Palstan häätäjä

rauhoittavia

Tässä nyt olen lueskellut taas kiistelyjä ja häiriintynyt taas samasta asiasta nimittäin nimim. Jeesus on tiestä. Ukkohan ei ihan täysillä toimi, eikä hänelle suoraan sanomisella näytä olevan vaikutusta, niin kysyisin nyt lukijoilta, että kuinka moni jakaa hänen sanomansa ja sanoisi samoin itse?? Tämä veijari kun jatkuvasti puhuu ME muodossa. ME pyhät, ME kristityt jne. Minä olen uskosta vanhurskas Kristuksen tähden ENKÄ TODELLAKAAN allekirjoita tuon mökääjän viestejä juuri sen pahuuden ja katkeruuden takia joka haisee asiaakin puhuvien viestiensä alta. Että aina kun tuo julkeaa vetää kaikki kristityt samaan syntiin itsensä kanssa niin me muut voisimme ilmoittaa ettemme allekirjoita ja liity tuohon hänen ME mökään. Viestinsä perään kirjoitetaan en allekirjoita tai lyhennettynä EA! Ehkä jos sitä kautta saisi vähän pudoteltua veijaria maan pinnalle, että oppisi kirjoittamaan omasta puolestaan niin voisi tulla hieman nöyryyttä mukaan. Nyt hän kuvittelee olevansa joku kristittyjen nokkamies harhoissaan ja että muut ovat samaa mieltä. Siitä hän saa kuviteltua voimaa esiintyä niin kuin esiintyy.

29

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu.

Kiitos vain ilmoitusesta . Olen monasti ajatellut samaa , mutta kun olen
      sitten lukenut toiseen kertaan ,tai kolmanten olen havainnut että hänen
      ajatuksensa on valkeuteen tullut , ja asiallinen hahmo on sieltä esiintynyt
      siksi en tule suoraan sepustamaan kanssasi panettelu asiaa .

Jos joskus oli joku saarnannut Rannekellon synniksi , se ei ollut synti sen
      takia kun siitä vajaavainen puhuja niin puhui , vain sen takia että siihen
      aikaan oli Kello suurta muotia ja maksoi paljon `(varsinkin rannekello )
      Isäni kertoi sodan aikana että monilla oli jo Rannekello jota jopa nl:sotilaat
      ihmeteli ,Puhumattakaan Kultavitjaisista taskukelloista , jossa ne vitjat olivat
      suureksi kunniaksi

Ette varmaan ymmärrä miksi otin Esimerkiksi Kellon , se oli aikanaan oikea
      sanonta tekijä Kyllä niitä oli muutkin joista ei enää mainita ,.
      Auto Kaikki , niistä ensin vapautui Linja auto. Kuorma auto n.36 H-auto ,vielä
      -56 kun 3 tätiäni osti Avoatuon ,ja kunajelivat hiukset hulmuten , Se saaarnattiin vielä seuraavana sunnuntaina synniksi , tälläisessa pitää olla tarkka , koska
      Jumala on Määrittänyt synnit ,synniksi n.3460 vuotta sitten , ei niitä voi ihminen
      viikottain vaihtaa , olisi monta vielä , mutta en tiedä jaksatteko lukea. .

• tesa..

Teu, HV:n ajatuksissa on paljon oikeaa, enkä usko että sitä kukaan kieltää, mutta "samasta lähteestä ei voi tulla makeaa ja karvasta vettä".

Jos HV olisi jumalaton hänen kielenkäyttönsä olisi ymmärrettävää, mutta koska hän julistaa Kristusta on karvas osuus Jumalan nimen häpäisemistä.

• muuttis
        tesa.. kirjoitti:

Teu, HV:n ajatuksissa on paljon oikeaa, enkä usko että sitä kukaan kieltää, mutta "samasta lähteestä ei voi tulla makeaa ja karvasta vettä".

