Mies: mikä on lempiruokasi?

Lempeä nainen

Miehet, kertokaa mikä on lempiruokanne. Ja siis lämpimästä ateriasta on kyse. Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki", vaan jos tykkäätte melkein kaikesta, niin valitkaa sitten niistä kaikista yksi ja ilmoittakaa se :)

13

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm,

melkein kaikki. Kaikki käy.

• Ikisinkku M

Niitähän on niin monta ettei oikeastaan voi yhtä hyvää nostaa ylitse muiden mutta no joo, jos viikon lämpimät ruuat olisi vaikka seuraavanlaiset niin en valittaisi:
      Ma: tacot hyvällä täytteellä
      Ti: kermainen lohikeitto
      Ke:lasagne
      To: Hernekeitto ja pannarit
      Pe: Karjalanpaisti
      La: Siskonmakkarakeitto
      Su: Kyljyksiä, pihviä, lihapullia, savulohta tai paistettuja muikkuja perunamuusilla

Eli ei mitään hienostelua vaan ihan normiruokia eikä ihan jokapäivälle hirvittävän tuhtia, keittopäiviä väliin.

• miesvm_1967

Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.

Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään.

• Ikisinkku M
        miesvm_1967 kirjoitti:

Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.

Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään.

Juu, se olis hyvää kyllä, itseasiassa tuossa pari viikkoa sitten olisin tuollaista vähän sovellettua tehnytkin mutta oli kookosmaitosäilyke ehtinyt vanhentumaan niin piti jättää toiseen kertaan. Yleensä kyllä tuo tavallinenkin versio minulla sellaista että pippureita tulee ropsuteltua joidenkin makuun vähän liiaksi varmaan. Chili kyllä mausteena hyvä, siinä tahtoo helposti juurikin mennä ylitse että tappaa sitten muut maut mutta semmoinen sopiva tiukkuus kyllä minullekin maistuu.

• lämpöisenä

Vaniljalettu

• Uunissa valmistettu lohifile, päälle suolaa, pippurisekoitetta, mustapekkajuustoa, valkosipulirouhetta.

uuniperuna
      Salaatti
      juomana kivennäisvesi

• Hellä hedelmä siideri ja sitten sätkä jälkkäriksi.

• Paksu jauhelihakastike (ei mtn luirua soossia) ja pitkä spagetti.

• perunasmuus

Nakit ja muussi

• miesvm_1967

Hyi mitä diabetes-kolestroli- kamaa ihmiset syökään :O Tuolla ruokavaliolla sairastuu varmasti, onnea tulevaisuuteen.

Pointit:
        *liikaa suolaa
        *liikaa nitriittejä
        *liikaa sokeria
        *liikaa säilöntäaineita
        *liikaa ruokaa :D

• 2-3 lämpöistä ateriaa päivässä.

Ihan sama mitä on kuhan sitä vaan on.

>Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki"

Mä vastaan justihin niinku mua huvittaa.

• kuka hillot vei?

lötjösen hillomunkki

• joku m.

potut ja tillilihakastike

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe