En ole koskaan tykännyt olla ylipainoinen. Olen kokeillut kaikenlaisia laihdutuskuureja ja -pillereitä ilman ihmeempiä tuloksia. Ongelmani on se, että tykkään ruuasta liikaa. Kun kaupan laihdutusruuat eivät tuntuneet auttavan, olin epätoivoinen ja päätin etsiä jotakin muuta.
Halusin kokeilla jotain luonnollista ja löysin Hoikkadietin Cittarista. Se on tieteellisesti luotu, vitamiineja ja hivenaineita ym. sisältävä tuote ja siinä on myös antioksidantteja. Olin kuullut ystävättäreltäni, että se on mainio apu painonpudotuksessa, joten olihan minun kokeiltava, josko se toimisi minullakin, ja toimihan se!
Täytyy kiittää Hoikkadieettiä , sillä tämä on eka kerta, kun jokin tuote on auttanut minua. Voin paremmin, minulla on enemmän virtaa ja voin vihdoin käyttää muodikkaita vaatteita.
Enkä näytä enää läskipallerolta. Samalla kun painoni putoaa, myös mielialani kohoaa ja sen myötä jaksan jo vahtia syömisiänikin paremmin. Hoikkadieetti on siis muuttanut sekä minua, että asennettani.
Kahden viikon annos maksa vain alle 0.8 sentiä atrialta 2- kertaa päivässä. Vahinko ettei tuotetta saa postimyynnistä, sillä Saksassa valmistettu laatuote menee kuin häkä kaupaksi elintarvikeliikkeissä www.hoikadietti.fi sivuilla on arvostetun ravintoterapeutin neuvoja.
Eipä olisi uskonut!
1
181
Vastaukset
- Faktaa.
Suositeltavia lisäravinteita tarpeen mukaan:
Omega-3 rasvahapot, D-vitamiini, C-vitamiini, antioksidantit, hivenaineet, probiootit, alfalipoiini.
Hiven ja kivennäisaineita aineita ovat mm. sinkki, seleeni, kromi, kupari, kalsium, rauta, magnesium, mangaani, pii.
Valmisteita voi nauttia erikseen tarpeen mukaan ja markkinoilla on valmisteita, jotka sisältävät useita aineita yhdessä. Älä käytä useita ravintolisiä samaan aikaan, jos et tiedä tarkkaan niiden sisältämiä aineita ja määriä. Käytä asiantuntijoita apuna suunnitellessasi lisäravinteiden käyttöä. Hoikkadieettissä on mm. näitä ainesosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486247
- 461685
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes371311- 45998
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320981Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45893Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384856Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837