Tarvitsen apua!

TinyUglyAss.......

Nimittäin perseeni kanssa. Olen siis jo aikuinen, täysikokoinen nainen ja en tästä enää kasva, ja sekös v*tuttaa. En kyllä tiedä, onko tämä paras palsta tulla apua kyselemään, mutta katsotaan.

Minulla on aivan sanoinkuvaamattomia ongelmia takapuoleni kanssa, se näyttää mielestäni aivan järkyttävältä! Mieheni yrittää jatkuvasti takoa päähäni, että se on aivan mahtava, mutta kun katson sitä peilistä niin pahaa tekee!

Ongelmana on siis lantioluideni, ja koko muunkin vartaloni kapeus. Olen siis hyvin pienikokoinen nainen, ja uskon että se on syynä perseeni rumuuteen. Se näyttää sivusta katsottuna suht siedettävältä, mutta kun katsoo takaapäin niin hyi hel*etti ! Näytän takaapäin yhdeltä suoralta putkilolta, ei minkään näköisiä muotoja ! Rintoihini olen erittäin tyytyväinen (75D) ja muuhun vartalooni, mutta perseeni on minulle suuri ongelma...

Kaipaisin siis lantioni ja perseeni kohdalle lisää LEVEYTTÄ. Ja en mitään muuta toivo niin paljoa, kuin hyviä ja toimivia neuvoja, joilla saisi lisää leveyttä perseeseen, ilman kuntosalia (no money no funny)! Olen silti edelleen sitä mieltä, että kun omaan niin perkeleen kapeat lantioluut, en tule koskaan saamaan unelmieni "latino"persettä...

27

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyykkää prkl! :-)

      Hanki implantit. Nekin tosin maksaa.

      Ei tarvi mennä sille kalleimmalle salille. Itse käyn hyvin simppelillä salilla, joka vuosimaksu on n. 80 euroa. Kunnan salit ovat usein edullisia. Riittää että on tanko, räkki ja levypainoja. Sillä pääsee alkuun.

      Ilman kovaa punttitreeniä, implantteja tai psykoterapiaa ei varmasti perän parantaminen onnistu.

      Lihaksilla kroppaa voi muokata jonkin verran, mutta täydelliselle lautalantiolle ei koskaan tule millään treenillä lopez-peppua.

      Lopuksi yksi viisaus: rahaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa.

    • Vähänkö halpaa

      Voi vitsit kun oliskin noin halpa sali :( mun paikkakunnalla vaan yksi ja vuosi maksu on 190 :o
      Kymmenenkerran lippu on28 €

      • kyykkää prkl! :-)

        Halpa tuokin on. Käyn myös toisella salilla, josta maksan 80 €/kk. Jaa että miksi - no, siellä saa pt:n kaupan päälle.

        Treenaan opiskelijan budjetilla, joten todellakin:

        "rahaa on siihen mihin sitä haluaa laittaa."

        Eipä tule ostettua ruokakaupasta lakupötköä eikä käytyä vaatekaupoissa ;-).


    • perstreeniä

      aloita tekemällä kyykkyjä, sitten painojen kanssa, sen jälkeen hyppykyykkyjä painoilla, askelkyykkyjä jne perstreeniä. Hartioihin ois hyvä kyllä ottaa kans vähän lihasta ettei mene ihan persiilleen.

    • Vähänkö halpaa

      Joo no tuolla meidän salilla ei ole mitään kun yksi pieni huone johon on tungettu 80-luvulla laitteet eikä niitä sen koommin ole huollettu tai vaihdettu. Mitään henkilökuntaakaan siellä ei ole muuta kun "kassaneiti"
      Mutta ei mulla silti riitä rahat sinne. Kun terveellisesti syöminen maksaa niin jumankavitasti. Olis helppoo jos vaan vetäis makaroonia naamaan jokapäivä mutta kun se lihottaa. Ja kasviksiin menee käytännössä kaikki käyttörahat.

      • kyykkää prkl! :-)

        Paskapuhetta. Terveellisesti voi syödä 50-60 eurolla kuussa. Eikä makarooni lihota, kun et syö enempää kuin mitä kulutat.

        Pakasterehuja saa alle 2 e / kilo.
        Munat 1-1,5 e /10 kpl
        Vähärasvainen jauheliha alle 3 e / 400 g
        Tumma makaroni alle 1 e / 800 g
        Täysjyvä riisi n. 2 e / kilo
        Rahka alle 1 e / 500 g
        Täysjyväruisleipä 100% ruista 8 palaa (16 siivua) 2,5 e
        Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista
        Kaali on halpaa
        Maito alle 1 e / litra
        Puurohiutalepaketti 50 cnt
        Soijarouhe alle 3 e / paketti
        Silakat muutaman euron kilo

        jne...

