Miehet! Miksi vain seksisuhde?

Siiri-89

Kertokaa miehet ihmettelevälle naiselle, mikä saa haluamaan naisen kanssa pelkän seksisuhteen? Jos himoitsee naista, miksei nainen kelpaa enempään? Mies pommittaa viesteillä jatkuvasti ja on kiinnostunut, mutta sanoo suoraan haluavansa vain seksisuhteen. Sanoo ettei meinaa löytää naisia jotka häntä sytyttäisi jos kehotan katselemaan seksiseuraa muualta, kehuu kuinka olen nainen hänen makuunsa.

Ensimmäisenä luonnollisesti tulee mieleen että on varattu, omien sanojensa mukaan ei tietenkään ole ja toisaalta tunnen hänen kavereitaan, en hyvin mutta kuitenkin, uskoisin että jos mies olisi varattu, tämä olisi kyllä käynyt ilmi, mutta ei voi varmaksi tietää. Miehisiä mielipiteitä kehiin!

56

8712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

No joskus jos naisen kanssa ei natsaa henkisellä tasolla, niin voihan aikasa kuluksi panna, kunnes löytyy se oikea.

• mies 86

Tuo on kyllä totta. Mutta joissain tapauksissa saattaa myös joutua umpikujaan ja ihastua johonkin joka on jo varattu eikä siinä sitten auta paljoa muuta kuin pyöritellä peukaloita...

• Anonyymi

Yleensä taas naisilla jos henkisellä tasolla ei natsaa, ei harrasteta seksiäkään. Olen aina ihmetellyt miesten kysenalaista kykyä harrastaa seksiä kenen tahansa naisen kanssa joka vain suostuu seksiin miehen kanssa. Jopa täysin kännisen naisen kanssa. Mitä ihmeen iloa siitäkin sa, silkkaa masturbointiahan se edustaa.

• Eri seksikäsitys

Naiset ei tunnu niin helposti ymmärtävän, että miehille seksi on täysin erillinen asia. Siihen ei tarvitse sotkea mitään tunteita mukaan. Naiset taas suostuu seksiin saadakseen parisuhteen.
      Miehille paras tilanne on, jos voi huoletta harrastaa seksiä monien naisten kanssa, ilman että tarvitsee sitoutua naiseen. Kun löytyy parempi, voi vain lähteä.

Tietenkin sitten joskus etsitään se pysyvä kumppani, mutta sitä ennen otetaan ilo irti.

• Bobby Sands

Tuon nimimerkin "eri seksikäsitys" ajattelutapa on melko sovinistinen ja mustavalkoisesti sukupuoliroolittava. Hänen esittämä käsitys on kuitenkin hyvin yleinen näillä palstoilla niin miesten, kuin naistenkin esittämänä. Se pohjaa lähinnä siihen, että psykopaattimiehet esittävät psykopatian miehuutena ja jotkut naiset taas haluavat esittää itselleen kaikki miehet psykopaatteina(eli psykopatian miehuutena) ja deittailevat pelkkiä psykopaatteja. Aina silloin, kuin nämä asiat näyttää kovin mustavalkoiselta, sieltä löytyy jonkinlainen psykopaattikuvio taustalta. Mustavalkoisuushan ei liity terveeseen mieleen.

Tosin olen eri mieltä myös tuosta nykyaikaisesta, feminismin sävyttämästä näkemyksestä, että naiset olisivat ihan yleisesti seksikeskeisen suhdekäyttäytymisen perään siinä missä psykopaattimiehetkin. Yleensä mielestäni ne pinnallisimmatkin pelinaiset ovat loppujenlopuksi enemmän huomion perässä, kuin seksin perässä. Huomiolla halutaan pönkittää omaa vaurioitunutta narsismia.
        Feminismin ikävyyshän onkin siinä, että se on glorifioinut naisilla narsismivammaisen toimintatavan ja tehnyt siitä tasa-arvoisuuden merkin. Siis tehnyt virallisesti narisismivammaisuudesta miehuutta, jonka kanssa pitäisi olla tasa-arvoinen.

Aloittajan kuvaama mieshenkilö saattaisi olla juuri tällaisten asioiden kyynistämä ja vieläpä sadistinen henkilö, joka pelkää antaa naiselle sitä mitä nainen haluaa, ettei nainen saa huomiotaan vaurioituneen narsismin pönkittämiseksi. Mies arvelee, että huomiota saadessaan nainen on jo saanut kaiken, joten on parempi olla antamatta mitään, mutta haluta naiselta seksiä. Näin saadaan nainen antamaan p*llua, pyrkiessään samaan huomiota, mitä nainen ei koskaan tule saamaan.

Vielä, kun tapaisi naisen, joka pystyy normaaliin, terveeseen suhteeseen.

• Bobby Sands

Voisin oikeastaan ottaa tähän aiheeseen mukaan sen vanhan jutun, että eikö suhde, siis myös seksisuhdekkin lähde yleensä ihastuksesta? Ja sitten, että minkä takia aloittaa seksisuhde sellaisen henkilön kanssa, jota kohtaan ei ole ihastusta?

Seksisuhde esitetään usein pelkkään seksiin perustuvaksi, mutta en ymmärrä, miksi aloittaa seksisuhde sellaisen henkilön kanssa, johon ei ole ihastunut. Seksihän on ihastuksen kohteen kanssa oikein mukavaa, mutta jos ihastusta ei ole, niin aika puullehan se seksikin maistuu, tai ainakin itselle pitäisi siinä vaiheessa naisen olla melkoisen hyvännäköinen ja tasokas, jos ilman ihastusta aloittaisin seksisuhteen.

Oikeastaan ainoa syy, minkä takia uskoisin, että seksisuhde aloitetaan ilman, että on ollenkaan ihastusta, voisi olla se vaurioituneen itsetunnon paikkaaminen.
        Yhdenyönjutut on aika usein juuri sitä itsetunnon pönkittämistä. Ja sitä, että kännissä impulssikontrolli pettää helpommin.

Feminismi liittyy siihen mielestäni siksi, että feminismi on ottanut asiakseen psykopatian ihailun ja sen tyyppisen seksuaalikäyttäytymisen normalisoimisen.
        Ilman feminismiä yhdenyönjutut ja seksisuhteet eivät olisi läheskään niin iso juttu ja tavoiteltavaa, kuin nykyään on. Feminismi on tehnyt siitä jokamiehen jutun, jota jokainen nainen haluaa tavoitella.
        Tämä on tosin aika luonnollinen kuvio, kun ottaa huomioon, että sen takana ovat sellaiset ihmiset, jotka haluaisivat asettaa itsensä sellaiseen asemaan, että toiset tavoittelisivat olevansa sellaisia, kuin he ovat.

Kyllä mä uskon, että ihminen pystyy terveeseen suhteeseen, vaikka oliskin sinkkuna vähän menevämpää sorttia. Pystyväthän jopa jotkut psykopaatitkin suhteellisen terveeseen suhteeseen. En tuota tarkoittanutkaan, kun kommentoin, että naiset eivät pysty terveeseen suhteeseen. Tarkoitin sitä, että aloittaja oli roikkumassa jonkun kynnysmatoksi. Sellainen nainen, joka hakeutuu kynnysmaton rooliin, hakeutuu siihen siksi, ettei pysty normaaliin suhteeseen.

• JOkuKaheliVaan

No itse miehenä en saa juurikaan sellaista tyydytystä pelkästä seksistä, kun mitä haluaisin. Tunteita pitää olla mukana, että seksi tyydyttäisi minut. Joten en harrasta seksiä pelkän himon vuoksi. Haluan parisuhteen ja henkisen yhteydenkin. Muutoin en harrasta seksiä. Olen heteromies.

• fani
        JOkuKaheliVaan kirjoitti:

No itse miehenä en saa juurikaan sellaista tyydytystä pelkästä seksistä, kun mitä haluaisin. Tunteita pitää olla mukana, että seksi tyydyttäisi minut. Joten en harrasta seksiä pelkän himon vuoksi. Haluan parisuhteen ja henkisen yhteydenkin. Muutoin en harrasta seksiä. Olen heteromies.

Olet ihana! Mutta NIIN harvinainen...

• 2+12

Voi sinä hana mies!! Missä teikäläiset oikein piileskelevät? Palvoisin maata tuollaisen miehen jalkojen alla.

• JOkuKaheliVaan
        fani kirjoitti:

Olet ihana! Mutta NIIN harvinainen...

Kiitos, mutta olen pelkästään "kaveripoika-ainesta". Ei naiset minusta kiinnostu. Olen sellainen tavallinen kiva mies, mutta tylsä. Siis yksin jäin, kuten aina me kaikki kivat ja "ihanat" miehet.

• fdhdfdfhhf
        2+12 kirjoitti:

Voi sinä hana mies!! Missä teikäläiset oikein piileskelevät? Palvoisin maata tuollaisen miehen jalkojen alla.

Minkä takia? Koska olisi keskimääräistä pienempi riski, että se pettäisi sua vai?

• 2+12
        fdhdfdfhhf kirjoitti:

Minkä takia? Koska olisi keskimääräistä pienempi riski, että se pettäisi sua vai?

Tottakai juuri siksi. Mies joka juoksee vieraissa ei kauaa sytytä, ellei nainen nyt ole joku läheisriippuvainen piilonarsisti itsekin.

• Anonyymi

Kiitos, mutta olen pelkästään "kaveripoika-ainesta". Ei naiset minusta kiinnostu. Olen sellainen tavallinen kiva mies, mutta tylsä. Siis yksin jäin, kuten aina me kaikki kivat ja "ihanat" miehet.

Ennen täällä oli vain kilttimies, mutta nyt täällä on myös kivamies

• alkup.

Ennen kuin edes tutustuin mieheen, hän piiritti minua sanoen, että olisi kiva saada niihin hommin joku vakikumppani, eli mies ei voi edes tietää, natsaisiko henkisellä tasolla, kun ei edes yritä tutustua muussa, kuin seksuaalisessa mielessä minuun. Tätä kovasti ihmettelen. Miten seksi monen eri tuntemattoman naisen kanssa voi tuntua paremmalta, kuin seksi jonkun kanssa josta oikeasti kaikilla tasoilla pitäisi muutenkin? Mies ei ole edes mikään nuori, lähes kolmekymppinen.

• Dino Rex

Et ole riittävän hyvännäköinen miehen aiempiin seurustelukumppaneihin nähden tai sitten joku muu homma heti häiritsee niin, että hän ei halua susta enempää. Tai ehkä hän ei vaan halua sitoutua ollenkaan tai ainakaan tällä hetkellä. On näitäkin.

• Ilona
        Dino Rex kirjoitti:

Et ole riittävän hyvännäköinen miehen aiempiin seurustelukumppaneihin nähden tai sitten joku muu homma heti häiritsee niin, että hän ei halua susta enempää. Tai ehkä hän ei vaan halua sitoutua ollenkaan tai ainakaan tällä hetkellä. On näitäkin.

Sitoutumista vain seksuaalisessa mielessä, niinpä. Niitä kyllä riittää....

• Dino Rex
        Ilona kirjoitti:

Sitoutumista vain seksuaalisessa mielessä, niinpä. Niitä kyllä riittää....

Eipä kyllä naisetkaan ole aina valmiita sitoutumaan. Ihan jokaisen oma asia eikä tee ihmisestä mitenkään huonompaa.

• 16+16

Voi olla ettet riittävän älykäs kumppaniksi.

• Timppa69

Omalla kohdallani kyse on tästä. Naisessa on jokin vika, niin en kelpuuta häntä parisuhteeseen, mutta seksisuhteeseen hän kelpaa. Tämä järjestely sopii joka naiselle aina aluksi, kunnes joka kerta naiset alkavat vaatimaan enemmän ja parisuhdetta, tähän ovat päättyneet pelkät seksisuhteet joka kerta.
      Tässä muutama esimerkki "vika".

-20 vuotta minua vanhempi mutta kaunis nainen. Jos hän olisi ollut edes 10 vuotta nuorempi, olisin halunnut parisuhteen hänen kanssaan.

-Eräs nainen oli liian ruma. Kroppa oli kuosissa, mutta naama ei. En vaadi paljoa, edes perusnätti naamasta kun olisi ollut, niin olisin halunnut parisuhteen.

-Naisen henki haisi järkyttävän pahalle, ei siis yhden kerran vaan aina. Siksi en suudellut häntä ja panin aina takaa päin.

• Timppa69

Tuo 69 ei ole syntymävuosi, vaan meinaa asentoa.

• kateellinen
        Timppa69 kirjoitti:

Tuo 69 ei ole syntymävuosi, vaan meinaa asentoa.

Kiitos selvennyksestä. Kaikki palstan naiset käyvät jo kuumana ja me atm:t kiehumme kateudesta: Timppa69 vie meidän naiset! Saakelin kielimies.

• Timppa69
        kateellinen kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä. Kaikki palstan naiset käyvät jo kuumana ja me atm:t kiehumme kateudesta: Timppa69 vie meidän naiset! Saakelin kielimies.

Ajattelin vain tarkennuksesi, jos joku saa käsityksen että olisin ollut seksisuhteessa 49-syntyneen naisen kanssa, mikä ei pidä paikkaansa.

• Aisuri Timppa
        Timppa69 kirjoitti:

Ajattelin vain tarkennuksesi, jos joku saa käsityksen että olisin ollut seksisuhteessa 49-syntyneen naisen kanssa, mikä ei pidä paikkaansa.

Vähän toista kaliiberia kuin meikäläinen...

• Timpan ainut poika
        Aisuri Timppa kirjoitti:

Vähän toista kaliiberia kuin meikäläinen...

Ai onks sussakin muka joku kaliiberi. :D

• Isä Timppa
        Timpan ainut poika kirjoitti:

Ai onks sussakin muka joku kaliiberi. :D

Saattaa ollakin, jos ei omaa prinssinakkiani käytetä sen mittana.

• Anonyymi

Hyi, yök. Todella kuvottavaa ja loukkaavaa kaikkia niitä naisia kohtaan joita käytit vain seksuaalisesti hyväksesi.

Etsi ihminen ketä kunnioitat ja opi arvostamaan ensin itseäsi terveellä tavalla ennenkuin edes lähestyt vastakkaista sukupuolta.

• alkup.

Ymmärrän että yhdenillanjutut ovat pelkkää seksiä, niitä on itsekin tullut nuorempana harrastettua tarpeeksi. On kivaa harrastaa seksiä ihan vain sen seksin takia mutta toivoo miehen luikkivan pakoonsa ennen aamunkoittoa. Näistä ei jää kuitenkaan käteen muuta, kuin fyysisesti tyydytetty olo. Mutta seksisuhteita en ymmärrä, silloin jos kokee sen seksikumppanin puoleensavetävänä, mikä on este vakavammalle?

Itselläni on ollut yksi seksisuhde, jossa mies oli minulle puhtaasti seksiä. Mies oli minua nuorempi, aivan erilainen ihminen kuin minä, ei erityisen puoleensa vetävä, mutta seksi toimi. En piirittänyt koskaan miestä, kunhan vaan suoraan viestiteltiin että nyt tekee mieli, silloin kuin teki. En olisi esimerkiksi voinut kuvitellakaan että olisin sellaista miestä piirittänyt kuukausitolkulla vain saadakseni hänet seksisuhteeseen, hän nyt vain sattui liikkumaan samoissa piireissä ja olemaan valmiina tarpeen tullen.

Tämä mies josta aloitusviestissäni puhuin, oli siis yrittänyt minua puoli vuotta ennen kuin edes tavattiin, olin ystävällisesti kehoittanut etsimään seksiseuraa muualta sillä itseäni ei enää seksisuhteet kiinnosta, haluan enemmän, mutta mies ei luovuttanut vaan viestittelee lähes joka päivä. Tätä en siis ymmärrä, miksi mies on niin kiinnostunut että jaksaa tuhlata noin paljon energiaa, mutta vain saadakseen seksisuhteen. Tiedän että mies saa kyllä naisia baareistakin mukaansa, mutta omien sanojensa mukaan sellaisista naisista jää vain paha maku suuhun. Jos minäkin kuitenkin kelpaan vain seksiin, niin enkö minäkin ole lopulta vain yksi "ei tarpeeksi hyvä" muiden joukossa? En ymmärrä miehiä. Naiset ovat huomattavasti suorempia näissä asioissa.

• tässä vaihtoehtoja

Mies nyt ei vaan jostakin syystä halua sinun (tai kenenkään) kanssa yhtään sen enempää. Hän haluaa vain seksiä ja hän ilmeisesti vaistoaa, että sinulta sitä voisi saada. Jos sinä nimittäin kieltäisit ehdottomasti, vaihtaisit puhelinnumeroasi ja osoittaisit kaikin tavoin, että et ole kiinnostunut miehestä millään tavoin, niin eihän hän sinua piirittäisi.

Ehkä sinun ulkonäössäsi on jotain, joka miestä kiihottaa. Se voi olla kokonaisvaikutelma tai joku yksittäinen asia.

Onko miehellä ollut edes vakavaa parisuhdetta? Jotkut miehet eivät halua ainakaan alle 40-v ikäisenä mitään vakavaa, jos he saavat helposti irtosuhteita. Voi olla, että mies on satuttanut sydämensä eikä halua laittaa sitä uudelleen alttiiksi.

Voi myös olla, että sinussa on joku vika, minkä vuoksi hän ei halua sinua tulevien lastensa äidiksi tai edes vaimoksi. Syinä voi olla esim. se, ettet halua lapsia tai ettei hän itse halua lapsia, sinussa on joku ärsyttävä luonteenpiirre, et ole tarpeeksi koulutettu, käytät liikaa päihteitä, hän ei näe että teissä olisi tarpeeksi yhteistä, arvot on erilaisia, hän ei ole sinuun ihastunut tms.

• Bobby Sands

No, enpä nyt sanoisi, että naiset ovat suorempia. Naiset ovat todella enigmaattisia, eikä niistä tiedä koskaan etukäteen, mitä ne miehestä haluaa.

Minusta sä kirjoittelet nyt tosi seksikeskeisesti. Olisit niin, kuin valmis parisuhteeseen miehen kanssa, jos mies on seksuaalisesti puoleensavetävä, mutta jos mies ei ole puoleensavetävä, niin ottaisit sen vain seksisuhteeseen...
        Aika omituista juttua. Siis eikö sulla ole omaa tahtoa ollenkaan, vai toimitko pelkän itsetunnon pönkityksen kautta kaikissa sukupuolisuhteissa(seksuaalisuus puuttuu?)?

Siis luulis nyt, että olisit miehen kanssa seksisuhteessa, jos mies on puoleensavetävä seksuaalisesti ja tosisuhteessa sitten sellaisen kanssa, jolla on vetovoiman lisäksi myös muut asiat, kuten arvot kunnossa.
        Kuvaamasi kaltaisen miehen kanssa taas luulisi, ettet olisi ollenkaan tekemisissä.

• pahaakka

Mies voi olla hyvin kilpailuhenkinen ja sinun (yllättävä) kieltäytyminen saa hänet vaan yrittämään enemmän. Tai hän vaan nauttii saalistamisesta, se on osa peliä. Mitä kauemmin joutuu jahtaamaan sitä paremmalta tuntuu kun lopulta antaudut ;)

• metsästäjä11
        pahaakka kirjoitti:

Mies voi olla hyvin kilpailuhenkinen ja sinun (yllättävä) kieltäytyminen saa hänet vaan yrittämään enemmän. Tai hän vaan nauttii saalistamisesta, se on osa peliä. Mitä kauemmin joutuu jahtaamaan sitä paremmalta tuntuu kun lopulta antaudut ;)

Näin on, siitä saa voimakkaan mielihyvän tunteen ku viimeinkin onnistuu kellistämään sänkyyn tuollaisen hankalan tapauksen. Sen jälkeen tuntee itsensä kyllä aivan voittajaksi. Ja onhan tuollainen vaikeasti kellistettävä hyvää tyttöystäväainesta. Kunhan se vaikeasti kellistettävyys ei sitten enää jatku ekan kerran jälkeen.

• Run run run

Saako sinusta kiltin kuvan? Harrastat itse seksiä lähinnä parisuhteissa? Jotkut miehet haluavat seksisuhteeseen parisuhdetyyppiä olevan naisen, koska haluavat tuntea itsensä erityiseksi. Haluavat kehuja ja rakkaudenosoituksia naiselta. Mutta eivät halua antaa itsestään kaikkea. Lisäksi saatat olla hyvännäköinen hänen mielestään. Miksi sitten ei parisuhdetta? Mies ei tunne tarpeeksi kaikesta huolimatta. Teoriassa olet sopiva, käytännössä et. Joskus tunteita ei tule tarpeeksi. Lisäksi mies voi vain olla liian epätasapainoinen normaaliin parisuhteeseen.

Älä sekaannu tuohon mieheen. Hän ajattelee vain itseään.

• paneva kaveri

Siihen on lukuisia syitä miksi mies ei halua naisesta muuta kuin seksiseuraa. Omalla kohdallani tilanne usein on se, että nainen on ihan kiva pakkaus, jonka kanssa tulee toimeen, mutta sellaisia syviä tunteita ei vaan syty jostain syystä. Jos ja kun kiva (ja riittävän hyvän näköinen, mulle riittää hieman "perustason alapuolella" oleva nainenkin ku en itekään mikään hunksi ole) tyttö herättää seksuaalisia tunteita, voi kepillä kokeilla jäätä josko naistakin pelkkä seksi kiinnostaisi. Ja kyllä mä aika usein olen naiselle vakipanoksi kelvannutkin. Tai tuo "vakipano" on väärä termi, sellaista mulla ei oo ikinä ollut, mutta friends with benefits -järjestelyjä useampikin.

• Anonyymi

Kirjoitustyyli paljastaa narsist - psykopaatin olevan kyseessä. Perustason alapuolella - viittaa todella tökeröön tyyppiin joka luokittelee naisia kuin kaupan myynnissä olevia tavaroita. Hyi helvetti mikä paska, täysi mulkku.

• sex is best

Tuo ap n kuvailema mies on just joku varattu ja tosiaan haluaa vain seksiä. minä en ole koskaan halunut seksisuhdetta mutta naiset taas ei ole halunnut parissuhdetta mun kanssa. Kerran oli seksisuhde kun luulin että nainen haluaa sitten parsiuhteen mutta ei halunnutkaan. Ei kaikki halua pelkkää seksiä mut vaikeaa on löytää sellanen joka haluaa parisuhteen. Yleensä ne parisuhteeseen haluavat miehet ei ole mitään komeita joten naiset ei sitten halua mitään.

• Bobby Sands

Eiköhän kyseessä ole jonkinsortin sadisti, joka haluaa osoittaa sulle, että sun paikkasi hänen naishierargiassaan on kynnysmattona, tai lattiarättinä. Hän haluaa näyttää sulle, että et ole riittävän hyvä hänen kanssaan parisuhteeseen, sillä hän haluaa paremman parisuhteeseen. Sä kelpaat vain hänen haaremiinsa huoraksi satojen muiden naisten joukkoon. Mutta juuri tuollaisten miesten peräänhän naiset yleensä on.
      Voi tietysti olla, että hän saattaisi ollakin sinusta hyvinkin kiinnostunut, mutta hänellä on sen verran heikko itsetunto, että täytyy esittää renttua. Hän siis arvelee, että menettää sinut heti, jos osoittaa olevansa valmis tosisuhteeseen kanssasi.

• itsetunnon kohotus

Mikäs sen parempi tapa nostaa omaa itsetuntoaan kuin ponnistaa toisen silmämunasta. Siksi pelimiehetkin niitä lihavia naisia välillä riiaa. Varmistavat sillä oman haluttavuutensa kuivan kauden aikana.

• 19+9

Minun kokemuksen mukaan monet naiset vaativat aika paljon parisuhteessa ja yhdessä asumisesta tulee vain harmia. Voi olla, että miehen näkökulmasta parisuhde tuo vain vähän lisää ja siinä joutuisi luopumaan paljosta.

• Bobby Sands

Entäs seurustelu ilman yhdessäasumista. Voiko sellainen olla nykyään enää vaihtoehto?

• helppooo
        Bobby Sands kirjoitti:

Entäs seurustelu ilman yhdessäasumista. Voiko sellainen olla nykyään enää vaihtoehto?

Mies haluaa vain seksisuhteen kun se ei halua naista pompottamaan itseään.

Naisen kanssa suhteeseen meno merkitsee miehelle aina jonkin tason pomottamista naisen taholta. Minne mennään ja mitä tehdään.

• Bobby Sands
        helppooo kirjoitti:

Mies haluaa vain seksisuhteen kun se ei halua naista pompottamaan itseään.

Naisen kanssa suhteeseen meno merkitsee miehelle aina jonkin tason pomottamista naisen taholta. Minne mennään ja mitä tehdään.

Eikö seksisuhde sitten merkitse? Jos noin on seurustelusuhteessa, niin miksei seksisuhteessakin. Eli nainen päättää, koska on seksiä ja koska ei ole...
        Sehän olisikin hieno nainen, jolta saa aina, kun haluaa. En ole vielä tavannut.

• helppooo
        Bobby Sands kirjoitti:

Eikö seksisuhde sitten merkitse? Jos noin on seurustelusuhteessa, niin miksei seksisuhteessakin. Eli nainen päättää, koska on seksiä ja koska ei ole...
        Sehän olisikin hieno nainen, jolta saa aina, kun haluaa. En ole vielä tavannut.

Ei merkitse. Panon ulkopuolinen aika on 100% miehen omaa aikaa. Ajatellaan nyt vaikka että vain seksisuhteessa tavataan pari kertaa viikossa. Aikaa menee maksimissaan alkuhöpinät, akti ja loppupulinat 2 tuntia per kerta. Viikon loput tunnit 160 tuntia on miehen omaa aikaa.

• kunnon miehiäkin on
        helppooo kirjoitti:

Ei merkitse. Panon ulkopuolinen aika on 100% miehen omaa aikaa. Ajatellaan nyt vaikka että vain seksisuhteessa tavataan pari kertaa viikossa. Aikaa menee maksimissaan alkuhöpinät, akti ja loppupulinat 2 tuntia per kerta. Viikon loput tunnit 160 tuntia on miehen omaa aikaa.

Jos mies ei halua naisesta muuta kuin sexisuhteen niin tilatkoon vaikka
        postimyynnistä tai missä niitä nyt myydään puhallettavan Barbaran.
        Eikö siinäkin ole reikä ja jos mies ei tarvitse tunteita tai henkistä yhteyttä niin
        varmaan muovinenkin riittää, ei vaadi mitään alkuhöpinöitä tai hellyyttä.
        Jos haluat elämältäsi enemmän, älä ala yksistään sexisuhteeseen (varsinkaan
        kun tuntuu ettet sitä itsekään halua). Löydät varmasti vielä miehen joka näkee
        sinussa muutakin kuin "pantavan naisen". Säilytät itsekunnioituksesi ja maineesi
        kun sanot miehelle "no thankjuu".

• aisuri timppa
        kunnon miehiäkin on kirjoitti:

Jos mies ei halua naisesta muuta kuin sexisuhteen niin tilatkoon vaikka
        postimyynnistä tai missä niitä nyt myydään puhallettavan Barbaran.
        Eikö siinäkin ole reikä ja jos mies ei tarvitse tunteita tai henkistä yhteyttä niin
        varmaan muovinenkin riittää, ei vaadi mitään alkuhöpinöitä tai hellyyttä.
        Jos haluat elämältäsi enemmän, älä ala yksistään sexisuhteeseen (varsinkaan
        kun tuntuu ettet sitä itsekään halua). Löydät varmasti vielä miehen joka näkee
        sinussa muutakin kuin "pantavan naisen". Säilytät itsekunnioituksesi ja maineesi
        kun sanot miehelle "no thankjuu".

No ongelmahan on siinä että kunnon naisia ei ole yhtään enempään. Ihan samalla tavalla ne jakaa kalleimpaansa nille seksisuhdetta haluaville vaikka eivät itse haluaisikaan suurimmaks osaks. Eikö se jo kerro paljon että helvetin moni nainen valittaa miten se on petetty ja käytetty hyväksi vaikka tietävät varsin hyin mitä suurin osa seksisuhdetta halauvista miehistä lopulta tekee vaikka vakuuttelevat muuta?

Voishan nainenki tilata dildon mutta kun se ei riitä. Koska naiset kuitenkin antaa ni sen takia nämä häntäheikit voi pitää näitä panorinkejään.

• Ei kaikki ole sellaisia. Monet miehet kyllä on pelkän seksin perään. Mutta kuten eräs toinenkin tässä ketjussa, minua ei kiinnosta pelkkä seksi himojen tyydyttämiseksi. Se on vain tyhjää. Se tuli selväksi silloin kun minulla oli se yksi lyhyt suhde. Pitää olla tunteita ja henkinen yhteys ehdottomasti. Mutta kaveripojaksi minusta on vain. Ja kun ulkonäkö on sitä mitä se on, niin en kelpaa kenellekään naiselle, vaikka miten olisin kiva.

Näillä mennään ja yksin eletään. Parisuhdemarkkinat ovat vaan liian kovaa touhua minulle. Mielummin rauhassa ja yksin, kuin itseä repimässä ja satuttamassa siinä "naistenmetsästyksessä".

• 0 - 0 = 0

Tasosi ei riitä tyttöystävksi mutta panoksi kelpaat. Miehillä on nimittäin kaksi rimaa ja se jälkimmäinen on alemmalla.

• sdgsgsdgs

Hyvin sanottu! Riippuu ihan miehestä paljonko on eroa noiden kahden riman välillä. On tässä threadissa muutama mies nähty, joilla nuo rimat ovat samalla korkeudella, mutta se on harvinaisempaa. Naisilla rimojen yhtäläinen korkeus lienee yleisempää ja joillakin tämä "tuhmempi" rima lienee jopa korkeammalla - ätmeille ei anneta, mutta jollekin ytm-ähkijälle kylläkin. Ktm:stä saa sitten hyvä miehekkeen jos ytmiä ei onnistuta kesyttämään.

• uuhgfccvhjkkjhhgfcbj

Tuolla laillahan se on aina ollut, miehet ovat kaveeranneet keskenään ja naisia käytetty kun ja mihin on ollut tarvetta.
      Ennen oli selkeät roolit mutta nykyään pitäisi kaikkien olla kavereita.

• Vaikea sanoa näillä tiedoilla...

Ei se seksisuhdekaan toisaalta huono alku välttämättä olisi, jos se seksi olisi hyvää ja molempia miellyttävää. Ei siis mikään panosuhde.

Ihmiset voi lähentyä toisiaan monella tavoin. Toisille ihokontskti toimii paremmin kuin jokin keskusteluun ja henkisesti lähestymisen tavoin...

Joillekin voi jokin keskustelu olla liian intiimiä, kun taas toisille fyysisyys.. mutta mikä se oikea tapa on lähestyä kenellekin?

• Anonyymi

Useita syitä. Mies on rikkinäinen/traumatisoitunut. Ei esim. Luota naisiin (vanhemmat eronneet ja oma äiti esim. Pettynyt isäänsä), petetty seurustelusuhteessa. Ja sen takia etsii lohtua kipuunsa vain seksillä. Ei uskalla antautua läheiseen suhteensa (paljastaa hänen traumat ja kivut eikä niitä uskalleta näyttää toiselle jos pelkää, että tulee hylätyksi sen takia.) tai sitten mies on seksiaddikti, taustalla silti samat juurisyyt eli lääkitsee seksillä sielunkipujaan. Sydän etsii lohdutusta seksistä. Tai sitten mies on varattu. Asiaan vaikuttaa kans seksuaalinen vallankumous 70-luvulla, josta lähtien ”vapaa seksi” ehkäisyvälineiden kanssa on ”normaali” asia länsimaissa. Seksi on alunperinkin luotu kuulumaan avioliittoon, jossa se on liima (Jumalan lisäksi) suhteessa ja myös palvontaa miehen ja naisen välillä. Kuvaus ihmisen ja Jumalan rakkaussuhteesta. Jumala on rakastava isä ja lähetti poikansa Jeesuksen maan päälle 100% ihmisenä ja 100% Jumalana elämään ilman jumalallisia ominaisuuksiaan ihmisenä Pyhän Hengen (Jumalan henki ja kolmas persoonallisuus, silti on 1 Jumala) voimassa synnittömän elämän, jotta hän olisi täydellinen syntiuhri, uhrilahja ja ristin kuolemallaan verellään hän otti kaikki meidän synnit päällensä, syntiluontomme (ja lahjoitimme meille hänen luontonsa, vanhurskautensa, jotta olisimme pyhiä eikä enää syntisiä. Meidän asema ja identiteetti on pyhä, jumalan lapsi ja rakastettu sekä uusi luomus) sitten 3. Päivänä hän nousi ylös kuolleista ja nousi ylös taivaaseen isän oikealle puolelle ja lahjoitti helluntipäivänä Pyhän Hengen, sinä päivänä seurakunta syntyi. Jos uskot tähän sydämessäsi ja suullasi tunnustat että Jeesus on Herra - Jeesus tulee asumaan Pyhän Henkensä kautta sydämeesi (siihen tyhjään kohtaan, jota yrität täyttä koko ajan maailman asioilla, rahalla, kunnialla, asemalla, päihteillä, seksillä, mutta ne asiat eivät tyydytä sinua vaan rikkovat sinua synti rikkoo ihmisiä ja on yksinkertaisesti vain asia joka on oikean identiteettimme alapuolella.) jos otit Jeesuksen vastaan sydämeesi niin tervetuloa Jumalan perheeseen! Suosittelen ottamaan yhteyttä elävään seurakuntaan, jossa uskotaan Jumalan Sanaan Raamattuun sekä annetaan Pyhän Hengen liikkua. Jätän sinut nyt Pyhän Hengen opetettavaksi. Voit kuunnella Jumalan ääntä ja irtisanoutua liitoista vihollisen kanssa (esim. Irtisanoudun okkultismista Jeesuksen nimessä. Ja ajat henget ulos mut tuli elämääsi sit kautta) okkultismin henki estää kuulemasta Jumalan äänet joten se kannattaa kyllä ajaa pois. Jos olet edes lukenut joskus horoskooppeja joka on okkultismia niin olet ollut kosketuksissa sen kanssa. Suosittelisin sinua etsimään Jumalaa eikä pohtimaan miksi ihmiset tekevät syntiä. Jumala antaa sinulle sitten puolison kenen kanssa voit olla hyvässä suhteessa. Ihmiset tekevät syntiä koska ovat luonteeltaan syntisiä ennen uskoontuloaan ja uskovatkin voi tehdä syntiä jos kuuntele evihollisem valheita ja on pikkulapsi uskossa tai luulee olevansa vieläkin syntinen (luterilainen oppi.) t. jumalan lapsi rakastettu, jonka Jumala pelasti ja vapautti pimeydestä. Entinen seksiaddikti ja traumatisoitu päihteiden käyttäjä joka oli täynnä vihaa ja pelkoa.

Jumalan rakkaus ajaa kaiken pelon ulos nykyään en pelkää ja en koe tarvita tuomita asioita. En haku partnerinsa sen hengen kanssa

• Anonyymi

Alku oli jo lupaavaa tekstiä mutta sitten muuttui, valitettavasti.

• Törmäävätkö jotkut sisaret sisaret jostakin syystä vain sellaisiin miehiin, jotka tavoittelevat vain seksisuhdetta? Kyllä sellaisiakin miehiä on, kuten on sisariakin, mutta valtaosa kummastakin sukupuolesta etsii pysyväiskumppania ja kokonaisliittoa.

Jos tapaa vain seksiä haluavia, se on kyllä ihan o.k., mutta tekee aivan vääriä päätelmiä umpivinon otoksen ja kuulopuheitten perusteella. Valtaosa miehistä toivoo ihan oikeata vaimoa. 🌹👀

• Anonyymi

Suurinpiirtein samoista syistä, joiden vuoksi monet naisetkin haluaa pelkän seksisuhteen miehen kanssa.

- Sheena

• Anonyymi

Jos haluaa lasin maitoa kannattaako ostaa koko lehmää?

• Anonyymi

Koska Uusimaa meni kastroimaan itsensä,

1. https://yle.fi/a/74-20080206
      2. https://www.partisaani.com/news/homeland/2023/01/31/suomalaisten-syntyvyys-jatkaa-rajua-laskuaan-ennatysvahan-syntyneita-vuonna-2022/

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      157
      2023
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      170
      1697
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      980
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      964
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe