"Helsinkiläisnaiset ovat paremmin koulutettuja kuin samassa kaupungissa asuvat miehet.
Korkea-asteen tutkinnon suorittaneissa on naisenemmistö: 53 prosentilla naisista on korkea-asteen tutkinto, miehistä 41 prosentilla, kertoo Helsingin kaupungin tietokeskuksen tuore julkaisu."
http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/helsinkilaisnaiset_hakkaavat_miehet_koulutuksessa/
Valittelevat naiset että PK-seudun miestarjonta parisuhdemarkkinoilla on huonoa..
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoilla--nainen-katsoo-koulutusta--mies-ulkonakoa/1929672
Nainen katsoo koulutusta, mies ulkonäköä..
37
573
Vastaukset
- ...
No miksette sitten kouluttaudu? Helpompaa se on kuin muuttua kauniiksi.
Kuten Soinikin sanoi, se on miehelle kova paikka jos vaimo tienaa enemmän.- Äly ei monella
miehellä riitä korkeakoulutukseen. Jos amiksen naurettavat lukuaineet tuottavat vaikeuksia, on ihan turha haaveilla AMK-koulutuksesta.
- Noh noh
Äly ei monella kirjoitti:
miehellä riitä korkeakoulutukseen. Jos amiksen naurettavat lukuaineet tuottavat vaikeuksia, on ihan turha haaveilla AMK-koulutuksesta.
Ammattikorkeakoulu ei ole mikään oikea korkeakoulu.
- bljkfdnlbfdmm fg
Äly ei monella kirjoitti:
Sekä oman kokemuksen perusteella, että tutkimusten perusteella naiset katsovat miehessä eniten komeaa ulkonäköä. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?
bljkfdnlbfdmm fg kirjoitti:
Sekä oman kokemuksen perusteella, että tutkimusten perusteella naiset katsovat miehessä eniten komeaa ulkonäköä. Onko sitä niin vaikea ymmärtää?
Ei ollenkaan. Jokainen katsoo ensin ulkonäköä, sukupuolesta riippumatta.
- Korjataan vielä
Noh noh kirjoitti:
Ammattikorkeakoulu ei ole mikään oikea korkeakoulu.
Ei se ole mikään vääräkään korkeakoulu. Opisto mikä opisto.
- mies32
Paljon helpompaahan naisen on olla kouluttautumatta.
- 7+9
kouluttaudun parhaillaan, mutta töitä en silti aio tehdä. Painukoot kullankaivaja akat vaan vittuun.
- Denial...
Korjataan vielä kirjoitti:
Ei se ole mikään vääräkään korkeakoulu. Opisto mikä opisto.
Mistähän syystä AMK-tutkinto on sulle noin kova pala? Seuraavaksi kai väität, ettei ole edes opisto, kun ei ammattikorkeakouluja ole olemassakaan.
- ATM-aisurille jämät
Tämä koskeen vain markkina-arvonsa jo menettäite kurppia jotka peräänkuuluttavat miehen koulutusta.
Kuumimmat YT-naiset eli 13-19v neitsyet arvostavat miehen ulkonäköä. Rahaa tarvitsee olla korkeintaan sen verran, että auton bensoihin riittää rahaa.Ei se ulkonäkö aina riitä. Minun ulkonäköäni on kehunut moni 13-19 vuotias neitsyt, mutta silti minulla on poikuus tallella. Kyllä miehen persoonalla on vähintään yhtä paljon merkitystä kuin ulkonäöllä, yleensä jopa enemmänkin.
Ehkä minunkin pitäisi alkaa olemaan jännäpoika ja kaatamaan Vodkamartineja ja kaahaamaan Aston Martineja.- kurppakaunokainen
periaatteen-mies kirjoitti:
Ei se ulkonäkö aina riitä. Minun ulkonäköäni on kehunut moni 13-19 vuotias neitsyt, mutta silti minulla on poikuus tallella. Kyllä miehen persoonalla on vähintään yhtä paljon merkitystä kuin ulkonäöllä, yleensä jopa enemmänkin.
Ehkä minunkin pitäisi alkaa olemaan jännäpoika ja kaatamaan Vodkamartineja ja kaahaamaan Aston Martineja.No opettele ja kaada se neitsyt (mielellään täysikäinen) ja pääse omastasi, niin loppuu tuo itku!!!!!!!!!!!!!!!!
kurppakaunokainen kirjoitti:
No opettele ja kaada se neitsyt (mielellään täysikäinen) ja pääse omastasi, niin loppuu tuo itku!!!!!!!!!!!!!!!!
No sehän tässä on tavoitteena.
- ätmi
Pelkällä korkeakoulututkinnolla ei ole naisille mitään merkitystä. Ja miksi olisikaan? Melko helppoahan sellaisen suorittaminen aikoinaan oli.
- ikkjbbjuiiujbvbjjiii
Suomessa on muutenkin liikaa liian koulutettua porukkaa.
Itse olen kyllä tarkka koulutuksen suhteen, löytyy nykyään niin paljon humpuukialoja korkeakouluista. Sen vuoksi monet ovatkin joutuneet toteamaan, ettei korkeakoulututkinto takaa vielä mitään älykkyyden suhteen. Teknistieteelliset/luonnontieteelliset alat takaavat nyt edes jotakin älykkyyden suhteen, mutta tässäkin on oltava tarkkana. Ne kolme ydinalaa, eli matematiikka - fysiikka - tietotekniikka ovat ne tärkeimmät. Mielellään useampia tutkintoja olisi oltava.
Toki ulkonäkö on myös tärkeä, mutta se olisi saatava samassa paketissa.- (f)
Tutkintohan nyt ei takaa vielä yhtään mitään. Kuka tahansa koulutettu apina pystyy sellaisia suorittamaan. Täytyy olla tieteellisesti merkittäviä artikkeleita tunnetuissa kansainvälisissä julkaisuissa.
(f) kirjoitti:
Tutkintohan nyt ei takaa vielä yhtään mitään. Kuka tahansa koulutettu apina pystyy sellaisia suorittamaan. Täytyy olla tieteellisesti merkittäviä artikkeleita tunnetuissa kansainvälisissä julkaisuissa.
No ei tuokaan ihan toimi. Jos pitäisi olla vielä jotakin tieteellisesti merkittäviä artikkeleita julkaistuna, niin aika vähäiseksi jää tarjonta, ja lisäksi tuollaiset ovat todennäköisesti vanhoja kurppia jo.
Nämä huippututkijat käyttävät lisäksi melko hulvattoman paljon aikaa opiskeluihin ja muuhun, yksikin opiskelukavereistani käytti jo opiskeluaikanaan noin 12-16 tuntia päivässä opiskeluun, ja on nyt sitten varmaan tuollainen huippututkija, mitä olen katsellut hänen julkaisujaan. Ei tuollaisilla ole paljon aikaa muuhun, olkoon sitten mies tai nainen.
- A sosiaalinen
Tuskin koulutettu nainen hakee jotain A sosiaalista ähkivää apinaa kumppanikseen, joka ei pysty pätemään muuten kuin narisemalla kaikesta.
Kouluttamattomia varten on vain näitä ns. alemman luokan kansalaisia. Niiden kanssa sitten tehdään kaiken ryyppäämisen ja tappelun ohella muksuja, joilla ei ole pienintäkään toivetta viettää normaalia elämää !!! - Alempaa luokkaa
Olenhan minäkin alemman luokan kansalainen ja yritän silti epätoivoisesti etsiä normaalia koulutettua miestä itselleni !!!
- Itsetunto mennyt
Minun itsetuntoni katosi siihen kun en löytänyt normaalikoulutuksen saanutta poikaa itselleni. Nyt elän perhehelvetissä kusipään kanssa !
Kuten palstalla onkin hyvin tiedetty, miehelle ei riitä suorittaa korkea-asteen tutkintoa (puhutaan kai ylemmästä korkeakoulututkinnosta, eli filosofian maisterista ja vastaavista? Eli meistä joiden ei kannata haaveilla kuin siitä että joku nainen aina välillä erehtyy hymyilemään ohimennen), sillä korkeakoulutetut naiset vaativat vielä korkeampaa koulutsta, eli vähintään (useamman alan) tohtoria. Itse asiassa vaatimukset ovat niin korkeat, että ne menevät asteikon ympäri, ja palaavat kouluttamattomiin miehiin, joilta edellytetään vain loppututkintoa Elämän Kovasta Korkea Koulusta. Maakunnissa lisäksi vaaditaan Auto Koulun ja Miesten Koulun - eli armeijan - läpäisy.
- PhD
Naisilla on aika huono itsetunto yleensä. Monet menevät lukkoon kun saavat tietää, että olen väitellyt (mää olen nyt vaan tämmönen, mun vahvuudet on enemmän tuolla tunneälyn puolella, sä taidat olla jonkin sortin älykkö).
Rennointa seuraa yleensä löytää niistä jotka ovat itsekin väitelleet, vaikka on sielläkin niitä joilla leikkaa hitaasti. - sillitrooli
Parhaiten menee elämän koulun rehtoreilla.
- .........
PhD kirjoitti:
Naisilla on aika huono itsetunto yleensä. Monet menevät lukkoon kun saavat tietää, että olen väitellyt (mää olen nyt vaan tämmönen, mun vahvuudet on enemmän tuolla tunneälyn puolella, sä taidat olla jonkin sortin älykkö).
Rennointa seuraa yleensä löytää niistä jotka ovat itsekin väitelleet, vaikka on sielläkin niitä joilla leikkaa hitaasti.Naiset ei tykkää väitellä suhteessa. Säikähtävät, kun kuulevat, että olet väittelijä.
- Elä pingota tyttönen
Minua alkaa aina haukotuttaa kun naisten koulutuksesta kohkataan. Pahimmat kohkaajat ovat naiset itse. Jo aikojen alusta keisarit ja hallitsijat ovat valinneet naisensa - miljoonien mahdollisten joukosta - ei älyn vaan ulkonäön ja lempeän ja mukavan luonteen perusteella.
Feminismi on osaltaan ollut vaikuttamassa siihen etteivät naiset enää kykene hyväksymään tätä faktaa. Mutta mikäs siinä, tytöt ja naiset ovat vapaita pingottamaan koulussa 9,8 keskiarvon ja sen jälkeen pingottamaan tohtorin tutkinnon itselleen huomatakseen 30 vuotiaina että nämä ponnistelut todellisuudessa laskivatkin markkiarvoa. Menestyvät miehet ottavat rennomman ja kivannäköisen naisen puolisokseen ja pingottajatytöt päätyvät vääntämään väitöskirjoja toisensa perään naisten tutkimuksen alalta. - Satanistististi
Itse olisin pärjännyt varmasti hyvinkin yliopistossa, mutta kustumusammatti oli ammattikoulun puolella. Ei se koulutustaso aina kerro kaikkea älykkyydestä. Mieluummin valitsen amiksen käyneen, sosiaalisesti älykkään miehen, jota kiinnostaa vapaa-ajalla lukea ja oppia uutta, kuin paskantärkeän maisterin.
- entinen neitsyt
En jaksa lukea noita juttuja, mutta mikäli tiivistit ne omissa kommenteissasi, niin oma kommenttini on seuraava.
Jos valitsee kumppanin a) koulutksen tai b) ulkonäön perusteella, niin tarvinneeko ihmetellä, miksi avioliitot päätyvät niin usein eroon? Jokainen tehköön miten lystää, mutta itselleni onni ei ole tietyn koulutuksen omaava kumppani tai parisuhde ylipäänsä ehdolla millä hyvänsä. - teen-lover-MAN
Mitä nuorempi nainen on, sitä puhtaampi ja kauniimpi hän on.
- ...
Mitä nuorempi mies on, sitä ihanampi on.duunari ah.
- Koulutettu mies
on yleensä psykopaatti.
- Pankkiiri Rankka
Mietin vain että jos 53/41% on korkeakoulutettuja niin kuka tekee kaikki työt. Tarvitaanko oikeasti noin suurta määrää korkeakoulutettuja mihinkään. Väitän että ei, puolet tuosta riittäisi, sekin olisi ehkä liikaa ja lopuille vain se hitsauskolvi tai verenpainemittari kouraan. Mitä tulee koulutukseen parisuhdemarkkinoilla, olen huomannut että yleensä riittää että jonkinlainen koulutus ja työpaikka on, eikä aina haittaa vaikka ei olisikaan. Toki jotkut ovat vaativia ja he sitten usein jäävätkin yksin.
- voi voi
Naiset ei halua korkeasti koulutettua
- 8+14
Ja osan ei tarviis tehdä mitään, koska ihmiset korvataan koneilla kokoajan tehokkaammin. 40% ihmisistä vois olla hyvin tekemätti mitään ja hyvä että silti riittää töitä lopuillekkaan.
- Työlllistävä ala
8+14 kirjoitti:
Ja osan ei tarviis tehdä mitään, koska ihmiset korvataan koneilla kokoajan tehokkaammin. 40% ihmisistä vois olla hyvin tekemätti mitään ja hyvä että silti riittää töitä lopuillekkaan.
Naisia kaivataan aina aikuisviihde- ja seksityöaloilla.
- Just näin
Mitähän helvetin merkitystä sillä koulutuksella on rakkaudessa. Mua ei itteeni kiinnosta pätkääkään tienaaks nainen mua enemmän vai ei. En tietenkään elätiks halua.
Ja tuosta ulkonäöstä niin mainitsin jossain topickissa jo aiemmin että mua ei oo vaikea miellyttää sillä osastolla. - Tämä tiedettiin jo
Eli tutkimukset osoittavat että miehet ovat hieman pinnallisempia kuin naiset koska katsovat kumppaniehdokkaissa pinnallisinta ominaisuutta: ulkonäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823