        Tee pataa, keittoa ja laatikkoruokia. Tee iso satsi kerralla ja pakasta annosrasioihin. Osta tarjouksista.

        Eli mikä oli kallista?

        Ja kiinnostaa tosi paljon tietää, mitä sinä pidät terveellisenä ruokana ja mitä maksat siitä?


      • Vähänkö halpaa
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Paskapuhetta. Terveellisesti voi syödä 50-60 eurolla kuussa. Eikä makarooni lihota, kun et syö enempää kuin mitä kulutat.

        Pakasterehuja saa alle 2 e / kilo.
        Munat 1-1,5 e /10 kpl
        Vähärasvainen jauheliha alle 3 e / 400 g
        Tumma makaroni alle 1 e / 800 g
        Täysjyvä riisi n. 2 e / kilo
        Rahka alle 1 e / 500 g
        Täysjyväruisleipä 100% ruista 8 palaa (16 siivua) 2,5 e
        Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista
        Kaali on halpaa
        Maito alle 1 e / litra
        Puurohiutalepaketti 50 cnt
        Soijarouhe alle 3 e / paketti
        Silakat muutaman euron kilo

        jne...

        Tee pataa, keittoa ja laatikkoruokia. Tee iso satsi kerralla ja pakasta annosrasioihin. Osta tarjouksista.

        Eli mikä oli kallista?

        Ja kiinnostaa tosi paljon tietää, mitä sinä pidät terveellisenä ruokana ja mitä maksat siitä?

        Mä teen 4 päivän satsin kerralla, mutta mulla ei ole pakastinta joten en voi pakaste vihanneksia ostella. Joka päivä syön hedelmiä vähintään 2 annosta tomaatteja menee noin 4 päivässä. Ja tomaattien kilo hinta on tällähetkelle yli neljä euroa. Koska kaupassa ei oo vielä tullu ulkomaalaisii mitä vois ostaa.

        Plus lasken aina että yhdessä ruoka annoksessa on vähintään 25 g proteiinia.

        Meillä ei ole täällä mitään isoa kauppaa mistä sais yltiö halvalla. Jos haluaa sellaseen pitää ajaa toiseen kaupunkiin ja siihen meneekin sitten jo 15 bensaan tai 17 bussilla.

        Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset.

        (Kaaleja olenkin alkanut nyt syömään enemmän) mutta silti kun on 60 euroa käyttörahaa viikossa niin kyllä se mulla aika lailla menee ruokaan ja kotitaloustarvikkeisiin. En ostele herkkuja tai turhuuksia sillä. Mutta tosin valitettavan kemikaali allergiani takia joudun ostamaan kaikki kemikaalituotteet (tiskiaineet,pesuaineet yms) luonnontuotteina ja ne maksaa paljon.


      • Vähänkö halpaa
        Vähänkö halpaa kirjoitti:

        Mä teen 4 päivän satsin kerralla, mutta mulla ei ole pakastinta joten en voi pakaste vihanneksia ostella. Joka päivä syön hedelmiä vähintään 2 annosta tomaatteja menee noin 4 päivässä. Ja tomaattien kilo hinta on tällähetkelle yli neljä euroa. Koska kaupassa ei oo vielä tullu ulkomaalaisii mitä vois ostaa.

        Plus lasken aina että yhdessä ruoka annoksessa on vähintään 25 g proteiinia.

        Meillä ei ole täällä mitään isoa kauppaa mistä sais yltiö halvalla. Jos haluaa sellaseen pitää ajaa toiseen kaupunkiin ja siihen meneekin sitten jo 15 bensaan tai 17 bussilla.

        Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset.

        (Kaaleja olenkin alkanut nyt syömään enemmän) mutta silti kun on 60 euroa käyttörahaa viikossa niin kyllä se mulla aika lailla menee ruokaan ja kotitaloustarvikkeisiin. En ostele herkkuja tai turhuuksia sillä. Mutta tosin valitettavan kemikaali allergiani takia joudun ostamaan kaikki kemikaalituotteet (tiskiaineet,pesuaineet yms) luonnontuotteina ja ne maksaa paljon.

        Kyllä mä mieluusti ostaisin ale tuotteita kaupasta (niitä missä yleensä päivä menossa umpeen) mutta se just kun ei ole pakastinta, enkä ole vielä saanut niin paljon rahaa kasaan että saisin sellasen ostettua.


      • kyykkää prkl! :-)
        Vähänkö halpaa kirjoitti:

        Kyllä mä mieluusti ostaisin ale tuotteita kaupasta (niitä missä yleensä päivä menossa umpeen) mutta se just kun ei ole pakastinta, enkä ole vielä saanut niin paljon rahaa kasaan että saisin sellasen ostettua.

        Tomaatti on hyvää ja terveellistä, mutta yksi riittää päivässä, tai jos on rahat vähissä, yksi joka toinen päivä. En ostaisi mitään noin kallista rehua (4 e / kg).

        "Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset. "

        Olipas: "Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista"

        En juuri osta vanhaa ruokaa. Ostan tuoretta tarjouksista. Toisekseen sitä terveellistä lajia ei ole juuri koskaan edes vanhenevalla tarjouslapulla, vain kaikenmoisia marinadeissa lilluvia ällötyksiä.

        Pakastevihanneksia voit ostaa ja syödä, vaikket niitä pakastaisikaan enää kotona. Niitä voi laittaa ruokiin, koko pussin voi keittää kerralla ja syödä parina päivänä. Yhdessä opiskelukämpässäni jääkaapissa oli vain pakastelokero. Sinne mahtui kuitenkin yllättävän paljon, vaikka jaoin sen kämppiksen kanssa.

        Sinulla on 60 euroa viikossa (!!!) käyttörahaa, eikä se riitä? Minulla riittää 60 euroa kuukaudessa monipuoliseen bodyruokavalioon. Metsästä keräsin sienet ja marjat, kalaa saa järvestä.

        Painokiloa kohti riittää max 1,8 g proteiinia, jos kasvatat aggressiivisesti lihasta. Jollet, 1 g on riittävä. Soijaproteiinissa ja kananmunissa on halpaa prodea. Liika proteiinikin lihottaa.


        Minullakin on matkaa tuonne toiselle salille 40 km sivu. Yhdistän sen aina muihin menoihin.


        Pari vinkkiä köyhäilyyn:

        Pesupähkinät pyykinpesuun. Kestävät pitkään. Huuhteluaineeksi etikkaa. Tiskiaineeksi käy suola. Saippuaa voi tehdä itsekin. Netistä löytyy ohjeet. Eikä maksa paljon :-).

        Kierrätyskeskuksista saa pakastimia muutamalla kympillä. Kannattaa kysyä kuljetusta.

        Osa-aikatyö sopii opiskelijallekin, jos tekee tiukkaa opintorahan ja lainan kanssa ;-)

        Niin kuin sanottu: rahaa on siihen mihin sitä haluaa käyttää. Ihan oma valinta. En silti tarkoita, että sinä toimit väärin. Se on sinun tapasi elää. Minulla on omani. Olen todella taitava köyhäilijä :-)


      • Vähänkö halpaa
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Tomaatti on hyvää ja terveellistä, mutta yksi riittää päivässä, tai jos on rahat vähissä, yksi joka toinen päivä. En ostaisi mitään noin kallista rehua (4 e / kg).

        "Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset. "

        Olipas: "Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista"

        En juuri osta vanhaa ruokaa. Ostan tuoretta tarjouksista. Toisekseen sitä terveellistä lajia ei ole juuri koskaan edes vanhenevalla tarjouslapulla, vain kaikenmoisia marinadeissa lilluvia ällötyksiä.

        Pakastevihanneksia voit ostaa ja syödä, vaikket niitä pakastaisikaan enää kotona. Niitä voi laittaa ruokiin, koko pussin voi keittää kerralla ja syödä parina päivänä. Yhdessä opiskelukämpässäni jääkaapissa oli vain pakastelokero. Sinne mahtui kuitenkin yllättävän paljon, vaikka jaoin sen kämppiksen kanssa.

        Sinulla on 60 euroa viikossa (!!!) käyttörahaa, eikä se riitä? Minulla riittää 60 euroa kuukaudessa monipuoliseen bodyruokavalioon. Metsästä keräsin sienet ja marjat, kalaa saa järvestä.

        Painokiloa kohti riittää max 1,8 g proteiinia, jos kasvatat aggressiivisesti lihasta. Jollet, 1 g on riittävä. Soijaproteiinissa ja kananmunissa on halpaa prodea. Liika proteiinikin lihottaa.


        Minullakin on matkaa tuonne toiselle salille 40 km sivu. Yhdistän sen aina muihin menoihin.


        Pari vinkkiä köyhäilyyn:

        Pesupähkinät pyykinpesuun. Kestävät pitkään. Huuhteluaineeksi etikkaa. Tiskiaineeksi käy suola. Saippuaa voi tehdä itsekin. Netistä löytyy ohjeet. Eikä maksa paljon :-).

        Kierrätyskeskuksista saa pakastimia muutamalla kympillä. Kannattaa kysyä kuljetusta.

        Osa-aikatyö sopii opiskelijallekin, jos tekee tiukkaa opintorahan ja lainan kanssa ;-)

        Niin kuin sanottu: rahaa on siihen mihin sitä haluaa käyttää. Ihan oma valinta. En silti tarkoita, että sinä toimit väärin. Se on sinun tapasi elää. Minulla on omani. Olen todella taitava köyhäilijä :-)

        Mä olen työssäkäyvä ihminen en opiskelija. Ja se 60 euroa pitää riittää kaikkeen mitä sillä viikolla on maksettavaa. En jaksa kinastella sun kanssa. Kun näköjään et voi olla väärässä. Hyvää elämää vaan sulle.


      • 9+18
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Tomaatti on hyvää ja terveellistä, mutta yksi riittää päivässä, tai jos on rahat vähissä, yksi joka toinen päivä. En ostaisi mitään noin kallista rehua (4 e / kg).

        "Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset. "

        Olipas: "Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista"

        En juuri osta vanhaa ruokaa. Ostan tuoretta tarjouksista. Toisekseen sitä terveellistä lajia ei ole juuri koskaan edes vanhenevalla tarjouslapulla, vain kaikenmoisia marinadeissa lilluvia ällötyksiä.

        Pakastevihanneksia voit ostaa ja syödä, vaikket niitä pakastaisikaan enää kotona. Niitä voi laittaa ruokiin, koko pussin voi keittää kerralla ja syödä parina päivänä. Yhdessä opiskelukämpässäni jääkaapissa oli vain pakastelokero. Sinne mahtui kuitenkin yllättävän paljon, vaikka jaoin sen kämppiksen kanssa.

        Sinulla on 60 euroa viikossa (!!!) käyttörahaa, eikä se riitä? Minulla riittää 60 euroa kuukaudessa monipuoliseen bodyruokavalioon. Metsästä keräsin sienet ja marjat, kalaa saa järvestä.

        Painokiloa kohti riittää max 1,8 g proteiinia, jos kasvatat aggressiivisesti lihasta. Jollet, 1 g on riittävä. Soijaproteiinissa ja kananmunissa on halpaa prodea. Liika proteiinikin lihottaa.


        Minullakin on matkaa tuonne toiselle salille 40 km sivu. Yhdistän sen aina muihin menoihin.


        Pari vinkkiä köyhäilyyn:

        Pesupähkinät pyykinpesuun. Kestävät pitkään. Huuhteluaineeksi etikkaa. Tiskiaineeksi käy suola. Saippuaa voi tehdä itsekin. Netistä löytyy ohjeet. Eikä maksa paljon :-).

        Kierrätyskeskuksista saa pakastimia muutamalla kympillä. Kannattaa kysyä kuljetusta.

        Osa-aikatyö sopii opiskelijallekin, jos tekee tiukkaa opintorahan ja lainan kanssa ;-)

        Niin kuin sanottu: rahaa on siihen mihin sitä haluaa käyttää. Ihan oma valinta. En silti tarkoita, että sinä toimit väärin. Se on sinun tapasi elää. Minulla on omani. Olen todella taitava köyhäilijä :-)

        Plus kuka käyttää nenähymiöitä xD


      • Vähänkö halpaa
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Tomaatti on hyvää ja terveellistä, mutta yksi riittää päivässä, tai jos on rahat vähissä, yksi joka toinen päivä. En ostaisi mitään noin kallista rehua (4 e / kg).

        "Tossa sun listassa ollut muita kasviksia kun kaalit ja pakastevihannekset. "

        Olipas: "Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista"

        En juuri osta vanhaa ruokaa. Ostan tuoretta tarjouksista. Toisekseen sitä terveellistä lajia ei ole juuri koskaan edes vanhenevalla tarjouslapulla, vain kaikenmoisia marinadeissa lilluvia ällötyksiä.

        Pakastevihanneksia voit ostaa ja syödä, vaikket niitä pakastaisikaan enää kotona. Niitä voi laittaa ruokiin, koko pussin voi keittää kerralla ja syödä parina päivänä. Yhdessä opiskelukämpässäni jääkaapissa oli vain pakastelokero. Sinne mahtui kuitenkin yllättävän paljon, vaikka jaoin sen kämppiksen kanssa.

        Sinulla on 60 euroa viikossa (!!!) käyttörahaa, eikä se riitä? Minulla riittää 60 euroa kuukaudessa monipuoliseen bodyruokavalioon. Metsästä keräsin sienet ja marjat, kalaa saa järvestä.

        Painokiloa kohti riittää max 1,8 g proteiinia, jos kasvatat aggressiivisesti lihasta. Jollet, 1 g on riittävä. Soijaproteiinissa ja kananmunissa on halpaa prodea. Liika proteiinikin lihottaa.


        Minullakin on matkaa tuonne toiselle salille 40 km sivu. Yhdistän sen aina muihin menoihin.


        Pari vinkkiä köyhäilyyn:

        Pesupähkinät pyykinpesuun. Kestävät pitkään. Huuhteluaineeksi etikkaa. Tiskiaineeksi käy suola. Saippuaa voi tehdä itsekin. Netistä löytyy ohjeet. Eikä maksa paljon :-).

        Kierrätyskeskuksista saa pakastimia muutamalla kympillä. Kannattaa kysyä kuljetusta.

        Osa-aikatyö sopii opiskelijallekin, jos tekee tiukkaa opintorahan ja lainan kanssa ;-)

        Niin kuin sanottu: rahaa on siihen mihin sitä haluaa käyttää. Ihan oma valinta. En silti tarkoita, että sinä toimit väärin. Se on sinun tapasi elää. Minulla on omani. Olen todella taitava köyhäilijä :-)

        Ja en tarkottanut että syön siis joka kahden tunnin välein 25 g proteiinia. Vaan ruoka annoksessa. Välipalat on erijuttu


      • Mitäihmettä
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Paskapuhetta. Terveellisesti voi syödä 50-60 eurolla kuussa. Eikä makarooni lihota, kun et syö enempää kuin mitä kulutat.

        Pakasterehuja saa alle 2 e / kilo.
        Munat 1-1,5 e /10 kpl
        Vähärasvainen jauheliha alle 3 e / 400 g
        Tumma makaroni alle 1 e / 800 g
        Täysjyvä riisi n. 2 e / kilo
        Rahka alle 1 e / 500 g
        Täysjyväruisleipä 100% ruista 8 palaa (16 siivua) 2,5 e
        Ulkolaisia kasviksia saa alle euron kilo tarjouksista
        Kaali on halpaa
        Maito alle 1 e / litra
        Puurohiutalepaketti 50 cnt
        Soijarouhe alle 3 e / paketti
        Silakat muutaman euron kilo

        jne...

        Tee pataa, keittoa ja laatikkoruokia. Tee iso satsi kerralla ja pakasta annosrasioihin. Osta tarjouksista.

        Eli mikä oli kallista?

        Ja kiinnostaa tosi paljon tietää, mitä sinä pidät terveellisenä ruokana ja mitä maksat siitä?

        minkähän merkkinen rahka maksaa alle euron/500g????


      • Avaa silmät...
        Mitäihmettä kirjoitti:

        minkähän merkkinen rahka maksaa alle euron/500g????

        Ainakin Lidlin rahka ja Prisman X-tra-rahka. Voi olla, että X-tran hinta on jo noussut muutaman sentin yli euron, en ole varma.


    • 13+9

      Ite huomasin kans että kun aloin kasviksia ostelee enemmän niin kauppaankin alkoi mennä enemmän kun se 15-20 euroa viikossa :D itsellä se ei haittaa kun on sen verta rahaa tällähetkellä.

      • 14+6

        No sepäs onkin vitun kiva, jos löytyy ylimääräistä, helvetin porvari!


    • 19+3

      Pakko viilata pilkkua sen verran, että lantionleveydellehän ei voi mitään. Sulla on just niin leveä/kapea lantio kuin oot syntynyt ja kasvanut. Pepun pyöreys/lättämäisyys taas on eri asia. Ja sitä voi työstää. Kapea lantio ja lauta-ilme toki korostuu, jos peppu on litteä ja olematon, mutta kyllä kapealantioinenkin voi omata JLo-bootyn. Hyvin harva on loppupeleissä tiimalasi- tai päärynävartaloinen.

      En jaksa alkaa luettelemaan erikseen mitään pakaratreeniliikkeitä, mutta youtubesta ja googlaamalla vaikka ihan vaan "pakaratreeni" tai "glute work out" löytyy vaikka mitä eri variaatioita, joilla peppuun saa pyöreyttä. Ja jujuna onkin, ettei tee vain yhtä tiettyä kohtaa ja pakaraliikettä, vaan erilaisia ja eri laitteissa vaihtelevalla intensiteetillä. Täytyy stimuloida eri pakaralihaksen kohtia niin peppu kasvaa "joka suuntaan". Eikä miinuskaloreilla kasvateta lihasta.

    • halpa ja tehokasta

      Katso Youbesta hakusanoilla butt workout, sexy butt workout, how to get sexy booty jne. Noita liikkeitä kun teet päivittäin, et tatvitse mitään salikorttia välttämättä.

    • TinyUglyAss.......
      • kyykkää prkl! :-)

        Ei tuo ole leveyttä. Se on kiinteyttä ja lihasta.


      • Jotain puuttuu

        Ne mitat vielä? Lantio-vyötärö-rinnanympärys.


      • TinyUglyAss.......
        Jotain puuttuu kirjoitti:

        Ne mitat vielä? Lantio-vyötärö-rinnanympärys.

        Rinnanympärys 88 cm
        Vyötärö 68 cm
        Lantio 88 cm

        Mutta mitä varten? :D


      • Jotain puuttuu
        TinyUglyAss....... kirjoitti:

        Rinnanympärys 88 cm
        Vyötärö 68 cm
        Lantio 88 cm

        Mutta mitä varten? :D

        Voit muokata takapuolen mallia myös vyötäröä kaventamalla. Tuosta saa muutaman sentin vielä pois, jos haluaa. Takapuolen täsmätreeniin sitten ne kyykyt ja mvsj.

        Luulen kyllä, että vika on mittojen perusteella enemmänkin päässäsi kuin takapuolessa. Ellet sitten ole tolkuton roikkoperse.


      • 6+20
        kyykkää prkl! :-) kirjoitti:

        Ei tuo ole leveyttä. Se on kiinteyttä ja lihasta.

        Kyllä tuon kuvan 2 perseet ovat mielestäni aika mukavastikin leveämpiä kuin kuvan 1 perse.


    • Trust me!

      CrossFit on vastaus ongelmiisi! Vaikka et salille haluaisikaan lähteä, niin tämä toimii pommin varmasti. Eri asia tietenkin jos haluaa ison takapuolen, jossa ei lihaksistoa ole laisinkaan, että näyttääkös se sitten hyvälle? Noup!

      CrossFitissa kehität monipulisesti kokovartaloa takapuoltasi unohtamatta. Tehokkain harjoittelumuoto ja tuloksia saa nopeasti lyhyessäkin ajassa. Jos jokin on varmaa, niin se on! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, et tule pettymään!

      Itse treenaan Helsingin Lauttasaaressa (CrossFit Lauttasaaressa, www.crossfitlauttasaari.com) ja tuloksia olen saanut valtavasti. Voima, lihakset ja ennen kaikkea kunto on noussut ällistyttävän nopeasti!

      Ja mikä parasta, lähtötasolla ei ole mitään merkitystä! Treenit skaalataan aina jokaiselle sopiviksi. Tätä harrastusta voit toki harrastaa myös koti oloissasi, mutta jos haluat saada tuloksia, niin rohkeasti kokeilemaan! Trust me!

      • kyykkää prkl! ;-)

        Tuo on kyllä totta, vaikka mainokselta kuulostaakin. Harrastan tuota crossfittia minäkin, ja täytyy sanoa että on hurjan tehokasta. Vaikka pohjakuntoni oli jo kova, muutamassa kuukaudessa paino on noussut ja vatsapalat jo häämöttävät.

        Erittäin suositeltava harrastus, joskin aika hintava. Täytyy sitten vain säästää muualta.


    • tyttö95

      Kyllä netistä löytää täläiselle peppu kiinteytykselle ohjeita vaikka mistä. Satuin löytämään kiinnostavan blogin, kannattaa käydä lukasemassa ja vierailee tuolla iherbillä. tuotteita joka lähtöön ja halvalla. Itse pistin pkaettia tulemaan. Opiskelijankin kukkaro kestää. http://iherb-vitamiinit.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe