Auto Patu

duunari

Vikakoodin luku amiksen harjottelijalta läppärin avulla, aikaa meni 3 min, hinta 30 e suoraan taskuun. Hmm. tuntitaksa 600 e. Tiedustellessa taksaa vastattiin: täytyyhän se tietokonekin maksaa. Mitään ei korjattu!

51

9421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitusta

      Osta vanha Lada, niin ei tarvi lukia koodeja eikä kitistä siitä täällä.

    • duunari 2

      duunarihan maksoi vikakoodin lukemisesta....korjaushinta on erikseen.

    • jkghjkh

      No mikset lukenu sitä itse kun se on niin helppoa ja halpaa.... ?

    • Focusmies21

      Mä ostin saksasta omaan autoon 5-vuotta sitten obd-lukijan.

      Makso 500e ja sillä voi lukea koodit ja vielä ns.virittää softaa.

    • Nohuhhuh

      No voi v****! Oisit vielä sanonu että ilmaiseksi pitäis lukea siinä jossain välissä kun ei ole muita hommia

      • Fiddumikafirma

        Siis kyllä tää on ihan paska firma muutenkii. Pelkkää linssiin kusetusta monissa muissakin korjauksissa. Jeppe vetää rahat suoraan taskuun ja haukkuu asiakkaan auton kun ei tule kuntoon.


      • tamppikaula

        Särkee enempi kuin korjaa, kokemusta on


      • kallokoski

        Komppaan.. särki minun auton ja sain vielä vittuilut päälle.


      • EiLöytynytVikaa

        Halvalla pääsit. Minulle lätkäistiin 200 euron lasku vianetsinnästä ja sanottiin, että vie Wetterille, jos se vika siellä osattaisiin paikantaa.


      • paskawette

        wetterillä sama homma 80e eikä ne edes tiedä mitä ne vikakoodit tarkoittaa.


      • TaimoR

        Väärät öljyt, väärät suodattimet ja autosta huollon jälkeen akku paskana, paisuntasäiliön korkki paskana ja lopuksi auto Wetterille korjattavaksi. Ha ha nämä positiiviset kommentit se on kirjottanu itse. tämän huollon jälkeen vaihtoivat wetterillä vesipumpun ja puolen vuoden jälkeen hajos vielä kansi... 120 tkm ajetusta autosta.. ???? kenen syy. No asiakkaan tietysti kun vei autonsa tuommoseen luolaan. hohohh. Arvatkaapa vastailoko enää puhelimeen, Jos mulla pistooli olis niin en ainakaan itteäni ampuis,


      • Anonyymi
        TaimoR kirjoitti:

        Väärät öljyt, väärät suodattimet ja autosta huollon jälkeen akku paskana, paisuntasäiliön korkki paskana ja lopuksi auto Wetterille korjattavaksi. Ha ha nämä positiiviset kommentit se on kirjottanu itse. tämän huollon jälkeen vaihtoivat wetterillä vesipumpun ja puolen vuoden jälkeen hajos vielä kansi... 120 tkm ajetusta autosta.. ???? kenen syy. No asiakkaan tietysti kun vei autonsa tuommoseen luolaan. hohohh. Arvatkaapa vastailoko enää puhelimeen, Jos mulla pistooli olis niin en ainakaan itteäni ampuis,

        Selitä miten nämä öljyn vaihdot ja muut vaikutti siihen että kansi hajos? Selvästikkään et ymmärrä auton moottorista vähääkään mutta haluat uskoa että väärillä öljyillä voi kansi hajota. Se että paisuntasäiliön korkki on rikki ja omaa hölmöyttäs olet antanu koneen keittää niin se kyllä voi rikkoa kannen mutta se taas ei ole huonon huollon syy vaan ihan sun oma vikas. Mutta kiva se on syytellä ja uskotella...


    • autocom_mies

      halvalla katso

    • Tyytyvainenolen

      Todella halpa hinta. Viepä se autosi merkkikorjaamoon samaan hommaan. Erittäis hyvä korjaamo muutenkin.