Jos HV olisi jumalaton hänen kielenkäyttönsä olisi ymmärrettävää, mutta koska hän julistaa Kristusta on karvas osuus Jumalan nimen häpäisemistä.

Puheena olevan nimimerkin lähteestä vuotaa kristallinkirkasta vettä, suoraa ja sekoittamatonta, joihin sanon koko sydämestäni aamen. Se, mikä nousee ihmisestä itsestään, pitää erottaa siitä pois. Olemme kaikki, paitsi tesa, vielä saviastioissa ja siitä tulee astian makua. Tesa kun kuvittelee jo nyt elävänsä kirkastetussa ruumiissaa. Hän on pahasti eksynyt ja yrittää eksyttää muitakin. Hän luulee olevansa sovinnossa Jumalan kanssa mutta on sovinnossa lihansa kanssa.

• teu.
        tesa.. kirjoitti:

"tesa"

anteeks nyt , mutta Kyllä Jumala määritteli jo 7655 vuotta stten sydämen
        sisäisen Tunteen joka oli ehdottomasti Synnin määritys .

Kun Hän sanoi että Minä hävitän tämän syntisen maailman se
        tapahtui 3400 eKr. eikai nämä ole liian vaikeita tapauksia .

• tesa..
        teu. kirjoitti:

"tesa"

>Kun Hän sanoi että Minä hävitän tämän syntisen maailman se
        tapahtui 3400 eKr. eikai nämä ole liian vaikeita tapauksia .<

teu, ei ole liian vaikeita asioita, mutta joillakin tuntuu olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

Tämä oli kuva kasteesta, todellisuuden varjo. Tässä hävitettiin liha maanpäältä hukuttamalla. Sateenkaari on tästä merkkinä tänäkin päivänä.

Nooan liitto oli täysin pätevä liitto, mutta ihmiset rikkoivat senkin liiton. Jumalan oli jälleen tehtävä uusi liitto jota ei enää rikota, ja tämä liitto on vahvistettu Jeesuksen verellä. Syntyi kokonaan uusi ihminen "vanha on kadonnut ja uusi on tilalle tullut". Silti moni uskova kantaa vanhaa mukanaan hautaan asti.

En puhu nyt ruumiista, maallisesta majasta tai Pyhän Hengen temppelistä. Vaan puhun lihasta joka kapinoi Jumalaa vastaan.

• teu,
        teu. kirjoitti:

"tesa"

Kun "Jumala "sanoi Nooakille 3520 , että minä h'ävit'än kaiken , ihminen oli paha
        ja ei voinut käyttäytyä kunnolla , ja 120 vuoden päästä Hän teki kaiken sen mukaan
        jolloin Vain 8 ihmistä pelastui Arkissa , ja arkkiin meni kaikki eläimet jotka Jumala
        oli määrittänyt .-

• teu,
        tesa.. kirjoitti:

>Kun Hän sanoi että Minä hävitän tämän syntisen maailman se
        tapahtui 3400 eKr. eikai nämä ole liian vaikeita tapauksia .<

teu, ei ole liian vaikeita asioita, mutta joillakin tuntuu olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

Tämä oli kuva kasteesta, todellisuuden varjo. Tässä hävitettiin liha maanpäältä hukuttamalla. Sateenkaari on tästä merkkinä tänäkin päivänä.

Nooan liitto oli täysin pätevä liitto, mutta ihmiset rikkoivat senkin liiton. Jumalan oli jälleen tehtävä uusi liitto jota ei enää rikota, ja tämä liitto on vahvistettu Jeesuksen verellä. Syntyi kokonaan uusi ihminen "vanha on kadonnut ja uusi on tilalle tullut". Silti moni uskova kantaa vanhaa mukanaan hautaan asti.

En puhu nyt ruumiista, maallisesta majasta tai Pyhän Hengen temppelistä. Vaan puhun lihasta joka kapinoi Jumalaa vastaan.

"tesa"
        ei ollut seraava Liittokaan vielä KASTEEN Liitto vaan se korjattiin silloin kuin
        Vanhaliitto lopepetettiin Mooseksen Liitto Jumalan kanssa oli¨NOAKIN jäänne.
        siis sen liiton Jonka Jumala teki Nooakin ja Poikien kanssa ,

Mooseksen liitto sai samoja asioita silloin

Uusi Liitto JOKA valmistui n.30 oli Kristuksen ja Jumalan tekemä .
        ja sen liiton merkki on KASTE .

• Aloittajalle vastaan minäkin kun kerran suoraan kysytään. Minä voin rauhassa lukeutua hevosmiehen ME-kategoriaan.

Yksinäisellä ratsastajalla on puhdas aitoluterilainen kristinoppi, ja voin yleensä allekirjoittaa hänen viestinsä lukuunottamatta joitakin pahimpia kommentteja.

Heppamiehen temperamentissa ja kielenkäytössä on tottakai parantamisen varaa - ei saisi tuomita ihmisiä heti kadotukseen vaan antaa heille aikaa ja mahdollisuus vaikka loppuelämä pohtia asioita. En pidä lainkaan siitä, että asiallisia, vaikkakin hiukan toisin uskovia ihmisiä (kuten esim. Tesa) laputetaan ulos keskustelemasta.

En usko että kukaan pitää hevosmiestä nokkamiehenä. Eiköhän nokkamiehenä ole itse Kristus - myös heppamiehen itsensä mielestä.

Me esikoislestadiolaiset olemme lukeneet ja kuunnelleet samantapaista rujoa saarnaa koko ikämme - ei se hetkauta pätkääkään. Mutta koska täällä on muitakin lukijoita ja kirjoittajia, toivoisin että heppamies jaksaisi olla kärsivällisempi ja selittää enemmän vaikka toivoa ei näykään.

Samaa mieltä olen heppamiehen kanssa että tällä foorumilla pitää puhua pelastuksesta ja Kristuksesta eikä esimerkiksi jostain jonninjoutavista syntilistoista tai vanhoillisten ongelmista. Tai vielä vähemmän - pitäisikö rakentaa jotain hullua opillista rauhan ekumeniaa villihenkien ja keiturien kanssa ? Metsänper-keleistä puhumattakaan. Kaikkea kanssa, sanon minä.

9 pistettä heppamiehelle - yksi piste pois kärsimättömän käytöksen takia.

• muuttis

tyhmelinin arvio on juuri oikea.
        Katumattomille tulee julistaa parannuksen tarpeellisuudesta ja murheellisille Ihanaa evankeliumia.

Ihminen ei saisi tuomita toista ihmistä, Jumala tuomitsee - sanallaan. Niin kauan kun ihminen elää, hänellä on mahdollisuus kääntyä. Kristittyjen tuleekin toimia Sanan kylväjinä.

Kyllä toivon omalle kohdalleni, että jos joudun harhaan, minua kohtaan osoitettaisiin sen verta rakkautta, että siitä varoitettaisiin.

Eihän se luonnolliselle ihmiselle hyvää oloa tuota, mutta auttaisi taas näkemään Hengen silmin, mistä tie menee taivaaseen.

"Taivas on matkani määrä, sinne jo tahtoisin päästä
        kun saavut pilvissä kerran luoksesi mua noutamaan.
        Auta, oi Herrani kallis, että oisin mä valmis
        kun saavut pilvissä kerran, luoksesi mua noutamaan" vm

• tesa..

>9 pistettä heppamiehelle - yksi piste pois kärsimättömän käytöksen takia.<

Kärsimättömyyteenkin löytyy lääke.

