Maistuuko ?
Vastaukset 15
Joo paria olen nuolaissut, mutta en ole kehdannut syödä. Olivat niin karvaita.....
Olenhan minä jo syönyt, mutta itse asiassa tykkään enemmän taikinasta.
- yy bee
Ai vont tu bii öloun!!!!!:SS
- Haloo myymälän joht.
Missä ovat kaupanhyllyiltä: kaardemummapiparit !
- Iki-ihana
Aurajuuston kera, kiitos. En ole vielä nuolaissutkaan piparkakkua. Itse asiassa en hirveästi edes pidä. Tuoksuu kyllä hyvältä.
- määmy
Torstaina leivotaa pipareit :) huomen duunataa taikina :)
- its cool
Blögi&piparit
- Piparossi
En saanut piparia, mutta pipari sai minut.
- Ikisinkku M
Saattaa mennä ostopipareiksi tänä jouluna.
- iliman muuta
mustat piparit on parraat
- pipari on hyvää
Kyä, sain vaaleanpunaista piparii tänään, strasseleita oli päällä ja sydämen muoto.
Kaupassa oli piparkakkutalon muotteja.
Muovinen sabluuna, jonka reikien avulla saa siis mitat oikeiksi.
Harmillisen pieni malli.- paskalisko
Sinun ei pidä syömän enää mitään missä on sokeria
- Leipoo tänään
Onko pipari jokin ongelma?
Helppoa kuin heinän teko. Kaupasta saa piparitaikinaa ja siitä sitten vain leipoo itselleen sopivan mallisia.
Jos jaksisin, niin tekisin itse myös vaalean piparitaikinan. Kaupasta saa valmiina vain tummaa piparitaikinaa.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/38386/vaaleat piparit/ Yksi nainen pari viikkoa sitten tarjosi, unohdin pöydälle lähtiessäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi269764- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7581Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 60557