Moro. Keväällä aloitin seurustelun yhden ihanan naisen kanssa ja sitä kesti muutama kuukausi sittemmin minua rupesi vanha suola janottamaan ja jätin hänet exän takia. Kertoi vihaavansa minua jne. Loppukesästä kuitenkin erosin exäni kanssa ja otin hänet takaisin koska tajusin kuinka paljon häntä rakastinkaan, nainen kertoi minulle että hän olisi halunnut vihata minua koska jätin hänet mutta ei ollut pystynyt siihen koska hän kuulemma rakasti minua liikaa vihatakseen. Vietimme muutaman kuukauden yhdessä ja se oli elämäni ihaninta aikaa. Sitten eräänä päivänä hän jätti minut ja sanoi ettei se toimi niinkuin ennen. Minä olen itkeny hänen peräänsä jo kolme kuukautta, olemme puhuneet mutta häntä ei tunnu kiinnostavan oikeastaan ollenkaan, pieniä merkkejä kiinnostuksesta kuitenkin olisi mutta en usko että hän lämpenee minulle uudestaan. Auttakaa! Rakastan häntä yli kaiken mutten tiedä mitä tehdä!?
Elämä potkii
2
223
Vastaukset
- tosiasioita
Olet itkenyt 3 kk hänen peräänsä? Loppukesästä tähän astiko, vaikka olette kertomasi mukaan olleet siinä välissä yhdessäkin? (Syys-marras = itkua?)
No anyway. Ei tossa ole mitään tekemistä. Esität mieluummin ettei sua kiinnosta yhtään. Älä ainakaan rupea ruikuttamaan hänen peräänsä. Semmosta en ite naisena voi sietää.
Ja jos ei luota suhun (ei kai kun olet hinkunut exäsi luo), ei muutako uutta matoa koukkuun. - exsää ymmärrää
Oikein sulle. Mitäs hypit ja loikit välillä sinne tänne.
Jätä se eksä kokonaan, älä edes soittele sille. Jos vielä se janottaa älä aloita ainakaan uuden naisen kanssa suhdetta. Ei ole oikein sille naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373843Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1092358Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.299996Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699