Morjens!
Eli ohjeita tarvitsisin siihen, miten mennään pummilla uimahallissa. Siellähän on ne portit, miten ne ohitetaan ilman että lippua on maksettu? Mitä jos tulee lipuntarkastaja altaassa kyseleen lippua? Mitä jos pukuhuoneessa tai suihkussa on uimavalvojat tarkastamassa alastomien tyyppien matkalippuja? Entä jos valvontakamerasta katsotaan? Entä jos joku muu huomaa ja menee valittaan? Menetkö itse koskaan pummilla uimahallissa? Mitä mieltä olet pummilla menosta yleensä?
Itse kannatan paitsi maksutonta joukkoliikennettä myös maksuttomia uimahalleja. Asun Tampereella joten mielellään vinkkejä sielläpäin pummilla menemiseen.
Kommentoi!
Pummilla uimahallissa
LitkuPetteri
2
269
Vastaukset 2
- BUMMILLA BUMMI
Mitä turhaan ostat lippua mee BUMMILLA BUMMI
Ensiksi korostettakoon, että en kannata uimahallin - tai ylipäätänsä muidenkaan julkisten palveluiden - käyttämistä pummilla, mutta tästähän saisi kasaan urbaaniurheilun viisiottelun:
korkeushyppy - saksityylillä porttien yli sisään
paini - kaapin avain/kortti asiakkaalta
kiipeily - hyppytorniin
uimahypyt - BOMMILLA BOMMI
juoksu - valvojaa/laitosmiestä/vartijaa karkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va651802Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661199- 138973
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu16871Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 81636
- 41628
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa96604- 45528
- 47515