Nainen: Onko miehesi ollut vankilassa?

Woman-32

Onko täällä naisia joiden mies on ollut vankilassa? Kertokaa hyviä tai huonoja kokemuksia.

11

1462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linnasta linnaan

Mun exä oli,oltiin yhdessä 19 vuotta eikä suhde kaatunut vankilaan. Ikävä oli ajoittain hirveää, mutta siihenkin tottui ja lomat oli silleen raskaita, että molemmat ootti niitä kovasti ehkä liikaakin ja sitten se oli jo ohi. tapaamisista mun ex ei pitänyt kun ei voinut koskea, siitä tuli vaan kuulemma sietämätön olo, itse olisin halunnut tapailla useammin.Mutta tulipahan silti kierrettyä eteläsuomen vankilat. Mun nykyisistä ystävistä ei kukaan tiedä mun historiaa ja välillä tuntuu, kuin eläis jotain kaksoiselämää, toisaalta se on jännittävää ja välillä tekis mieli kahvipöydässä täräyttää että joo vankilat on kierretty...vois mennä näiden ns tavisten pullat väärään kurkkuun :) toisaalta harmittaa salailu, mutta nykyisissä kuvioissa tuollaisista ei vaan voi puhua eli kyllä se vankila mies moneen juttuun vaikuttaa.

• cxxcx

Siis sä et koe itseki tavikseksi kun "vankilat on kierretty?" Säkö siellä vankilassa olitkin?

On tullu koettua. Enkä tunne että olisin jotenkin erilainen ja muut taviksia jotka eivät ole tätä kokeneet.

Ei kauhean hyvä kokemus ollut,eikä suhde jatkunut. Meillä tosin oltiin niin alkuasteilla ettei siitä olisi voinut suhdetta rakentaa kaltereiden takaa.

Mulla ei ainakaan vankilassa ollut mies vaikuttanut mihinkään. Ei ystäviin (kannustivat ja tsemppasivat) eikä perheeseen (äiti kyseli kuinka mies jakselee ja voi siellä). Ja kyllä pystyin asiasta puhumaan. En hävennyt miestä enkä tilannetta.

Riippuu tietysti miksi sinne vankilaan on joutunut. Onko rikos suuri vai pienehkö.

• linnasta linnaan

No näissä johtajatason hommissa, missä olen nykyään, ei todellakaan ole normia, että on kierretty 10 vuotta vankiloita, vaikka kyseessä eivät mitkään väkivaltarikokset olekkaan. Ei ole kauhean luottamusta herättävää. Suurimmalle osalle ihmisistä,jotka elävät normaali elämää, käyvät töissä jne ei todellakaan ole tavallista, että joku on koskaan käynyt vankilanmuurien sisällä. Sikäli koen olevani erilainen. Kun kävimme kouluni kanssa tutustumassa vankilaan, lehtori varoitti, että monet ovat saaneet paniikkikohtauksen ja pyörtyneet kun olivat tutustumassa ko laitoksessa. exänikään ei halunnut mainostaa koko kulmakunnalle olevansa linnajätkä. Toki läheiseni silloin siellä tiesivät ja tukivat, mutta enää en ole siellä ja nämä uudet kuviot eivät ole koskaan kokeneet mitään lähimainkaan, joten miksi avautuisin.

• jep.öö

On. Ai mitä kokemuksia?

• ikisinkku-mies34

Vankila kundeilla on aina naisia. Pitäiskö tästä hommata itseni vankilaan että joku nainen tykkäis minusta?

• kööök

Tapasin kyllä miehen ennen vankilaa. Joten en mitenkään tehnyt valintaa tässä että jep,haluun lindakundin.

Lopeta valitus ja nariseminen niin naisetkin tykkää

• Hö kai se ny

Riippuu hyvin pitkälle mistä syystä on vankilassa..Tuskin kukaan mitään väkivaltaista tai tappajaa odottelee.

• Älä lähde siihen

On. Mies on vähän suuremman luokan rikollinen, väkivaltaa ja huumekauppaa. 3krt ollut vankilassa, 5kk, 6 vuotta ja nyt taas kaksi vuotta. Toiseen vankilareissuun kaatui, palattiin tuomion jälkeen yhteen, nyt tämä uusin sen verran tuore että katsellaan mitä tapahtuu. Pahinta on se, miten vankila vaikuttaa päähän. On ihminen aika sekaisin kun pääsee pitkältä tuomiolta pihalle. Tarpeeksi pitkän jälkeen ei vissiin, näköjään enää ymmärrä normaalielämästä mitään, sitäkään vähää mitä aiemmin. Vankilat eovät todellakaan paranna rikollista, entistä kahjompina tulevat ulos. Eiköhän meillä tähän kaadu, kun nytkin ollut niin hakoteillä ja kyllä taas pari vuotta karkottaa viimeisetkin rippeet normaalista ajattelusta. Empatiakyky häviää täysin, samojen naamojen kanssa vuosia tappelevat ja jankkaavat samoja juttuja, kukaan ei välitä kenestäkään ja kaikki koittavat vain hyötyä toisista. On se vankilameininki aika rajua täällä auvoisessa Suomessakin. Ainakin vankiloissa jossa on pitkäaikaisvankeja, pikkurikollisista en tiedä. Muutenkin vinksahtanut kuva maailmasta, elämästä, ihmisistä oikeilla rikollisilla. Vankilan jälkeen ei ihmistä enää ole jäljellä :(

• kjguilöhh

No kyllä tommonen isomman luokan rikollinen on vinksahtanut ilman sitä vankilaakin.
        Kun ei oppi mene tommoselle perille, niin parempi olis lukita lopullisesti ja heittää avain menemään.

Itse en ikinä ottas vankilakundia, tai muutakaan renttuilijaa.

Tosi mies hoitaa asiansa ja on kunnollinen ja suoraselkäisen rehellinen. Eikä keskenkasvuinen päästään vialla oleva angstaaja.

• No way

Ei ole ollut vankilassa. En huolisi lusinutta miestä itselleni, sillä rikollisuus ei ole mikään hyve. Siihen ei mitkään selitykset auta, Suomessa ei nyt ihan pikkurikkeestä joudu vankilaan joten kertoo se jo miehen luonteesta aika paljon jos sinne asti on päässyt. Yök!

• turvapaikka

Minä tapailin aikoinaan ihanaa miestä ja suunnitelmissamme oli alkaa seurustella ihan vakavasti. Olimme rakastuneita.

Tapailimme toisiamme vain noin kolme kertaa viikossa, en halunnut enempää silloin alussa, koska minulla oli 5 -vuotias lapsi, enkä halunnut miestä liian aikaisin lapsen kuvioihin mukaan.Onneksi näin.... sillä enhän vielä tuntenut muutaman kuukauden tapailun perusteella ja noilla tapaamismäärillä miestä kunnolla ja yllätyksiä tuli.

Eräänä iltana hän oli oven takana ja pyysi päästä sisälle koska hänet on etsintäkuulutettu ! eikä hänellä ole muuta paikkaa minne mennä, koska poliisit tiesivät jo hänen muut mahdolliset piilopaikkansa.
      NO HUHHHUH!

En todellakaan päästänyt sisälle ja sanoin, että tämä oli nyt tässä. Ei olisi tullut mieleenkään piilotella rikollista nurkissani jossa asui vielä pieni lapsi. Ja jos olisin sen virheen tehnyt ja jäänyt piilottelusta kiinni olisin aivana satavarmasti menettänyt työpaikkani.
      No, hän lähti menemään siitä ja jäi kiinni.

Hän soitti myöhemmin ja kertoi koko kuvion. Hän oli huumediileri!!! Olin aivan järkyttynyt!
      Sai 4 vuoden tuomion.

Luojan kiitos, en sekaantunut koko juttuun enempää enkä mieheenkään.
      Hän kyllä toivoi, että odottaisin häntä kun hän on linnassa mutta eipä olisi tullut mieleenikään. Ei ikinä! Oudot kuvitelmat juu..En kyllä seurustelisi linnakundin kanssa.

The end.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe