Mies: mikä on lempiruokasi?

Lempeä nainen

Miehet, kertokaa mikä on lempiruokanne. Ja siis lämpimästä ateriasta on kyse. Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki", vaan jos tykkäätte melkein kaikesta, niin valitkaa sitten niistä kaikista yksi ja ilmoittakaa se :)

13

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm,

      melkein kaikki. Kaikki käy.

    • Ikisinkku M

      Niitähän on niin monta ettei oikeastaan voi yhtä hyvää nostaa ylitse muiden mutta no joo, jos viikon lämpimät ruuat olisi vaikka seuraavanlaiset niin en valittaisi:
      Ma: tacot hyvällä täytteellä
      Ti: kermainen lohikeitto
      Ke:lasagne
      To: Hernekeitto ja pannarit
      Pe: Karjalanpaisti
      La: Siskonmakkarakeitto
      Su: Kyljyksiä, pihviä, lihapullia, savulohta tai paistettuja muikkuja perunamuusilla

      Eli ei mitään hienostelua vaan ihan normiruokia eikä ihan jokapäivälle hirvittävän tuhtia, keittopäiviä väliin.

      • miesvm_1967

        Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.

        Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään.


      • Ikisinkku M
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.

        Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään.

        Juu, se olis hyvää kyllä, itseasiassa tuossa pari viikkoa sitten olisin tuollaista vähän sovellettua tehnytkin mutta oli kookosmaitosäilyke ehtinyt vanhentumaan niin piti jättää toiseen kertaan. Yleensä kyllä tuo tavallinenkin versio minulla sellaista että pippureita tulee ropsuteltua joidenkin makuun vähän liiaksi varmaan. Chili kyllä mausteena hyvä, siinä tahtoo helposti juurikin mennä ylitse että tappaa sitten muut maut mutta semmoinen sopiva tiukkuus kyllä minullekin maistuu.


    • lämpöisenä

      Vaniljalettu

    • Uunissa valmistettu lohifile, päälle suolaa, pippurisekoitetta, mustapekkajuustoa, valkosipulirouhetta.

      uuniperuna
      Salaatti
      juomana kivennäisvesi

    • Hellä hedelmä siideri ja sitten sätkä jälkkäriksi.

    • Paksu jauhelihakastike (ei mtn luirua soossia) ja pitkä spagetti.

    • perunasmuus

      Nakit ja muussi

      • miesvm_1967

        Hyi mitä diabetes-kolestroli- kamaa ihmiset syökään :O Tuolla ruokavaliolla sairastuu varmasti, onnea tulevaisuuteen.

        Pointit:
        *liikaa suolaa
        *liikaa nitriittejä
        *liikaa sokeria
        *liikaa säilöntäaineita
        *liikaa ruokaa :D


    • 2-3 lämpöistä ateriaa päivässä.

      Ihan sama mitä on kuhan sitä vaan on.

      >Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki"

      Mä vastaan justihin niinku mua huvittaa.

    • kuka hillot vei?

      lötjösen hillomunkki

    • joku m.

      potut ja tillilihakastike

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe