Mitähän tekis tänään..mietin vaan...

Petri Nygord olisi Teatteirissa, mutta siellä on kaikki muijat ihan peikkoja tai ainakin psykoja. Kerran heitin yhdelle ihan läpällä et mennään meille jatkoille pelaa räsypokkaa, niin tää muija kävi hakee 10 muuta peikkoa ja alkoi rääkyy sitä et mä olin alkanu ehdottelee sille,,,vittu mikä hässäkkä.

Meni noin 2 kuukautta kun ajelin itä-väylää hirveessä kelissä ja siellä oli auto tiensivussa, missä nainen oli neuvottoman näköisenä ja selvästi hädissään. Tottakai kurvasin sen auton eteen mikä oli siinnä sivussa, mikä oli ihme et se oli sen verran kelannu et keskellä tietä ei oo turvallista. Noh, hyppäsin ulos, kävelin sen tyttö ressukan luokse joka heti ilmoitti...Vittu joku lainas auton missä missä ei oo bensaa ja nyt mun akkukin on loppu, joten vie mut keskustaan mulla on kiire salille.

Äänestä tunnistin tän muijan samaksi kun siellä Teatterissa, niiltä kantapäiltä vedin taakse-poistu! Ja hyppäsin autoon kurvaten keskustaan kahville....kattelin taustapeilistä kun tää psyko repi lisäkettään. Mikä on tarinan opetus? :D

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Näpsä

Kehittele vaikka ens vuoden tarinoita valmiiksi tuolle palstahahmollesi.

• Tuutko meille pelaa räsypokkaa?

• Neiti Näpsä
        modelli kirjoitti:

Tuutko meille pelaa räsypokkaa?

Tuo feikkinikki jaksaa heilua, voisi lopettaa mun nimmarin käytön. Jos sillä olisi edes jotan järjellistä sanottavaa, mutta kun ei niin ei.
        Jatkuvasti joutuu feikin takia tuntemaan myötähäpeää. Karseeta kattoo !

• Neiti Näpsä kirjoitti:

Tuo feikkinikki jaksaa heilua, voisi lopettaa mun nimmarin käytön. Jos sillä olisi edes jotan järjellistä sanottavaa, mutta kun ei niin ei.
        Jatkuvasti joutuu feikin takia tuntemaan myötähäpeää. Karseeta kattoo !

Samat sanat, tekisi mieli sanoa....mutta, ("minussa on jotain sellaista, mitä sinä olen pakotettu häpeämään") näin ollen myötähäpeää tunteva ihminen hyvinkin todennäköisesti tuo julki OMAN häpeänsä, jonka syntyy toisen ihmisen "takia" ja joka saa sinut ymmärtämään itseäsi ja ajatusmaailmaasi paremmin.

Myötähäpeä sinunkin kohdalla on osaltaan kateutta, oman kyvyttömyyden huomaamista, huonoa itsetuntoa, sekä myös häveliäisyyttä, mikä ei suinkaan ole minun vika tai aiheuttama. Siihen liittyy tabujen paljastaminen, omien heikkouksien kohtaaminen sekä vahva tunne erilaisuudesta. Harvoin kukaan kokee myötähäpeää sellaisen ihmisen takia, joka on aivan samanlainen kuin itse on. Tai sitten kyse on piirteestä, jota itsekin häpeää itsessä. Oli miten oli, niin voin keskustella aiheesta kanssasi noin klo. 22:00 asti.

ystävällisin terveisin modelli

• ­­

Jooh, ja vittuku mä olin tosi kova jätkä hei!

• .,.

Jooh, ja kaahailin kyttiäkin tosi kovaa hanee.

• ­tuplamuna

• .,. kirjoitti:

Jooh, ja kaahailin kyttiäkin tosi kovaa hanee.

En mä tiedä oliko se joku kyttä, mutta tuskin.

• Modellille tiedoksi:
        modelli kirjoitti:

Täytä tää ensin ja tuu sitten avatuu.

http://www.testimaa.com/testi.php?t=kova

Toi on just sitä tyypillistä teinikovuutta, jota ainoastaan ymmärrät. Testin mukaan pitää olla käyttänyt huumeita ollakseen kova, mutta todellista kovuutta edustaa se, ettei niihin tarvitse koskeakaan, koska evvk. Aivan samoin kuin toista ei tarvitse vetää turpaan, jos se lässyttää. Ennemmin oot chillisti etkä välitä. Se on sitä todellista kovuutta. Ja rintamamiehet talvi- ja jatkosodassa olivat paljon kovempia jätkiä kuin nämä nykyajan narkkarit, joten se siitä.

• Modellille tiedoksi: kirjoitti:

Toi on just sitä tyypillistä teinikovuutta, jota ainoastaan ymmärrät. Testin mukaan pitää olla käyttänyt huumeita ollakseen kova, mutta todellista kovuutta edustaa se, ettei niihin tarvitse koskeakaan, koska evvk. Aivan samoin kuin toista ei tarvitse vetää turpaan, jos se lässyttää. Ennemmin oot chillisti etkä välitä. Se on sitä todellista kovuutta. Ja rintamamiehet talvi- ja jatkosodassa olivat paljon kovempia jätkiä kuin nämä nykyajan narkkarit, joten se siitä.

Kiitos tiedotteesta: Mutta veikkaan, että vastapuoli on myös heikentynyt samassa suhteessa jos ei jopa enemmänkin. Kun ei ole sotia mitä sotia, niin jengi turhautuu ja vetää toisiaan pataan, joten se on tässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      36
      2917
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2284
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      14
      1330
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10