16:14 Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
        16:15 Niin Saulin palvelijat sanoivat hänelle: "Katso, Jumalan lähettämä paha henki vaivaa sinua.
        16:16 Käskeköön vain herramme, niin palvelijasi, jotka ovat edessäsi, etsivät miehen, joka taitaa soittaa kannelta, että hän, kun Jumalan lähettämä paha henki tulee sinuun, soittaisi sitä, ja sinun olisi parempi olla."
        16:17 Silloin Saul sanoi palvelijoillensa: "Katsokaa minulle mies, joka on taitava soittaja, ja tuokaa hänet minun luokseni."

16:23 Niin usein kuin Jumalan lähettämä henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä.

Meitä kaikkia paha henki (vihollinen) kiusaa, eikä se ole perustelu kärsimättömyydelle. Siksi annan nuhteen huonosta käytöksestä.
        Joudumme etsimään ja pyytämään itselle sopivan työkalun jolla pääsemme kiusauksen yli.
        Kun itse tunnen kiusauksen, niin alan kiittämään ja ylistämään Jumalaa kunnes kiusaus menee ohi.

Saulin palvelijat neuvoivat Saulia, eikö tämä ole todellista rakkautta Saulia kohtaan?

• tesa..
        tesa.. kirjoitti:

>9 pistettä heppamiehelle - yksi piste pois kärsimättömän käytöksen takia.<

Kärsimättömyyteenkin löytyy lääke.

16:14 Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
        16:15 Niin Saulin palvelijat sanoivat hänelle: "Katso, Jumalan lähettämä paha henki vaivaa sinua.
        16:16 Käskeköön vain herramme, niin palvelijasi, jotka ovat edessäsi, etsivät miehen, joka taitaa soittaa kannelta, että hän, kun Jumalan lähettämä paha henki tulee sinuun, soittaisi sitä, ja sinun olisi parempi olla."
        16:17 Silloin Saul sanoi palvelijoillensa: "Katsokaa minulle mies, joka on taitava soittaja, ja tuokaa hänet minun luokseni."

16:23 Niin usein kuin Jumalan lähettämä henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä.

Meitä kaikkia paha henki (vihollinen) kiusaa, eikä se ole perustelu kärsimättömyydelle. Siksi annan nuhteen huonosta käytöksestä.
        Joudumme etsimään ja pyytämään itselle sopivan työkalun jolla pääsemme kiusauksen yli.
        Kun itse tunnen kiusauksen, niin alan kiittämään ja ylistämään Jumalaa kunnes kiusaus menee ohi.

Saulin palvelijat neuvoivat Saulia, eikö tämä ole todellista rakkautta Saulia kohtaan?

Löytyy 1 samuelinkirja 16

• huh mitä soopaa

Jutut sen kun tyhmenee !!

• Muuttis! Käsi sydämelle, auttaako varoitus, jos sen tekee väärä henkilö?

• muuttis

Ei se henkilöstä huonone. Jumalan sana, se on mittanuora.
        Me ihmiset, vielä kristittyinäkin, olemme keskeneräisiä, vasta matkalla kohti täydellisyyttä. Ymmärrämme vailinaisesti, mutta Jumalan sana on suora ja kiertämätön, siinä tulee pysyä.

Jeesus on TIE, jolta tyhmäkään ei eksy.

Täytyy siis pysyä hänessä, niin Hän pysyy meissä, lupauksen mukaan. Se on ydinasia.

Viinipuuvertaus kertoo oivallisesti tämän. kun olemme siihen kiinnittyneinä; samassa nestekierrossa, kasvamme ja Tarhuri hoitaa ja puhdistaa, jotta kasvaisimme ja tuottaisimme runsaamman sadon Hänelle.

• muuttis
        muuttis kirjoitti:

Ei se henkilöstä huonone. Jumalan sana, se on mittanuora.
        Me ihmiset, vielä kristittyinäkin, olemme keskeneräisiä, vasta matkalla kohti täydellisyyttä. Ymmärrämme vailinaisesti, mutta Jumalan sana on suora ja kiertämätön, siinä tulee pysyä.

