Naisen pituudesta ja painosta

utelias nainen

Mies, mikä on naisen minimi-pituus, jonka hyväksyt kumppanillesi?
Entä maximi-pituus?

Mikä on minimipaino?Maximipaino?

Entä pituuden suhde painoon: olen 168 cm, jos olisin kumppanisi, mikä olisi minimipainoni, maximipainoni? Olenko mielestäsi pitkä tai lyhyt tai ok-mittainen?

58

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kompakymysys

Erittäin henk.koht. kysymys, mutta itse pitäisin tuota 130cm rajana ja max 5 cm omaan pituuteeni eli min-max, 130-180cm.
      Painosta on vaikea sanoa, mutta n. 40-85kg, noilla minun min-max pituuksilla.
      Pituuksilta olet ok, paino voisi olla n. 45-68kg

• ap.

Eli olet 175? Varmistan vain että tarkoitit 5 cm, etkä -5 cm. :)

Kiitos vastauksestasi.

• ihmettelijäinen

168/45 ok? Aika sirorakenteinen saa olla että tuo näyttäisi hyvältä mutta varmaan mahdollista... kyllä aika huolestuttavissa rajoissa mentäisiin.

• mielenkiintoista.

168 cm ja 45 kg = 15,9 eli sairaalloinen alipaino. Ei siis alipainoinen, vain sairaalloisen alipainoinen.

• mies32
        mielenkiintoista. kirjoitti:

168 cm ja 45 kg = 15,9 eli sairaalloinen alipaino. Ei siis alipainoinen, vain sairaalloisen alipainoinen.

Bmi ei edelleenkään ole henkilökohtainen sairausmittari.

Tässä tuon mittainen tyttö, eikä näytä sairaalta, ei edes rasvattomalta, vaan kylkiluutkin piilossa:

http://khersonrent.com/profile.php?rom=131724

Oma vastaukseni ihannepainoon n.50-65kg. Mutta miksi tätä pitää kysyä täältä?

• eri maku..
        mies32 kirjoitti:

Tässä tuon mittainen tyttö, eikä näytä sairaalta, ei edes rasvattomalta, vaan kylkiluutkin piilossa:

Piti linkittää juuri tuo kuva ja kysyä, onko tuo muka kaunista.

• ap.
        mies32 kirjoitti:

Kysyin siksi, koska haluan saada vähän osviittaa, olenko mahdollisesti ok-painoinen keskimäärin. En viitsi tehdä gallup-kyselyä tuolla kaupungilla ;) Eli onko tarvetta miettiä painoasioita itseni kannalta.

kiitos vastauksestasi :)

• hmm...
        mies32 kirjoitti:

Jos tuo tyttö olisi sivuttain, hän näyttäisi tältä : II Eli niin lauta, kuin aikuinen nainen voi olla. Naisella ei tuon vähempää rasvaa voi juuri olla, jos ei ole kehonrakentaja.

• ap.
        mies32 kirjoitti:

Minun pituuteeni tuo on siis ihannepaino? Piti vielä varmistaa.

Entä, mikä on max pituus ja min. pituus naisella, jonka haluat kumppaniksi?
        Entä max ja min. paino?

• atm.
        mies32 kirjoitti:

Tuo venäläinen ei jaksais juosta kun puol kilsaa. Ei tuollaisella naisella ole lihaksia edes joten huono kunto tolla on. Naisen pitää jaksaa juosta 5 km 25-30 minsaan tai alle niin sitten voi sanoo et on kohtalainen hyvä kunto. Jotkut tosin on pieni kokoisia luonnostaan mutta semmonen 60-68 kg naine on sopiva.

• mies32
        eri maku.. kirjoitti:

Piti linkittää juuri tuo kuva ja kysyä, onko tuo muka kaunista.