    • Autoseko

      Huonoja kokemuksia useampia kertoja, kamalaa sekoilua siellä, myös kallis! Maksan kalliin työn hinnan mieluusti hyvästä työstä

    • KaukoIViisas

      Kaupungin paras ja hinta-laatu-suhteeltaan mukiinmenevin korjaamo. Kaikki, mitä on luvattu, on myös pidetty. Kaikessa ajatellaan asiakkaan etua. Myös kotiin/töihinkuljetus ilman erillistä pyyntöä.

      • Laatu.merkitsee

        "Kaupungin paras ja hinta-laatu-suhteeltaan mukiinmenevin korjaamo."

        Ei autokorjauksessa voi puhua hinta-laatu-suhteesta. Auto joko saadaan korjattua asianmukaisesti tai sitä ei saada korjattua. Jälkimmäisessä tapauksessa auto todennäköisesti viedään joko uudelleen samaan korjaamaamoon tai vielä todennäköisemmin asiantuntevaan korjaamoon, joka osaa korjata viat. Jos autoa ei saada korjattua, ei korjaamosta ole ollut mitään hyötyä, vaikka se olisi ollut halpa.


      • tataja
        Laatu.merkitsee kirjoitti:

        "Kaupungin paras ja hinta-laatu-suhteeltaan mukiinmenevin korjaamo."

        Ei autokorjauksessa voi puhua hinta-laatu-suhteesta. Auto joko saadaan korjattua asianmukaisesti tai sitä ei saada korjattua. Jälkimmäisessä tapauksessa auto todennäköisesti viedään joko uudelleen samaan korjaamaamoon tai vielä todennäköisemmin asiantuntevaan korjaamoon, joka osaa korjata viat. Jos autoa ei saada korjattua, ei korjaamosta ole ollut mitään hyötyä, vaikka se olisi ollut halpa.

        EN uskaltanut viedä takaisin olisi särettuy lisää. Korjasin itse


    • ni.--

      "Mitään ei korjattu!"

      no ole tyytyväinen. Kallis juttu olisi ollut jos olisi ollut korjattavaa.

    • Tunkki53

      Ei voi valittaa palvelusta. Korjaa ja tekee sen minkä lupaa.

      • Yaris1999

        Olen saanut kaupungin parasta ja nopeinta palvelua vanhaan rakkaaseen autooni hinta/laatu kohdallaan. kannattaa muistaa että usein vitosen remonttimies tekee kympin vahingon.


      • Viestittäjä

        Niin teki melkein viisisataa ja sai korjata jäljet kun eivät osanneet


    • Anneli.autoilija

      Hyvin yleinen autoliikkeen perimä hinta vikakoodien lumisesta tietokoneella on 50 euroa. Siihen hintaan ei korjata vikoja. Korjaamisesta joutuu maksamaan erikseen.
      Jos haluat lukea vikakoodeja itse, voit ostaa tai tilata Motonetistä OBD II -testerin. Hintaa on 40 ... 100 euroa mallista ja ominaisuuksista riippuen. Älä osta kaikkein halvinta. Pitkän päälle säästyy rahaa ja aikaa, kun ei tarvitse ajaa sen takia autoliikkeen huoltoon ja jonottaa. Parilla vikakoodien lukuhinnalla sinulla on oma laite, jolla voit lukea koodeja vaikka joka päivä. Ei tarvitse valittaa huoltoliikkeen perimistä hinnoista. Kätevää, eikö totta.

    • Molenrikas

      Kannattas varmaan olla yhteydessä verottajaan kun kerran lyö rahat taskuun

    • länkisääret

      eikös sen omistanut ennen sellainen länkisäärinen tärkeilijä ukko.

    • Jookossu

      "eikös sen omistanut ennen sellainen"

      eikös eikös eikös, ei ei ei, jookos jookos?

      • länkisääret

        olikos tuo vastaus kysymykseen vai etkö ymmärtänyt kysymystä lue uudestaan jos ei muuten tartu kiitos.


      • AutoilijaKale
        länkisääret kirjoitti:

        olikos tuo vastaus kysymykseen vai etkö ymmärtänyt kysymystä lue uudestaan jos ei muuten tartu kiitos.

