Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nykypäivän vaatimukset hyvälle karaokevetäjälle?

bfmd

Kertoo ken tietää :)

12

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karaokekaravaanari

      - Asiallinen ulkoasu. = Pukeutuminen ja siistit hiukset yms.
      - Täsmällinen. Alkaa sovittuun aikaan.
      - Ei laula muuta, kuin laitteistonsa virittämiseen tarvittavan biisin.
      - Ei suosi kavereitaan, vaan pitää vuorojärjestyksen aisoissa.
      - Ottaa uudet laulajat "väleihin" eikä jonon hännille.
      _ Tämä uusien laulajien ottaminen listoille edellyttää käymään ostoksilla! Koska karaoke on myynnin edistämistä, eikä sitä, että näyttää taviksille, kuinka hyvä laulaja hänn on.
      - Ei höpötä turhia väliin vaan , mikäli on runsaasti laulajia, yrittää saada kaikki halukkaat mukaaan.
      - Ja ei häippäse röökille-kaffeelle, kun laulaja tarvitseisi vähän apuja biisissä.
      - Muistaa kiittää laulajaa, olipa se kuinka "hyvä" tahansa ja ilmoittelee hyvissä ajoin seuraavien laulajien vuorot, mikäli niitä ei näy tlkassa.
      - Ei yritä olla paikan kunkku, vaan asiakaspalvelija. Tietysti järjestys ja kuri pitää pitää!
      - Ei kaljalaseja eikä muitakaan juomia laulajalla mukana.

      • Ramses III

        Karaokekanavaanarille: Kiitos hämmästyttävän fiksusta ja asiallisesta mielipiteestä. Olen samaa mieltä.


      • heti,heti10

        Ei tupakka eikä muitakaan taukoja,heti uusilaulaja kun edellinen lopettaa.


    • Turum Poik

      Sellainen on huono vetäjä joka on esim Baltic Princesillä, vanha lehmä joka istuu kokoajan, ei puhu, turhia, ei tanssi, ei laula, ei vitsaile, vaan kuuluttaa seuraavan sisään ja panee kappaleen soimaan...

      Toinen ääripää on Grace, siellä viihdetiimi Tatu, Matti ja Hannu vetää homman ihan läskiksi, aivan liikaa itse mukana showssa, ja kokoajan pelleilyä ja esittämistä...

      Joku tolle välille osuva voisi olla aika kiva :)

    • Ihan kuka vaan

      Ihan kuka tahansa vetäjä on hyvä joka jaksaa teitä vähä- älysiä väärinlaulajia palvella sen viisi tuntia illassa.

      • Joulurauhaa

        Vastavuoroisesti voitais kysyä, kuka on hyvä asiakas, tuskin kaltaisesi "älykkö", joka osaa vain haukkua ja sikailla baareissa, joulu on tulossa, miten mahtanee sioille käydä?


    • Joku tahansa

      Vastavuoroisesti kysyn, että oletko koskaan ollut karaoke- juontajana? minä olen. Kokeile, niin näet onko kivaa ;)

      • Joulurauhaa

        Kiitos kysymästä, olen ollut karaoke-juontajana ja tiedän mitä se on, jos ei tykkää, niin on väärällä alalla. Jokaisessa työssä on hyvät ja huonot puolensa. Edelleenkään en halua, että täällä parjataan jatkuvasti karaokelaulajia.


      • Ei varmaankaan

        ole kivaa, jos ei ymmärrä että sinut on palkattu sinne palvelemaan ja viihdyttämään asiakkaita, ei päinvastoin, eikä olemaan paikan kingi.


      • Ihan kuka tahansa
        Ei varmaankaan kirjoitti:

        ole kivaa, jos ei ymmärrä että sinut on palkattu sinne palvelemaan ja viihdyttämään asiakkaita, ei päinvastoin, eikä olemaan paikan kingi.

        Älkää viitsikö, kun ette oikeasti tiedä mistään mitään. Tiedättekö minkälaisia asiakkaat ovat puolen yön jälkeen, kun rähisevät humalassa vuoroista. Listassa toista tunnin jonot, osa kusella ja paskalla ja osa täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle, että " Mihnä helevetihnä se minun kappale on"- Kappale, jota ei ole edes humalatilalta muistettu tilata.

        Kyllä se on niin, että kun näiden saatanoiden kanssa ei normi kohtelias käytös riitä. Tuollaiset keski- ikäiset akat ovat ihan pahimpia. Haukkuvat huorat vielä melko kuuluvasti, jos ei mene asiat mielen mukaan.

        Kesällä vedin yhtä ääliötä polttimoon, kun tuli keikan jälkeen pihalla urputtamaan. Loppui suunsoitto ja paskanjauhanta. Samaa keittoa on luvassa jatkossakin.


      • Lähes kuka tahansa
        Ihan kuka tahansa kirjoitti:

        Älkää viitsikö, kun ette oikeasti tiedä mistään mitään. Tiedättekö minkälaisia asiakkaat ovat puolen yön jälkeen, kun rähisevät humalassa vuoroista. Listassa toista tunnin jonot, osa kusella ja paskalla ja osa täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle, että " Mihnä helevetihnä se minun kappale on"- Kappale, jota ei ole edes humalatilalta muistettu tilata.

        Kyllä se on niin, että kun näiden saatanoiden kanssa ei normi kohtelias käytös riitä. Tuollaiset keski- ikäiset akat ovat ihan pahimpia. Haukkuvat huorat vielä melko kuuluvasti, jos ei mene asiat mielen mukaan.

        Kesällä vedin yhtä ääliötä polttimoon, kun tuli keikan jälkeen pihalla urputtamaan. Loppui suunsoitto ja paskanjauhanta. Samaa keittoa on luvassa jatkossakin.

        ymmärtää, ettei se ole muiden laulajien vika, jos osa on täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle. joku muu on siitä vastuussa.
        Minustakin olisi paljon mukavampi käydä lauleskelemassa, jos baarissa pidettäisiin edes jonkinlaista järjestystä, ja pantaisiin känniääliöt pihalle, eikä tarjoiltaisi siihen asti, kunhan maksamaan pystyy.
        Kun se kuitenkin on jopa laitontakin.


      • Karaoketar
        Lähes kuka tahansa kirjoitti:

        ymmärtää, ettei se ole muiden laulajien vika, jos osa on täysin tiedotonna kännissä vittuilemassa juontajalle. joku muu on siitä vastuussa.
        Minustakin olisi paljon mukavampi käydä lauleskelemassa, jos baarissa pidettäisiin edes jonkinlaista järjestystä, ja pantaisiin känniääliöt pihalle, eikä tarjoiltaisi siihen asti, kunhan maksamaan pystyy.
        Kun se kuitenkin on jopa laitontakin.

        No nyt puhut asiaa, että se on ravintolan vika, joka myy alkoholia liian kännisille, eikä pidä järjestystä yllä, ei se kuulu karaokevetäjälle.
        Sitä olen aina sanonut että turha täällä on aina haukkua karaokelaulajia, kuten on turha haukkua karaokevetäjiäkään, sillä noin kännisiä juoppoja en lue karaokelaulajiksi lainkaan, eiväthän he laula, vaan örisevät. Jos olet vetämässä karaokea tuollaisessa "juottolassa", niin ymmärrän kantasi, mutta ravintoloissa, missä on hyvät järjestysmiehet ja fiksut tarjoilijat ja tietysti osaava omistaja, niin karaoke toimii hienosti viihdyttävänä asiana.
        Tiedän minkälaisia juopot rähisijät ovat, mielestäni siinä vaiheessa karaokevetäjä voisi ilmoittaa, että karaoke loppuu, jos järjestystä ei saada. Järjestysmiehet ovat sitä varten. Olen ollut sellaisissa paikoissa laulamassa, jossa tuollaiset ohjattiin ulos ja näin ilta pelastettiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe