Missä olette töissä?

Utelias

Missä olette töissä?
Vastaako työ koulutustanne?
Saitteko paikan suhteilla vai ihan itse, ilman suhteita?

6

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertojantarina

Ohjelmistoja kehittämässä.
      No yliopisto-opintojen vastaavuudesta mihinkään muuhun kuin lääkärin uraan, voi olla monta mieltä - mutta mielestäni vastaa kohtalaisesti.
      Nykyinen työpaikka tuli ihan hakemalla. Vain yksi otettiin ja se yksi olin minä.

• höpläädidää

- IT tuessa
      - tähän mitään kouluja tarvi
      - jaksoin naputella hakemuksen niin sain paikan

• Lennu

Eräässä perintätoimistossa perintäkäsittelijänä.
      Sain paikan saman konsernin rahoituspuolelle koulun työharjottelun kautta n. 4 vuotta sitten. Kun siellä loppui työt, niin siiirryin tänne perinnän puolelle.
      Eli työ vastaa koulutusta ja periaatteessa rahoituspuolelta solmituilla suhteilla sain tämän paikan.

• Jeaaaa

Olen ravintolatyöntekijä. Valmistunut muotoilijaksi joten ei vastaa koulutusta. Oman alan paikkoja ei juuri ole auki, yrittäjäksi pitäisi alkaa, en aio. Työpaikan sain hakemalla vaan, ilman suhteita. Katselen kuitenkin koko ajan muita hommia jotka edes vähä liittyisi omaan koulutukseen.

• Anonyymi

Ei minulla ole töitä ja olen vitosella haluaisin auttaa isoveljeä kesätöissä mutta ei anna

• Anonyymi

Laitoshuoltajan töitä,vuokratyö. Ei vastaa koulutuksiani. Aiemman työpaikan kautta suhteella osittain,osittain siksi kun osaan siivota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      264
      3231
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      77
      1295
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      933
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      931
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      772
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39