Eronneena kaverina joitakin yhden illan juttuja kokeneena herää kysymys nykymuodista?
Jokaisella ollut stringit ja ajeltu sieltä myös.
Mielihalujeni kohteella olisi naiselliset alushousut ja karvoihin katsomati niitäkin saisi olla, en kuitenkaan tarkoita pikkuhousuja.
Midipöksyt, karvojen pilkottaessa resorien välistä olleen monien muidenkin mieleen?
Aikuinen nainen, miksi et ole oma itsesi aikuinen nainen vaan olet muodin viemänä?
Ps. verhoillut sääret saavat hyväilyjä. Käytätkö sukkiksia, sukkia taikka stay uppeja?
Miksi aikuisena naisena ohitat tuon parhaimman naisellisen sulonäkymäsi ja...
+50 vuotiaalla stringit?
3
458
Vastaukset
- Mirja
Olen kuusissakymmenissä oleva eronnut rouva ja olen tapaillut kesästä lähtien kolmekymppistä kaveria joka on kylläkin naimisissa.
Me olemme aina alasti kun pääsemme yhdessä viettämään hetkemme. Hänen toiveensa mukaisesti olen posliini.
Enemmänkin haluaisin meidän suhteeltamme mutta tähän on tyytyminen. Molemmat nautimme kuitenkin hyvästä ja antoisasta seksistä.
Ehkäpä pitäisi kuitenkin miettiä myös mitä uutta voisin tarjota etten menetä häntä?
Vaimo lapsen saannin jälkeen muuttunut kylmäksii ja itse olen kuuma ja halukas mutta ikäneito kuitenkin.
Miten pidän kaverini mielenkiinnon tapissa? - Sari vm-70
Stringit eivät ole naiselliset ja ovat epämukavatkin, posliinia en ymmärrä aikuisella naisella, itse käytän midi ja tai mallin pöksyjä ja ovat kauniit ja seksikkäät.
- mummonkalsarit 1
kuulostaa märältä, laukean justihinsa ! jeps
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013