Moro. Keväällä aloitin seurustelun yhden ihanan naisen kanssa ja sitä kesti muutama kuukausi sittemmin minua rupesi vanha suola janottamaan ja jätin hänet exän takia. Kertoi vihaavansa minua jne. Loppukesästä kuitenkin erosin exäni kanssa ja otin hänet takaisin koska tajusin kuinka paljon häntä rakastinkaan, nainen kertoi minulle että hän olisi halunnut vihata minua koska jätin hänet mutta ei ollut pystynyt siihen koska hän kuulemma rakasti minua liikaa vihatakseen. Vietimme muutaman kuukauden yhdessä ja se oli elämäni ihaninta aikaa. Sitten eräänä päivänä hän jätti minut ja sanoi ettei se toimi niinkuin ennen. Minä olen itkeny hänen peräänsä jo kolme kuukautta, olemme puhuneet mutta häntä ei tunnu kiinnostavan oikeastaan ollenkaan, pieniä merkkejä kiinnostuksesta kuitenkin olisi mutta en usko että hän lämpenee minulle uudestaan. Auttakaa! Rakastan häntä yli kaiken mutten tiedä mitä tehdä!?
Elämä potkii
2
163
Vastaukset
- tosiasioita
Olet itkenyt 3 kk hänen peräänsä? Loppukesästä tähän astiko, vaikka olette kertomasi mukaan olleet siinä välissä yhdessäkin? (Syys-marras = itkua?)
No anyway. Ei tossa ole mitään tekemistä. Esität mieluummin ettei sua kiinnosta yhtään. Älä ainakaan rupea ruikuttamaan hänen peräänsä. Semmosta en ite naisena voi sietää.
Ja jos ei luota suhun (ei kai kun olet hinkunut exäsi luo), ei muutako uutta matoa koukkuun. - exsää ymmärrää
Oikein sulle. Mitäs hypit ja loikit välillä sinne tänne.
Jätä se eksä kokonaan, älä edes soittele sille. Jos vielä se janottaa älä aloita ainakaan uuden naisen kanssa suhdetta. Ei ole oikein sille naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619