Kertoo ken tietää :)
Nykypäivän vaatimukset hyvälle karaokevetäjälle?
12
216
Vastaukset
- karaokekaravaanari
- Asiallinen ulkoasu. = Pukeutuminen ja siistit hiukset yms.
- Täsmällinen. Alkaa sovittuun aikaan.
- Ei laula muuta, kuin laitteistonsa virittämiseen tarvittavan biisin.
- Ei suosi kavereitaan, vaan pitää vuorojärjestyksen aisoissa.
- Ottaa uudet laulajat "väleihin" eikä jonon hännille.
_ Tämä uusien laulajien ottaminen listoille edellyttää käymään ostoksilla! Koska karaoke on myynnin edistämistä, eikä sitä, että näyttää taviksille, kuinka hyvä laulaja hänn on.
- Ei höpötä turhia väliin vaan , mikäli on runsaasti laulajia, yrittää saada kaikki halukkaat mukaaan.
- Ja ei häippäse röökille-kaffeelle, kun laulaja tarvitseisi vähän apuja biisissä.
- Muistaa kiittää laulajaa, olipa se kuinka "hyvä" tahansa ja ilmoittelee hyvissä ajoin seuraavien laulajien vuorot, mikäli niitä ei näy tlkassa.
- Ei yritä olla paikan kunkku, vaan asiakaspalvelija. Tietysti järjestys ja kuri pitää pitää!
- Ei kaljalaseja eikä muitakaan juomia laulajalla mukana.- Ramses III
Karaokekanavaanarille: Kiitos hämmästyttävän fiksusta ja asiallisesta mielipiteestä. Olen samaa mieltä.
- heti,heti10
Ei tupakka eikä muitakaan taukoja,heti uusilaulaja kun edellinen lopettaa.
- Turum Poik
Sellainen on huono vetäjä joka on esim Baltic Princesillä, vanha lehmä joka istuu kokoajan, ei puhu, turhia, ei tanssi, ei laula, ei vitsaile, vaan kuuluttaa seuraavan sisään ja panee kappaleen soimaan...
Toinen ääripää on Grace, siellä viihdetiimi Tatu, Matti ja Hannu vetää homman ihan läskiksi, aivan liikaa itse mukana showssa, ja kokoajan pelleilyä ja esittämistä...
Joku tolle välille osuva voisi olla aika kiva :) - Ihan kuka vaan
Ihan kuka tahansa vetäjä on hyvä joka jaksaa teitä vähä- älysiä väärinlaulajia palvella sen viisi tuntia illassa.
- Joulurauhaa
Vastavuoroisesti voitais kysyä, kuka on hyvä asiakas, tuskin kaltaisesi "älykkö", joka osaa vain haukkua ja sikailla baareissa, joulu on tulossa, miten mahtanee sioille käydä?
- Joku tahansa
Vastavuoroisesti kysyn, että oletko koskaan ollut karaoke- juontajana? minä olen. Kokeile, niin näet onko kivaa ;)
- Joulurauhaa
Kiitos kysymästä, olen ollut karaoke-juontajana ja tiedän mitä se on, jos ei tykkää, niin on väärällä alalla. Jokaisessa työssä on hyvät ja huonot puolensa. Edelleenkään en halua, että täällä parjataan jatkuvasti karaokelaulajia.
- Ei varmaankaan
ole kivaa, jos ei ymmärrä että sinut on palkattu sinne palvelemaan ja viihdyttämään asiakkaita, ei päinvastoin, eikä olemaan paikan kingi.
- Ihan kuka tahansa
Ei varmaankaan kirjoitti:
ole kivaa, jos ei ymmärrä että sinut on palkattu sinne palvelemaan ja viihdyttämään asiakkaita, ei päinvastoin, eikä olemaan paikan kingi.
Älkää viitsikö, kun ette oikeasti tiedä mistään mitään. Tiedättekö minkälaisia asiakkaat ovat puolen yön jälkeen, kun rähisevät humalassa vuoroista. Listassa toista tunnin jonot, osa kusella ja paskalla ja osa täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle, että " Mihnä helevetihnä se minun kappale on"- Kappale, jota ei ole edes humalatilalta muistettu tilata.
Kyllä se on niin, että kun näiden saatanoiden kanssa ei normi kohtelias käytös riitä. Tuollaiset keski- ikäiset akat ovat ihan pahimpia. Haukkuvat huorat vielä melko kuuluvasti, jos ei mene asiat mielen mukaan.
Kesällä vedin yhtä ääliötä polttimoon, kun tuli keikan jälkeen pihalla urputtamaan. Loppui suunsoitto ja paskanjauhanta. Samaa keittoa on luvassa jatkossakin. - Lähes kuka tahansa
Ihan kuka tahansa kirjoitti:
Älkää viitsikö, kun ette oikeasti tiedä mistään mitään. Tiedättekö minkälaisia asiakkaat ovat puolen yön jälkeen, kun rähisevät humalassa vuoroista. Listassa toista tunnin jonot, osa kusella ja paskalla ja osa täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle, että " Mihnä helevetihnä se minun kappale on"- Kappale, jota ei ole edes humalatilalta muistettu tilata.
Kyllä se on niin, että kun näiden saatanoiden kanssa ei normi kohtelias käytös riitä. Tuollaiset keski- ikäiset akat ovat ihan pahimpia. Haukkuvat huorat vielä melko kuuluvasti, jos ei mene asiat mielen mukaan.
Kesällä vedin yhtä ääliötä polttimoon, kun tuli keikan jälkeen pihalla urputtamaan. Loppui suunsoitto ja paskanjauhanta. Samaa keittoa on luvassa jatkossakin.ymmärtää, ettei se ole muiden laulajien vika, jos osa on täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle. joku muu on siitä vastuussa.
Minustakin olisi paljon mukavampi käydä lauleskelemassa, jos baarissa pidettäisiin edes jonkinlaista järjestystä, ja pantaisiin känniääliöt pihalle, eikä tarjoiltaisi siihen asti, kunhan maksamaan pystyy.
Kun se kuitenkin on jopa laitontakin. - Karaoketar
Lähes kuka tahansa kirjoitti:
ymmärtää, ettei se ole muiden laulajien vika, jos osa on täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle. joku muu on siitä vastuussa.
Minustakin olisi paljon mukavampi käydä lauleskelemassa, jos baarissa pidettäisiin edes jonkinlaista järjestystä, ja pantaisiin känniääliöt pihalle, eikä tarjoiltaisi siihen asti, kunhan maksamaan pystyy.
Kun se kuitenkin on jopa laitontakin.No nyt puhut asiaa, että se on ravintolan vika, joka myy alkoholia liian kännisille, eikä pidä järjestystä yllä, ei se kuulu karaokevetäjälle.
Sitä olen aina sanonut että turha täällä on aina haukkua karaokelaulajia, kuten on turha haukkua karaokevetäjiäkään, sillä noin kännisiä juoppoja en lue karaokelaulajiksi lainkaan, eiväthän he laula, vaan örisevät. Jos olet vetämässä karaokea tuollaisessa "juottolassa", niin ymmärrän kantasi, mutta ravintoloissa, missä on hyvät järjestysmiehet ja fiksut tarjoilijat ja tietysti osaava omistaja, niin karaoke toimii hienosti viihdyttävänä asiana.
Tiedän minkälaisia juopot rähisijät ovat, mielestäni siinä vaiheessa karaokevetäjä voisi ilmoittaa, että karaoke loppuu, jos järjestystä ei saada. Järjestysmiehet ovat sitä varten. Olen ollut sellaisissa paikoissa laulamassa, jossa tuollaiset ohjattiin ulos ja näin ilta pelastettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019