miehen rinnanympärys

masentunut1

Olen 27-v, 176cm ja 70kg eikä siinä mitään se ei ole ongelmani vaan ongelmani on vartaloni..tarkemmin rinnanympärys, se kun on vaan 90cm ja olen lukenut että mun pitusella sen kuuluis olla enintään 120cm tai edes sen 100cm vähän päälle mutta kun ei ja siksi olen koko aikuisikäni hävennyt vartaloani ja ollut epävarma naisten suhteen koska naisilla rinnanympärys menee just tohon 80-90cm sisään joten pelkään etten koskaan tule saamaan seuraa jos naisen rinnanympärys on enempi kuin mulla enkä edes halua sellasta naista,olenko kuinka väärässä ? katsooko naiset sellasta ?

älkääkä heittäkö sellasia viisauksia kuten "mene salille" koska salilla saa lihaksia mutta se ei lisää rinnanympärystä,hartiat levenevät 9-15-vuoden iässä mutta minä näytän joltain 12-vuotiaalta sen suhteen.

7

5426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupuli

Hyvin ovat asiasi jos tuo on suurin, parisuhteitasi koskeva murhe!

Mistähän olet kehittänyt nuo rinnan ympäryksen raja-arvot
      Hartioiden leviäminen? Tietenkin ne leviävät muun kasvun ohessa.

Salilla saisit lihasta olkavarsiin ja "siipiin" sekä penkatessa myös rintaan.
      Pinetkin muutokset ovat havaittavissa.

Jos kuitenkin säilytät nykyiset mittasi niin vältyt myöhemmältä, ikävältä kehitykseltä.

Olin itse 25-vuotisena tarkalleen saman pituinen. Avan totta.
      Rinnan ympärykseni oli 126cm ja vyötäröni 78cm. Paino 85kg. Elämäni ainoa mittapuku!

Nyt ikärinä painoni on 90kg, pituuteni 174cm ja rintakehäni 116cm!
      Vyötärö 90cm.

Lähtökohtasi huomoiden tulevaisuutesi vaikuttaa paljon paremmalta kuin minun toteutunut rappeutumiseni!

• masentunut1

Tämä ei ole suurin parisuhdetta koskeva ongelma vaan ujous ja itseluottamuksen puute on ne pahimmat,mun kohdalla on ihan turha puhua enää parisuhteesta tai edes siitä että saisin joskus jonkun sillä olen liian vanha kokemaan enää tässä vaiheessa ensihuumaa,ekaa seurustelua,seksikertaa ym,niiden asioiden ois pitänyt tapahtua jo ainakin 10-vuotta sit

• Liian pinnallista

No, jos nainen näkee sinussa vain ulkoisen habituksen ja mittailee vieläpä sun rinnanympärystäsikin, niin mieti, haluaisitko sinä sellaisen ihmisen vierellesi?
      Tuskin.
      Ihminen on kokonaisuus ja luonteenpiirteisiin sitä yleensä rakastutaan sen tutustumisporisessin jälkeen. Moni jätkä on komea ulkoisesti, mutta täysi pässi käytökseltään. Mieluummin hoikkapoika jolla on terve itsetunto ja terävä älli, kuin ulkoisesti komea atleetti, jonka kaikki aivotoiminta on haarojen välissä ja oman kehon puleeraamisessa.
      Itse elän hoikan miehen rinnalla jo toistakymmentä vuotta ja olen kuule ylpeä siitä,
      että mun kumppanini ei liho eikä laiskistu, kuten lähes kaikki ikäisensä!
      Lakkaa sinäkin murehtimasta rinnanympärystäsi ja tarjoile naisille muutakin kuin vain kroppasi.

• N31

Komppaan!
        Noin pienellä yksityiskohdalla ei saa masentaa omaa mieltään.
        Toiset istuu pyörätuolissa tai ovat melkein sokeutuneita, yms. Mutta jopa sellaisetkin esteet voi fiksu ihminen ohittaa, kun kohtaa ensin ihmisen ja hänen ajatuksensa ja vasta sen jälkeen kaiken muun.

Hyväitsetuntoinen mies vetää puoleensa hyväitetuntoisia naisia, se kandee muistaa.

• masentunut1
        N31 kirjoitti:

Komppaan!
        Noin pienellä yksityiskohdalla ei saa masentaa omaa mieltään.
        Toiset istuu pyörätuolissa tai ovat melkein sokeutuneita, yms. Mutta jopa sellaisetkin esteet voi fiksu ihminen ohittaa, kun kohtaa ensin ihmisen ja hänen ajatuksensa ja vasta sen jälkeen kaiken muun.

Hyväitsetuntoinen mies vetää puoleensa hyväitetuntoisia naisia, se kandee muistaa.

Mulla ei taida olla hyvä itsetunto.....

• masentunut1

Mitä voin tarjota naiselle kun kukaan nainen ei koskaan ihastu muhun ja jos ihastuukin niin hän ei tee mitään koska naiset tuppaa olemaan niin vanhoillisia että odottaa miehen alotetta ja ite kun oon ujo niin harvoin kehtaa lähestyä joten kai ymmärrät mitä ympyrää kierrän koko ajan

• Vesseli1

Salilla kyllä itseasiassa saa lisää mittaa rinnanympärykseen kun selkä ja rintalihakset kehittyy. Tiedän kokemuksesta! Sitä kautta myös itsetunto kohoaa. Tiedän tämänkin kokemukesta! Eli rohkeasti vaan saleilemaan ja selailemaan netistä tietoa, sitä siellä riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe