Minua vaivaa se että vaimollani oli nuorena, ennen suhdettamme huomattavasti enemmän seksielämää kuin minulla. Tilastojen mukaan emme ole mitenkään erikoinen pariskunta koska suomalaisilla naisilla yleensä on ollut enemmän seksikumppaneita kuin miehillä.
Vaimoni on seksuaalisesti kokeneempi
22
837
Vastaukset
- en vaan saa
sama juttu, mutta nämä vaimon seksikokemukset selvisivät minulle vasta myöhemmin. Osa jutuista on tainnut tapahtua seurusteluaikanamme. Lisäksi vielä lasten syntymän jälkeen hänellä on ollut jonkin näköinen suhde johonkin palomieheen (ihastuminen hoitolapsen isään, vaimoni on tarhan täti). Ja ainakin kerran on lähtenyt ravintolasta rekkamiehen mukaan, tämän rekkaan jatkoille. Hän on itse sanonut ihastuvansa helposti. Viime aikoina hän on kovasti puhunut jostain poliisin lapsesta ja tietysti isästä. No seksiä on taas ollutkin kotona ihan minimi määrä.
- Nopeasti
Arvoisa Timppa, miksi olet niin negatiivinen ja näet tämänkin seikan huonona asiana?
Ajattele positiivisesti. Sinussa täytyy olla jotain erityistä koska vaimollasi on kokemusta sadoista eri miehistä ja heidän vehkeistään ja vaimosi on valinnut sinut näistä sadoista ja haluaa elää kanssasi.
Niin, tai ainakin vaimosi haluaa maksattaa laskut sinulla...- jklhdfjkf
Viimeinen lause on ainoa mikä viestissäsi on totta.
- manu6
Siis naisethan pitävät hauskaa aivan eri tyyppien kanssa kuin leikkivät perhettä. Näinhän tämä asia on aina mennyt ja taitaa mennä jatkossakin.
- Valitettavasti
manu6 kirjoitti:
Siis naisethan pitävät hauskaa aivan eri tyyppien kanssa kuin leikkivät perhettä. Näinhän tämä asia on aina mennyt ja taitaa mennä jatkossakin.
Ei pidä ajatella kaikesta niin negatiivisesti. Moni nainen joutuu miesten hyväksikäyttämäksi. Miehet valehtelevat naisille saadakseen seksiä. Mies antaa naiselle ymmärtää seurustelevansa tämän naisen kanssa ja haluaa kuitenkin vain seksiä ja jättää naisen kun haluaa uutta vaihtelua. Siksi sitoutumista haluavillekin naisille kertyy paljon enemmän seksikumppaneita kuin miehille, koska pelimiehiä on paljon enemmän kuin pelinaisia. Jos nainen ei koskaan ottaisi riskiä ja yrittäisi seurustella miesten kanssa ja ei harrastaisi seksiä miehen kanssa, niin ei hänelle koskaan mitään parisuhdetta syntyisikään.
- Serotiikkaa
Valitettavasti kirjoitti:
Ei pidä ajatella kaikesta niin negatiivisesti. Moni nainen joutuu miesten hyväksikäyttämäksi. Miehet valehtelevat naisille saadakseen seksiä. Mies antaa naiselle ymmärtää seurustelevansa tämän naisen kanssa ja haluaa kuitenkin vain seksiä ja jättää naisen kun haluaa uutta vaihtelua. Siksi sitoutumista haluavillekin naisille kertyy paljon enemmän seksikumppaneita kuin miehille, koska pelimiehiä on paljon enemmän kuin pelinaisia. Jos nainen ei koskaan ottaisi riskiä ja yrittäisi seurustella miesten kanssa ja ei harrastaisi seksiä miehen kanssa, niin ei hänelle koskaan mitään parisuhdetta syntyisikään.
Joopa joo. Aika moni nainen harrastaa seksiä siksi, että seksi tuntuu hyvältä eikä siksi että saisi parisuhteen. Seksi ei todellakaan ole mikään uhraus.
- Aisuri Timpalle
Pitääkö kaikki tasapäistää? Pitääkäö kaikilla olla yhtä paljon seksikumppaneita?
Miehelläni on ollut satoja naisia, ja seksielämää ennen minua. Entä sitten? Se ei ole minulta pois. Hyvä kun on harjoitellut, ettei kaikkea tarvitse itse opettaa.
Itselläni on aina ollut laatu tärkeämpää kuin määrä. Seksikumppaneita minulla on ollut neljä, ennen nyksää. Koskaan en ole harrastanut yhden yön sessioita, enkäö tule harrastamaan. Haluan seksistä, kuin myös kumppaniltani enemmän.
Positiivista siinä on ettei mieheni tee mieli vieraissa juosta, kun on aikanaan tarpeeksi kokemuksia hankkinut, niin ei turhia kuvittele.- hgfhgfmhb
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Naisetkin yleensä haluavat miehen joka tienaa enemmän kuin hän.
- vai seksi määrää
onhan se huoruutta jos on monen kansas ollut ennen aviota eikä sellainen vaimo voi mitenkään hyvä ja luotettava olla jatkossakaan. jotakin pätemisen tarvetta se on. kyllä nyt tuli ero teille ennemmin tai myöemmin.
- vanha jäärä
hgfhgfmhb kirjoitti:
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Naisetkin yleensä haluavat miehen joka tienaa enemmän kuin hän.
Ei pidä yleistää ansaitsemisasioissa. Tuo jos mikä on vanhanaikaista ajattelua, Tienaan omat rahani ja mieheni omansa. Meillä on omat tilit, ja talostilille laitetaan samansuuruiset summat.
Seksissä tuntuu olevan vallalla vanha asenne. Naisen pitää olla neitsyt ja mies saa olla valtakunnan huorapukki!
Tasa-arvoa ei ole se, että kaikki alkavat käyttäytyä yhtä tyhmästi.
- joka taakseen katsoo
Itselläni useampi kymmenen seksikokemusta, miehellä oli yksi.
En koe olevani "huono nainen" eikä mieheni ikinä ole siitä valittanut.
Tosin aihe ei ole meillä mitenkään aktuelli, menneet on menneitä, nyt eletään tätä päivää ja katsotaan mitä huominen tuo!
En ole koskaan maininnut mitään lukua miehelleni, hän vain tietää ja tiesi, että olin paljon kokeneempi kuin hän. Hän kertoi tuosta yhdestä kokemuksestaan, koska itse halusi. En kysellyt, eikä hän ole kysellyt.
Olemme olleet naimisissa pian 20 vuotta, ja kaksi lasta on tähän maailmaan yhdessä saatettu. Itse en ole pettänyt, enkä usko että miehenikään.Me ollaan nyt me, meidän perhe. Kriisejä koettu ja niistä selvitty. Ja tullaan selviämään. - dhzfgcjyrhgjdkyghsxh
Aloittajan vaimo on huora.
- Älä valita!
Mikä ihme siinä muka on ongelma? Se mitä ennen liittoa on tehty ei kuulu toiselle tippaakaan. Ihan kuin vaimosi olisi jotenkin osannut "ennakoida" liittoa kokemattomamman kanssa ja siksi himmaillut...
Hän on ainakin kokenut ja varmaan hyvä sängyssä(?) eikä ainakaan tartte myöhemmin katua kun ei päässyt tarpeeksi kokeilemaan. Turhaa tuomita asioista jotka on tapahtunut ennen kuin olette edes tunteneet.
Olet hänet ja hänen menneisyytensä hyväksynyt kun kerran naimsiin olet mennyt. - Aisuri Timppa
Muutkin naiset perheessäni ovat seksikumppanien määrällä mitattuna minua seksuaalisesti aktiivisempia.
Perheeni kokeneimmat:
1. nuorempi tytär
2. Vaimo
3. Vanhempi tyttö
4. Minä elikkä aisuri
5. Poika - sarvijaakko
Muista Timppa aina tämä :
Mitä vanhempi pukki niin sitä kovempi sarvi ! - monia munia
Minä olen nuoruudessani harjoitellut paljon seksiä lukuisten miesten kanssa. Suorastaan panemalla pannut. Halusin saada seksuaalisia kokemuksia ENNEN kuin asetun lopullisesti aloilleni ja perustan perheen. Minusta se oli oikein hyvä juttu.
Nyt olen 45- vuotias ja naimisissa ollut 12 vuotta. Miehelläni on ollut vain muutama nainen minua aiemmin ja se ehkä vähän haittasi suhteemme alussa, koska hän ei oikein osannut seksijuttuja. Mutta siinäkin oli hyvät puolensa : sainpahan opettaa hänestä mieleiseni petikumppanin.
Mieheni kyllä hieman yllättyi kysyttyään minulta viiden avioliittovuoden jälkeen kuinka monta partneria minulla on ollut. Luuli minua siveellisemmäksi :D , mutta ei pannut pahakseen. Tyytyväinen tuo on ollut seksitaitoihini.
Itse olen ollut vähän levoton luonne aikoinaan ja siksikin on hyvä, että olen tehnyt seksirintamalla niin paljon. Olen siis tyydyttänyt nälkäni koettuani erilaisia miesten värkkejä ja seksityylejä. Kokemuksella siis tiedän millaista seksi todella on ja voi olla, ettei tarvitse ainakaan sen vuoksi enää kenenkään muun kanssa petissä riehua kuin oman miehen.
JOS en olisi kokenut niin paljon, olen varma siitä, että tässä iässä harmittaisi ja saattaisin haluta kokeilla vierasta.
Luonnekohtaista. Toiset ovat vähempään tyytyväisiä, toiset ahmivat enemmän.
Ap:n tulisi olla tyytyväinen, että vaimo on kokenut paljon seksiä. - ………..
Onko seksuaalisen kokemuksen määrä nyt sitten nimen omaan sitä, että on ollut paljon eri kumppaneita? Kun musta tuntuu siltä, että kokeneisuus kasvaa sillä, että on pitkään seksiä saman ihmisen kanssa. Opitaan tuntemaan toinen toisensa tavat, rentoudutaan ja keksitään vielä uusia, yhteisiä juttuja. Tietysti siinä pitää olla puolin ja toisin hereillä ja pitää seksielämää vireillä, mutta ei se nyt niin hirveän vaikeaa ole.
- vanh liiton
eikö kukaan ole ensimmäinen ensimmiäiselle. ihan liikaa ylistetyä nuo kokemukset ja median antamaa kuvan matkimista. pitääkö aina ottaa esimerkkiä sieltä.
- Kunnon naiset jees
Yleensähän usean seksipartnerin läpi käynyt nainen on ok seksisuhteessa, mutta huonoa vaimomateriaalia. Naisille seksi on henkilökohtaisempaa, ja paljon jakanut nainen ei oikein ole uskollisinta ja parasta vaimomateriaalia. Hutsu on liitellyt itseään jo niin moneen mieheen, että sekä ajatus että kiintymys on helposti vielä siellä parhaiden rakastajien puolella tai sitten sitoutumiskyky voi olla niin turtunut, ettei oikeasti osaa sitoutua kunnon mieheen, joka ei siis luultavasti ole yhtä "iso" tai hyvä sängyssä kuin paras panomies hutsua panneiden joukossa.
En tunne montaa miestä jotka ovat valmiita ottamaan itseään kokeneemman naisen vaimoksi, irtosuhteessa tuollaisen kanssa miehet ovat kyllä mielellään.
Siis miksi mies ottaisi monen sikakyöstin jätöksiä vaimokseen? Nainen on antanut parastaan useille sikakyösteille helpolla, miksi kunnon mies sijoittaisi itseään sikakyösteille halvalla antaneeseen naiseen sitoutumista, aikaa, tunnetta jne? Miksi maksaa sataan kertaan käytetystä autosta täyshinta?
Vieläpä kun yleensä naiset menevät naimisiin siinä kohtaa kun kauneus alkaa menemään alamäkeä, nuo naista nuorena painaneet ovat saaneet parempaa halvalla, sitten aviomiehen pitäisi sijoittaa ja sitoutua ja saada huonompaa kuin lukuisat naista painaneet panomiehet. Juu ei. Naisen osakkeet laskevat sitä mukaa kuin seksisuhteita kertyy.
Eli siis kun panomies käy panemassa naista tästä mitään välittämättä, ei usein tulla ajatelleeksi, että ei todellakaan jätä naista parempana kuin ennen panoa, vaan vaikeuttaa naisen mahdollisuuksia saada kunnon aviomies.
Teoilla on seurauksia. Itseään paljon ja helpolla jakavan naisen ei kannata olettaa, miehet haluais sitoutua häneen vakavassa mielessä, tuommosen historian omaava ei vaan ole enää vaimomateriaalia, edes noille naisia käyttäville sikakyösteille.
Tämä nykyisin yleinen "älä kerro älä kysy" asenne on hieman itsepetosta: molemmat tajuaa, että norsu on huoneessa, mutta siitä ei haluta puhua. Mutta voitko oikeasti sitoutua toiseen jos et tiedä hänestä näin olennaista asiaa? Ehkä ihmiset alitajuisesti tietää, että kyseessä on niin tärkeä asia, että voisi tarkoittaa suhteen loppua jos sitä kaivellaan, joten se kielletään. Denial ei kuitenkaan ole hyvä juttu parisuhteessa pitemmän päälle.- m35'
Hyvin sanottu, olen 100% samaa mieltä.
- Sannnnnnni
Vanha kansakin totesi että ei se järvi soutamalla kulu.
Sängyssä hyvää miestä ei naisen kokeneisuuden pitäisi haitata; itse ainakin pidän pelkästään hyvänä että niistä tusinoista ehdokkaista tiedän että oma mieheni on definitiivisesti se paras mahdollinen. Vain mieheydestään epävarma haluaa naisen joka ei osaa vaatia parempaa koska ei paremmasta tiedä... - kli2
En ole ihan täysin samaa mieltä mutta osa pitää paikkaansa. Siis osa on ajautunut onnettomasti tähän asemaan. Tästä voidaan syyttää 60-luvulla alkanutta seksuuaalivallankumousta. Harmi vaan että nykykulttuurissamme ei enää arvosteta niitä juttuja mitä aikaisemmin. Paras tapa saada onnettomalle miehelle edes joku nainen (kunnollinen?) on se että miehet lopettavat vonkaamisen ja naiset lopettavat antamisen ennen kuin on avioliitto lähes varma miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733