Jeesus on TIE, jolta tyhmäkään ei eksy.

Täytyy siis pysyä hänessä, niin Hän pysyy meissä, lupauksen mukaan. Se on ydinasia.

Viinipuuvertaus kertoo oivallisesti tämän. kun olemme siihen kiinnittyneinä; samassa nestekierrossa, kasvamme ja Tarhuri hoitaa ja puhdistaa, jotta kasvaisimme ja tuottaisimme runsaamman sadon Hänelle.

Muuttis! Käsi sydämelle, auttaako varoitus, jos sen tekee väärä henkilö?

Käsi sydämellä, kyllä se tekee varovaisemmaksi ottamaan vastaan varoitusta, on se myönnettävä. Mutta laittaahan se tutkimaan, kuinka raamatullinen varoittajan antama neuvo on, ja onko se sitä lainkaan. Jos on, niin hyvä.

Kyllähän raamatussa kerrotaan Bileamin aasista muistaakseni. :)

• *sisar*

Shalom...

Ylistäjät armon jälkeen asetetaan aina ensimmäiseen riviin Jumalan armeijassa, koska se avaa totuuden tulla avuksi meille heikoille ja sorretuille.

Samuel 16:23...

Niin usein kuin Jumalan lähettämä Henki tuli Sauliin, otti Daavid kanteleen ja soitti sitä; silloin Saulin oli helpompi ja parempi olla, ja paha henki väistyi hänestä.

Runsain siunauksin kaikille...

• *sisar*

Shalom...

Siionin laulut ja wirret sekä wirsikirja.

Wirsi 233

Säkeestä 9...

Vaivaiset ja köyhät sielut, Herran pöytään astukaa. Kärsimystään, kuolemaansa Kiittäin tässä muistakaa. Elämän ja anteeks' annon Siinä sielumme nyt saa.

Säkeestä 10...

Verelläs ja Hengelläsi, Kristus meidät pyhitä. Meidät armosanallasi Uuteen toivoon herätä, Virvoittaen, uudistaen, Itsehesi yhdistä.

Säkeestä 11...

JEESUKSELLE KRISTUKSELLE Olkoon kiitos, kunnia, Kun Hän ruokki, kun Hän juotti meitä taivaan herkuilla, Virvoitusta, vahvistusta Sielullemme suomasta!

Runsain siunauksin....

• tesa..

Sinulla sisar on lahja ylistää, josta olen monta kertaa iloinnut.

Tämä toimii omalla kohdallani, ja toimi myös Saulin kohdalla niin kauan kunnes ajoi ylistäjän pois.

Jumala on antanut meille kaikille työkalun jolla paha henki väistyy, mutta sitä täytyy käyttää eikä sitä saa ajaa pois.

• niin että miksi
        tesa.. kirjoitti:

Sinulla sisar on lahja ylistää, josta olen monta kertaa iloinnut.

Tämä toimii omalla kohdallani, ja toimi myös Saulin kohdalla niin kauan kunnes ajoi ylistäjän pois.

Jumala on antanut meille kaikille työkalun jolla paha henki väistyy, mutta sitä täytyy käyttää eikä sitä saa ajaa pois.

Ylistää... no joo miksiköhän Jeesus erämaassa ollessaan kiusaajan kohteena ei alkanut ylistää, vaan teki ihan muuta ?

• tesa..
        niin että miksi kirjoitti:

Ylistää... no joo miksiköhän Jeesus erämaassa ollessaan kiusaajan kohteena ei alkanut ylistää, vaan teki ihan muuta ?

>Ylistää... no joo miksiköhän Jeesus erämaassa ollessaan kiusaajan kohteena ei alkanut ylistää, vaan teki ihan muuta ? <

Mistä tiedät että teki ihan muuta? Perustelisitko?

Omasta kokemuksestani voin sanoa ettei kiusauksien aikana voi tehdä mitään muuta, mikäli haluaa astua kiusauksista ulos voittajana.

Vihollisen pois ajamiseen ei mene kuin muutama sekuntti, mutta Jeesus oli 40 päivää yhtäjaksoisesti vihollisen kiusattavana. Miten Jeesus käytti tämän muun ajan? Siitä ei ole kirjoitettu, mutta voimme löytää toisista raamatunkohdista vastauksen.

• oppiakin on
        tesa.. kirjoitti:

>Ylistää... no joo miksiköhän Jeesus erämaassa ollessaan kiusaajan kohteena ei alkanut ylistää, vaan teki ihan muuta ? <

Mistä tiedät että teki ihan muuta? Perustelisitko?

Omasta kokemuksestani voin sanoa ettei kiusauksien aikana voi tehdä mitään muuta, mikäli haluaa astua kiusauksista ulos voittajana.

Vihollisen pois ajamiseen ei mene kuin muutama sekuntti, mutta Jeesus oli 40 päivää yhtäjaksoisesti vihollisen kiusattavana. Miten Jeesus käytti tämän muun ajan? Siitä ei ole kirjoitettu, mutta voimme löytää toisista raamatunkohdista vastauksen.

Kyllä se on kuules sillä tavalla että meillepitää se joka on esille tuotu, koska se on tuoptu siksi että pääasia pysyisi pääasiana, eikä joka sanasta tulisi uutta oppia.

Jeesus antaa selvän mallinmillä vihollinen lähtee, eli Hän vetosi aina kirjoittu on !

Ja se mikä onkirjoitettu, siitä puuttuui kokonaan se sielullinen osia jota taas moni ihmisnen luulee Hengen osioksi.

Olenpian viiskymmentä vuotta Jumalan asioita ajanut, ja nähnyt liian paljon kaikennimistä sielun tuotetta joka aina lopulta vie kinttupoluille.
        Ainuty joka ketää on Jumalan kirjoitettu Sana mikä on mitäkin.

Monet kerrat olen vihollioselle sanonut ääneen, että minä en sinua palvele enkä kuuntele, mnene matkoihisi, ja vetoan Sanaan.
        Se on ainut joka toimii.

• muuttis
        oppiakin on kirjoitti:

Kyllä se on kuules sillä tavalla että meillepitää se joka on esille tuotu, koska se on tuoptu siksi että pääasia pysyisi pääasiana, eikä joka sanasta tulisi uutta oppia.

Jeesus antaa selvän mallinmillä vihollinen lähtee, eli Hän vetosi aina kirjoittu on !

Ja se mikä onkirjoitettu, siitä puuttuui kokonaan se sielullinen osia jota taas moni ihmisnen luulee Hengen osioksi.

Olenpian viiskymmentä vuotta Jumalan asioita ajanut, ja nähnyt liian paljon kaikennimistä sielun tuotetta joka aina lopulta vie kinttupoluille.

Monet kerrat olen vihollioselle sanonut ääneen, että minä en sinua palvele enkä kuuntele, mnene matkoihisi, ja vetoan Sanaan.
        Se on ainut joka toimii.

"oppiakin on" kirjoitti totuuden. Jeesuksen nimen avuksi huutaminen toimii samoin, vihollinen pakenee.

On vain niin, että tesa on langennut henkivaltoihin ja sielulliseen eksytykseen, eikä kykene erottamaan, mikä on Jumalasta ja mikä itsestä.

Vihollinen on tuhanten juonten mestari ja ahkeroi eksyttääkseen mahdollisimman monia.

• tesa..
        oppiakin on kirjoitti:

Se on ainut joka toimii.

>Jeesus antaa selvän mallinmillä vihollinen lähtee, eli Hän vetosi aina kirjoittu on<

Kun Jeesus vetosi kirjoituksiin, niin eikö se ollut kirjaimellisesti Jumalan ylistämistä?

"Jumalaa minun pitää kumartaa"
        "älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi".
        "Emme elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka tulee Herran suusta."

• tesa..
        tesa.. kirjoitti:

>Jeesus antaa selvän mallinmillä vihollinen lähtee, eli Hän vetosi aina kirjoittu on<

Kun Jeesus vetosi kirjoituksiin, niin eikö se ollut kirjaimellisesti Jumalan ylistämistä?

"Jumalaa minun pitää kumartaa"
        "älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi".
        "Emme elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka tulee Herran suusta."

Jatkoa:
        En tarkoita ylistyksellä laulua tai soittoa, vaan ylistys saa tulla jokaiselle siinä muodossa kuin itselle sopii.

Ylistys on sitä että katse käännetään Kristukseen ja roikumme Jumalan sanassa ja lupauksissa kiinni. Ylistystä on myös se kun käskemme vihollisen lähteä Jeesuksen nimessä. Eli ylistus tarkoittaa sitä että käännämme katseemme pois itsestämme ja käännämme sen Kristukseen ja Jumalan rajattomiin mahdollisuuksiin.

• *sisar*

Shalom...

ISI on Taivaissa, sen jo hyväksi nähnynnä armoaikojen.

Rukoillaan...

Runsain sinauksi...

• laillistettuuskova

minä en lukeudu heppamiehen 'me' kategoriaan. Uudestisyntynyt ja Pyhällä Hengellä täyttynyt kristitty olen kyllä.
      Hevosmiehen kielenkäyttö kertoo kyllä mitä sydämessä on, sillä 'sydämen kyllyydestä suu puhuu' ...

• Ala painua!

Kyllä kertoo, tee parannus ja usko evankeliumi, niin pääset sinäkin taivaaseen.

Me emme tarvitse itsevanhurskaita tekopyhiä lihan fixareita ollenkaan tänne sönköttämään.

• laillistettuuskova
        Ala painua! kirjoitti:

Kyllä kertoo, tee parannus ja usko evankeliumi, niin pääset sinäkin taivaaseen.

Me emme tarvitse itsevanhurskaita tekopyhiä lihan fixareita ollenkaan tänne sönköttämään.

Sama on näköjään täällä netissä vastaanotto kuin rukoushuoneella. Täällä ja siellä käsketään häipymään oikeiden uskovien seasta, saa todella sen tunteen, että täällä kokoontuu joku salaseura jotain epämääräistä, mystistä, kummallisin riitein palvottavaa olentoa hapuillen etsivä joukko, joka tahtoo piehtaroida omassa synnin tuskassa ja katumus riiteissä, uskaltamatta koskaan uskoa olevansa vapaa. Siis todella vapaa.
        Yhdenkään henkilön, jonka Kristus on vapauttanut, ei enää tarvitse, eikä ole halu ajaa toisia pois, vaan varmana omasta uskostaan, hän tahtoo kutsua muita kuulemaan evankeliumin vapauttavaa sanaa.

• yht.lasku
        laillistettuuskova kirjoitti:

Sama on näköjään täällä netissä vastaanotto kuin rukoushuoneella. Täällä ja siellä käsketään häipymään oikeiden uskovien seasta, saa todella sen tunteen, että täällä kokoontuu joku salaseura jotain epämääräistä, mystistä, kummallisin riitein palvottavaa olentoa hapuillen etsivä joukko, joka tahtoo piehtaroida omassa synnin tuskassa ja katumus riiteissä, uskaltamatta koskaan uskoa olevansa vapaa. Siis todella vapaa.
        Yhdenkään henkilön, jonka Kristus on vapauttanut, ei enää tarvitse, eikä ole halu ajaa toisia pois, vaan varmana omasta uskostaan, hän tahtoo kutsua muita kuulemaan evankeliumin vapauttavaa sanaa.

Sinäpä sen sanoit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1868
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1332
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1287
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1012
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      962
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      926
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      827
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      812
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      781
    Aihe