Koivikon Ratsutila Kempele

koivikko

Hei!

Etsiskelin netistä kyseisen ratsutilan sivuja, mutten löytänyt. Kävin siellä hoitamassa hevosia ja ratsastamassa 8-10 vuotta sitten ja tykkäsin todella paikasta. Haluaisin tietää mitä hevosille kuuluu tai ovatko he vielä elossa.. :)

20

3223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koivikosta

hei. kyseistä ratsutilaa ei enää ole olemassakaan. Paikka toki on mutta kulkee nimellä ponilandia :D
      Osa hevosista ainakin elossa.

• kiitos!

Voi kiitos tiedosta! Viia, Venta ja Elli näyttäisi ainakin olevan tuolla nykyisellä tallilla :) Olisiko kellään tietoa Farlesta, Brunetesta (Burning Brunette) tai Rofasta (en muista oikeaa nimeä, mutta oli ruunikko eestinhevonen).. ?

• aaa2

Farle käväisi ainakin ruotsin puolella, muistaakseni myös aaltokankaalla ja Männikön kopseella.
      Brune myytiin vasta omalle ihmiselle. Poni oli sen kyllä ansainnut, kauan ratsastuskoululla oli :)

Allis eli Rofa myytiin vuosia sitten yksityiseksi.

Itse kävin vuosina 2004-2010, ei näitä muita "vanhoja" hevosia taida Viian, Ventan ja Ellin lisäksi olla. Muistissa myös Rocky, Liinan Henri, All Tiger -20 "Kata", Preta, True Tiger "Turo", Carmen GER, Solity, Dark Tuffy, Elbe, Satin, Ressu (tieberes des valles tms?)...

• Koivikkolainen

Joo! Tutulta kuulostaa :) Satutko muistamaan Peltsiä? Mikähän sen oikea nimi mahtoi olla, en saa päähäni.. :) kiva olisi sukupostista seurailla heposien nykyisiä elämiä.

• Koivikkolainen

Onpa Nasusta tullut hieno hevonen :) Oli ihan pieni varsa kun viimeksi näin

• aaa2
        Koivikkolainen kirjoitti:

Joo! Tutulta kuulostaa :) Satutko muistamaan Peltsiä? Mikähän sen oikea nimi mahtoi olla, en saa päähäni.. :) kiva olisi sukupostista seurailla heposien nykyisiä elämiä.

Peltsin virallinen nimi on Celtas Kilkenny :)

Furiaq "Aku" unohtu, oli maailman hienoin hepoinen

• Eepi..<3

ns. "vanhoja" hevosia siellä taitaa enää olla ne Viia, Venta ja Elli, taisi myös Rita ja Ville olla koivikon ajalta, sekä Kille?
      Nuo ainakin tällä hetkellä siellä :)
      Eepi ja Brune myytiin vasta :( Tosi harmi sillä Eepi oli minun unelmapolle ja Brune bestikselleni täydellisyys. No, kaikkea ei voi aina saada..

• aaa2

Viia, Kille, Riina, Stan, Venta, Ville, Elli, Rita, Manta ja Osku Koivikon ajoilta, myös tosiaan Brune ja Eepi :)

• niki2
        aaa2 kirjoitti:

Viia, Kille, Riina, Stan, Venta, Ville, Elli, Rita, Manta ja Osku Koivikon ajoilta, myös tosiaan Brune ja Eepi :)

Brune eli Burning Brunette asustaa nykyään Kalajoella, mikäli on kyse new forest-ponista. Kiva poni, mun tytär 10 v, tykkää kovasti siitä.

• aaa2
        niki2 kirjoitti:

Brune eli Burning Brunette asustaa nykyään Kalajoella, mikäli on kyse new forest-ponista. Kiva poni, mun tytär 10 v, tykkää kovasti siitä.

sama Brune :) Poni oli jo pitkän uran tehnyt koululla (2003 lähtien Hippoksen mukaan), ansaitsikin jo oman perheen :)

• IHKU EEPI

moi. eiks koivikon ratsutillaa enää ole.mut he
      mä tiiän missä koivikon ratsutilan omistaja
      pitää nykyään tallia.se on Rovaniemellä.
      mä käyn nykyään siellä missä oli
      koivikon ratsu tia mut nyt se on
      Ponilandia.MOIKKA.

• IHKU EEPI

HEI KOIVIKKO. MÄ KÄYN NYKYÄÄN PONILANDIASSA SIELLÄ MISSÄ SE KOIVIKON RATSUTALLI OLI.SIELLÄ ON VIELÄ VIIA ELOSSA JA VIIALLE KUULUU HYVÄÄ.
      ONHAN TANELIKIN JA VILLE MUT BRUNE JA EEPI ON MYYTY. NE ON KYLLÄ HYVISSÄ KODEISSA.KÄY PONILANDIAN NETTI SIVUILLA TAI MEE KUVA HAKUUN.
      KUKA OLI SUN LENPPARI KOIVIKOLTA MUN ON VIIA.

• Lohjalainentyttö

Juu! Siis Rita, Kille, Viia (nykyään Muumi) Taneli, Venta ja Ville asuvat laakspohjan ratsastuskoululla, paitsi Kille on lopetettu tänä vuonna (2017) )); ja Muumi viettää eläkettään (en tiedä missä tallilla) ja Taneli asustaa edelleen tuolla laakspohjassa, kylläkin yksityishevosena :-) Rita, Venta ja Ville on edelleenkin oikein luotto heppoja!! :-)

• yllättynyt

Tuli hieman myöhässä mutta Viia(nykyään kutsutaan Muumiksi), Venta, Kille, Ville, ja Rita asustavat vielä Lohjan Laakspohjan kartanossa. Itse kävin siellä viimetalvena ja yllätyin että noinkin moni oli sieltä ostettu !!

• Mirvaaaa

Jos joku tänne vielä eksyy niin Rofa voi oikein hyvin! :) ollut meillä vuodesta -09. Onhan se jo 20v mutta samanlainen höppänä jolla on pilkettä silmäkulmassa niin kuin aina ennenkin. Asustelee tupoksella.

• Telmanen

Mä kävin Koivikon Ratsutilalla 90-luvulla. Silloin siellä asusteli mm. Päällikkö (Painted Beauty), Raisa (Rudokopka), Ressu (Tiberes des Valles)...Yksityisistä muistan Eskimon. Ois kiva tietää onko omistajilla uutta toimintaa ja missä nykyään vaikuttavat. Oli itselle hyvin tärkeä paikka aikoinaan.

• uteliass

Millon tää Koivikon ratsutila oikee alotti toimintansa ja onko tätäki enne ollu sit joku omistaja? Mielenkiinnosta kyselen jos joku tietäis noilta vanhoilta ajoilta jotain :)

• Anonyymi

Valesco eli vallu oli mun suokkari 😊 tallia piti se pariskunta ja heillä tais olla kaksostytöt. Muistan shettisten nimet bella ja caro

• Nimihukassa

Hei, muistaako joku minkä niminen tinker tuolla asusti vuonna 09?

• Anonyymi

Zorro?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe