Moikka kaikki! ajattelin tulla kirjoittelemaan tänne, koska tarvitsen kipeästi apua. Olen siis bulimiaa ja anoreksiaa sairastanut tyttö, joka kaipaisi kesään mennessä mieluiten lihaksia. Eli siis. Liikun tosi paljon, olen normipainoinen, syön normisti ja mahd. terveellisesti, mitä nyt joskus satun herkkuja syömään (ehkä joskus oksentamaan). Miksi mä nyt mainitsin tuon syömishäiriön, niin kysymys kuuluu -onko totta, että jos on sairastanut anoreksian, ja ollut vakavasti alipainoinen (lihakset surkastunut ja solut pienentynyt) on vaikeampi saada lihaksia, kun niiden jotka ovat olleet koko elämänsä terveitä ja normaalipainoisia, vai onko tämä myytti?
Millaisia vinkkejä antaisitte mulle, syömisen ja liikunnan suhteen? Syön siis n. 5x päivässä ja käyn lenkillä 3-4x viikossa hyötyliikunta (koulun pyöräilymatkat) raskas harrastus. Haluaisin kovasti edes pienet vatsalihakset näkymään ennen kesää.
Kiitos vastauksestasi
Uusi elämäntapa(ko)?
tyttökaukaa
1
140
Vastaukset
- Parane ensin.
Totta on vain se, että unohda pakkomielteinen suhtautuminen vartaloosi.
Kerrot, että sairastat vieläkin syömishäiriötä. Jos lähdet dieettaamaan itsellesi vatsapaloja esiin, tuolla yhdistelmällä se on sairasta.
Sun taustallasi kannattaa kysyä neuvoa omalta lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896