Nettitreffeillä on aivan liikaa huonokäytöksisiä naisia; vastaamattomuus ja viestittelyn lopettaminen kuin seinään. Todella paljon joutuu tekemään työtä päästäkseen treffeille. Muutamilla treffeillä käynyt ja ne meni oikein hyvin, vaikkei lopulta pidemmälle johtaneetkaan, parhaimmillaan vain muutamaan tapaamiseen.
Olen 185/95, hyväryhtinen, leveäharteinen, vain vähän mahaa, siististi pukeutuva, tukkansa leikkaava (mitä sitä nyt jäljellä on), hygienistaan huolehtiva mies.
Olen fiksu ja huumorintajussakin kyllä löytyy, vaikka aika kuivakasti nyt kirjoitankin ;)
Kai ihan tavisnäköinen, nettitreffeillä ainakin kuva kelpasi muutamalle.
En polta ja hyvin harvoin edes juon saunaolutta. En etsi elättäjää, pärjään oikein hyvin omillani; on kämppää, autoa, prätkää.. en etsi myöskään passaajaa; osaan tehdä itse ruokaa sen minkä tarvii, siivota, pestä vaatteet, imuroida, tehdä ulkotyöt jne.
En ole narsisti enkä naistenhakkaaja, vaan hyvinkin kiltti, mutta en munaton mies.
Mutta; en varmasti ole brad pitt, en ole esimiesasemassa (tekn. asiantuntija), vain rapiat keskituloinen, en ole matkustellut juuri lain (ehkä sen kaverin kanssa tuon voisi aloittaa..), en ole mitenkään jännittävä, enkä naistennaurattaja. Joillekin olen myös varmasti liian rauhallinen, tasainen ja hiljainen, vaikka hyvässä seurassa voin olla monesti varsin suulaskin (huumorintajua löytyy). En ole ex tempore -ihminen. En puunhalaaja. En kiinnostunut politiikasta otsikoita enempää. En uskovainen. En aina menossa joka paikassa. Arki-illat menee aina koiran ehdoilla, mutta kulkee kyllä mukana minne ikinä menenkin.
En myöskään pidä polttavista naisista, tai sellaisista joilla on isoja tatuointeja, tai rautaa naamassa. Sopusuhtainen ja kiltti tyttö olisi jees. Sellainen joka tykkäisi pitkistä luontolenkeistä ja omaisi loputtoman halipulan- 16+8
Nimimerkki j00p on aivan kuten mä. Kiltti ja kunnollinen eli aivan hel-ve-tin tylsä mies!
- luuseri mies.
Olen sinkku koska ole kaveriton ja työtön. Naiset mittaa miehen arvon rahalla. Jos eiole työtä nin ei voi tarjota mitään naiselle elämässä joten tälläisestä ei naiset kiinnostu.
- 26v. äijä
Suurin syy lienee se, että ihastun kovin harvoin - jopa useamman vuoden välein. Jos minulla ei ole tunteita ketään kohtaan, niin turha sitä silloin on ketään tavoitella. Joskus hyvin harvoin näitä ihastumisia siis tulee, mutta onnekseni ei liian usein. Olen tylsä ja vähän omalaatuinen kaveri, joten hyvin harvassa ovat naiset, jotka kiinnostuvat minusta seurustelumielessä. En yleisesti ottaen ole kiinnostunut samoista asioista kuin suurin osa ihmisistä, mikä erkaannuttaa minua henkisesti muista.
Olen kyllä ihan komea, joten baarissa naiset tulevat toisinaan iskemään, enkä aina pane vastaan. Mutta siihen yhteen yöhön se heidänkin kiinnostuksensa aina jää. Minulla ei ilmeisesti ole henkisesti annettavaa naisille. Olen hiljainen, koska en keksi juurikaan mitään puhuttavaa. Edes varsinaista naispuolista kaveria ei ole koskaan ollut.
Ainoa vakavampi juttu oli joskus vuosia sitten. Olimme ihastuneita toisiimme, mutta tytön kiinnostus minua kohtaan loppui nopeasti, kun hän oppi tuntemaan minut. En sevästikään ollut sitä, mitä hän oli odottanut. Tylsä ja mitäänsanomaton tyyppi. Pelkällä ulkonäöllä ei näissä karkeloissa pitkälle pötkitä.
Nyt vuosien tauon jälkeen ihastuin taas. Yksipuolisesti. Huikea rakkaustarina sai päätöksensä, kun sain juuri tietää, että tällä neidillä on jo poikaystävä. - kylmästälämpimään
Täällä yksi sinkku syystä että ei vain ole tullut sellaista ihmistä vielä vastaan joka ottais ne jalat alta. En myöskään käy juuri baareissa ja kaveriipiirini on pieni, joten mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin on aika vähäinen. Saan kyllä miehiltä flirttejä ja vastaankin niihin, mutta siihen se yleensä jääkin. En yleensä uskalla ottaa sen enempää kontaktia, koska ajattelen "ei se nyt musta kuitenkaan voi olla kiinnostunut". Kait tota voi nimittää huonoksi itsetunnoksikin - ainakin ihmissuhteiden saralla. Ulkonäöltäni en ole missi, mutta en mikään Johanna Tukiainenkaan.
- : (
On jo viehättävä, mukava, kaunis, vaikka mitä positiivista huokuvaa oleva tyttö johon aivan hullun ihastunut, ei mitään järkeä edes.
Mutta olen vain niin järjettömän nöösi etten uskalla tälle sen enempää puhua tai pyytää mihinkään!
Valakaa uskoa minuun, kiitos!
eli siis, ujo, ehkä nössökin niin... : ( - dfgadfgdfg
Olen 36-vuotias ihan hyvännäköinen nainen, mutta en käy juurikaan baareissa. Työpaikalla vain naisia. En kerta kaikkiaa tapaa missään miehiä. Baareissakin tuntii käyvän vain alle 30-vuotiaita. Harrastan urheilua, jossa en myöskään tapaa miehiä. Melko vaikeaa siis. Olen kokeillut nettitreffejä, mutta ei ole sieltäkään lötynyt, Hirveän vaivan takana oli päästä kaksille treffeille, mutta eivät nekään natsanneet.a
- sinkkua...
Elämä on
- Sinkku1980, m
Olen huono luomaan ihmissuhteita noin ylipäänsä, sekä huono small talkissa ja sosiaalisessa kanssakäymisessä. Samalla olen yksin erinomaisesti viihtyvä tyyppi. Tuo yhdistelmä on aika tehokas sinkkuuden ylläpitäjä. Elämä on mukavan selkeää ja simppeliä sinkkuna. Ruma tuskin olen, koska baareissa tulee aloitteita naisilta, joskus todella hyvännäköisiltäkin. Aloitteet eivät kuitenkaan johda mihinkään, koska riittävää motivaatiota ja "paloa" tutustumiselle ei ole. Jotenkin sitä vain ajattelee, että seurustelun aloittaminen tai edes tutustuminen vaatii liiaksi mukavuusalueelta poistumista.
- pkamies40
Naiselle tärkeintä miehessä on status. Ja kun sitä ei ole niin ei ole markkina-arvoakaan.
- Anonyymi
Mikä pakko?
- Anonyymi
VITTUAKO SE SULLE KUULUU?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849