No se on makuasia, eikä tuo nainen varmaan kurveja saisi lihottamalla ja naiselle lihasmassan merkittävä lisääminen vaatii kovasti töitä. Tuo nainen siis on luonnollisesti ja terveenä juuri tuollainen. Hänelle tuo saattaa olla kaunein painonsa, ainakin ellei ala bodaamaan, mitä nyt ei voi vaatia.

• mies32
        atm. kirjoitti:

Tuo venäläinen ei jaksais juosta kun puol kilsaa. Ei tuollaisella naisella ole lihaksia edes joten huono kunto tolla on. Naisen pitää jaksaa juosta 5 km 25-30 minsaan tai alle niin sitten voi sanoo et on kohtalainen hyvä kunto. Jotkut tosin on pieni kokoisia luonnostaan mutta semmonen 60-68 kg naine on sopiva.

Minä puolustan naistani, joten hänen ei tarvitse juosta. Veikkaan kuitenkin, että tuo jaksaa juosta pidempään kuin 95% yli 60-kiloisista. Myös ammattijuoksijattaret ovat alle 50kg.

• eri maku..
        mies32 kirjoitti:

No se on makuasia, eikä tuo nainen varmaan kurveja saisi lihottamalla ja naiselle lihasmassan merkittävä lisääminen vaatii kovasti töitä. Tuo nainen siis on luonnollisesti ja terveenä juuri tuollainen. Hänelle tuo saattaa olla kaunein painonsa, ainakin ellei ala bodaamaan, mitä nyt ei voi vaatia.

Totta kai nainen saisi tissit ja perseen, jos lihoaisi vaikka 5kg. Mitä ihmettä tarkoitat?

• mies32
        ap. kirjoitti:

Minun pituuteeni tuo on siis ihannepaino? Piti vielä varmistaa.

Entä, mikä on max pituus ja min. pituus naisella, jonka haluat kumppaniksi?
        Entä max ja min. paino?

Niin, sinulle.
        Kun nyt intät noita niin ehkä 158-180cm ja 40-75kg. Eivätkä nämä niin ehdottomia. Optimi olisi ehkä 165-173 ja 50-62kg.

• mies32
        hmm... kirjoitti:

Jos tuo tyttö olisi sivuttain, hän näyttäisi tältä : II Eli niin lauta, kuin aikuinen nainen voi olla. Naisella ei tuon vähempää rasvaa voi juuri olla, jos ei ole kehonrakentaja.

Ei näytä menevän perille, että jos kylkiluut eivät törötä, niin ei ole niin rasvaton kuin voisi olla. Eli tuo on aivan terveissä rasvoissa, eikä vatsaröllykän kasvattaminen tekisi hänestä yhtään terveempää eikä viehättävämpää.

• mies32
        ap. kirjoitti:

Kysyin siksi, koska haluan saada vähän osviittaa, olenko mahdollisesti ok-painoinen keskimäärin. En viitsi tehdä gallup-kyselyä tuolla kaupungilla ;) Eli onko tarvetta miettiä painoasioita itseni kannalta.

kiitos vastauksestasi :)

Eikö sitä nyt muutenkin saa palautteena tai mediasta? No hyvä jos auttoi.

• mies32
        eri maku.. kirjoitti:

Totta kai nainen saisi tissit ja perseen, jos lihoaisi vaikka 5kg. Mitä ihmettä tarkoitat?

Oletpa onnekas jos voit itse päättää minne läskisi kertyvät.

• eri maku..
        mies32 kirjoitti:

Oletpa onnekas jos voit itse päättää minne läskisi kertyvät.

Naisilla on yleensä naishormonia, joka vaikuttaa siten että rinnat ja perse alkavat muodostua, kun painoa on normaalimitoissa.

• hmm..
        mies32 kirjoitti:

Ei näytä menevän perille, että jos kylkiluut eivät törötä, niin ei ole niin rasvaton kuin voisi olla. Eli tuo on aivan terveissä rasvoissa, eikä vatsaröllykän kasvattaminen tekisi hänestä yhtään terveempää eikä viehättävämpää.

Ensinnäkin kylkiluut tuolla vähän törröttävät (oik.) , mutta ei pahasti. Miksi hänelle vatsaröllykkä ensimmäisenä kasvaisi? Ei hän ole mies.

• ap.
        mies32 kirjoitti:

Eikö sitä nyt muutenkin saa palautteena tai mediasta? No hyvä jos auttoi.

Eikö tämä ole media? :) Ajattelin kuulla tuntemattomien tavis-ihmisten mielipiteitä. Eihän vastaantulijat yleensä ääneen tällaisia kommentoi. Anonyymit kommentit netissä voivat olla luotettavampia, kun ei ole sensuuria.

• mies32
        eri maku.. kirjoitti:

Naisilla on yleensä naishormonia, joka vaikuttaa siten että rinnat ja perse alkavat muodostua, kun painoa on normaalimitoissa.

Ja koska tuolla on ihan terve rasvaprosentti ja kapea lantio, niin mitä ilmeisimmin hänestä ei lihottamalla kurvikasta tule. Joo, varmaan tisseihin ja perseeseenkin rasvaa menee, mutta todennäköisesti kaikkialle muuallekin ja lopputuloksena tasapaksu rasvapötkylä, jolla paikat roikkuvat ja on selluliittia. En ainakaan itse tuona naisena viitsisi tietentahtoen lihottaa, kun tulos on epävarma, lihominen ei välttämättä pysähdy.halutessa, takaisin laihtuminen ei välttämättä onnistu ja eiköhän hänkin iän myötä jokusen kilon saa ihan iitsestään.
        Toki jos nyt on jollain dieetillä, niin sen saisi kyllä lopettaa ja ottaa ne muutamat kilot jos ovat tullakseen.

Jännä muuten mikä on reaktio aivan terveeseen hoikkaan tyttöön. Nyt pitäisi olla miesten mieliksi tissejä kasvattamassa, mutta läskiltä ei saa vaatia laihduttamista.

• mies32
        hmm.. kirjoitti:

Ensinnäkin kylkiluut tuolla vähän törröttävät (oik.) , mutta ei pahasti. Miksi hänelle vatsaröllykkä ensimmäisenä kasvaisi? Ei hän ole mies.

Tuon verran "törröttävät" omanikin ja bmi on sen 26. Kylkiluiden kuuluukin näkyä (niin kuin tuolla), törrötys on aivan eri asia, mitä löydät anorektikoiden kuvista tai Auschwitzistä.
        http://www.smart-teenagers.com/teen-eating-disorders.html

Jos naisilla aina menisi rasva kurveihin, niin vähän joka tytöllähän olisi ihannekroppa.

• eri maku..
        mies32 kirjoitti:

Ja koska tuolla on ihan terve rasvaprosentti ja kapea lantio, niin mitä ilmeisimmin hänestä ei lihottamalla kurvikasta tule. Joo, varmaan tisseihin ja perseeseenkin rasvaa menee, mutta todennäköisesti kaikkialle muuallekin ja lopputuloksena tasapaksu rasvapötkylä, jolla paikat roikkuvat ja on selluliittia. En ainakaan itse tuona naisena viitsisi tietentahtoen lihottaa, kun tulos on epävarma, lihominen ei välttämättä pysähdy.halutessa, takaisin laihtuminen ei välttämättä onnistu ja eiköhän hänkin iän myötä jokusen kilon saa ihan iitsestään.
        Toki jos nyt on jollain dieetillä, niin sen saisi kyllä lopettaa ja ottaa ne muutamat kilot jos ovat tullakseen.

Jännä muuten mikä on reaktio aivan terveeseen hoikkaan tyttöön. Nyt pitäisi olla miesten mieliksi tissejä kasvattamassa, mutta läskiltä ei saa vaatia laihduttamista.

Olen itse ollut tuon 168 ja n. 49 Olin aika saman näköinen 49 kg.ja ei ollut tissejä ja persettä, ennenkuin painoin n. 53 kg. Sitä ennen ei miehet pahemmin kehuneet. 53-55 kg olen kuulemma seksikkäimmilläni. vatsaan alkoi tulla makkaroita kun hetkisen painoin 60 .

En sanonut mitään siitä, ettei lihavien pitäisi laihduttaa.

• .........
        mies32 kirjoitti:

Minä puolustan naistani, joten hänen ei tarvitse juosta. Veikkaan kuitenkin, että tuo jaksaa juosta pidempään kuin 95% yli 60-kiloisista. Myös ammattijuoksijattaret ovat alle 50kg.

"Puolustat"? Miltä? :DDD
        atm tarkoitti, että on huonokuntoinen.

• mies32
        ......... kirjoitti:

"Puolustat"? Miltä? :DDD
        atm tarkoitti, että on huonokuntoinen.

No miltä nyt ikinä ätminkäisen seurassa voikaan joutua pakenemaan. Möröt, kurpat, kotiseutulaiset?

• ...........
        mies32 kirjoitti:

No miltä nyt ikinä ätminkäisen seurassa voikaan joutua pakenemaan. Möröt, kurpat, kotiseutulaiset?

Olet siis ätminkäinen?

• ihmettelijäinen
        eri maku.. kirjoitti:

Olen itse ollut tuon 168 ja n. 49 Olin aika saman näköinen 49 kg.ja ei ollut tissejä ja persettä, ennenkuin painoin n. 53 kg. Sitä ennen ei miehet pahemmin kehuneet. 53-55 kg olen kuulemma seksikkäimmilläni. vatsaan alkoi tulla makkaroita kun hetkisen painoin 60 .

En sanonut mitään siitä, ettei lihavien pitäisi laihduttaa.

Juurikin tuollaisella ruumiinrakenteella näyttäisi ainakin kuvien perusteella olevan ihan ok, pelkät käsivarret jos näkisin niin saattaisin liian laihana pitää mutta koko bikinikuvan perusteella terveen näköinen. Tasainen siro rakenne eikä mitään kurveja, mutta ei niitä kaikille ole suotu.

• FixusMixus
        mies32 kirjoitti:

Eli puolustat minut? Kun olen juuri näitä 165-173 ja 50-62kg - tyyppiä. Voin hyvinkin juosta 5 km yhä vielä ja aikaisemmin 10 km oli tavallinen juoksukierros.

• höpöhöpö...
        eri maku.. kirjoitti:

Onko kaikilla ylipainoisilla tissit, eipä kuule ole vaan samalla lailla voi olla tissit kokoa A tai vaikka AA, vaikka massaa olisikin. En ihan aina ymmärrä miksi jotkut miehet haluaa naisensa löllönä ihrana niin että peppukin on joo ehkä iso ja pehmeä mutta levinnyt höllyvä selluliittipylly :P näin naisen näkökulmasta... Niin ja vielä lisäyksenä, on todella törkeää haukkua naista esim. anorektikoksi tai epänaiselliseksi jos ei ole isoja tissejä! kyllä se naisellisuus on muutakin kuin niitä muotoja..

• voihan nimimerkki

Pituutta en naiselle soisi mielellään yli 170 cm, sillä olen itse vain 173 cm hukkapätkä. Alaraja voisi olla ehkä joku 145 cm, mutta mikäli aikoisin tehdä lapsia naisen kanssa, olisi naisen hyvä olla yli 155 cm tai ainakin hänen lähisuvussaan olisi hyvä olla vähän pitempiä ihmisiä, jottei jälkikasvusta tulisi sitten kauhean lyhyttä.

Painolla ei ole niin väliä, kunhan ei ole anorektikko tai sairaalloisen lihava. Lukuarvoilla ei sinänsä ole siis väliä. On mulla lähemmäs 90 kilon tyttöystävä ollut ja painoin silloin ite ehkä 75 kg ja tuo ei missään vaihessa haitannut minua.

• Kympin Nainen

Ei 173 cm ole mikään hukkapätkä, joten älä turhaan mollaa itseäsi.

• true love

Olen 168 itse joten tuo 168 cm on sopiva mun naiselle. Painoo saa olla 74 kg korkeintaan, itse olen 73-74 kg mutta naisen pitää kuntoilla ja olla urheilullinen, eikä mikään sohva peruna.

• ap.

Entä minimipaino?

Etkö hyväksy itseäsi lyhyempää tai pidempää kumppania?

• sinkku.

Tälläsellä 166-167 cm kääpiö miehellä ei ole paljon mahiksia nais markkinoilla kun naiset haluu vähintään 10 cm miehen ja usein 180 cm miehen. No mutta jos tilaisuus tulee niin nainen ei saa olla alle 55 kg kuitenkaan. Pitää olla lihaa luuiden päällä ja ällöttää jos halaa niin tuntee naisen luut. Liika läski nainen taas ei sitten ole muuta kuin laiska, eli pitää nyt sen verran kunnostaan huolehtia että jaksaa lenkille lähteä. Turha mun on laitaa mitään pituus vaatimuksia kun minusta pidemmät naiset ei varmana kiinnostu minusta.

• ap.

Mutta kelpuuttaisit kuitenkin itse itseäsi pidemmän naisen, jos olisi mahdollista?Kuinka paljon pidemmän? Entä kuinka paljon lyhyemmän? Minimipituus?

• tiedoksi..

Jos nainen on vaikka 150 cm, niin esim. 52 kiloisena hänestä ei luita tunnu.

• anonyymi kurppa
        tiedoksi.. kirjoitti:

Jos nainen on vaikka 150 cm, niin esim. 52 kiloisena hänestä ei luita tunnu.

No ei varmaan kyllä tunnukaan tuossa pituudessa. Minä painoin joskus 20 vuotiaana tuon 52 kg mutta pituutta oli ja on edelleen n. 170 cm. Mulla tuntui kyllä yläkropasta luut koska olen vartaloltani "alapainotteinen" eli takapuoli ja jalat ovat tukevampaa mallia kuin yläkroppa. Mulle sopiva paino on jotain 57,5-64 kg..mutta ei 70 kg vielä pahalta näyttänyt silloin kun sen verran painoin. Nyt on noihin lukemiin vielä reippaasti matkaa.

• Minimipituus? Jos sen verran pituutta löytyy, ettei aivan kääpiöksi luokitella niin se riittää minulle. Esimerkiksi 150 cm nainen ei vielä olisi minun makuuni liian lyhyt. Itseäni pidempi ei mielellään saisi olla, 182 cm olisi siis yläraja. Painoa en välttämättä halua tietää, näen kyllä päältäpäin milloin sitä on minulle liikaa tai liian vähän. Catwalk-mallit ovat makuuni liian laihoja ja kliinisesti lihaviksi luokiteltavista en syty, kaikki näiden ääripäiden väliltä kelpaa tapauskohtaisesti.

• Enpä ole miettinyt pituutta niin juurikaan. Eipä ole koskaan tullut liian lyhyttä naista vastaan. Maksi pituus. No miten ois vaikka 190cm?

Paino taas riippuu siitä pituudesta ja sen lisäksi siiä miten tuo paino sillä henkilöllä sattuu kertymään jos sitä enemmänkin on. Toki joku 190cm saa sitten kyllä luvan olla hoikka.
      Toissaalta jos on omenamaisesti lihova, jolla ei rinnat eikä perse kasva, niin ihan sama minkä pitunen, salaattia ja lenkkeilyä vaan. Ja sitä rataa. Eli se vähän niinku riippuu miten paino kertyy.

• Niin ja sinä olet keskimittainen kai ihan tilastollisestikin, että... Ihan ok se. Ja sinun painosi, no se tasan riippuu siitä miltä se näyttää, oli sitten kevyt tai painava.

• boda Ari

Mies, mikä on naisen minimi-pituus, jonka hyväksyt kumppanillesi?
      Entä maximi-pituus?

EI OLE MINIMIÄ TAI MAKSIMIA, MUT IDEAALI OIS 170-180

Mikä on minimipaino?Maximipaino?

KTS. EDELLÄ, IDEAALI 65-85

Entä pituuden suhde painoon: olen 168 cm, jos olisin kumppanisi, mikä olisi minimipainoni, maximipainoni? Olenko mielestäsi pitkä tai lyhyt tai ok-mittainen?

OISIT OK-MITTANEN. IDEAALIPAINO MUN MAKUUNI RIIPPUU RUUMIINRAKENTEESTASI. JOS OLET LIHAKSIKAS, SE OLISI JOTAIN 65-75, JOS SINULLA EI OLE PALJON LIHAKSIA, JOTAIN 60-70

• Miksi huudat?

• boda Ari
        i-ching kirjoitti:

Miksi huudat?

En huuda, vaan kirjoitin isolla siks, et mun vastaus erottuu ap:n tekstistä paremmin.

• Ikisinkku M

Varmaankin skaala olisi jotain 155-180cm pituudessa ja painossa ehkä 45-67kg, sulla voisi olla ehkä semmoinen 50-57kg painoa.

• rymntre

168/50, vtu mikä riuku ois

• pyh mikään riuku
        rymntre kirjoitti:

168/50, vtu mikä riuku ois

Se on niin ruumiinrakenteesta kiinni miltä tuon pituinen näyttää tuon painoisena. Ite 165 ja paino oli yli parikymppiseksi siinä 48-52 välillä. Olin hoikka mutten mikään riuku, kapea vyötärö toki auttoi luomaan illuusion kurveista silloin kun niitä ei juurikaan ollut. Mut ihan kropasta se on kiinni miltä näyttää, sama kilomäärä voi asettua samanmittaisiin naisiin ihan eri tavoin.

Useimmiten ne jotka pyörittelevät silmiään hoikille naisille ovat itse pyöreämpiä naisia, heh. Harva mies valittaa terveen kokoisen ja näköisen naisen kilomääristä. Ja vaikken ite enää olekaan mikään alta 55kg timmi mimmi, niin ei toisten hoikkuus ole multa millään lailla pois. Enempi tulee ihailtua kun muutkin naiset kuin vain teinitytöt pysyvät terveissä kilomäärissä ja hoikassa kunnossa. Toimivat motivaattorina tässä omassa 15-20kg laihdutusprojektissa :)

• Ikisinkku M
        pyh mikään riuku kirjoitti:

Se on niin ruumiinrakenteesta kiinni miltä tuon pituinen näyttää tuon painoisena. Ite 165 ja paino oli yli parikymppiseksi siinä 48-52 välillä. Olin hoikka mutten mikään riuku, kapea vyötärö toki auttoi luomaan illuusion kurveista silloin kun niitä ei juurikaan ollut. Mut ihan kropasta se on kiinni miltä näyttää, sama kilomäärä voi asettua samanmittaisiin naisiin ihan eri tavoin.

Useimmiten ne jotka pyörittelevät silmiään hoikille naisille ovat itse pyöreämpiä naisia, heh. Harva mies valittaa terveen kokoisen ja näköisen naisen kilomääristä. Ja vaikken ite enää olekaan mikään alta 55kg timmi mimmi, niin ei toisten hoikkuus ole multa millään lailla pois. Enempi tulee ihailtua kun muutkin naiset kuin vain teinitytöt pysyvät terveissä kilomäärissä ja hoikassa kunnossa. Toimivat motivaattorina tässä omassa 15-20kg laihdutusprojektissa :)

Juurikin näin, kaikki ei tajua että se on paljon ruumiinarakenteesta kiinni, aikoinaan yksi exä oli muistaakseni 172 ja alle 50 mutta se sopi hänen ruumiinrakenteeseen ja kun oli joskus lääkärillä käynyt ihmisten kauhistelun vuoksi että muka laiha niin kaik oli ollut ok ja lekurikin oli sanonut että hänelle ihan sopiva paino.

• Pituus
      min 165 cm, max 175 cm
      Paino
      min 50 kg, max 65 kg

En pidä pätkistä naisista, jos pituutta on 168 cm, niin sopiva paino on noin 55 - 60 kg.

• Mallamary

Niitä 168/45 naisia löytää lähimmältä syömishäiriöosastolta, että sinne vaan kyttäilemään mallitoimistojen edustajien viereen.

• niin...

No joo, itse oon 164 ja vähän päälle, painan 47-48 kg ja välillä tuntuu että pari lisäkiloa ei ainakaan huonolta näyttäisi, ja oon sirorakenteinen. Että noilla 168/45 mitoilla jos terveeltä näyttää niin saa olla aika kaposet mitat, siis ruumiinrakenne todella pieni..mutta eikai sekään mahdotonta ole, suomessa tosin harvinaisempaa.

• Monty28

Ei tässä mittanauhan tai vaa'an kanssa liikenteessä yleensä olla ja katella naisia, mutta itse kun vaan 170cm pitkä niin:
      min - max painot varmaan 40 kg - 75 kg
      pituus 150 cm - 173 cm.

Tapauskohtastahan tuo on mitlä mikäkin paino näyttää ihmisellä. Tunnen yhen 164 cm tytön joka painaa 43kg mut sillä on jopa kivat tissit. Toisaalta en ymmärrä miks naisen pitäs painaa yli 80 kg ellei ole yli 190cm pitkä. (Poikkeus tietenkin urheilijat jne.)

Aloittajalle sopiva paino on varmaan siinä 48 kg - 64 kg.

• Teini4ever..

164/53, oisko ok? Ihan kuin Suosikki-lehden palstalla teinitytöt kyselee onko liian lihava. Khihihii..

• krabazukIsDead

Pidän pienistä naisista.154/48 ois ihan kiva. Mutta max mun pitunen mutta laiha. Poikatytöt on kanssa kivoja. Tämä on makuasia.

• 345(23

Olen 176cm nainen, minkä näkisitte ihanteellisena painohaarukkana? :)

• hahmis

Sen mikä näyttää sulla hyvältä. jos tissit ja perse ei kasva lihoessa vaan maha, niin laihana kiitos.

• utelias ätmi

Oma pituus -10... 5 cm. Painoa vaikea sanoa. Tärkeintä että ei ole liikaa läskiä. Hyvä olla myös vähän kiinteyttä lihaksissa kuten pakaroissa ja reisissä.

• mies.

Olen 166cm ja en usko että minua pitempi nainen haluaisi näin lyhkästä miestä. Itse kyllä kelpuutan minkä pituisen tahansa mut naiset yleensä on aika lyhyitä 160-170cm pituisia ja paino sais olla 60-70 kg välillä. olen aika hyväs kunnos joten en mitään läskiä naista kelpuuta koska läskit on laiskoja ja pitää sentään jaksaa lenkille lähteä mun kanssa.

• anonyymi kurppa

" koska läskit on laiskoja ja pitää sentään jaksaa lenkille lähteä mun kanssa."

Jaa, minä olen läski ja tässä yhtenä päivänä minua vähemmän painava nainen (tosin itseäni vanhempi) kehui mun kuntoani vaikka kävelin mielestäni ihan normaalivauhtia, ja hän hengästyi kun yritti pysyä perässäni (kun ei kehdannut jäädä jälkeen). Minä harrastan liikuntaa, hän ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      543
      2061
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      385
      1672
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1496
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1388
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1062
    6. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1057
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1056
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      828
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      11
      814
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      813
    Aihe