Haemme myynti neuvottelijoita Filippiineille tyo paikka sijaitsee Digos Cityssa Davao del Sur Mindanaoun saarella ( Ei taifuuni riski aluetta vuoret suojaavat lahtea missa sijaitsemme http://www.worldandcitymaps.com/asia/philippines/province-of-davao-del-sur/digos/
Voit valita mita myyt useammasta tuotteesta mika tuntuu mieleiselta palkan maksu tapahtuu normaalisti kerran kuukaudessa ja keski palkka on noin 1900 euroa.
Asumis kulut ovat noin 120 e kuukaudessa ja ruoka paalle.
Valittavanasi heti joko yksio tai pariskunnille kolmio asunnoissa yhtion internet yhteys.
Tyosuhde etuna meilla on esimerkiksi hieroja koko paivaisesti toissa
tyota teemme maanantaista torstaihin ja paasaantoisesti perjantait ovat vapaat
6kk Tyo suhteen jalkeen maksamme lentolippusi takaisin
Vaikka pidamme hauskaa toissa on kyseessa tyo paikka eli tyoaikana teemme aktiivisesti toita.
voi tutustua ja laittaa hakemuksen suoraan kotisivujemme kautta www.digostyo.nettisivu.org
Myyntineuvottelija Dg 7 Inc
DG 7
4
106
Vastaukset
- Kiinnsotunut
Maksetaanko pohjapalkkaa???
- DG 7
Ei emme maksa pohjapalkkaa vaan takuu ansiota 700 euro kuukaudessa
- Hui Hai
Onpa taas kerran uskottavan oloinen työpaikkatarjous.... NOT
- jtyjtrjtr
hahaha, ihan ku tuon ilmoituksen olisi kirjoittanut 7 vuotias poika. Kipasin kattomassa nettisivut ja sama juttu. Mistä näitä löytää, opettelis ensiksi äidinkielen enne ku alkaa myymää mitää :D Kirjoitusvirheitä on enemmän kun liikaa, todella uskottava hakemus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647