Pitäisi se hinnasto olla näkyvissä ihan ekaksi.
Voikohan rekisteröitynyt tehdä edes hakuja ilmaiseksi?
Ja tuskin pohjoisessa on nuoria naisia tarjolla kun niitä ei ole muutenkaan.
Että säästinpä taas.
Enpäs liittynyt e-kontaktiin
21
559
Vastaukset
- Unelmien Pokamies
Aika kova hinta on e-kontaktilla kun se liittyminen ei takaa yhtään sen enempää kuin vaikkapa tämä ilmainen Suomi24 joka tosin jumittelee pahasti nykyisin. Mitä ymmärsin toisesta ketjusta niin nämä lisätoiminnotkaan eivät oikein toimi odotetulla tavalla eli sopivaksi ehdotellaan pelkän iän perusteella vaikka toiselta puolelta maata ja "epäoleellisiin" toiveisiin kuten lapsettomuuteen ei turhaan takerruta.
Ymmärsin, että voi liittyä ilmaiseksi mutta että voi kommunikoida, pitäisi maksaa. Herättää kysymyksen, että kuinkakohan paljon siellä on profiileita, jotka ei voi vastata kun tuossa toisessa avaamassani ketjussa todettiin, että profiileista moni ei ole edes käynyt kuukauteen?
Näkyykö maksamaton profiili muille? Tietääkö muut, että toinen ei ole maksanut ja on turha lähestyä? Kuinka suuri osuus aktiivisista käyttäjistä on maksanut?
Heli varmaan antaa lisätietoa kun ehtii tänne.Hei kaikki,
Olin tuossa lomalla niin vasta nyt ehdin tänne.
E-kontakti.fin jäsenhinnat ja jäsenyyksien yksityiskohdat löytyvät etusivultamme www.e-kontakti.fi footterista kohdasta Jäsenyys.
E-kontakti.fissä voi olla myös ilmaisjäsenenä, tuolloin voi selata tarjontaa, saa tarjoukset, voi käyttää Sinulle sopiva -konetta ja lähettää flirtti sekä ensimmäinen askel -viestejä. Viestien lukeminen ja omien viestien lähettäminen on maksullista.
Meillä ei ole mitään merkkiä, jolla maksullinen ja ilmaisjäsen erotetaan toisistaan.
E-kontakti.fissä on kuukaudessa noin 30 000 maksullista jäsentä ja päivittäin sivuillamme käy 10 000 jäsentä, vaihtuvuus on siis tietenkin huimaa kun ihmiset löytävät kumppaneita tai lopettavat muusta syystä jäsenyytensä. Useat myös pitävät maksullisten kuukausien välissä aina hieman "taukoa", joko omien kiireiden tai sitten sen vuoksi että suhdetta koitetaan rakentaa jonkun jo sivustolla tavatun henkilön kanssa.
Vastasinkohan kaikkiin kysymyksiin? Kysykää ihmeessä lisää, täällä pesee ja linkoaa vastauksia kun on taas loman jälkeen virkeissä mielentiloissa töissä.
Hauskaa syysviikkoa kaikille, terveisin Heli
www.e-kontakti.fi- ...........
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei kaikki,
Olin tuossa lomalla niin vasta nyt ehdin tänne.
E-kontakti.fin jäsenhinnat ja jäsenyyksien yksityiskohdat löytyvät etusivultamme www.e-kontakti.fi footterista kohdasta Jäsenyys.
E-kontakti.fissä voi olla myös ilmaisjäsenenä, tuolloin voi selata tarjontaa, saa tarjoukset, voi käyttää Sinulle sopiva -konetta ja lähettää flirtti sekä ensimmäinen askel -viestejä. Viestien lukeminen ja omien viestien lähettäminen on maksullista.
Meillä ei ole mitään merkkiä, jolla maksullinen ja ilmaisjäsen erotetaan toisistaan.
E-kontakti.fissä on kuukaudessa noin 30 000 maksullista jäsentä ja päivittäin sivuillamme käy 10 000 jäsentä, vaihtuvuus on siis tietenkin huimaa kun ihmiset löytävät kumppaneita tai lopettavat muusta syystä jäsenyytensä. Useat myös pitävät maksullisten kuukausien välissä aina hieman "taukoa", joko omien kiireiden tai sitten sen vuoksi että suhdetta koitetaan rakentaa jonkun jo sivustolla tavatun henkilön kanssa.
