mies haluaa avioeron, silti haluaa seksiä ja hellyyttä

hentsu

Olen ymmälläni mieheni käytöksestä, hän on puuhastellut avioeroa koko syksyn, paperit tulivat jo postissa ja omaisuuden osituksestakin on käynyt pankissa puhumassa. Itselleni ero tuli yllätyksenä liki kolmen vuosikymmenen yhdessäolon jälkeen, toista naista ei kuulemma ole. Kesällä hän vielä lähetti helliä viestejä kännykkään. Olisin halunnut jatkaa ja selvittää häntä vaivaavat ongelmat, mutta olen kauhea ihminen, jonka kanssa on ollut onneton jo monta vuotta, ei ole kuulemma aikaisemmin uskaltanut ottaa ongelmia puheeksi, koska olen liian voimakastahtoinen ihminen. Ihmettelen nyt ,kun vielä nukumme samassa sängyssä, (ajatus oli olla vielä jouluun asti samassa taloudessa), niin hän öisin aina hyväilee minua ja haluaa myös seksiä kanssani ,kun olen kuulemma niin seksikäs ja haluttava, hellyyttäkin hän aina välillä antaa ja sitten kohta saattaa puhkea haukkumaan minua. Olen hämmentynyt, sillä olen aina luullut, että jos haluaa naisestaan eroon, niin ei ainakaan halua enää mitään hellyyttä eikä intiimiä yhdessäoloa. Mikä miestäni vaivaa, onko hän edes täysin tietoinen mitä avioero oikeasti tuo mukanaan?Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko mies kuitenkin vielä liian voimakkaasti kiinni minussa, en voi itsekään emotionaalisesti erota, kun käytös on niin ristiriitaista.

16

3043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emot.emot

Mitäpä jos lyöt näpeille kokeeksi, että ei koskaan enää koskapa ero on edessä toivomuksestasi. Mikä kotiorjatar sinä hänelle muka olet? Pää pystyyn, tästä lähtien toimit niin kuin itsellesi on paras, lähenevä ero huomioonottaen. Muuta toiseen huomneeseen. Älä kuuntele solvauksia, miksi pitäisi?

• vanheneva nainen

Heitä kaveri sängystä veke ja hommaa joku nuorempi pano. Siinähän sitten jätkä kärvistelee.

On lapsellinen luulo, että miesihmisillä seksin haluaminen ja rakkaus jotenkin liittyisivät toisiinsa. Harvoin. Eikä meillä vanhemmilla naisillakaan onneksi tarvitse enää olla semmoisia kuvitelmia. Nainti on nainti, ihmissuhde on paljon vaikeampaa.

• mies pelaa sinulla

Yök, olet hänelle pelkkä pano! Miksi nukkua öitä samassa sängyssä, jos on kerran jo eronnut?!

Äijä pihalle mahdollisimman äkkiä, ja hommaa uusi tervepäinen mies tilalle hellyyttä jakamaan!

• ji90ju09uj0

Mies antaa hellyyttä ja supisee sulosanoja, koska haluaa seksiä - ja kun tuntee sinut hyvin, tietää sitä saavansa tuolla reseptillä.
      Mies epäilemättä tietää, mitä ero tuo mukanaan - sinä sen sijaan et taida olla ihan kartalla siitä, että olette menossa eroa kohti... Sillä jos olisit, löisit ukolle jäitä hattuun ja sanoisit, että tässä ollaan nyt keskellä eroprosessia, jonka hän itse on aloittanut ja saa nyt luvan ottaa lusikan kauniisti käteensä ja totutella olemaan ilman seksiä sinun kanssasi.

• udjdp

Kysy mieheltä! Mitä oikein haluat? Kerro vastaus sitten meille niin osataan auttaa enemmän.

• 1111111111

Kuulostaa aivan otsolohkon dementiaa sairastavalta. Voi tulla keski-ikäisellekin.

• kokemuksesta

Mies haluaa erota ja sä annat hänelle seksiä. Miksi? Luuletko, että seksin avulla mies päätöksensä pyörtää? Harvoilla miehillä seksi ja tunteet kulkee käsi kädessä. Eli pystyvät panemaan vaikka ei olisi tunteita toista kohtaan. Naisena sitä on vaikeaa ymmärtää, mutta näin se vaan on.
      Lopeta seksin harrastaminen hänen kanssaan. Mä olen ollut samanlaisessa tilanteessa omaa eroani ennen ja mua suorastaan oksetti miehen lähentelyt. Pari kertaa kokeilin, että jospa se onnistuisi, mutta ei. Tuloksena tuo ihan sama, että haukut sain. Syö itsetuntoa.
      Älä päästä miestä petiisi, jos et itse seksiä halua. Mutta taidathan sä haluta, koska et ole eroajatusta vielä sisäistänyt?

• hentsu

Kiitos näkökulmista ongelmaani. Asun vielä yhteisessä kodissa, ennen kuin saan asunnon . Mies ei oikein tahdo uskoa, kun sanon, etten halua enää seksiä hänen kanssaan, jatkaa vain. Seksi on kyllä ollut koko liittomme ajan melkein ainoa asia joka on aina sujunut hyvin ja ihan loppuun asti vieläkin. Samoin hellyyttä on ollut paljon. Siksi on vaikea luopua siitä ja sitä pelkää jäävänsä yksin, ei ole enää syliä ja tyhjä peti vieressä. Itseluottamuskin on nollassa, kun on jätetty,tuntuu siltä ettei löydä ketään ihanaa kumppania, kun tuota ikääkin on jo. Todella vaikea luottaa siihen, että selviäisi tällaisesta hylätyksi tulemisesta ja kamalasta yksinäisyyden pelosta.

• Mies.
        hentsu kirjoitti:

Kiitos näkökulmista ongelmaani. Asun vielä yhteisessä kodissa, ennen kuin saan asunnon . Mies ei oikein tahdo uskoa, kun sanon, etten halua enää seksiä hänen kanssaan, jatkaa vain. Seksi on kyllä ollut koko liittomme ajan melkein ainoa asia joka on aina sujunut hyvin ja ihan loppuun asti vieläkin. Samoin hellyyttä on ollut paljon. Siksi on vaikea luopua siitä ja sitä pelkää jäävänsä yksin, ei ole enää syliä ja tyhjä peti vieressä. Itseluottamuskin on nollassa, kun on jätetty,tuntuu siltä ettei löydä ketään ihanaa kumppania, kun tuota ikääkin on jo. Todella vaikea luottaa siihen, että selviäisi tällaisesta hylätyksi tulemisesta ja kamalasta yksinäisyyden pelosta.

Turhaan olet huolissasi. Sinulle varmasti löytyy uusi kumppani, joka osaa arvostaa sinua muutenkin kuin sänkyseurana.

Aivan oikein olet lopettanut seksin, jos kerran olette eroamassa. Onkohan miehesi hieman tyhmä, kun ei ymmärrä, mitä eroaminen merkitsee.

• kyyninen mieshenkilö

Heitähän jo pihalle koko ukko. Ei kaikenlaista sontaa tarvitse niellä toisilta ihmisiltä.

Tokan kerran kun ex-vaimo rupes puhumaan erosta, niin asuin jo 3 päivän kuluttua eri osoitteessa. Yritti vielä aikansa kaveerata, mutta en usko mihinkään lämpimiin ihmissuhteisiin avioeron jälkeen. Haittaa niistä vain kuitenkin on. Sellaiset ohjeet minä sinulle annan. Ei tämä toki mitenkään helppoa ole ollut, välillä on uitu melko syvissä vesissä, mutta enpähän ole kenenkään kynnysmatto.

• Myös eronnut

No sun ex-mies haluaa seksiä,ei muuta! Olet kyllä tyhmä,jos suostut makaamaan hänen kanssaan!

• Anonyymi

Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa osoitteessa: [email protected] tai whatsapp puhelinnumeroon 2349014523836
      tai viber 2349014523836

• Anonyymi

Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa osoitteessa: [email protected] tai whatsapp puhelinnumeroon 2349014523836
      tai viber 2349014523836

• Anonyymi

Mitä SINÄ haluat? Miksi siedät miehen lähentelyä?
      Teistä kahdesta ymmärrän vähemmän sinua, vaikkei miehesikään tervepäinen ole.

• Anonyymi

Älä ajattele sitä mitkä miestä vaivaa, vaan mieti mihin sinä itse olet valmis suostumaan vaikka toinen on ottamassa sinusta eron. Muista että sinä päätät itseäsi koskevat asiat. Jos suostut seksiin niin se on sinun päätös.

• Anonyymi

Kyllä nuo ovat jo eronneet, tai jatkavat samaa rataa, aloitus vuodelta 2013.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40