Ihmettelen näitä suomalaisia miehiä. Kovat on kriteerit naista kohtaan treffipalstoilla.
Hoikka, kaunis,urheilullinen ,naisellinen ym. Ja itse kun kuvan lähettävät niin huh huh
Ei osata kirjoittaa, ja kroppa kaikkea muuta kuin sporttinen..Ja usein näyttävät paljon vanhemmilta mitä väittävät olevansa. No tiedän kyllä kuvahan voi olla vaikka kuinka vanha. Ja aina voi itestään kertoa mitä vaan. No itse olen rehellinen ....Olis kiva kuulla miesten kommentteja...
Pitääkö olla mannekiinimitoissa,että kelpaa miehille!!!!
3
268
Vastaukset
- Mies, 48, Hki
Osaan kyllä kirjoittaa ja kroppa on kaikkea muuta kuin sporttinen. En tiedä näytänkö ikäiseltäni. Lähes mahdotonta silti löytää ketään, jos kaipaa muuta kuin ns. siideriä, Seiskaa ja Salattuja elämiä harrastavaa pubiruusua.
No en harrasta onneksi kumpaakaan... Liikuntaa ja tanssia kyllä.
Olen silti pyöreä ruumiinrakeenteeltani. No parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä vielä tärppää vaikka lenkkipolulla....- Mies, 48, Hki
batterfly kirjoitti:
No en harrasta onneksi kumpaakaan... Liikuntaa ja tanssia kyllä.
Olen silti pyöreä ruumiinrakeenteeltani. No parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Ehkä vielä tärppää vaikka lenkkipolulla....Tanssia en harrasta. Lenkkikaveri (kunhan ei juosta tarvitse) kelpaisi kyllä niinä päivinä kun fyysisiltä vaivoiltani lenkille kykenen. Ei taida vaan olla toivoa sellaisesta tässä äärimmäisen etäisten ihmisten maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705241Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2694356Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1852350Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331653Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar711531- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61049Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38983- 94909