Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen raskaus Itse olen 85 % yhteisen omaisuuden hankkinut. 2 autoa, 3 asunto osaketta. Saisinko työttömänä maksuttoman asianajajan? Tuntuu. Että vain roikun ajat sitten loppuneessa liitossamme.
Eroko edessä?
2
136
Vastaukset
- 6+5
Heh heh, akkas vain odottelee kunnes saalis on kypsä ja sitten on rahastamisen aika.
Mieti tarkoin mität teet. - Kannatan lämpimästi
Mistä ihmeestä miehillä tuo aivopieru syntyy että on itse yhteisen omaisuuden hankkinut? Lapset ovat yhteistä omaisuutta, ja vaimo on käyttänyt koko elämänsä heihin, sekä perheen vaalimiseen. Senhän jo alkuperäisen tekstistä kävikin selville etteivät lapset ole mitään osakkeiden rinnalla. Toivottavasti lapset myös tajuavat tämän, ja haistattavat pitkät äijälle.
Ero on oikea ratkaisu, sillä lasten äiti on varmasti ansainnut jo vapautensa nauttia ilman passatavaa äijää eläkepäivistään ihan vaan hellien itseään vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841