Vinkkaan nyt tännekin tästä löydöstäni. Aivan mahtava tuote. Helppo levittää ja väriä tarttui sopivasti. Tokmannilla hinta 8e jotakin ja Citymarketissa 9e ja vähän päälle. Tuotetta suositellaan värjätyille hiuksille / värjätyn hiuksen värin kirkastamiseen kiillon tuomiseen, mutta voin sanoa, että tarttui myöskin täysin värjäämättömään tukkaan.
Biozell Color Mask hoitava sävyte
Catherined
4
3128
Vastaukset
- Mitä sävyä
oot käyttäny?
- nimetön
tietääkö kukaan lähteekö erittäin vaaleista hiuksista se tumman ruskea pois ?
- jooei
en suosittele blondeihin hiuksiin ellet halua että hiuksiisi jää ikuisesti punaista/vaaleenpunaista. Värjäsin frozen motcha värisellä toffeen värisiä hiuksia ja nyt osa hiuksista on punaisia tai vaaleenpunaisia värin ''kuluttua'' pois
- Anonyymi
Miten sen vaaleanpunaisen sävyn hiuksista saa pois 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759