Löysin elämäni naisen S24 Treffit- palstalta

Juha260.0

Aloitin käyttämään kyseistä palstaa ennakkoluuloisesti ettei sieltä tulisi löytämään mitään, mutta kuvattoman profiilin takaa löytyi todella fiksu, kaunis ja ihana nainen. Nettideittailu on nykypäivää ja suosittelen sitä jokaiselle jotka potevat yksinäisyyttä tai joilla on muuten vaan rankka menneisyys, koska juuri tuolta S24 sivulta on suuri mahdollisuus löytää se oikea
Kiitos P

21

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksu, kaunis, ihana

      Onnea! Kauanko olette olleet yhdessä? Ajattelin vaan, että minäkin olen löytänyt s24:lta jo usemmankin elämäni miehen, ja parin viikon tai viimeistään muutaman kuukauden jälkeen todennut ettei niin käynytkään..

      • Onnstnt

        Ei fiksu, kaunis ja ihana vaan lämmin, rehellinen ja läheinen.

        Ihan siitähän se lähtee, mitä on hakemassa ja mitä voi tarjota. Itselläni ei ole ollut mitään vaikeuksia löytää vakavasti otettavaa ja pysyvää seuraa juurikin S24:n treffien kautta. Tosin kokemuksesta on jo kohta viisi vuotta aikaa, koska todella löysin sen oikean. ;-)

        Nettitreffit ei ole valintamyymälä. Jos haet fiksua ja filmaattista, sen voit löytää baaristakin. Mutta jos haet samanlaisen elämänkatsomuksen omaavaa, samalla tavalla lähellä olevaa ja samoista asioista pitävää, hänet löydät helpommin netistä. Kuten aloittaja ilmaisi tämä on nykyaikaa.


    • etsin kunnes löydän

      Onneksi olkoon ja onnea!

      • miesvm_1967

        Onko tuo otsikko sun deittinikki? Mikäli on, saatoin kirjoitella sulle viime syksynä :D :D
        Itse tosin löysin jo ja se siitä ;)


      • etsin kunnes löydän
        miesvm_1967 kirjoitti:

        Onko tuo otsikko sun deittinikki? Mikäli on, saatoin kirjoitella sulle viime syksynä :D :D
        Itse tosin löysin jo ja se siitä ;)

        Minulla ei ole deitti-ilmoitusta, vaikka etsinkin, joten et ole kirjoitellut minulle. Onneksi olkoon myös sinulle!


    • Löytäjä71

      Minäkin löysin täältä Elämäni Rakkauden ja yhdessä ollaan kuljettu jo kaksi vuotta

      • öytäjä69

        vituksi män eikö?


    • M40N46

      Mä löysin kans! :-)

      Toivotan todellakin kaikille onnea etsintöihin! ... Tai vaikka ei varsinaisesti ketään etsiskään. :-)

    • mies+-50

      Jep, minä löysin aluksi kaikenlaista keskustelunavaajaa, jotka vaan huvikseen roikku vähän aikaa, mutta katosivat sen siliän tien kun alkoi ehdottelemaan tapaamista. Siis treffejä palstan nimen mukaisesti. Kurkkailin ja kurkkailin profiileja omaa maakuntaa laajemmalta, niinpä jo nappasi. Nainen kuin vastinpari omalle profiilille, ja kaikki mitä saattaa toivoa. Menee kivasti, ollaan yhteydessä päivittäin aamusta iltaan, vaikka välissä on kilometri poikineen. Keväällä muutan etelään ja hankin asunnon paikkakunnalta, jonka jälkeen katsotaan mihin malliin suhde muotoutuu. On se vaan kivaa, rakastuminen ja yhdessäolo!

    • P<3

      Hei Juha260.0
      kiitos.

    • Juha260.0

      Ilmenikin että hänen puoleltaan "rakkaus" oli vaan valhetta... Häpeän kun aloitinkin tämän viestiketjun.
      Mutta onneksi, se mikä ai tapa vahvistaa

      • ...

        Niinkö kävi, no et ole yksin. Uskoa huomiseen.


      • Juha260.0
        ... kirjoitti:

        Niinkö kävi, no et ole yksin. Uskoa huomiseen.

        Tämä vaan vahvistaa. Vihasta ei ole mitään hyötyä


      • Juha260.0 kirjoitti:

        Tämä vaan vahvistaa. Vihasta ei ole mitään hyötyä

        Enkä pysty olemaan hänelle vihainen kaiken sen jälkeen mitä koimme yhdessä. Harmi että se vaan päättyi liian aikaisin.

        Enkä usko että se rakkaus oli valhetta olin tuolloin vain vihainen ja surullinen riidastamme


    • kaikkea sitä on

      Höpsis, ei siinä ole mitään häpeämistä että tosissaan hakee ja uskaltaa vielä rakastua. Sellainen inhojärkevä ja skeptikko ei ainakaan löydä rakkautta vaikka se miten olisi tarjolla.

      Tosin itsekin törmäsin tuolla mieheen, joka oli omasta mielestään kovin rakastunut ja muuttamassa jo kovasti yhteenkin....kunnes sitten paljastui, että oli pettänyt ja loppujen lopuksi jäi vielä kiinni siitä, että oli avannut uuden profiilin... sai jäädä etsimään... no hänellä oli omat haasteensa, joita en nyt tässä avaa...

      Kaikenlaista löytyy, mutta on niitä kunnollisia ja luotettaviakin ihan varmasti suomenmaa pullollaan, joten ei se nyt ole vielä tässä...

      • Häntä pystyyn

        Samaa mieltä, häpeälle ei ole aihetta. Aloitus on hyvä. Joskus suhteet kariutuvat alkuhuumaan jälkeen riippumatta siitä missä on tavattu.

        Itse tutustuilin erilaisiin miehiin S24 treffeillä vuosia sitten. Kirjoittelimme paljon ja tapasin muutaman. Mitä jäi käteen?
        1. Yhdestä miehestä tuli oikea ystävä, juttumme luistaa mutta ei mitään keskinäistä kemiaa. Olimme kumpikin juuri eronneet ja löysimme siten toisistamme vertaistukea.

        2. Kaksi loistavaa kirjoittajaa ja puhelinkumppania, mutta tapaamisessa ei mitään yhteistä.

        3. Uusi puoliso. Tapaamisestamme on 9 vuotta. Tutustuminen kirjoittamalla loi hyvän pohjan. Puhelimessa mies ei ollut kovin "vetävä", mutta .... Tavatessamme kolahti heti. Emme olleet laittaneet kuvia ennakkoon, mutta toisen tunsi heti. Vuosia myöhemmin avioiduimme ja hyvin on mennyt. Eli kannatti.


      • Häntä pystyyn kirjoitti:

        Samaa mieltä, häpeälle ei ole aihetta. Aloitus on hyvä. Joskus suhteet kariutuvat alkuhuumaan jälkeen riippumatta siitä missä on tavattu.

        Itse tutustuilin erilaisiin miehiin S24 treffeillä vuosia sitten. Kirjoittelimme paljon ja tapasin muutaman. Mitä jäi käteen?
        1. Yhdestä miehestä tuli oikea ystävä, juttumme luistaa mutta ei mitään keskinäistä kemiaa. Olimme kumpikin juuri eronneet ja löysimme siten toisistamme vertaistukea.

        2. Kaksi loistavaa kirjoittajaa ja puhelinkumppania, mutta tapaamisessa ei mitään yhteistä.

        3. Uusi puoliso. Tapaamisestamme on 9 vuotta. Tutustuminen kirjoittamalla loi hyvän pohjan. Puhelimessa mies ei ollut kovin "vetävä", mutta .... Tavatessamme kolahti heti. Emme olleet laittaneet kuvia ennakkoon, mutta toisen tunsi heti. Vuosia myöhemmin avioiduimme ja hyvin on mennyt. Eli kannatti.

        vaikeaa on kun tällä hetkellä tuntuu että yhteen paluun toivo on ainoa asia minkä takia edes jaksaa. Haluasin todella olla hänelle se minkälainen halusin olla päässä pyöri vaan hirveä tunnesoppa rakkaudesta ja siihen päälle alemmuuden tunne etten ole tarpeeksi hyvä hänelle


      • Häntä pystyyn
        juha260 kirjoitti:

        vaikeaa on kun tällä hetkellä tuntuu että yhteen paluun toivo on ainoa asia minkä takia edes jaksaa. Haluasin todella olla hänelle se minkälainen halusin olla päässä pyöri vaan hirveä tunnesoppa rakkaudesta ja siihen päälle alemmuuden tunne etten ole tarpeeksi hyvä hänelle

        Kuten aiemmin kirjoitit, kokemukset vahvistaa. Aina kannattaa uskoa rakkauden kantaaan voimaan. Ja sekin on totta että sellainen tulee juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa (tai ei jaksa enää ajatella koko juttua).
        Kumppanisi ei ilmeisesti halua jatkaa suhdetta kanssasi, joten surutyö on edessä. Aika kuitenkin parantaa haavat.

        En tahdo luoda sinulle turhia toiveita, mutta kerrottakoon nyt että tavatessani nykyisen puolisoni 9 vuotta sitten oli juuri eronnut. Lähinnä vietin aikaa S24:ssä, en todellakaan ollut valmis tai halunnut mitään suhdetta. Niinpä olin alku vuosina aikamoinen tuuliviiri. Pienenkin vastoinkäymisen tai turhautumisen myötä lopetin suhteen. Mutta mies oli sinnikäs. Hän oli eronnut muutama vuosi aiemmin ja "tiesi" eron jälkeisen tunnemyrskyajan. Joten antoi minun vaihtaa mieltäni eikä noin vaan irrottanut suhteesta. Ei provosoitunut, eikä lähtenyt vaikka pyysin. Oli vain lähellä hiljaa ja tyynenä.

        Ajan myötä sain surutyöni tehtyä ja olen iloinen että mies jaksoi tuon ajan kulkea rinnallani.

        Voimia sinulle. Rakkaus on raastavaa, mutta antoisaa. Ainakin tiedät, että osaat tuntea ja se on hyvä juttu se.


      • Häntä pystyyn kirjoitti:

        Kuten aiemmin kirjoitit, kokemukset vahvistaa. Aina kannattaa uskoa rakkauden kantaaan voimaan. Ja sekin on totta että sellainen tulee juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa (tai ei jaksa enää ajatella koko juttua).
        Kumppanisi ei ilmeisesti halua jatkaa suhdetta kanssasi, joten surutyö on edessä. Aika kuitenkin parantaa haavat.

        En tahdo luoda sinulle turhia toiveita, mutta kerrottakoon nyt että tavatessani nykyisen puolisoni 9 vuotta sitten oli juuri eronnut. Lähinnä vietin aikaa S24:ssä, en todellakaan ollut valmis tai halunnut mitään suhdetta. Niinpä olin alku vuosina aikamoinen tuuliviiri. Pienenkin vastoinkäymisen tai turhautumisen myötä lopetin suhteen. Mutta mies oli sinnikäs. Hän oli eronnut muutama vuosi aiemmin ja "tiesi" eron jälkeisen tunnemyrskyajan. Joten antoi minun vaihtaa mieltäni eikä noin vaan irrottanut suhteesta. Ei provosoitunut, eikä lähtenyt vaikka pyysin. Oli vain lähellä hiljaa ja tyynenä.

        Ajan myötä sain surutyöni tehtyä ja olen iloinen että mies jaksoi tuon ajan kulkea rinnallani.

        Voimia sinulle. Rakkaus on raastavaa, mutta antoisaa. Ainakin tiedät, että osaat tuntea ja se on hyvä juttu se.

        Todella toivonkin sitä että tämän ihanan naisen uusi kumppani osaa arvostaa häntä niin kuin itse en silloin osannut mutta aion silti tukea eksääni vaikka hän on pyytänyt etten sekaantuisi hänen elämäänsä enempää. Vaikka olin hänestä mustasukkainen aluksi. Toivoisin kuitenkin saavani olla tukena kun on sellainen paikka olkoon sitten kaverina. Nyt kuitenkin suuntaan kohti uusia haasteita ja virheistä oppii.

        Kiitos näistä neuvoista:)


      • etsijä yhä vaan
        Häntä pystyyn kirjoitti:

        Samaa mieltä, häpeälle ei ole aihetta. Aloitus on hyvä. Joskus suhteet kariutuvat alkuhuumaan jälkeen riippumatta siitä missä on tavattu.

        Itse tutustuilin erilaisiin miehiin S24 treffeillä vuosia sitten. Kirjoittelimme paljon ja tapasin muutaman. Mitä jäi käteen?
        1. Yhdestä miehestä tuli oikea ystävä, juttumme luistaa mutta ei mitään keskinäistä kemiaa. Olimme kumpikin juuri eronneet ja löysimme siten toisistamme vertaistukea.

        2. Kaksi loistavaa kirjoittajaa ja puhelinkumppania, mutta tapaamisessa ei mitään yhteistä.

        3. Uusi puoliso. Tapaamisestamme on 9 vuotta. Tutustuminen kirjoittamalla loi hyvän pohjan. Puhelimessa mies ei ollut kovin "vetävä", mutta .... Tavatessamme kolahti heti. Emme olleet laittaneet kuvia ennakkoon, mutta toisen tunsi heti. Vuosia myöhemmin avioiduimme ja hyvin on mennyt. Eli kannatti.

        Saako udella, minkäikäisiä olitte kun tapasitte? Olen saanut sen käsityksen, että nuorten aikuisten on vielä helppo löytää nettitreffeiltä kumppani, mutta kun on yli 40v. tilanne ainakin naisilla vaikeutuu.


      • etsijä yhä vaan kirjoitti:

        Saako udella, minkäikäisiä olitte kun tapasitte? Olen saanut sen käsityksen, että nuorten aikuisten on vielä helppo löytää nettitreffeiltä kumppani, mutta kun on yli 40v. tilanne ainakin naisilla vaikeutuu.

        Hän oli 18 ja itse olin 23. Hän oli henkisesti ikäistään huomattavasti aikuisempi kuitenkin. Tuskimpa se yli 40 vuotiaiden kumppanin löytäminen silti mahdotonta on;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe