http://www.hs.fi/fingerpori/s1305667650497
Toisin kuin täällä väitetään moni parisuhde on alkanut ns.yhden yön panosta
"Panosta parisuhteeseen"
18
2371
Vastaukset
- Kylmiä totuuksia
Päästäkseen parisuhteeseen miehen täytyy olla säälittävä, irtopillun perässä juokseva pelimies?
- Kyllä seksiä muutkin
miehet saa kuin ns.pelimiehet. Itse en ole koskaan ollut ns. pelimiehen kanssa, vaikka miehiä onkin itselläni ollut varsin monta.
- Homman juju
Kyllä seksiä muutkin kirjoitti:
miehet saa kuin ns.pelimiehet. Itse en ole koskaan ollut ns. pelimiehen kanssa, vaikka miehiä onkin itselläni ollut varsin monta.
on, että nainen ei välttämättä edes tajua olleensa pelimiehen käsittelyssä
- ...
Niinkö väitetään? Minunkin suhteeni alkoi yhden yön jutusta noin 20 vuotta sitten. Onkohan nykyään jotenkin homma tiukkapipostunut, vai jatkuuko meno kuten ennenkin ja jämät vain moralisoi netissä? Paha sanoa kun ei radalla ole ollut siis vuosikymmeniin. Taitaa kyllä meno olla sittenkin vain entistä rennompaa, jossakin bb:ssäkin nussitaan estoitta koko kansan edessä ja kisan voittaa helmiä pimpastaan kiskova srippari.
- ätmi
Kuka muka väittää että monet parisuhteet eivät alkaisi yhden yön panoista?
- Kaikkihan täällä
hokee, että yhden yön seksi on paha asia ja sen harjoittajat on saastaa
- ätmi
Kaikkihan täällä kirjoitti:
hokee, että yhden yön seksi on paha asia ja sen harjoittajat on saastaa
Et vastannut kysymykseeni.
- 2+20
Avioliittoni alkoi "yhden yön panosta" eli alunperin vain haluttiin toisiamme heti ensitapaamisella niin paljon, että mentiin sänkyyn.
- 1234567890+
Parisuhde voi luonnollisesti alkaa panosta, mutta ei yhden illan/yön panosta. Sehän on sula mahdottomuus. :)
- Niin mutta panosta
joka olisi voinut olla pelkkä yhden yön pano
- fdbgdf
No hittolainen, siitähän ne parisuhteet enennvanhaan aina lähti. Baarissa lähdettiin tanssiin ja sitten imeskeltiin jossain nurkkapöydässä ja jatkettiin kämpille nussimaan. Sitten oltiinkin niiq yhdes sillee. Nykyään saattaa tosin olla enemmän näitä "nussin huvikseni"-tapauksia ettei se läheskään aina parisuhdetta meinaa.
- Täysin epärealistinen
sarja. Tuollainen äijä olisi todellisuudessa ATM
- Eikös toi
Heimo Vesa ole Jarlan alter ego
- miksei niin? niin..
No ainakin jos heti raskaus yllättää. Täytyy lapsella olla perhe. Jos ei ole isää tiedossa niin joku on nalkkiin saatava.
Moni suhde alkaa juuri yhteisen yön vieton jälkeen, mutta jos yö ei ole onnistunut niin se on todella antisuhde joka tuo ihmiselle vain häpeää ja itseinhoa. - Hmmm...
Minun parisuhteeni alkoi eka illan seksistä.
Niin kävi mullekin. Oli tarkoitus vain viettää mukava ilta ja kiihkeä yö yhdessä, mutta seuraavana päivänä huomasimme olevamme aivan ihastuneita. Se siitä reilun vuoden kestäneestä sinkkuudesta sitten.
- jee Jumala voi!
Seksissä on mustikkaa
- Niistä tulee
pinnallisia ja huonoja suhteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532085
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471950Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641603Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2281393- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2951247- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341080Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118986- 74985