        "olikos tuo vastaus kysymykseen vai etkö ymmärtänyt kysymystä"

        Kysymyksesi on täysin asiaankulumaton. Ei ole mitään merkitystä, kuka korjaamon on ennen omistanut tai minkälaiset sääret hänellä on ollut. Tämä ei ole homopalsta.


      • LÄNKISÄÄRET

        ei tullut vastausta eikä mielestäni kysymys ollut millän tavalla HOMO EROOTTINEN mutta mielestäni olet tulkinnut kysymykseni juurikin niin valitan,minun kysymykseni oli juurikin niin kuin sen lukee oliko entinen omistaja "länkisäärinen"


    • Kuljettaja_

      Vikakoodin lukemisesta peritään, koska työntekijälle pitää maksaa ja korjaamon tiloja ja laitteita käytetään. Koko summa ei siis mene harjoittelijalle. Korjaamotilojen ylläpitokin ja laitteet maksavat. Autokorjaamon on liikeyritys, jonka täytyy tuottaa omistajilleen. Se ei voi pyöriä omakustannusperiaatteella. En ole kuullut, että missäään autokorjaamossa vikakoodeja luettaisiin halvemmalla kuin mainitsemasi summa. Jos olet kiinnostunut vikakoodien lukemisesta, tilaa laite itsellesi vaikka Motonetistä (www.motonet.fi).

    • LÄNKISÄÄRET

      olikos hän länkisääri vai ei haluttais saada varmuus asialle.

      • TaavettiL

        "olikos hän länkisääri vai ei"

        No ei todellakaan kiinnosta länkisääret ketään muita kuin homoja.


      • LÄNKKÄRIT
        TaavettiL kirjoitti:

        "olikos hän länkisääri vai ei"

        No ei todellakaan kiinnosta länkisääret ketään muita kuin homoja.

        anteeksi olikos kysymyksessäni jotain homoeroottista ?


    • JacintoMesa

      Kiinan kaupasta saa obd II lukijan viidellä eurolla, ja toimii älyluurilla blutooth yhteydellä. Ilmoittaa ja nollaa vikakoodit, ja toimii ikään kuin auton tietokoneen näyttönä. Ajon aikana näkyy nopeus, trippi, polttoaineen kulutus sadalle kilometrille ja sen hetkinen kulutus, moottorin lämpötila, kierroslukemat yms. Pikkuinen sininen palikka joka tyrkätään kiinni OBD väylään. Ohjeman saa ilmaiseksi Google Playsta.

    • Haukuttuasiakas

      No niin. Kaupungin surkein korjaamo sekä surkein palvelu. Joku mainitsi rakkaan autovanhuksensa korjauttamisesta. Juuri näin, 80-luvun autot korjataan ja uudemmat sählätään. Sähellyksestä haukutaan auton omistaja eikä autolla voi enää ajaa kuin hädin tuskin toiselle korjaamolle. Mutta että piti vielä tämäkin kokea. Kiertänee myös veroja kuin sika.

    • Niko95ja1

      Vi -ttu mikä kusetusfirma. Auto on paskana ja runkari vaatii rahaa käytetystä ajasta. -ttu nyt kyllä riittää tämmönen paska firma. Ei koskaan enää älkää uskoko tuota paskaläjää. se on täysi kupla koko äijä -ttu ihan sairas virma

    • JaniMikko

      Kiertäkää kaukaa. On nähty ja koettu ei toimi normisääntöjen mukaan. Omistaja sai aikoinaan potkut Outokummusta ja kait siihen syynsä on.

    • 111666

      luettuani tuota viesti ketjua ( länkisääret,veronkierto,sutkaaminen,potkutkummusta,ja muut moitteet muistakaa että nämäkin kirjoitukset VOI JÄLJITTÄÄ ) oma kokemus AUTO PATUSTA on oikeen positiivinen viimeks tänään onnistu tosi hyvin kiitos RAIMO TUNKKARI terv J-P ps. kun ei ole ollut maailimalla koskaan sen paperkoneen kylestä ei ehkä voi ymmärtää kaikkea !!!!

      • JaniMikko2

        Mukava ajatus tuo jäljittäminen. Jäljitin 666,n ja arvatkaapas mistä se oli kirjoituksensa laatinut. :-) :-)... tämänkin saa jäljittää. Luulen että tällä kerttaa tulee Australiasta.


    • Henki.meinasi.lähteä

      Itselleni kävi niin, että jarrupalat saatiin kyllä vaihdettua ihan OK, mutta 100km/h vauhdissa irtosi rengas moottoritiellä, kun ei oltu kuin käsin laitettu pultit kiinni.

    • StoneOcean

      Pakko kommentoida tähän sen verran, että työn puolesta joudun huolehtimaan useamman kymmenen auton korjaamokäynnit suomen alueella ja samaa paskaa se on. Joka puolella maata, merkkiliikkeissä ja nyrkkipajoissa. henkilöautoista raskaaseen kalustoon.. Omaa autoa olen jonkun kerran tuolla käyttänyt ja aina on saatu fiksattua tarpeelliset jutut. Kunhan saa tilat remontoitua, niin varmasti käytän jatkossakin.

      Eräässä toisessa korjaamossa vaihdatin aikanaan alapallon ja muutama viikko remontin jälkeen auton ajokäytös muuttui yhtäkkiä kummaksi. Kilstosin pihalle ja kas kummaa: eturengas pyrki ulos pyöräaukosta... Kolmesta alapallon kiinnityspultista kaksi oli mystisesti kadonnut. Onneksi tapahtui taajamassa, eikä maantiellä vaikka rekkaa ohittaessa..

    • SuloVilen

      Pakko kommentoida että paskaa voi paketoida vaikka kuinka kauan, on se siltikin vielä paskaa. Ikävintä on että ei ota vastuuta tekemisistään vaan luikkii karkuun.

    • HarjaKoivu

      Minä ainakin olen saanut asian mukaista palvelua kyseisestä korjaamosta aina. En voi valittaa.

    • Anonyymi

      Moi
      Kuulin että toi olis delannu pitääkö paikkasna
      oli ottanut soppaa liikaa

    • Anonyymi

      Pakko kommentoida täältäkin. Ei onnistunut autoni korjauksessa eikä vian etsinnässä.
      Tiedän parempiakin korjaamoita. "Sen minkä huollan, sen myös korjaan...jos osaan"

    • Anonyymi

      Käytettiin auto vikakoodin luvussa ja polttimoiden vaihdossa pian kuitenkin toinen polttimo sammui siis se joka vielä paloi kun ne vaihdettiin oli vetänyt toisen polttimon itselleen eikä vaihtanut molempia. Onneksi ei tarvinnut paljoo siitä maksaa. Eipä tarvi enään käydä siellä kun katsoo asiakkaita kun likaisia kengänpohjia.

    • Anonyymi

      No nyt täälläkin. Ei oikein onnistunut tuo minunkaan kotteron kuntoon laitto. Ikävää että vika olikin minussa. Olen köyhä opiskelija jolla ei ole aikaa eikä paikkaa saatikka osaamista huoltaa autoani sääntökirjan mukaisesti. Onneksi kylästä löytyy oikeitakin korjaamoita.

    • Anonyymi

      Täälläkin. Vika ei ollut autossa vaan minussa. Ja hinta päälle 300... eikä auto ole kunnossa. Outo paikka

    • Anonyymi

      Kannattaa ajaa ohi. Onneksi asiakkailla on muitakin vaihtoehtoja kuin tämä.
      Maksan mielelläni enemmän siitä, ettei mene koko ajan säätämiseksi ja vielä asiakkaan ja auton haukkumiseksi.

    • Anonyymi

      Vittu mitä palvelua kyseisessä liikkeessä,en suosittele korjaamoa kenellekkään..parhaiten tulee auto kuntoon ku ei käytä koko kyseistä autokorjaamoa.

    • Anonyymi

      Ei ne siellä osaa juurikaan autoja korjata,rahan päälle ymmärtävät,laskut sen mukaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe