Missä olette töissä?
Vastaako työ koulutustanne?
Saitteko paikan suhteilla vai ihan itse, ilman suhteita?
Missä olette töissä?
6
585
Vastaukset
- kertojantarina
Ohjelmistoja kehittämässä.
No yliopisto-opintojen vastaavuudesta mihinkään muuhun kuin lääkärin uraan, voi olla monta mieltä - mutta mielestäni vastaa kohtalaisesti.
Nykyinen työpaikka tuli ihan hakemalla. Vain yksi otettiin ja se yksi olin minä. - höpläädidää
- IT tuessa
- tähän mitään kouluja tarvi
- jaksoin naputella hakemuksen niin sain paikan - Lennu
Eräässä perintätoimistossa perintäkäsittelijänä.
Sain paikan saman konsernin rahoituspuolelle koulun työharjottelun kautta n. 4 vuotta sitten. Kun siellä loppui työt, niin siiirryin tänne perinnän puolelle.
Eli työ vastaa koulutusta ja periaatteessa rahoituspuolelta solmituilla suhteilla sain tämän paikan.- Jeaaaa
Olen ravintolatyöntekijä. Valmistunut muotoilijaksi joten ei vastaa koulutusta. Oman alan paikkoja ei juuri ole auki, yrittäjäksi pitäisi alkaa, en aio. Työpaikan sain hakemalla vaan, ilman suhteita. Katselen kuitenkin koko ajan muita hommia jotka edes vähä liittyisi omaan koulutukseen.
- Anonyymi
Ei minulla ole töitä ja olen vitosella haluaisin auttaa isoveljeä kesätöissä mutta ei anna
- Anonyymi
Laitoshuoltajan töitä,vuokratyö. Ei vastaa koulutuksiani. Aiemman työpaikan kautta suhteella osittain,osittain siksi kun osaan siivota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464