Laihdutin 10 kuukaudessa 35 kiloa rajulla salitreenillä ja todella vähäisellä ruoalla,enkä juonutkaan oikeen mitään. Aina ollut normaalit verenpaineet ja muut arvot. Nyt kuitenkin verenpaine on laskenut alhaiseksi n. 102/56. Huimaa päivittäin esim. kun nousen pystyyn sohvalta. Nestehukankin oireita on. Onko tuo verenpaine mielestänne ok? Vähän pelottaa kaikki tuntemukset,mitkä on nyt päällä. Olen mies ja painoni on nyt 75 kg.
Liian raju laihdutus. 10kk -35kg
3
413
Vastaukset
- käskee hän
Menehän hyvä mies lääkäriltä kysymään.
- mies 33.
Ei tuo ole mitään. mä laihduin 33 kg 6 kk aikana. EIkäole mitään oireita.
- jghkujl
Että keskimäärin 3,5 kiloa kuukaudessa..
En nyt rajuksi menisi kuuriasi väittämään. Tietysti olet jonkin verran saanut lihaskudosta samanaikaisesti laihtumisen kanssa, joten tosiasiassa olet polttanut hieman enemmän läskiä kuin 35 kiloa, mutta silti..kuinka pitkä olet?
Jos itse tunnistat itsessäsi nestehukan oireita, niin mitenkäs olisi jos ryhtyisit ihan oma-aloitteisesti juomaan enemmän? Voisit myös nauttia keittoruokia, niistä saa nestettä ja suoloja huomaamattaan.
Tohtorilla kannattaa varmasti käväistä myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306