Vastasinkohan kaikkiin kysymyksiin? Kysykää ihmeessä lisää, täällä pesee ja linkoaa vastauksia kun on taas loman jälkeen virkeissä mielentiloissa töissä.
Hauskaa syysviikkoa kaikille, terveisin Heli
www.e-kontakti.fiEt vastannut ainakaan aloittajan kaikkiin kysymyksiin.
........... kirjoitti:
Et vastannut ainakaan aloittajan kaikkiin kysymyksiin.
No totta totta,
Eli kyllä siis rekisteröitynyt voi tehdä hakuja ihan ilmaiseksi. Meillä siis E-kontakti.fissä voi todella viihtyä ilmaisjäsenenä niin kauan kuin haluaa ja tutkailla tarjontaa sekä tehdä oman profiilinsa palveluun.
Mikähän on nuori ja mikä on pohjoinen? Jos nyt haen vaikka Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista ja Kainuusta 18-30-vuotiaita naisia, saan tulokseksi 1 106 naista.
T: Heli E-kontakti.fistä- ......
e-kontakti.fi kirjoitti:
No totta totta,
Eli kyllä siis rekisteröitynyt voi tehdä hakuja ihan ilmaiseksi. Meillä siis E-kontakti.fissä voi todella viihtyä ilmaisjäsenenä niin kauan kuin haluaa ja tutkailla tarjontaa sekä tehdä oman profiilinsa palveluun.
Mikähän on nuori ja mikä on pohjoinen? Jos nyt haen vaikka Pohjois-Pohjanmaalta, Lapista ja Kainuusta 18-30-vuotiaita naisia, saan tulokseksi 1 106 naista.
T: Heli E-kontakti.fistäEn tiedä mitä aloittaja tarkalleen tarkoittaa pohjoisella. Mutta monesti sillä tarkoitetaan Pohjois-Pohjanmaata.. Mutta sen osaan kertoa, että Kainuu ei ole ainakaan pohjoista vaan enemmänkin itäistä aluetta.
- selitystä kaipaava.
Sen voi kyllä jokainen todeta kuinka paljon on noita "ei kirjautunut viimeisen kuukauden aikana".
Esim. Etelä-Savossa haku ilmoittaa olevan yli 700 47-60v. miestä e-kontaktissa, mutta kun alat tarkemmin tarkastella profiileja, vain n. 200 profiileista on ollut aktiivisia viimeisen kuukauden aikana. Loput 400 ovat vanhentuneita ilmoituksia.- Unelmien Pokamies
Jos ei ole maksanut, ei näy aktiivisena vai?
Se on ihan hyvä jos sillä edes voi välttää viestittelyn niille, joilla ei ole rahaa sisässä.
- nettipessimisti
Eipäs E-kontaktin Heli uskaltanut julkaista hintoja, puhumattakaan että palvelun sivuilla olisi heti linkki hinnastoon. Pitäähän esim. parturissa tai ravintolassakin olla hinnat tuotteissa esillä.
Hei,
Linkki hinnastoon on siis tosiaan tuolla sivuston footterissa, kohdassa Jäsenyys.
Eikä meidän hinnoissa toki ole mitään salailtavaa, homma toimii näin:
20 päivää 19,99 € (saatavana vain E-kontakti.fin iPhone-sovelluksessa)
1 kuukausi 29,90 €
3 kuukautta 59,90 € (20 € per kuukausi)
6 kuukautta 89,90 € (15 € per kuukausi)
Lisäksi on mahdollisuus hankkia Plusjäsenyys, jonka hinta määräytyy sen ajan mukaan kuinka pitkäksi ajaksi sen hankkii voimaan. Myös Parrasvaloviestejä on mahdollista ostaa erikseen.
T: Heli E-kontakti.fistä- .........
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei,
Linkki hinnastoon on siis tosiaan tuolla sivuston footterissa, kohdassa Jäsenyys.
Eikä meidän hinnoissa toki ole mitään salailtavaa, homma toimii näin:
20 päivää 19,99 € (saatavana vain E-kontakti.fin iPhone-sovelluksessa)
1 kuukausi 29,90 €
3 kuukautta 59,90 € (20 € per kuukausi)
6 kuukautta 89,90 € (15 € per kuukausi)
Lisäksi on mahdollisuus hankkia Plusjäsenyys, jonka hinta määräytyy sen ajan mukaan kuinka pitkäksi ajaksi sen hankkii voimaan. Myös Parrasvaloviestejä on mahdollista ostaa erikseen.
T: Heli E-kontakti.fistäSaahan rahat takaisin (ilman pidemmälle viemistä) jos ei löydy seuraa palvelusta?
......... kirjoitti:
Saahan rahat takaisin (ilman pidemmälle viemistä) jos ei löydy seuraa palvelusta?
Hei, meillä ei tällaista "rahat takaisin" takuuta valitettavasti ole. Yli 60 % käyttäjistämme kertoo löytäneensä seuraa sivustomme kautta ja tämä on oikein hyvä prosentti noin kansainvälisestikin.
Varottaisin myös että jos törmäätte tällaisiin takuisiin, ei niihin kannata välttämättä uskoa. En ole kuullut, että kukaan olisi koskaan saanut rahojaan takaisin ja kuulut itseasiassa tällaisista sivustoista aika negatiivisia kertomuksia.
Onko kellääm kokemuksia "treffitakuu-sivustoista"?
t: Heli E-kontakti.fi- ....
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei, meillä ei tällaista "rahat takaisin" takuuta valitettavasti ole. Yli 60 % käyttäjistämme kertoo löytäneensä seuraa sivustomme kautta ja tämä on oikein hyvä prosentti noin kansainvälisestikin.
Varottaisin myös että jos törmäätte tällaisiin takuisiin, ei niihin kannata välttämättä uskoa. En ole kuullut, että kukaan olisi koskaan saanut rahojaan takaisin ja kuulut itseasiassa tällaisista sivustoista aika negatiivisia kertomuksia.
Onko kellääm kokemuksia "treffitakuu-sivustoista"?
t: Heli E-kontakti.fiTäytyy myös muistaa sellainen juttu, että kertomukset eivät ole aina totta. Siis kertomukset ja tosiasiat on toki eri asia.
Jos sivustolla on selvästi sanottu ehdoissakin, että rahat saa takaisin niin eikait siinä nyt mitään varomista ole. .... kirjoitti:
Täytyy myös muistaa sellainen juttu, että kertomukset eivät ole aina totta. Siis kertomukset ja tosiasiat on toki eri asia.
Jos sivustolla on selvästi sanottu ehdoissakin, että rahat saa takaisin niin eikait siinä nyt mitään varomista ole.Juu toki näin on,
Itse tiedän useita asiakkaita joille näin on känyt Ruotsissa sivustolla joka tarjoaa tällaista rahat takaisin takuuta eikä rahoja todellakaan koskaan makseta. Tällä samaisella sivustolla on "sisarsivusto" Suomessa joten siksi vain varoittelin.
t: Heli E-kontakti.fi- ON TEILLÄ HINNAT
e-kontakti.fi kirjoitti:
Hei, meillä ei tällaista "rahat takaisin" takuuta valitettavasti ole. Yli 60 % käyttäjistämme kertoo löytäneensä seuraa sivustomme kautta ja tämä on oikein hyvä prosentti noin kansainvälisestikin.
Varottaisin myös että jos törmäätte tällaisiin takuisiin, ei niihin kannata välttämättä uskoa. En ole kuullut, että kukaan olisi koskaan saanut rahojaan takaisin ja kuulut itseasiassa tällaisista sivustoista aika negatiivisia kertomuksia.
Onko kellääm kokemuksia "treffitakuu-sivustoista"?
t: Heli E-kontakti.fiE-kontakti on niin monella saitilla haukuttu rahastuskoneistus, ettei minusta eikä kavereistani tule ikinä e-k:n jäseniä!
- ,,,,,,,,,
Onko Heli pomppimassa tylsää fiilistä pois?
- ..:::))
Eipä' näytä vastauksia tulevan tuohonkaan , miksi niin paljon on "ei aktiivisia tässä kuussa" enemmän kuin puolet ilmoituksista .
Eivätkö käyttäjät muka poista profiilejaan kun lopettavat, vai jäävätkö ne jostain syystä näkyville sivustolle...Ihmeellistä!
Aika noloa e-kontaktilta, ettei vastata asiallisiin kysymyksiin, kun kuitenkin e-kontakti aloittaa täällä yhä uusia ketjuja, joten sivuilla on...:Hei, tässä on valitettavasti erilaiset tekniset ongelmat ja loman aiheuttama työruuhka painaneet päälle. Meidät saa helpoiten kiinni käyttämällä @e-kontakti.fi merkkiä niin tulemme kiitäen paikalle keskustelemaan :D
Kysymykseesi: Ei aktiivisia tässä kuussa määrä tietenkin vaihtelee hakemasi ikän ja paikkakunnan pienuuden mukaan. Olet ihan oikeassa siinä että useat ihmiset eivät jostain syystä todellakaan lopeta profiiliaan vaikka jäsenkausi päättyy. Viestit kerääntyvät siis sinne saapuneisiin viesteihin, ja sitten jotkut tulevat parin kuukauden päästä takaisin vasta niitä lueskelemaan.
Osa toki myös unohtaa poistaa profiilinsa/laittaa sen inaktiiviseen tilaan. Olemme ensi vuoden alussa siivoamassa tätä rekisteriämme seuraavan kerran näiden profiilinsa auki unohtaneiden osalta.
Terveisin Heli E-kontakti.fistä
- life is bitch
Täytyy olla idiootti jos liittyy johonkin maksulliseen deitti palveluun. Naisia voi tavata ilmaiseksi melkein missä vaan. Facebookisssa on ilmainen sinkkupalsta jossa naisia vaikka kuinka eikä maksa mitään. Siitä vaan treffeille pyytämään. Suomi24 treffi on osittain ilmainen ja naisille voi lähetttää ilmaiseksi viestejä ja pyytää treffeille.
Netin deitti palvelut on ujoille jotka ei uskalla naisiin ottaa muuten kontaktia.
Ei ne maksulliset toimi sen paremmin ja ilmaisetkaan palvelut. Baareissa pääsee heti tutustumaan naisiin eikä maksa mitään. Pitää olla vain asiallinen eikä liikaa kännissä. Suomi naiset on kyllä tosi vaikeita muutenkin että ei ole mitään järkeä maksa mistään deitti palvelusta kun ei silloin pääse paremmin treffeille siltin.
Menkää sii ulos ja hylätkää tuolaiset e kontaktit jossa ei ole mitään järkeä. Muut rikastuu teidän tyhmyydellänne ainoastaan. - iwoman
Olisin mieluusti maksanut kuukauden näin talviloman kunniaksi... vaan kuinkas kävikään. En pääse rekisteröitymään... mikään ei kelpaa.. loin uuden s.posti osoitteen... kaikki tiedot näytti "vihreää".. ja jatka painikkeesta ei tapahdu mitään... yritin hetken päästä uudelleen ja kas kas.. s.postiosoitteeni ei enää kelvannutkaan... tein taas uuden osoitteen.. ja vaan ei pelitä...... no onneksi match.comille rahat kelpasivat.....
Hei iwoman, harmillisesti saavuit paikalle juuri kun testasimme uutta kohdesivua ja siinä oli teknisiä ongelmia.
Probleemi saatiin hoidettua pois päiväjärjestyksestä parissa tunnissa ja rekisteröityminen toimi aivanm normaalisti nyt.
t: Heli E-kontakti.fistä
www.e-kontakti.fi
- edate.fi
Hei! Tulkaa kokeilemaan edate.fi -palvelua. Nyt on tarjouksena miehille 2kk ja naisille 4kk ilmaisjäsenyys maaliskuun 2014 ajan. Emme kysele luottokorttitietoja rekisteröitymisen yhteydessä. Ja on muuten halvat hinnat muutoinkin!
Meillä on vain kaksi jäsenyystyyppiä: ilmainen ja kultajäsenyys.
Kultajäsenyydessä hinnasto on seuraava:
1 kuukausi 6,00 euroa
3 kuukautta 12,00 euroa (4,00 euroa/kk)
6 kuukautta 18,00 euroa (3,00 euroa/kk)
Vain kertaveloitus, ei toistuvia maksuja.
edate.fi -tiimi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419