Antakaapa hyvät ideanikkarit uusia tuoteideoita, joita voisin alkaa toteuttamaan verstaassani. Kyse siis olisi tehdä pieniä tuotteita, materiaaleina metalli, puu tai muovi. omat ideat alkaa olla jo kulutettu loppuun, joten olen kiitollinen kaikesta asiallisesta palautteesta.
ideoita
tojoka1
1
137
Vastaukset
- 17+1
jos jollakulla on jotain ideoita joka niitä itse pystyy taidon ja välineitten rajoittamatta tekemään niin ei kai ne niitä kerro ja sitten on ne joilla on pää tyhjää täynnä jotka ei mitään pysty tekemään ja ajatukset siellä kaljapuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297