Miehet, kertokaa mikä on lempiruokanne. Ja siis lämpimästä ateriasta on kyse. Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki", vaan jos tykkäätte melkein kaikesta, niin valitkaa sitten niistä kaikista yksi ja ilmoittakaa se :)
Mies: mikä on lempiruokasi?
13
159
Vastaukset
- Hmm,
melkein kaikki. Kaikki käy.
- Ikisinkku M
Niitähän on niin monta ettei oikeastaan voi yhtä hyvää nostaa ylitse muiden mutta no joo, jos viikon lämpimät ruuat olisi vaikka seuraavanlaiset niin en valittaisi:
Ma: tacot hyvällä täytteellä
Ti: kermainen lohikeitto
Ke:lasagne
To: Hernekeitto ja pannarit
Pe: Karjalanpaisti
La: Siskonmakkarakeitto
Su: Kyljyksiä, pihviä, lihapullia, savulohta tai paistettuja muikkuja perunamuusilla
Eli ei mitään hienostelua vaan ihan normiruokia eikä ihan jokapäivälle hirvittävän tuhtia, keittopäiviä väliin.- miesvm_1967
Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.
Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään. - Ikisinkku M
miesvm_1967 kirjoitti:
Jos iM tykkäät tulisesta ruoasta niin kokeile joskus thai kalakeittoa. Olen pari kertaa tehnyt itse ison kattilan, jättikatkaravut voi korvata tavallisilla katkaravuilla ja eksoottisen kalan olen vaihtanut ihan tavalliseksi loheksi. Ei ne juuri vaikuta makuun, kookosmaito, inkivääri ja chilit pitää mausta huolen :D Ja sen kuuluu olla sellasta että hiki ja kyyneleet valuu kun sitä syö, no ellei ihan niin tulisesta diggaa niin voi vähentää chilin määrää.
Ei jokapäiväistä normiruokaa mutta mukava kokeilu vaikkapa viikonloppuna kun on aikaa tuhtailla lieden ääressä. Taidankin ensi viikonloppuna taas tehdä, sain ite iteltäni idean tästä :D Tänään ei enää ehdi eikä kaupatkaan taida olla auki? Auton korjaamista ehtoolla (valoreleen piirikortin juottaminen).. juu ei tänään.Juu, se olis hyvää kyllä, itseasiassa tuossa pari viikkoa sitten olisin tuollaista vähän sovellettua tehnytkin mutta oli kookosmaitosäilyke ehtinyt vanhentumaan niin piti jättää toiseen kertaan. Yleensä kyllä tuo tavallinenkin versio minulla sellaista että pippureita tulee ropsuteltua joidenkin makuun vähän liiaksi varmaan. Chili kyllä mausteena hyvä, siinä tahtoo helposti juurikin mennä ylitse että tappaa sitten muut maut mutta semmoinen sopiva tiukkuus kyllä minullekin maistuu.
- lämpöisenä
Vaniljalettu
Uunissa valmistettu lohifile, päälle suolaa, pippurisekoitetta, mustapekkajuustoa, valkosipulirouhetta.
uuniperuna
Salaatti
juomana kivennäisvesiHellä hedelmä siideri ja sitten sätkä jälkkäriksi.
Paksu jauhelihakastike (ei mtn luirua soossia) ja pitkä spagetti.
- perunasmuus
Nakit ja muussi
- miesvm_1967
Hyi mitä diabetes-kolestroli- kamaa ihmiset syökään :O Tuolla ruokavaliolla sairastuu varmasti, onnea tulevaisuuteen.
Pointit:
*liikaa suolaa
*liikaa nitriittejä
*liikaa sokeria
*liikaa säilöntäaineita
*liikaa ruokaa :D
2-3 lämpöistä ateriaa päivässä.
Ihan sama mitä on kuhan sitä vaan on.
>Vastaukseksi ei kelpaa, että "kaikki"
Mä vastaan justihin niinku mua huvittaa.- kuka hillot vei?
lötjösen hillomunkki
- joku m.
potut ja tillilihakastike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644