Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elämä potkii

Epätoivoinen teinipoika

Moro. Keväällä aloitin seurustelun yhden ihanan naisen kanssa ja sitä kesti muutama kuukausi sittemmin minua rupesi vanha suola janottamaan ja jätin hänet exän takia. Kertoi vihaavansa minua jne. Loppukesästä kuitenkin erosin exäni kanssa ja otin hänet takaisin koska tajusin kuinka paljon häntä rakastinkaan, nainen kertoi minulle että hän olisi halunnut vihata minua koska jätin hänet mutta ei ollut pystynyt siihen koska hän kuulemma rakasti minua liikaa vihatakseen. Vietimme muutaman kuukauden yhdessä ja se oli elämäni ihaninta aikaa. Sitten eräänä päivänä hän jätti minut ja sanoi ettei se toimi niinkuin ennen. Minä olen itkeny hänen peräänsä jo kolme kuukautta, olemme puhuneet mutta häntä ei tunnu kiinnostavan oikeastaan ollenkaan, pieniä merkkejä kiinnostuksesta kuitenkin olisi mutta en usko että hän lämpenee minulle uudestaan. Auttakaa! Rakastan häntä yli kaiken mutten tiedä mitä tehdä!?

2

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiasioita

      Olet itkenyt 3 kk hänen peräänsä? Loppukesästä tähän astiko, vaikka olette kertomasi mukaan olleet siinä välissä yhdessäkin? (Syys-marras = itkua?)

      No anyway. Ei tossa ole mitään tekemistä. Esität mieluummin ettei sua kiinnosta yhtään. Älä ainakaan rupea ruikuttamaan hänen peräänsä. Semmosta en ite naisena voi sietää.

      Ja jos ei luota suhun (ei kai kun olet hinkunut exäsi luo), ei muutako uutta matoa koukkuun.

    • exsää ymmärrää

      Oikein sulle. Mitäs hypit ja loikit välillä sinne tänne.

      Jätä se eksä kokonaan, älä edes soittele sille. Jos vielä se janottaa älä aloita ainakaan uuden naisen kanssa suhdetta. Ei ole oikein sille naiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe