Kaksi vuotta asuttu erossa. Yhteistä ei tunnu olevan enää kuin lapset. Onko ero tällöin oikea ratkaisu. Pelotas sen raskaus Itse olen 85 % yhteisen omaisuuden hankkinut. 2 autoa, 3 asunto osaketta. Saisinko työttömänä maksuttoman asianajajan? Tuntuu. Että vain roikun ajat sitten loppuneessa liitossamme.
Eroko edessä?
2
127
Vastaukset
- 6+5
Heh heh, akkas vain odottelee kunnes saalis on kypsä ja sitten on rahastamisen aika.
Mieti tarkoin mität teet. - Kannatan lämpimästi
Mistä ihmeestä miehillä tuo aivopieru syntyy että on itse yhteisen omaisuuden hankkinut? Lapset ovat yhteistä omaisuutta, ja vaimo on käyttänyt koko elämänsä heihin, sekä perheen vaalimiseen. Senhän jo alkuperäisen tekstistä kävikin selville etteivät lapset ole mitään osakkeiden rinnalla. Toivottavasti lapset myös tajuavat tämän, ja haistattavat pitkät äijälle.
Ero on oikea ratkaisu, sillä lasten äiti on varmasti ansainnut jo vapautensa nauttia ilman passatavaa äijää eläkepäivistään ihan vaan hellien itseään vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747544Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372456
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332022- 211950
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 601609
- 181579